SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fokke & Sukke:SPOILER: Credits mogen naar HuppelmutsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Is je ben al geamputeerd door de dokter?quote:Op maandag 7 januari 2013 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goedenavooooooooooond allemaal.
Hoe is het hier?14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Nee, want ik heb geen smsjes gehad van jullie.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is je ben al geamputeerd door de dokter?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Klopt. Leven op het internet woohooooquote:Op maandag 7 januari 2013 20:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Uhuh
[..]
Jij hebt ook overal vrienden zitten
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Ik was het vergeten sorryquote:Op maandag 7 januari 2013 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, want ik heb geen smsjes gehad van jullie.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Ik dacht dat ik op jullie kon rekenen. Dat Heloef het zou vergeten, dat wist ik wel. Maar hij kan er niks aan doen.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Helaas nietquote:Op maandag 7 januari 2013 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik op jullie kon rekenen. Dat Heloef het zou vergeten, dat wist ik wel. Maar hij kan er niks aan doen.
14 SHADES OF GREY
+1quote:Op maandag 7 januari 2013 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
Ik wilde heus een smsje sturen, maar ik heb je nummer niet![]()
quote:Op maandag 7 januari 2013 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
Ik wilde heus een smsje sturen, maar ik heb je nummer nietAch, het is de gedachte die telt he?quote:
Bedankt dan.
Of is dit een subtiele hosselpoging?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
You wishquote:Op maandag 7 januari 2013 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ach, het is de gedachte die telt he?
Bedankt dan.
Of is dit een subtiele hosselpoging?
14 SHADES OF GREY
Aloha.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Ik heb ook je nummer nietquote:Op maandag 7 januari 2013 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Bedankt dan.
Of is dit een subtiele hosselpoging?![]()
Ik zou niet durvenquote:Op maandag 7 januari 2013 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Bedankt dan.
Of is dit een subtiele hosselpoging?![]()
![]()
Iddquote:Op maandag 7 januari 2013 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Bedankt dan.Neequote:Of is dit een subtiele hosselpoging?![]()
Gaat.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goedenavooooooooooond allemaal.
Hoe is het hier?
Mag ik gefeliciteerd zeggen @ OP?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Nee hoor. Ik heb voldoende gehossel aan mijn hoofd voor nu.quote:Probeer je me te hosselen?quote:Dan is het goed.quote:quote:
O. Waarvoor moest ik een SMS sturen dan?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Nee dat dan weer nietquote:Op maandag 7 januari 2013 21:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb voldoende gehossel aan mijn hoofd voor nu.
[..]
Probeer je me te hosselen?
[..]
Dan is het goed.
[..]![]()
Wat kan er beter?quote:Op maandag 7 januari 2013 21:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Gaat.
Mag ik gefeliciteerd zeggen @ OP?
Ja, dat mag
Daarna wat wezen drinken met medestudenten en daarna wezen eten. Was keigezellig.
En ik kreeg korting omdat ik jarig was.Jij niet. Jij had niet toegezegd. Maar zodat ik zou herinneren dat ik de dokter moest bellen.quote:Valt me tegen, Roy.quote:Ontzettend.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:37 schreef LovelyLady het volgende:
Maar verder ben je vast wel lief KaneelEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
O, gefeliciteerd bij deze.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat kan er beter?
Ja, dat mag
Daarna wat wezen drinken met medestudenten en daarna wezen eten. Was keigezellig.
En ik kreeg korting omdat ik jarig was.
[..]
Jij niet. Jij had niet toegezegd. Maar zodat ik zou herinneren dat ik de dokter moest bellen.
[..]
Valt me tegen, Roy.
[..]
Ontzettend.Van de dokter wist ik niets af. Toch niets ernstigs, hoop ik?
Je bent toch nog niet jarig, of wel?Want anders ga ik me schamen in een hoekje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Jij verdient veel meer dan ik je kan gevenquote:Op maandag 7 januari 2013 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat kan er beter?
Ja, dat mag
En ik kreeg korting omdat ik jarig was.
[..]
Jij niet. Jij had niet toegezegd. Maar zodat ik zou herinneren dat ik de dokter moest bellen.
[..]
Valt me tegen, Roy.
[..]
Ontzettend.![]()
![]()
quote:Op maandag 7 januari 2013 21:42 schreef Fera het volgende:
[..]
O, gefeliciteerd bij deze.Van de dokter wist ik niets af. Toch niets ernstigs, hoop ik?
Je bent toch nog niet jarig, of wel?Want anders ga ik me schamen in een hoekje.
Nee, dat gevoelloze plekje op mijn been. Wordt steeds groter. Maak me een beetje zorgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En je hebt gelijk, ben donderdag pas jarig.
Maar ik kreeg wel korting, want het ging om deze week.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij verdient veel meer dan ik je kan geven
Hmm ... is het ook rood of zoiets?quote:Op maandag 7 januari 2013 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee, dat gevoelloze plekje op mijn been. Wordt steeds groter. Maak me een beetje zorgen.![]()
Hmmm, hopelijk weet de huisarts wat het is.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, dat gevoelloze plekje op mijn been. Wordt steeds groter. Maak me een beetje zorgen.
En je hebt gelijk, ben donderdag pas jarig.
Maar ik kreeg wel korting, want het ging om deze week.
[..]
Phew. Ik ben meestal wel goed op de hoogte van verjaardagen. Goed met cijfertjes onthouden.
Waar heb je gegeten en wat?
Hooi.quote:
Mn huisje is nagenoeg klaarover een paar weken krijg ik mn hoge eettafel en daarna is het accessories plaatsen.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
YEAHquote:Op maandag 7 januari 2013 21:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hooi.
Mn huisje is nagenoeg klaarover een paar weken krijg ik mn hoge eettafel en daarna is het accessories plaatsen.
Housewarming party + kroegentocht daaro?????![]()
Nee. Niet echt verkleurd. Voelt alleen raar.quote:Ik heb pizza gegeten in de stad.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm, hopelijk weet de huisarts wat het is.
Phew. Ik ben meestal wel goed op de hoogte van verjaardagen. Goed met cijfertjes onthouden.
Waar heb je gegeten en wat?
Ik heb zin een pizza van Domino's. Veel te lang geleden.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Niet echt verkleurd. Voelt alleen raar.
[..]
Ik heb pizza gegeten in de stad.
hmm, deze maand niet. Hel maand op t werk en al redelijk druk in de weekenden. Misschien t laatste weekend.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
YEAH
Housewarming party + kroegentocht daaro?????"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Naar de huisarts ermee.....quote:Op maandag 7 januari 2013 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee. Niet echt verkleurd. Voelt alleen raar.
Vanaf hier is het toch maar giswerk![]()
![]()
Ik weet het. Ik vraag heir ook niet om advies. Maar ik vergeet iedere keer naar de huisarts te gaan. Ik heb het echt al een half jaar ofzo.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Naar de huisarts ermee.....
Vanaf hier is het toch maar giswerkHoe lang?quote:Op maandag 7 januari 2013 21:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb zin een pizza van Domino's. Veel te lang geleden.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik heb geen haastquote:Op maandag 7 januari 2013 21:51 schreef PeuRac het volgende:
hmm, deze maand niet. Hel maand op t werk en al redelijk druk in de weekenden. Misschien t laatste weekend.... mag febr mag mrt... kan nog in jan....
![]()
Zet je telefoonwekkerquote:Op maandag 7 januari 2013 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik weet het. Ik vraag heir ook niet om advies. Maar ik vergeet iedere keer naar de huisarts te gaan. Ik heb het echt al een half jaar ofzo.![]()
![]()
Bij jou was de laatste keer.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik vraag heir ook niet om advies. Maar ik vergeet iedere keer naar de huisarts te gaan. Ik heb het echt al een half jaar ofzo.
[..]
Hoe lang?
Nu heb ik daar ook zin in.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb zin een pizza van Domino's. Veel te lang geleden.
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Zullen we een keer een Domino's meet houden bij mij thuis
HahahahaDit account is niet meer in gebruik.![]()
Heb ik ook gedaan. Maar ik ben geen ochtend mens.quote:
Ik zet dat ding uit en slaap door.Oeh, dan mag je wel een nieuwe, ja.quote:
Kaneel, leg dat ding verder weg zodat je je bed uit moet om uit te zetten..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Doe ik al.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
Kaneel, leg dat ding verder weg zodat je je bed uit moet om uit te zetten..
Maar ik ga morgen naar het spreekuur. Wekker staat voor 7 uur.
Chicken Kebab ftw.quote:quote:Op maandag 7 januari 2013 21:56 schreef Spezza19 het volgende:
Zullen we een keer een Domino's meet houden bij mij thuis
HahahahaDan wel? Hoeveel tijd moet er elke keer tussen zitten dan?quote:Op maandag 7 januari 2013 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan. Maar ik ben geen ochtend mens.
Ik zet dat ding uit en slaap door.
[..]
Oeh, dan mag je wel een nieuwe, ja.
Soms is het hier een druk leven....soms een rustig leven.... we zitten nu gewoon te chillen bij het haardvuur... boek lezendquote:Op maandag 7 januari 2013 22:00 schreef arachide. het volgende:
Ik dacht dat hier altijd leven was en shit.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Nieuwsgierig zijn, in mijn geval. Maar je ontwijkt mijn vraag.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ah ok. Vaak heeft zo'n vraag een reden.
Mag ik nu concluderen dat je 50, oud, dik en lelijk bent?
#TeamMiley![]()
Vinniiee en Rokje zijn hier het hart.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:00 schreef arachide. het volgende:
Ik dacht dat hier altijd leven was en shit.Ik zeg: Max 1 per maand.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan wel? Hoeveel tijd moet er elke keer tussen zitten dan?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
50 en oud is best dubbelquote:Op maandag 7 januari 2013 22:01 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nieuwsgierig zijn, in mijn geval. Maar je ontwijkt mijn vraag.
Mag ik nu concluderen dat je 50, oud, dik en lelijk bent?
maar, nee, nee en nee....
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Mooiquote:Op maandag 7 januari 2013 21:56 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het was niet veel, maar het voelt wel even lekker.![]()
Ook al je wekker aan de andere kant van je kamer laten liggenquote:Op maandag 7 januari 2013 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb ik ook gedaan. Maar ik ben geen ochtend mens.
Ik zet dat ding uit en slaap door.![]()
![]()
Hehehe mijne om 6:30..... maar mijn schop-bro-uitbed truc zal bij jou niet werkenquote:Op maandag 7 januari 2013 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe ik al.
Maar ik ga morgen naar het spreekuur. Wekker staat voor 7 uur.![]()
![]()
Jamaar je hebt zegmaar Brad Pitt 50 (40 dan) en vrienden van mijn vader 50. Brad Pitt 50 is niet oud, vrienden van mijn vader oud is wel oud. Snap je?quote:Op maandag 7 januari 2013 22:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
50 en oud is best dubbel
maar, nee, nee en nee....
Hoe oud ben je nou!?#TeamMiley![]()
2 x 16....quote:Op maandag 7 januari 2013 22:06 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jamaar je hebt zegmaar Brad Pitt 50 (40 dan) en vrienden van mijn vader 50. Brad Pitt 50 is niet oud, vrienden van mijn vader oud is wel oud. Snap je?
Hoe oud ben je nou!?
Nee hoor.... dat komt omdat er een paar weg zijnquote:Op maandag 7 januari 2013 22:00 schreef arachide. het volgende:
Ik dacht dat hier altijd leven was en shit.![]()
![]()
Rokje? Komt die hier nog vaak?quote:Op maandag 7 januari 2013 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vinniiee en Rokje zijn hier het hart.
[..]
Ik zeg: Max 1 per maand.
Deal. Ik moet toch wat afvallen. Het helpt dat er geen in de buurt zit. Een kapsalon is wel makkelijk te krijgen, helaas.
En de mac is ook niet zo ver weg.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Rokje? Komt die hier nog vaak?
Deal. Ik moet toch wat afvallen. Het helpt dat er geen in de buurt zit. Een kapsalon is wel makkelijk te krijgen, helaas.
En eethuis druten bezorgt![]()
Sssst Roy, ik probeer af te vallen.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En de mac is ook niet zo ver weg.
En eethuis druten bezorgt
Welke truc? En damn, dat is vroeg, waarom?quote:Op maandag 7 januari 2013 22:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hehehe mijne om 6:30..... maar mijn schop-bro-uitbed truc zal bij jou niet werken"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Nee, ik lig heul alleen.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hehehe mijne om 6:30..... maar mijn schop-bro-uitbed truc zal bij jou niet werkenNee, helaas. Ik mis haar meer dan mijn eigen hand.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Rokje? Komt die hier nog vaak?
Maar als ze er is, loopt het storm. Ze is een storm.
Kapsalon is hier 50 m. Dat is kut.
Godverdomme, zie op Facebook alleen maar posts van iemand die in Hong Kong zit.
Enige wat ze doet: klagen over Hong Kong.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Dan kan je dus ook niet Oooooouuuuddddd roepenquote:Op maandag 7 januari 2013 22:09 schreef arachide. het volgende:
[..]
Daar kan ik geen oordeel over geven.
Is weer eens wat anders dan het helemaal ophemelen. Beetje afhankelijk van het werkwoord dan achter je eerste zin zou moeten.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:11 schreef heloef het volgende:
Godverdomme, zie op Facebook alleen maar posts van iemand die in Hong Kong.
Enige wat ze doet: klagen over Hong Kong.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Sowieso... Facebookquote:Op maandag 7 januari 2013 22:11 schreef heloef het volgende:
Godverdomme, zie op Facebook alleen maar posts van iemand die in Hong Kong zit.
Enige wat ze doet: klagen over Hong Kong.
En als je dan al Facebook hebt.... die persoon direct "ontvrienden"
Lijk je op Brad Pitt?quote:Op maandag 7 januari 2013 22:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan kan je dus ook niet Oooooouuuuddddd roepen#TeamMiley![]()
De truc dat ik mijn bro razendsnel zijn nest uit krijg.... is trouwens ook goed voor mijn hardlooptempoquote:Op maandag 7 januari 2013 22:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Welke truc? En damn, dat is vroeg, waarom?
Welnee.... morgen krijg ik ontbijt op het werk![]()
![]()
Je bent op vakantie en net als in de rest van het leven: je maakt er maar het beste van.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan het helemaal ophemelen. Beetje afhankelijk van het werkwoord dan achter je eerste zin zou moeten.Weet je hoeveel moeite Facebook mij bespaart joh?quote:Op maandag 7 januari 2013 22:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sowieso... Facebook
En als je dan al Facebook hebt.... die persoon direct "ontvrienden"C'est la vie
quote:Op maandag 7 januari 2013 22:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Je bent op vakantie en net als in de rest van het leven: je maakt er maar het beste van.
[..]
Weet je hoeveel moeite Facebook mij bespaart joh?
#TeamMiley![]()
Mensen, iemand spreekt mij aan in dm, en laat vervolgens een half uur niks van zich horen. GODVERDOMME.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
SCHANDALIG schreeuw em!quote:Op maandag 7 januari 2013 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen, iemand spreekt mij aan in dm, en laat vervolgens een half uur niks van zich horen. GODVERDOMME.![]()
Is ze lekker?quote:Op maandag 7 januari 2013 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen, iemand spreekt mij aan in dm, en laat vervolgens een half uur niks van zich horen. GODVERDOMME.C'est la vie
JA!quote:Ik zou haar zo hard doen, dat degene die mij uit haar weet te trekken, de volgende koning van Engeland wordt.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
WEETEETJEquote:Ben je altijd zo'n wijf met dat semi-mystieke gedoe als iemand wat vraagt?quote:Op maandag 7 januari 2013 22:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Neuh, maar dat zegt nog steeds niksIk ben blij dat mijn vriend niet zo is.
#TeamMiley![]()
Hallon
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Wat is deze?quote:Op maandag 7 januari 2013 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vinniiee en Rokje zijn hier het hart.
[..]
Ik zeg: Max 1 per maand.
Ben je geslaagd?![]()
![]()
Kom!!quote:
Film!!
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik zou zeggen .... ja dus.... wc, telefoon,serie what everquote:Op maandag 7 januari 2013 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen, iemand spreekt mij aan in dm, en laat vervolgens een half uur niks van zich horen. GODVERDOMME.![]()
![]()
Maximum trollingquote:Op maandag 7 januari 2013 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen, iemand spreekt mij aan in dm, en laat vervolgens een half uur niks van zich horen. GODVERDOMME.
Ik ben een enigmaquote:Op maandag 7 januari 2013 22:18 schreef arachide. het volgende:
[..]
WEETEETJE
[..]
Ben je altijd zo'n wijf met dat semi-mystieke gedoe als iemand wat vraagt?Ik ben blij dat mijn vriend niet zo is.
Poëetquote:Op maandag 7 januari 2013 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou haar zo hard doen, dat degene die mij uit haar weet te trekken, de volgende koning van Engeland wordt.C'est la vie
quote:Op maandag 7 januari 2013 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zou haar zo hard doen, dat degene die mij uit haar weet te trekken, de volgende koning van Engeland wordt.![]()
![]()
hij woont bij jou? En hoe doe je dat? Ik snap er geen fuck vanquote:Op maandag 7 januari 2013 22:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
De truc dat ik mijn bro razendsnel zijn nest uit krijg.... is trouwens ook goed voor mijn hardlooptempo
Welnee.... morgen krijg ik ontbijt op het werk![]()
dat is wel chill."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Jij baggert in je eentje een topic per dag vol.quote:
Nee, maar college zit er op. Nu alleen nog verslagen maken.Dat is hoe ik rol. En dan weet jij ook gelijk over wie ik het heb.quote:
Nee, vroegah , Simpel ik gooi nat washandje op zijn kop.... dan wordt hij pissed en ik ren me dan de pleuris....quote:Op maandag 7 januari 2013 22:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hij woont bij jou? En hoe doe je dat? Ik snap er geen fuck van![]()
dat is wel chill.
En idd![]()
![]()
#sixseasonsandamoviequote:Op maandag 7 januari 2013 22:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee, gay ben ik niet...
Maar Community
#TeamMiley![]()
Valt de laatste tijd wel mee hoorquote:Op maandag 7 januari 2013 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij baggert in je eentje een topic per dag vol.
Nee, maar college zit er op. Nu alleen nog verslagen maken.
[..]
Dat is hoe ik rol. En dan weet jij ook gelijk over wie ik het heb..
Ah oké, mooi![]()
![]()
haha, dat zou je bij mij ook moeten doen dan, dat rennen.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, vroegah , Simpel ik gooi nat washandje op zijn kop.... dan wordt hij pissed en ik ren me dan de pleuris....
En idd"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Dat kan ik de eerste paar meter vrij goedquote:Op maandag 7 januari 2013 22:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
haha, dat zou je bij mij ook moeten doen dan, dat rennen.![]()
![]()
Rust hier.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ook wel eens lekker.quote:C'est la vie
JA HALLO DUS IK DRUK WEER OP MY AT HE, STAAT SEX SC WEER BOVENAAN DUS IK ZEG ZO NOU DAT KAN NIET XD DAT MOET TOEVAL ZIJN LOL DUS ZEGT MY AT NOU KLIKKEN MAAR HE! DUS IK ZEG ZO OK...
En toen was ik hier.![]()
![]()
Grapjasquote:Op maandag 7 januari 2013 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij mag er zelf ook wel wezen hoor.Interessant knul.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:30 schreef Topiek het volgende:
JA HALLO DUS IK DRUK WEER OP MY AT HE, STAAT SEX SC WEER BOVENAAN DUS IK ZEG ZO NOU DAT KAN NIET XD DAT MOET TOEVAL ZIJN LOL DUS ZEGT MY AT NOU KLIKKEN MAAR HE! DUS IK ZEG ZO OK...
En toen was ik hier.C'est la vie
Alweer?quote:Op maandag 7 januari 2013 22:30 schreef Topiek het volgende:
En toen was ik hier.![]()
![]()
Kijk met jou kan ik praten.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh, even tussendoor: Two Pints![]()
![]()
Inbetweeners
C'est la vie
L? toch?quote:Op maandag 7 januari 2013 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar je weet over wie ik het net had ja?C'est la vie
Two Pints heb ik echt zo vaak gezien....quote:
Was minder leuk toen Johnny er uit ging
Die van den foks, ja.quote:
Die ander kan toch geen dm sturen man.
De seizoenen daarna waren ontzettend kut, Johnny was echt de idiote spil van het geheel.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Two Pints heb ik echt zo vaak gezien....
Was minder leuk toen Johnny er uit ging
Munch was trouwens ook een held.C'est la vie
Ja dat snap ik ook wel.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die van den foks, ja.
Die ander kan toch geen dm sturen man.
C'est la vie
Munchquote:Op maandag 7 januari 2013 22:34 schreef heloef het volgende:
[..]
De seizoenen daarna waren ontzettend kut, Johnny was echt de idiote spil van het geheel.
Munch was trouwens ook een held.![]()
![]()
Gaz was ook altijd zo lekker onnozel.....
quote:Op maandag 7 januari 2013 22:30 schreef Topiek het volgende:
En toen was ik hier.Caps man je caps.....
![]()
![]()
![]()
![]()
Je weet het maar nooit met jou.quote:
Meneer ik ga je een smsje sturen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik heb een ander nummer.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit met jou.
Meneer ik ga je een smsje sturen.C'est la vie
quote:
Ik bedoel: jij zei dat je me een smsje ging sturen om me te herinneren. Heb je niet gedaan!
Smooth.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik dacht er nog aan en toen vergat ik het weer.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik bedoel: jij zei dat je me een smsje ging sturen om me te herinneren. Heb je niet gedaan!
C'est la vie
Ik ben net zo smooth als schuurpapier.quote:C'est la vie
Hij wil niet dat ik hem bel.quote:
Kijk maar:Ik heb dus nu gewoon zijn nummer niet.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik dacht er nog aan en toen vergat ik het weer.
Wie moet ik nu bellen als ik hosseladvies wil?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Hoi.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij wil niet dat ik hem bel.
Kijk maar:
[..]
Ik heb dus nu gewoon zijn nummer niet.
Wie moet ik nu bellen als ik hosseladvies wil?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Die jongen is zo onbereikbaar hequote:Op maandag 7 januari 2013 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kijk maar:
[..]
Wie moet ik nu bellen als ik hosseladvies wil?![]()
Mensen met verstand van dat soort zaken.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kijk maar:
[..]
Wie moet ik nu bellen als ik hosseladvies wil?
C'est la vie
Ik ben altijd online man, vraag het Pinda maar.quote:C'est la vie
Kijk dat is pas adviesquote:Op maandag 7 januari 2013 22:41 schreef heloef het volgende:
Mensen met verstand van dat soort zaken. [ afbeelding ]![]()
![]()
Daar heb ik toch ook geen nummer vanquote:Op maandag 7 januari 2013 22:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben altijd online man, vraag het Pinda maar.![]()
Hehehehe. Dat is waar.quote:Ja. Daarom is hij single.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
TGND heeft me nog niet benaderd.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehehe. Dat is waar.
[..]
Ja. Daarom is hij single.
(ja, ik spytool)A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Korrel 2500 huhuhuquote:Op maandag 7 januari 2013 22:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben net zo smooth als schuurpapier.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik ben zo'n goede adviseur.quote:Nee hoor dat heeft een andere reden.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehehe. Dat is waar.
[..]
Ja. Daarom is hij single.
Ik stond laatst met een collega te paffen en ik was eerder klaar dan haar en liep naar binnen.
Toen zei ze: Nou ja, je bent ook geen heer je laat een dame toch niet alleen buiten staan?
Ik: Klopt, daarom ben ik ook single
Ik heb het allang uitgedokterd.C'est la vie
Een knappe man liet me vandaag voor bij het instappen in de trein. Dat vond ik heel galant.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben zo'n goede adviseur.
[..]
Nee hoor dat heeft een andere reden.
Ik stond laatst met een collega te paffen en ik was eerder klaar dan haar en liep naar binnen.
Toen zei ze: Nou ja, je bent ook geen heer je laat een dame toch niet alleen buiten staan?
Ik heb het allang uitgedokterd.Vooral omdat treinreizigers zich meestal wanhopig en zo snel mogelijk naar binnen proppen.
En wat doe je dus de volgende keer dat je met haar staat te roken?quote:Op maandag 7 januari 2013 22:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben zo'n goede adviseur.
[..]
Ik heb het allang uitgedokterd.![]()
Zeggen dat hij eigenlijk nog niet klaar is met trekjes nemen.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En wat doe je dus de volgende keer dat je met haar staat te roken?
Hehe. Misschien spytoolt zij ook. Kun je haar hier een tip geven?quote:Op maandag 7 januari 2013 22:43 schreef Fera het volgende:
[..]
TGND heeft me nog niet benaderd.
(ja, ik spytool)Wat ben je toch ook een baas.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het allang uitgedokterd.
Ze was een walvis zeker?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Hmm... normaal hou ik er wel van, maar nuquote:![]()
![]()
Ik haast me ook altijd naar binnen anders moet ik staan.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Een knappe man liet me vandaag voor bij het instappen in de trein. Dat vond ik heel galant.Vooral omdat treinreizigers zich meestal wanhopig en zo snel mogelijk naar binnen proppen.
Ik hou wel meestal de deur open voor degene achter me en trek af en toe een koffer van een toerist mee naar binnen.
C'est la vie
Kaneel waar ben je?
Falen in het bijhouden van OV tijden?quote:Op maandag 7 januari 2013 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe. Misschien spytoolt zij ook. Kun je haar hier een tip geven?
[..]
Wat ben je toch ook een baas.
Ze was een walvis zeker?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Waarom nu niet?quote:Op maandag 7 januari 2013 22:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm... normaal hou ik er wel van, maar nu
Deze dan?
Nee hoor, ze is gewoon slank.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een baas.
Ze was een walvis zeker?C'est la vie
Ik werd er uit gegooid.quote:Lees je mee, Buurmeisje?quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Weer naar binnen lopen natuurlijk, zorgt zij maar dat ze sneller rookt als ze niet alleen wil staan.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En wat doe je dus de volgende keer dat je met haar staat te roken?C'est la vie
Ik ben zelf ook wel een van de snelle, al zou ik nooit iemand opzij boksen of zo. Vanmiddag stond er trouwens een blinde man op het perron, met geleidehond erbij. Alleen de trein waar hij op wachtte reed veel verder door dan waar hij stond. Dus op een gegeven moment stond hij daar maar. Toen ben ik teruggelopen om te vragen of hij idd die trein nodig had en wat hulp. Maar iemand was me voor, er waren meer mensen die het gezien hadden.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik haast me ook altijd naar binnen anders moet ik staan.Ik hou wel meestal de deur open voor degene achter me en trek af en toe een koffer van een toerist mee naar binnen.
Dat is toch een fijne gedachte, dat niet iedereen zo'n ''hij redt zich maar'' attitude heeft.
Lieverds ik ga douchen
morgen weer op tijd op en fysio, mag eindelijk dat stomme tape eraf![]()
[ Bericht 51% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2013 22:54:51 ]![]()
Douche ze. Succes morgen.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:54 schreef LovelyLady het volgende:
Lieverds ik ga douchen
morgen weer op tijd op en fysio, mag eindelijk dat stomme tape eraf
Geen ideequote:
Ik wissel wel vaker van muziek
Van hiphop richting Dancehall, d'n B etc...Salsa ... lalalazit wel wat in ....quote:![]()
![]()
quote:Op maandag 7 januari 2013 22:54 schreef LovelyLady het volgende:
Lieverds ik ga douchen
morgen weer op tijd op en fysio, mag eindelijk dat stomme tape eraf![]()
Trusten Lolawell
![]()
Ambientquote:Heerlijk voor bij een cocktailtje
![]()
![]()
a.... een mede topic in leven houder.... zal ik dan maar naar SC relaties.... ik hoor daar nu eenmaal thuisquote:![]()
![]()
neeeeeeequote:Op maandag 7 januari 2013 23:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
a.... een mede topic in leven houder.... zal ik dan maar naar SC relaties.... ik hoor daar nu eenmaal thuis
Je hoort hier toch net zo goed
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Helemaal niet, je cam stond nog aan maar jij was er nietquote:Op maandag 7 januari 2013 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik werd er uit gegooid.
[..]
Lees je mee, Buurmeisje?
A oke... good to knowquote:Op maandag 7 januari 2013 23:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
neeeeeee
Je hoort hier toch net zo goed![]()
![]()
dan hoor ik ook 'daar', ik was 'daar' eerder aanwezig dan 'hier'quote:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Justin Bieber rookt wiet en sommige van zijn fans hebben nogal creatieve om te zeggen "foei, niet meer doen"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Wat?quote:Op maandag 7 januari 2013 23:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Helemaal niet, je cam stond nog aan maar jij was er niet
Ik was even drinken pakken en toen ik terugkwam zag ik alleen dat we beiden gekicked waren.
Jij was nog niet terug en ik wilde niet alleen zijn.
quote:Op maandag 7 januari 2013 23:04 schreef heloef het volgende:
Justin Bieber rookt wiet en sommige van zijn fans hebben nogal creatieve om te zeggen "foei, niet meer doen"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gestoorde tienermeiden.quote:
C'est la vie
Sowieso... Bieber leuk vinden.... dan ben je sowieso gestoord....quote:
En zelfverminking....
Dat, dat en dat.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sowieso... Bieber leuk vinden.... dan ben je sowieso gestoord....
En zelfverminking....C'est la vie
Misschien dat dat voor jou werkt.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Getting guys like us laid since 3000 B.C.
C'est la vie
Toen ik jouw leeftijd had. Nu doe ik geen tienermeiden meer.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Huphuphup naar 'Daar' dan voor ik er mijn persoonlijke muziektopic van maakquote:Op maandag 7 januari 2013 23:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan hoor ik ook 'daar', ik was 'daar' eerder aanwezig dan 'hier'
I'm kidding![]()
![]()
Hij leeft opeens weerquote:Op maandag 7 januari 2013 23:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die andere SC is al sinds half 7 dood![]()
![]()
Op mijn leeftijd heb ik daar geen enkel profijt van #yolosoloquote:Op maandag 7 januari 2013 23:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen ik jouw leeftijd had. Nu doe ik geen tienermeiden meer.C'est la vie
heeft die SC nog meerwaarde eigenlijk? (zijn er nog erg veel die 'daar' zitten en niet 'hier')quote:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik kan nu wel heel stoer gaan lopen doen met dat ik seks heb gehad. Maar dat was maar heel zelden.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Op mijn leeftijd heb ik daar geen enkel profijt van #yolosolo
Maar ik trof de eerste paar keer gewoon meiden met issues. En dat is jammer.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Uhuh ....quote:Op maandag 7 januari 2013 23:11 schreef Koen66 het volgende:
[quote]Op maandag 7 januari 2013 23:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heeft die SC nog meerwaarde eigenlijk? (zijn er nog erg veel die 'daar' zitten en niet 'hier')
Het is mijn persoonlijk flauwekul bagger topicsssssssssssssst.... Niet tegen Danny zeggen
![]()
Ik dacht dat het een grap was, maar het is gewoon echt trendingquote:
OUTRAGEOUS!!!quote:Op maandag 7 januari 2013 23:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
SSstttttt. Ik ben 2 maanden geleden ofzo ontmaagd.
hm Oktober? Nee toch he? Je hebt mij met rust gelaten toch?quote:Op maandag 7 januari 2013 23:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
SSstttttt. Ik ben 2 maanden geleden ofzo ontmaagd.Geen zin inquote:Op maandag 7 januari 2013 23:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja ...dat dan weer wel..... zo door richting beddddddddddddddddddddddd![]()
![]()
2 maanden geleden was niet oktober. En het was voor de meet dat je naast me lag.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
hm Oktober? Nee toch he? Je hebt mij met rust gelaten toch?
Nee jij was al heel lang weg en toen ging ik ook weg.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat?
Ik was even drinken pakken en toen ik terugkwam zag ik alleen dat we beiden gekicked waren.
Jij was nog niet terug en ik wilde niet alleen zijn.
quote:Op maandag 7 januari 2013 23:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
SSstttttt. Ik ben 2 maanden geleden ofzo ontmaagd.
Had gekunt tochquote:Op maandag 7 januari 2013 23:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
2 maanden geleden was niet oktober. En het was voor de meet dat je naast me lag.. Wie heb jij 2 maanden geleden gedaan?
Op bed hoop ikquote:Op maandag 7 januari 2013 23:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Uhuh .... maar ik krijg morgen ontbijtmoet er wel frieking vroeg zijn... maar ala
.
![]()
Ik was echt 1 minuut weg, jong.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee jij was al heel lang weg en toen ging ik ook weg.
En toen kwam ik terug stond er: DW has left the room.
Kaneel has left the room.
Your connection failed, you may try again in 45 seconds.Wat?quote:
quote:Op maandag 7 januari 2013 23:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was echt 1 minuut weg, jong.
Your connection failed, you may try again in 45 seconds.
[..]
Wat?![]()
Heb ik je die avond verteld toch?quote:Op maandag 7 januari 2013 23:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Had gekunt toch. Wie heb jij 2 maanden geleden gedaan?
Ik snap niet wat je bedoelt.quote:
Vreeeemdddquote:Op maandag 7 januari 2013 23:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was echt 1 minuut weg, jong.
Your connection failed, you may try again in 45 seconds.
[..]
Wat?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Vier maanden geleden?quote:Op maandag 7 januari 2013 23:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik je die avond verteld toch?
[..]
Ik snap niet wat je bedoelt.
Ik voelde me alleen toen.quote:Ok, ik had het je eigenlijk niet mogen zeggen he?quote:Zie dm.quote:
2 maanden terug is November, daar weet ik niks vanquote:Op maandag 7 januari 2013 23:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ok, ik had het je eigenlijk niet mogen zeggen he?.
![]()
Die heb ik (nog) niet.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik voelde me alleen toen.
[..]
Ok, ik had het je eigenlijk niet mogen zeggen he?
[..]
Zie dm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:Op maandag 7 januari 2013 23:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Die heb ik (nog) niet.Je had hem al 30 seconden voordat je dit postte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pestkopje.
Ik vertrouw op ze voor toekomstige seks, als je echt stabiel bent zie je wel dat er beter is.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan nu wel heel stoer gaan lopen doen met dat ik seks heb gehad. Maar dat was maar heel zelden.
Maar ik trof de eerste paar keer gewoon meiden met issues. En dat is jammer.C'est la vie
Nee, ik heb serieus geen DM gekregen.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je had hem al 30 seconden voordat je dit postte.
Pestkopje.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
We worden blij gemaakt met een Dooie Mus.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ook niet, wat een mysterie ineens.
O, hij geeft geen DM melding. Staat wel op de DM pagina.
Erg hequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Inderdaad ja en beweren dat ik het zou moeten wetenquote:Op maandag 7 januari 2013 23:33 schreef Fera het volgende:
[..]
We worden blij gemaakt met een Dooie Mus..
![]()
Jij was wel erg dronken toen.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Inderdaad ja en beweren dat ik het zou moeten weten.
quote:Op maandag 7 januari 2013 23:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
quote:Ghehehe.
Ik heb wat gemist.
Hihih, nee.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Serieus dm het want ik weet het echt niet ...
Wat een lul is het ook he.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
C'est la vie
Ik maak het wel goed.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik voelde me alleen toen.
[..]
Ok, ik had het je eigenlijk niet mogen zeggen he?
[..]
Zie dm.
En je valt op meiden met issues?![]()
Ok.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik maak het wel goed.
En je valt op meiden met issues?![]()
Het liefst wil ik iemand waar ik niet aan hoef te werken.
Vorige vriendin heb ik heel veel aan moeten werken, wat achteraf jammer was. Maar goed, je kiest niet op wie je verliefd wordt.Die bedoel ik ook niet, snotjong.quote:
Kon hij z'n pootjes niet thuis houden?quote:Beetje misbruik maken van arme, dronken zieltjes.
Lief. Maar niet boeiend.quote:
quote:
Dus dat was GHBquote:Op maandag 7 januari 2013 23:38 schreef Fera het volgende:
Kon hij z'n pootjes niet thuis houden?Beetje misbruik maken van arme, dronken zieltjes.
.
![]()
Doet me denken aan gisteren. Toen m'n oom zei dat GHB in wiet zit.quote:
Ow of dat andere spulquote:Op maandag 7 januari 2013 23:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Doet me denken aan gisteren. Toen m'n oom zei dat GHB in wiet zit..
![]()
Hij doelde op THC, maar het faalde best hard.quote:
Welk andere spul?
Nee, je hebt niet veel gemist hoor. Was een lichtelijke faalmeet.quote:
Maar wel naast Muhahaha geslapen.
Ehm dat ding op het doekjequote:Op maandag 7 januari 2013 23:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij doelde op THC, maar het faalde best hard.
Welk andere spul?![]()
![]()
Nou, ik heb me prima vermaakt hoor...quote:Op maandag 7 januari 2013 23:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, je hebt niet veel gemist hoor. Was een lichtelijke faalmeet.
Maar wel naast Muhahaha geslapen.![]()
![]()
Natuurlijke faalde het. Moi was niet aanwezig.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, je hebt niet veel gemist hoor. Was een lichtelijke faalmeet.
Maar wel naast Muhahaha geslapen.Chloroform.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:Op maandag 7 januari 2013 23:43 schreef Fera het volgende:
Natuurlijke faalde het. Moi was niet aanwezig.!
Dat ja!quote:Chloroform.![]()
![]()
Hey, ik ben best gezellig heur.quote:
quote:Op maandag 7 januari 2013 23:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jaja, er is een verschil tussen wat je nu post en wat je net postte.
Zelfvertrouwen is nieuw voor mij. I might overdo it.
quote:Op maandag 7 januari 2013 23:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen is nieuw voor mij. I might overdo it.![]()
![]()
quote:Op maandag 7 januari 2013 23:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen is nieuw voor mij. I might overdo it.
Klopt. Ik val op mannen met issues.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok.
Het liefst wil ik iemand waar ik niet aan hoef te werken.
Vorige vriendin heb ik heel veel aan moeten werken, wat achteraf jammer was. Maar goed, je kiest niet op wie je verliefd wordt.
[..]
Die bedoel ik ook niet, snotjong.
quote:
Ik draag nog liever een badge met: "I love penis". Maar die draag ik dan ook met trots.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Waarom noem je gitaar nou een lulquote:Op maandag 7 januari 2013 23:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik draag nog liever een badge met: "I love penis". Maar die draag ik dan ook met trots..
![]()
Ik heb een vertrouwensissue.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt. Ik val op mannen met issues.JIJ?!? houdt van penis?quote:Op maandag 7 januari 2013 23:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik draag nog liever een badge met: "I love penis". Maar die draag ik dan ook met trots.
Hij zou zich vereerd moeten voelen. Ik ben dol op lullen.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waarom noem je gitaar nou een lul.
Sarcasm much?quote:Op maandag 7 januari 2013 23:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb een vertrouwensissue.
[..]
JIJ?!? houdt van penis?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:Op maandag 7 januari 2013 23:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij zou zich vereerd moeten voelen. Ik ben dol op lullen.![]()
![]()
Ik ook.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb een vertrouwensissue.
[..]
JIJ?!? houdt van penis?
Aaah germ, aai over de bolquote:Op maandag 7 januari 2013 23:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb er anders niks van gemerkt..
![]()
quote:Op maandag 7 januari 2013 23:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb er anders niks van gemerkt.Leugens.
Ik dacht al, daar gaat mijn rep.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Arme wij.
[..]
Ja, eigenlijk wel.![]()
Wij moeten echt niet daten.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Arme wij.
[..]
Ja, eigenlijk wel.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Wie zouden we dan wel moeten daten?quote:
Ik vind jou wel stoer genoeg om Heloef te daten.Mijn rep is geloof ik dat ik geen neuk geef. Dat heb je toen zovaak gezegd.quote:
Wij keken net Guy Code, ging over stripclubs, ik moest aan jou denkenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie zouden we dan wel moeten daten?
Ik vind jou wel stoer genoeg om Heloef te daten.
[..]
Mijn rep is geloof ik dat ik geen neuk geef. Dat heb je toen zovaak gezegd.
Ik dacht dat jouw geheugen slecht was.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Geen idee.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie zouden we dan wel moeten daten?
Ik vind jou wel stoer genoeg om Heloef te daten.
[..]
Mijn rep is geloof ik dat ik geen neuk geef. Dat heb je toen zovaak gezegd.
Ik val niet op negers, sorry.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik moest laatst aan jou denken, vriend van me had een fotoshoot in Senza.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij keken net Guy Code, ging over stripclubs, ik moest aan jou denken
Heloef is niet zomaar een negerquote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik val niet op negers, sorry..
![]()
Alsnog, zwart.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Geweldig!!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik moest laatst aan jou denken, vriend van me had een fotoshoot in Senza.
Senza, samen met de Zwetser het enige leuke in Emmen
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat wil niet zeggen dat ik niks onthoud.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dacht dat jouw geheugen slecht was.Heloef is rasoverschrijdend tof. Als hij op mannen zou vallen, zou ik hem daten.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik val niet op negers, sorry.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
DW, volgens mij lacht Vin ons uit
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geweldig!!
Senza, samen met de Zwetser het enige leuke in Emmen
I know, I know. Ik plaag.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat ik niks onthoud.
[..]
Heloef is rasoverschrijdend tof. Als hij op mannen zou vallen, zou ik hem daten.
Ik leg hem wel over de knie.quote:Nog steeds zwart.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat ik niks onthoud.
[..]
Heloef is rasoverschrijdend tof. Als hij op mannen zou vallen, zou ik hem daten.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kan ik ook doen hoorquote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik leg hem wel over de knie.
[..]
Nog steeds zwart.
[b]AirwiN schreef [/b]
Hij heeft een goede piemel.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik leg hem wel over de knie.
[..]
Nog steeds zwart.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Wie?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: