Alleen import, heb wel een adres evtquote:Op zondag 20 januari 2013 20:20 schreef Klonk het volgende:
Iemand een idee of ik op een redelijk makkelijke manier aan een nexus 10 kan komen of is import uit de VS de enige manier.
komt dat ding überhaupt nog in Europa uit want dan regel ik wel wat bij de oosterburen.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:25 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Alleen import, heb wel een adres evt
Ik ben ook wel benieuwd... en ook wat zoiets dan gaat kostenquote:Op zondag 20 januari 2013 20:25 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Alleen import, heb wel een adres evt
Niet in de gewone winkel. In de VS is hij nu gewoon verkrijgbaar bij de Wallmart etc.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:27 schreef Klonk het volgende:
[..]
komt dat ding überhaupt nog in Europa uit want dan regel ik wel wat bij de oosterburen.
Via Tweakers een contact gevonden en zoals je aan de foto's kan zien in goede orde ontvangenquote:Op zondag 20 januari 2013 20:43 schreef feulix het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd... en ook wat zoiets dan gaat kosten
(Op zich heb ik ook nog wel kennisen in de VS, maar ben niet te beroerd voor een goeie tip)
Reset werkte hier wel, bedankt!quote:Op zondag 20 januari 2013 17:46 schreef eBait het volgende:
[..]
Poe, die ligt half uit elkaar nu. Heb al geprobeerd de MMC chips te resetten volgens de tutorial op slatedroid, denk dat ik een verkeerde geshort heb en hem daarmee helemaal dood gemaakt heb. Als je wil mag je tegen verzendskosten ook een poging doen
Dus, welke zouden jullie namen?quote:Op zondag 20 januari 2013 19:55 schreef Daarnaast het volgende:
Mijn Hero II is de deur uit. Welke tablet kan ik nu het beste kopen? De pipo van hierboven? Of toch maar de ployer momo 12?
Wachten op de Captain van Ainol?quote:Op maandag 21 januari 2013 12:06 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
Dus, welke zouden jullie namen?
Het voordeel van momo is dat het al vrij bekende tablet is en mensen goede ervaringen mee hebben
Het voordeel van pipo is dat het mooi uitziet, verder?
Specs zijn redelijk gelijk.
Pipo
Momo
Prijsverschil is miniem, dus als jullie voor deze keuze stonden, welke zouden jullie dan kiezen? Of hebben jullie een andere alternatief? Ik wil graag jullie mening.
Nope, still the same Actions processor + GC1000 Plus.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:16 schreef secondant het volgende:
[..]
Wachten op de Captain van Ainol?
Je geeft het zelf aan, qua specs vrijwel hetzelfde. welke vind je zelf de mooiste?quote:Op maandag 21 januari 2013 12:06 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
Dus, welke zouden jullie namen?
Het voordeel van momo is dat het al vrij bekende tablet is en mensen goede ervaringen mee hebben
Het voordeel van pipo is dat het mooi uitziet, verder?
Specs zijn redelijk gelijk.
Pipo
Momo
Prijsverschil is miniem, dus als jullie voor deze keuze stonden, welke zouden jullie dan kiezen? Of hebben jullie een andere alternatief? Ik wil graag jullie mening.
Niet alleen omdat ik las dat mensen het onderwaardeerden hoor, het was ook best wel 'laggy'.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:16 schreef shiznuts het volgende:
Nope, still the same Actions processor + GC1000 Plus.
De reden dat 'ie de Hero II niet wilde, omdat 'ie las dat mensen 'em onderwaardeerde.
De status is veranderd naar "shipped"quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:31 schreef DonJames het volgende:
Spannend, net m'n eerste bestelling uit China gedaan, en m'n eerste tablet. Ik ben benieuwd.. Het is uiteindelijk de Momo7 geworden, bij Banggood besteld (met 5% korting), dus EUR 83. Nu maar wachten
Iemand?quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:46 schreef marco_sire het volgende:
Heb een adapter gekocht om mijn Fire middels HDMI met mijn tv te connecten. Maar ik heb geen beeld......iemand een idee?
Ja, tv staat op hdmi
Ja, vinkjes op tablet bij hdmi staan beide aan.
Opstelling: tv met hdmi kabel, fire met een adapter in de hdmi port welke is aangesloten op de hdmi van de tv.
Help!
Kan een firwareprobleem zijn, een kapotte HDMIkabel, kan ook een ander kanaal op je TV zijn waar die HDMI poort op uitkomt. Zoek even de specs van je firmware op, dat lijkt me het meest likely, en kijk of daar ook nog dingen bij zitten die er invloed op hebben. Of mensen die er problemen mee hebben (kijk op slatedroid oid)quote:
Meeste dingen had ik idd al gechecked: kabel en kanaal zijn goed, firmware heeft specifieke hdmi-opties en heb er geen klachten over gelezen bij slatedroid. Ik had op gebruikerservaringen alhier gehooptquote:Op maandag 21 januari 2013 21:34 schreef eleganza het volgende:
[..]
Kan een firwareprobleem zijn, een kapotte HDMIkabel, kan ook een ander kanaal op je TV zijn waar die HDMI poort op uitkomt. Zoek even de specs van je firmware op, dat lijkt me het meest likely, en kijk of daar ook nog dingen bij zitten die er invloed op hebben. Of mensen die er problemen mee hebben (kijk op slatedroid oid)
Welke mediamarkt?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:19 schreef Artillerieschaap het volgende:
Vandaag de Note 10.1 gekocht bij Mediamarkt. 459,-
Woensdag start de BTW-actie daar, dus dan ga ik met de bon terug en krijg ik 80,- terug. Tel daarbij die cashback-actie van Samsung van 75,- en het ding kostte dus als ik straks alles terug heb nog maar een dikke driehonderd euro
Redelijk accurate gok!quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:26 schreef shiznuts het volgende:
Gokje: maandag de 21e.Deze maand moet i.i.g. nog wel lukken hoor.
Heb slechte ervaringen (hier in Oostenrijk) met Express services, veel gedoe vaak (en belasting), dus free shipping vind ik alleen maar tof.
[..]
Hahahaha wat een gok!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:39 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Redelijk accurate gok!Kwam zojuist binnen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier nog een kostenoverzicht voor het halen via MisterTao.
Kwam dus neer op ' 193,76 USD ~> 147 EUR '.
Duurt wat langer met budget shipping, maar dan geen express service kosten, heffingsvrij en doordat 'ie van de Ainol Tmall-store kwam met aardig wat freebie accessoires.
Allemaalquote:
Ben je tevreden over de hero II? en heb je ook andere tablets gehad?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:30 schreef Skiet het volgende:
Nfs hot pursuit loopt vloeiend op de hero ii
Hoe heb jij die 5% gekregen?quote:Op maandag 21 januari 2013 16:42 schreef DonJames het volgende:
[..]
De status is veranderd naar "shipped"Vlieg eens even door!
![]()
Ik zag in een post een code staan. Geprobeerd, het werktequote:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 03:31 schreef shiznuts het volgende:
http://www.banggood.com/-p-58686.html , coupon ( b185f7 ) erover: 132.99 USD. BAM!
...
Ik bedoel welke vestiging, want de prijzen verschillen per vestigingquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:20 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Allemaal
BTW-actie start morgen pas, maar vanwege de 14-dagen laagste prijsgarantie die ze hebben kun je hem nu al kopen, want er komt natuurlijk een run op dit soort dingenMoet je wel tijdens de BTW-dagen teruggaan met de bon. En de cashback-actie van Samsung loopt t/m 31-jan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |