quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe is het met je vriendjes eigenlijk?
Wat jammer nou, maarja als je er nog een extra bij neemt heb je meer kans op een vriend waar het wel goed mee gaat.quote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat jammer nou, maarja als je er nog een extra bij neemt heb je meer kans op een vriend waar het wel goed mee gaat.
Waar was hij kaal?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:04 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ik heb wel eens seks gehad met een man die helemaal kaal was. Zouden jouw feit en mijn feit elkaar opheffen denk je?
Okay, morgen om 08:30 zet ik wel een stukje van een foto ivm de aantal mensen die het willen zien. Als ik ergens nog een foto kan vinden van haar harige boobs zal ik die er ook bij doen!quote:
8:30 is voor bij...quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:38 schreef TheThinker het volgende:
[..]
Okay, morgen om 08:30 zet ik wel een stukje van een foto ivm de aantal mensen die het willen zien. Als ik ergens nog een foto kan vinden van haar harige boobs zal ik die er ook bij doen!
Haar in je bier!!quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
Maar goed, wellicht kun je er wel gewoon een gezellig biertje mee drinken dan, dat is ook iets.
Hij staat erop "Foto", zie TT 1e spoiler.quote:
Doe maar via de DM naar mij sturen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:55 schreef TheThinker het volgende:
[..]
Hij staat erop "Foto", zie TT 1e spoiler.
Ik heb alleen haarnavel (lol haar navel, snap je hem?) erop gezet.
Toch ook een foto gevonden in mijn library van haar borsten met haar eromheen, maar ik kan dat niet hier posten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |