Wat is je punt?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:14 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
50 euro, venue is twee keer zo groot als Paradiso!
bronquote:'Prince begint met tournee door Engeland'
Door: redactie
4-1-14 - 17:28 bron: ANP/BuzzE
Prince gaat komend jaar weer toeren door Engeland. De zanger heeft het nog niet officieel bekendgemaakt, maar volgens Mirror gaat de concertreeks er wel van komen.
Met de tournee zal de Amerikaanse muzikant zijn 35-jarige carrière vieren. Toen de verslaggever van de Engelse krant contact zocht met het management van Prince om na te gaan of zijn informatie inderdaad klopte, kreeg hij als antwoord: 'Alles wat je denkt is waar'.
De 55-jarige artiest zal de tournee waarschijnlijk binnenkort aankondigen. Prince trad in 2007 voor het laatst op in Engeland. Hij gaf toen 21 optredens in de O2 Arena in Londen.
quote:
Zou wel fijn zijn! Alleen hoop ik wel dat hij een iets grotere zaal aan doet dan Paradiso.. een HMH of zelfs een Ziggo Dome moet hij makkelijk kunnen uitverkopen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:45 schreef MidnightShow_ het volgende:
Nou, vind het wel meevallen,
Hij ziet er prima uit voor zijn leeftijd. heel goed zelfs.
Ik benieuwd of hij snel weer deze kant op komt. geruchten gaan dat hij dus weer in Gent gaat optreden van de zomer...
Nee lekker weer Paradiso.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zou wel fijn zijn! Alleen hoop ik wel dat hij een iets grotere zaal aan doet dan Paradiso.. een HMH of zelfs een Ziggo Dome moet hij makkelijk kunnen uitverkopen.
Ik vind overigens ook dat ie er echt goed uitziet voor zijn leeftijd.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:45 schreef MidnightShow_ het volgende:
Nou, vind het wel meevallen,
Hij ziet er prima uit voor zijn leeftijd. heel goed zelfs.
Ik benieuwd of hij snel weer deze kant op komt. geruchten gaan dat hij dus weer in Gent gaat optreden van de zomer...
Ahoy is kleinschalig zat. Als hij al niet voor een groter podium kiest...quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:49 schreef oh-oh het volgende:
Nee lekker weer Paradiso.
Hij had de keer daarvoor 4 keer Ahoy hoor, maar de sfeer is evenredig aan het aantal mensen dat er in de zaal zijn minder.
Mwa, ik vind hem nu itt een jaar of 5-6 geleden wel uit zien als iemand van zijn leeftijd en dat met een dikke laag make-up. Geeft niet, het moet er toch eens van komen en met zijn leven is het eigenlijk verbazingwekkend dat hij er zo lang jong uit heeft gezien.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind overigens ook dat ie er echt goed uitziet voor zijn leeftijd.
Kijk eens naar Madonna bv![]()
In Paradiso stond ik zo dichtbij, dat is me nog het meest bijgebleven denk ik, hoe mooi zijn huid was en zo![]()
![]()
HMH zou denk ik perfect zijn qua grootte. Liever 3x HMH vol dan 1x Ziggo Dome uitverkopen wat mij betreft. Het zou me zeer verbazen als hij dit voorjaar niet even naar NL komt voor een optreden. Hopelijk wel een grotere zaal dan Paradiso want dan moet hij het wel iets ruimer van tevoren aankondigen en is de kans groter dat ik er bij kan zijn.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zou wel fijn zijn! Alleen hoop ik wel dat hij een iets grotere zaal aan doet dan Paradiso.. een HMH of zelfs een Ziggo Dome moet hij makkelijk kunnen uitverkopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |