Geen Fransen op het EK, volgens het deelnemersveld:quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:15 schreef wimderon het volgende:
Wordt zeker geen 1-2-3-4. Bloemen en Rotteveel mogen blij zijn als ze top-6 halen. Met Skobrev, Bokko, Pedersen, Swings, Silovs en Contin is er concurrentie genoeg. Bij de vrouwen is er minder concurrentie, maar als Sablikova en Pechstein in orde zijn staat er wellicht maar één Nederlandse op het podium.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
Belangrijk nieuws: Martin Hänggi doet weer mee met het EK. Roger Schneider is reserve.
Zo verkopen ze meer kaartjes.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:25 schreef Ambrosius het volgende:
Prima tijden zo, al had het net zo goed op 2 dagen gekund.
Dat maakt t wel leuk.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:09 schreef MiLalaa het volgende:
Oké.. Kramer niet in de laatste rit. Dus hij moet wel weer zo'n super 5k neerzetten denk ik
Filmpje ook gezien op schaatsen.nl? Hankkkkki.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb Hersman deze week even getwitterd over Hanggi, hoop dat ie niet net als vorig jaar gaat zaniken dat het een schande is dat ie erbij is.
Ik denk juist dat dit meer druk geeft richting de 500m. Daar zal Kramer eigenlijk tijd willen winnen, zodat hij een 'normale' 5km kan rijden. En die kan hij best verliezen van Blokhuijzen, schat ik in.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:09 schreef MiLalaa het volgende:
Oké.. Kramer niet in de laatste rit. Dus hij moet wel weer zo'n super 5k neerzetten denk ik
twitter:HersmanM twitterde op donderdag 10-01-2013 om 20:48:47@IReert haha Dank. Dit soort feitjes zijn welkom hoor. reageer retweet
Dione de Graaff doet de presentatie.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:32 schreef wimderon het volgende:
Friesinger en Ritsma zijn de analisten, genot [ afbeelding ]
Mart zal er ook wel niet bij zijn [ afbeelding ]
Ik verwacht wel een scherpe 500m van Bokko, die heeft dit seizoen al een 35'er gereden. Maar hij kom op de lange afstanden gewoon te kort. Voor Blokhuijsen is het belangrijk dat hij in ieder geval 4 tienden pakt, maar mijn gevoel zegt dat Kramer heel dicht in de buurt komt, en misschien wel wint.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Ondanks geen Mart toch zin in het toernooi.Het is te hopen dat Bokko en/of Blokhuijssen een scherpe tijd op de 500m neer zetten. Met een 35.8 ofzo zal Kramer echt onder druk worden gezet. Verder ben ik benieuwd of Blokhuijssen dit toernooi de blokken wel laat liggen. Je zou haast zeggen dat het een keer mis moet gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |