Maar nét niet zo mooi als doodgaan door je eigen hond.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat was zo mooi![]()
Zelf dood gaan door je eigen swarm
Gebeurd echt te vaak is me een partij irritantquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat was zo mooi![]()
Zelf dood gaan door je eigen swarm
Dat heb ik nog nooit gehadquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:09 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Maar nét niet zo mooi als doodgaan door je eigen hond.
Ja.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:08 schreef Dr.Pringles het volgende:
Beste Black Ops 2-speler reset stats om DDoS-aanvallen
Stef doe jij dit ook dan.
Ik heb iemand in mijn lijst die op plek 195 in de wereld staat qua score. Die heeft ook al 17 dagen speeltijdquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:19 schreef KoningStoma het volgende:
Als hij daadwerkelijk bovenaan die lijst stond, was hij dan niet een hacker/booster? Of doen ze daar tegenwoordig wat aan?
MLG speler die hackt/boost?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:19 schreef KoningStoma het volgende:
Als hij daadwerkelijk bovenaan die lijst stond, was hij dan niet een hacker/booster? Of doen ze daar tegenwoordig wat aan?
Ik heb zitten huilen op mijn werk.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Holy shit, ik heb dit gewoon gekeken. Die man. Die stem
Gemeente Purmerend zal nooit meer hetzelfde zijnquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:49 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik heb zitten huilen op mijn werk.
Je bedoelt buurthuis?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Gemeente Purmerend zal nooit meer hetzelfde zijn
Werk voor de gemeente Amsterdamquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Gemeente Purmerend zal nooit meer hetzelfde zijn
wat een pauperquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:49 schreef PierreTT het volgende:
Hij rolt met een Scorpion Evo met Target Finder![]()
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:49 schreef PierreTT het volgende:
Hij rolt met een Scorpion Evo met Target Finder![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |