Nouja niks meer van je laten horen is het ook wel duidelijk...quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:18 schreef TheThinker het volgende:
[..]
Na die dag heb ik haar ook niet meer gezien, wel gesproken. Ik hou van mooie vrouwen, maar hygiëne is toch heel belangrijk. Dat heb je of dat heb je niet en ik ga geen vrouwen van 30 jaar tips geven hoe ze haarzelf beter moet verzorgen ik zoek wel een andere die ik nu ook heb
quote:
Deze bedoel je?quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:20 schreef TheThinker het volgende:
[..]dat je het opzoekt, maar plaatje 10 (navel) wtf is dat een vrouw? Is nog erger wat ik heb gezien in real
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is een vrouw ja
quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:20 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Deze bedoel je?Ja woahaha, en moet je nu inleven dat zo iets ook rond haar tepels zatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar die is ook ergquote:Op donderdag 10 januari 2013 09:07 schreef Plamboom het volgende:
Ik heb nog niet eens op de spoiler geklikt, alleen dat (mini) plaatje boven al
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |