quote:
Op vrijdag 7 maart 2014 16:52 schreef oh-oh het volgende:[..]
Ik vind overigens ook dat ie er echt goed uitziet voor zijn leeftijd.
Kijk eens naar Madonna bv
In Paradiso stond ik zo dichtbij, dat is me nog het meest bijgebleven denk ik, hoe mooi zijn huid was en zo

Ja, in Paradiso stond ik 2de rij, recht voor Prince. ik heb de man al paar keer van dichtbij gezien, maar ja, in mijn idee ziet hij er nog goed uit, zijn afro vind ik in tegenstelling tot veel andere, juist veel toffer dan zijn andere kapsel.

Maar goed, ja. ik zie hem liever in HMH dan Ziggo Dome. 4x Ahoy was ja, uh, leuk. NSJ avond 2 en 3 was echt geweldig, maar NSJ 1 en die andere show in Ahoy waren compleet overbodig imo.
Heb helaas toen wel Melkweg gemist

ben blij dat ik wel in Paradiso ben geweest. dat was echt zo goed. en gaaf, omdat ja, paradiso.

Ik zie hem maar al te graag weer in Paradiso, Melkweg of misschien nog even snel Tivoli Oudegracht voor dat hij dicht gaat.

Maar HMH zou ik tevreden mee zijn.

ook wel eens iets anders om daar te zien. HMH is prima zaal vind ik. Ziggo Dome ook wel, maar toch vind ik dat hij veel beter tot zijn recht komt in een kleinere zaal, want ja publiek is meestal redelijk irritant (je hoort het terug op bootlegs van NSJ, doorheen praten... )