Gisteren Prince gezien in Stockholm. De nieuwe band vrij basic en heeft ook aardig wat invloed op wat hij speelt en hoe hij speelt. De band is vooral gericht op rock and roll en veel minder op funk. Het is Prince, dus het blijft funky, maar het is wel heel anders dan wat ik tot op heden van hem heb gezien, met name het eerste deel van de set. Om een indruk te geven: op zeker moment wist je dat Bambi gespeeld zou worden, want dat past de band perfect.
Veel minder bekend materiaal en bekend materiaal vaak in een sterk gewijzigd arrangement.
Nadat hij een uur en drie kwartier had gespeeld nam hij afscheid, maar kwam toch terug. Pas toen veranderde de toonzetting. Eerst ging Prince meer als DJ optreden, later kwam er een erg donker funksessie. Totaal nog drie kwartier, dus 2,5 uur op het podium.
Al met al een uitstekend optreden weer, waarbij Prince zich inmiddels wat minder laat leiden door wat de fans vaak willen (het bekende). Heb wel het idee dat hij nog een beetje zoekende is. Zou mij overigens niet verbazen als er iets van een live cd uit gaat komen ofzo, want er werd tijdens het concert door Prince geposeerd voor een fotografe die ook uitdrukkelijk het publiek fotografeerde. Alsof er hoesmateriaal nodig was oid. Maar ja, dat kan ook een idee zijn waar Prince morgen weer heel anders over denkt natuurlijk.

![aln438.jpg]()
O ja, fotograferen was verder verboden, alleen de drummer liet zich voor het concert even 10 seconden gewillig fotograferen.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]
Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.