Ik begrijp dat ik dit niet zomaar in 1x ga reddenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Uur hardlopen -> kijk dan even in het hardlooptopic. Dat ga je zomaar niet in 1x redden plus het feit dat je goed materiaal moet hebben.
En heb je goede hardloopschoenen? Anders zit je gewoon binnen no time met een blessure.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ik dit niet zomaar in 1x ga reddenIk red nu ongeveer de 10 minuten achter elkaar al
Maar ik neem na die 10 minuten ongeveer 2-3 minuten pauze, even rustig lopen
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:45 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Ga maar lezen: http://www.slank-en-sterk.nl/
gebrek aan vocht zorgt dat het vertraagt en veel mensen drinken te weinig. koud water drinken zorgt ook dat je lichaam warmte moet produceren.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:47 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Van water gaat je metabolisme omhoog?
Wat een onzin
Ja, speciaal aangeschaft voor de sportschool/fitness activiteiten.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En heb je goede hardloopschoenen? Anders zit je gewoon binnen no time met een blessure.
Ik neem een dietiste niet serieus.. Die raadde mij cornflakes aan in de ochtendquote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh!!! Ja 2 schepjes mag wel. Een bakje havermoutpap is niet zo'n aanrader. Tenzij je in de ochtend dus gaat sporten, het is wel goede brandstof.
Ja en als je in de sauna gaat zitten val je ook af.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:49 schreef n8n het volgende:
[..]
gebrek aan vocht zorgt dat het vertraagt en veel mensen drinken te weinig. koud water drinken zorgt ook dat je lichaam warmte moet produceren.
Sportschool/fitness schoenen zijn niet perse ook hardloopschoenen. Maar prima. Succes.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:49 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, speciaal aangeschaft voor de sportschool/fitness activiteiten.
als je maar genoeg water drinktquote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:50 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ja en als je in de sauna gaat zitten val je ook af.
Dat mocht ook niet.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik neem een dietiste niet serieus.. Die raadde mij cornflakes aan in de ochtend
Nee, naja.. ik weet niet wat nou precies de naam is, maar het schijnt calorie/koolhydraat arm te zijnquote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:51 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Sowieso Atkins brood
Blijf je dat de rest van je leven eten?
Of ga je als je eenmaal op gewenst gewicht bent jezelf weer vol proppen met troep?
Nee dan blijf je op hetzelfde gewicht of kom je zelfs aanquote:
Ahh, naja! Thanks in ieder geval.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:50 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Sportschool/fitness schoenen zijn niet perse ook hardloopschoenen. Maar prima. Succes.
En waarom nu niet iedere dag (waarom sowieso iedere dag?) de sportschool in?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:52 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, naja.. ik weet niet wat nou precies de naam is, maar het schijnt calorie/koolhydraat arm te zijn
Als ik eenmaal op gewenst gewicht ben ga ik me niet vol proppen, maar ga ik iedere dag de sportschool in(Inplaats van 2x per week)
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:52 schreef n8n het volgende:
ga joggen in zomerkleding, doen anorexiapatienten ook omdat je lichaam in de kou meer energie verbruikt
volgens mij kan je dat patroon beter omdraaien, eenmaal op gewicht is 2 keer per week ruim voldoendequote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:52 schreef Braddie het volgende:
[..]
Als ik eenmaal op gewenst gewicht ben ga ik me niet vol proppen, maar ga ik iedere dag de sportschool in(Inplaats van 2x per week)
True.. Ik geloof die clown van de Voedselzandloper wel sneller dan een dietiste met een LOI cursusquote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat mocht ook niet.
Maar niet alle diėtisten zijn hetzelfde he?
Naja, dat iedere dag was bijwijze van.. maar ik wil toch wel maandag>Woensdag>vrijdag>Zondag.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:52 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
En waarom nu niet iedere dag (waarom sowieso iedere dag?) de sportschool in?
Ok, tof dat te weten! scheelt weer.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:53 schreef n8n het volgende:
[..]
volgens mij kan je dat patroon beter omdraaien, eenmaal op gewicht is 2 keer per week ruim voldoende
Het kost je lichaam juist meer energie in de warmte omdat het veel moeite kost om lichaamswarmte kwijt te raken had ik gehoordquote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:52 schreef n8n het volgende:
ga joggen in zomerkleding, doen anorexiapatienten ook omdat je lichaam in de kou meer energie verbruikt
Beter ga je naakt rennend op een groepje Marokkanen af, dan beledig je hun moeder zodat je nog harder moet lopen. Naakt lopen en nog harder dan verbruik je nog meer energie.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:52 schreef n8n het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |