SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fokke & Sukke:SPOILER: Credits mogen naar HuppelmutsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Is je ben al geamputeerd door de dokter?quote:Op maandag 7 januari 2013 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goedenavooooooooooond allemaal.
Hoe is het hier?14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Nee, want ik heb geen smsjes gehad van jullie.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is je ben al geamputeerd door de dokter?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Klopt. Leven op het internet woohooooquote:Op maandag 7 januari 2013 20:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Uhuh
[..]
Jij hebt ook overal vrienden zitten
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Ik was het vergeten sorryquote:Op maandag 7 januari 2013 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, want ik heb geen smsjes gehad van jullie.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Ik dacht dat ik op jullie kon rekenen. Dat Heloef het zou vergeten, dat wist ik wel. Maar hij kan er niks aan doen.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Helaas nietquote:Op maandag 7 januari 2013 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik op jullie kon rekenen. Dat Heloef het zou vergeten, dat wist ik wel. Maar hij kan er niks aan doen.
14 SHADES OF GREY
+1quote:Op maandag 7 januari 2013 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
Ik wilde heus een smsje sturen, maar ik heb je nummer niet![]()
quote:Op maandag 7 januari 2013 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
Ik wilde heus een smsje sturen, maar ik heb je nummer nietAch, het is de gedachte die telt he?quote:
Bedankt dan.
Of is dit een subtiele hosselpoging?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
You wishquote:Op maandag 7 januari 2013 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ach, het is de gedachte die telt he?
Bedankt dan.
Of is dit een subtiele hosselpoging?
14 SHADES OF GREY
Aloha.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Ik heb ook je nummer nietquote:Op maandag 7 januari 2013 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Bedankt dan.
Of is dit een subtiele hosselpoging?![]()
Ik zou niet durvenquote:Op maandag 7 januari 2013 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Bedankt dan.
Of is dit een subtiele hosselpoging?![]()
![]()
Iddquote:Op maandag 7 januari 2013 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Bedankt dan.Neequote:Of is dit een subtiele hosselpoging?![]()
Gaat.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goedenavooooooooooond allemaal.
Hoe is het hier?
Mag ik gefeliciteerd zeggen @ OP?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Nee hoor. Ik heb voldoende gehossel aan mijn hoofd voor nu.quote:Probeer je me te hosselen?quote:Dan is het goed.quote:quote:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
O. Waarvoor moest ik een SMS sturen dan?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Nee dat dan weer nietquote:Op maandag 7 januari 2013 21:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb voldoende gehossel aan mijn hoofd voor nu.
[..]
Probeer je me te hosselen?
[..]
Dan is het goed.
[..]![]()
Wat kan er beter?quote:Op maandag 7 januari 2013 21:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Gaat.
Mag ik gefeliciteerd zeggen @ OP?
Ja, dat mag
Daarna wat wezen drinken met medestudenten en daarna wezen eten. Was keigezellig.
En ik kreeg korting omdat ik jarig was.Jij niet. Jij had niet toegezegd. Maar zodat ik zou herinneren dat ik de dokter moest bellen.quote:Valt me tegen, Roy.quote:Ontzettend.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:37 schreef LovelyLady het volgende:
Maar verder ben je vast wel lief KaneelEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
O, gefeliciteerd bij deze.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat kan er beter?
Ja, dat mag
Daarna wat wezen drinken met medestudenten en daarna wezen eten. Was keigezellig.
En ik kreeg korting omdat ik jarig was.
[..]
Jij niet. Jij had niet toegezegd. Maar zodat ik zou herinneren dat ik de dokter moest bellen.
[..]
Valt me tegen, Roy.
[..]
Ontzettend.Van de dokter wist ik niets af. Toch niets ernstigs, hoop ik?
Je bent toch nog niet jarig, of wel?Want anders ga ik me schamen in een hoekje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: