Porsche.... dit helpt nou niet echt mee zeg maar, hou dan je mond dicht en ga KLB vervuilen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:26 schreef porsche1 het volgende:
Een boterham met frikandellen, kroketten, mexicano's en ga maar door helpt niet hè dikkertje.
Je moet wel gezonde boterhammen eten, met gezond beleg.
Zomaar een tip hoor, dan gaat het allemaal een stuk sneller.
En een halve fles curry, mayo en ketchup erbij zeker?quote:
Dat doe ik al.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:28 schreef pl4kkie het volgende:
Sowieso minder suiker in je koffie doen. Doe 1 zoetje erin. En schrap je boterhammen om 1 uur 's nachts
Donder op naar KLB gast.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:29 schreef porsche1 het volgende:
[..]
En een halve fles curry, mayo en ketchup erbij zeker?
Schiet niet op hè?
Het is caloriearm, van dat Atkins brood is dat geloof ik.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:29 schreef controlaltdelete het volgende:
Volgens mij moet je juist brood skippen als je wilt afvallen.
Ik geef je tips.quote:
Ligt er natuurlijk ook aan wat je voor beleg erop doet. Als je brood smeert met boter en jam val je natuurlijk niet af.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:30 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het is caloriearm, van dat Atkins brood is dat geloof ik.
EDIT: 30 calorien per sneetje.
Je geeft me geen tips, je irriteert me met dat soort posts, lees jij wel wat je typt?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:31 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik geef je tips.
Maarja, de waarheid is hard voor dikkertjes.
Gebruik mijn tips, en je verliest vet in no time!
En koop iets van Tell Sell, succes gegarandeerd!
Ik lust geen boter haha.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:32 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk ook aan wat je voor beleg erop doet. Als je brood smeert met boter en jam val je natuurlijk niet af.
Brood hoor je af te schaffen?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:33 schreef Ambipur het volgende:
Nee. Brood hoor je af te schaffen, als je zoveel kwijt wilt, evenals de suiker in je koffie, doe een zoetje, scheelt zo'n 15/20 kcl per kopje.
Ontbijten, neem bij een smoothie, zelf easy te maken, superlekker met havermout erin, of bak een eitje (zonder boter) met doperwtjes etc. Vult enorm.
Gewoon teveel koolhydraten vermijden. En negeer de domme opmerkingen
Naja dat lijkt me niet echt bevorderlijk voor het afvallen. Ik ben geen dietiste maar ik heb het idee dat je juist geen kaas op je brood (en zeker geen tosti) moet doen maar magere producten zoals kipfilet en runderrookvlees.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:33 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik lust geen boter haha.
En, 1 plakje kaas per tosti. (ja, ik wil het heel graag kwijt dat overtollige gewicht)
Dan is je tosti ook niet lekker.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:32 schreef Braddie het volgende:
Ik doe geen ketchup bij m`n tosti`s, Mayo vind ik niet echt lekker, en curry ook niet.
325?... Naja goed, ik wil sowieso maximaal maar 1500 calorien per dag binnen krijgen, dus 3x 325 = 975 + avond eten, lukt prima denk ik zo.quote:
dat is dus kapot slecht voor je, kan ook beter meerdere kleine maaltijden etenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:36 schreef Braddie het volgende:
[..]
325?... Naja goed, ik wil sowieso maximaal maar 1500 calorien per dag binnen krijgen, dus 3x 325 = 975 + avond eten, lukt prima denk ik zo.
Gaat vnml om die koolhydratenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:35 schreef Braddie het volgende:
[..]
Brood hoor je af te schaffen?
Nouja, ik vind dit calorie arme brood toch al heel wat hoorvan 22 naar 6 sneetjes haha.
En van 100 calorien per sneetje naar 30
Echt brood afschaffen zal ik niet doen, een smoothie, ja.. dat is wel een idee, maar dan inplaats van koffie lijkt mij het verstandigst...
Ketchup zit niks in daar wordt je echt niet dik van, verder ook nog super gezondquote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
Je geeft me geen tips, je irriteert me met dat soort posts, lees jij wel wat je typt?
Ik doe geen ketchup bij m`n tosti`s, Mayo vind ik niet echt lekker, en curry ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |