Ja als je stoer gaat doen moet je me daarna niet gaan kicken beetje laf.quote:
gewoon muten die kneusquote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja als je stoer gaat doen moet je me daarna niet gaan kicken beetje laf.
Ik heb er iig weer hard om gelachen
bitches be crazyquote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:53 schreef KoningStoma het volgende:
[MW2 SC #453] Libelle forum editie
Wat is jou probleem jankbalquote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:53 schreef KoningStoma het volgende:
[MW2 SC #453] Libelle forum editie
Ga eens slapenquote:
Z'n k/d.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:18 schreef KoningStoma het volgende:
Fucking buurman die om half 8 begint met sneeuwschuiven, terwijl:
-het nog sneeuwt;
-het nog veel gaat sneeuwen;
-er nog weinig ligt;
-het fucking half 8 is.
SerieusEn ook echt de stoep van de halve straat hier
Zelfs achter een bloemperkje waar nooit iemand überhaupt loopt.. Wat motiveert hem?
Wie? Mistiq?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja als je stoer gaat doen moet je me daarna niet gaan kicken beetje laf.
Ik heb er iig weer hard om gelachen
kan ook prima met hem op mutequote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee want wie moet ik dan uitlachen en belachelijk maken?
Alleen die paar chapter achievements nog.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:51 schreef Dr.Pringles het volgende:
Welke nigga moet nog Spartan Ops doen?
Dat was m'n vraag niet.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:53 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Alleen die paar chapter achievements nog.
Maar Crysis SP wel............................quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:06 schreef KoningStoma het volgende:
Ik moet er nog zat, maar ik vind er geen hol aan...
Gears is wel leuk, maar het is geen crysisquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:31 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Maar Crysis SP wel............................
Maar wel een crisis.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:49 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Gears is wel leuk, maar het is geen crysis
fwpquote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:18 schreef KoningStoma het volgende:
Fucking buurman die om half 8 begint met sneeuwschuiven, terwijl:
-het nog sneeuwt;
-het nog veel gaat sneeuwen;
-er nog weinig ligt;
-het fucking half 8 is.
SerieusEn ook echt de stoep van de halve straat hier
Zelfs achter een bloemperkje waar nooit iemand überhaupt loopt.. Wat motiveert hem?
Weinig putjes toegekend gekregen?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zo de werkdag zit er weer op #goodlife
Viel tegen ivm de sneeuw inderdaadquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Weinig putjes toegekend gekregen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |