quote:
Op maandag 14 januari 2013 15:32 schreef Mehari het volgende:Ik zit niet echt te wachten op een 13mp camera, laten ze eerst eens fatsoenlijke software voor de bestaande resoluties leveren.
De 8mp van de G3 is effectief maar iets van 2mp door de overdreven ruis onderdrukking.
Liever een betere lens en software dan een sensor met hogere resolutie.
quote:
Op maandag 14 januari 2013 07:55 schreef ikbenik het volgende:Er is nieuws over de G4, de
specificaties zijn bekend.
Ze hebben het ook over de prijs, dat die 1000 Yuan goedkoper zou zijn dan ze oorspronkelijk planden voor de 1GB RAM versie. Ik herinner me iets van een bedrag rond de 2500 Yuan? Dan zou het nu dus 1500 worden?
Voorlopig komt alleen de 1GB versie uit, er lijken leveringsproblemen te zijn voor de 2GB chip.
Dat bedrag van 2500 komt mij niet bekend voor, 1500 wordt het ook niet.
De prijs was aangekondigd als iets hoger dan de G3 en consorten. Aangezien de G3 899 was, is het niet heel gek dat de nieuwe basis op 999 komt te liggen (was al min of meer vermeld op het forum een paar weken geleden).
De 2GB chip versie komt later inderdaad.
Om het dus samen te vatten:
1e versie: 1800mAh + 1GB + 4GB
2e verse: 3000mAh + 1 GB + 4GB
3e versie: 1800mAh + 2GB + 32GB (later uit te brengen, 32GB onder voorbehoud)
4e versie: 3000mAh + 2GB + 32GB (later uit te brengen, 32GB onder voorbehoud)
quote:
Ah, Andi google-translate het dus net weer iets anders

. Ach ik hou het eerst bij mijn interpretatie omdat in de tabel op het forum de batterij gedeeld tussen de 2GB en 1 GB versie van het toestel heeft staan.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts:
http://gearbullet.tweakblogs.net/