quote:Gne gne gne..
Op donderdag 29 augustus 2002 20:59 schreef itsme het volgende:
Godver ze blijven ouwehoeren.
ik wil seks
Ik heb er nog geen goed gevoel over, denk dat je beter bij de fakepic-gasten om sex tussen de bewoners kunt vragen..
quote:Ahum... wil jíj sex... of wil je dat er in het huis aan sex wordt gedaan????
Op donderdag 29 augustus 2002 20:59 schreef itsme het volgende:
Godver ze blijven ouwehoeren.
ik wil seks
quote:Misschien lust ze worst? Gheghegheghe.
Op donderdag 29 augustus 2002 21:23 schreef danosa het volgende:
Jeanette wil morgen koken: pannenkoeken
Dit is vast het enige wat ze lust, ze zit alleen maar te zeiken over het eten. "ik ga morgen niet weer dingen eten die ik niet lekker vindt!"
quote:Laten we het hopen, maar ik zie nog niets 'bloeien'... Ik kan me niet voorstellen dat één van de dames wel iets ziet in een van de heren (of een andere dame).... En dat had ik toch in het begin van de andere bb's wel! Ziet er dus niet zo goed uit. Misschien moeten ze maar snel wat mensen uit Portugal naar Almere halen ofzo. Dit wordt een gezapig zooitje, vol harmonie en platonische vriendschappen.
Op donderdag 29 augustus 2002 21:36 schreef ibo het volgende:
Het wordt vast pas leuk als de streams niet meer gratis zijn.
Ik wil irritaties, ruzies en seks! Naakt in het bubbelbad, Diane?kelly/Andries/au3 taferelen!
Dit is zo supersaai! Maar het zijn ook zulke saaie mensen!
Nou was Diane lang niet de favoriet van iedereen (om het maar zacht te zeggen, maar er gebeurde wel wat)....
Maar goed, niet te lang dwepen over vorige BB edities. Wie weet komen dit soort taferelen (LOL MAKEN!!!) binnen niet al te lange tijd ook in het huidige bb huis.
Als ik al een gok moet wagen, dan zal dat komen van Judith en Daniela.... Maar wat er nu nog te lezen is in de streamsverslagen is niet vrolijk makend.... Stilte voor de storm zullen we maar zeggen/hopen!
quote:Bij Kelly had ik dat vorig jaar ook inderdaad, hoewel.. ook weer niet dat dat meteen al de eerste avond zou gebeuren
Op donderdag 29 augustus 2002 21:43 schreef scanman01 het volgende:[..]
Laten we het hopen, maar ik zie nog niets 'bloeien'... Ik kan me niet voorstellen dat één van de dames wel iets ziet in een van de heren (of een andere dame).... En dat had ik toch in het begin van de andere bb's wel! Ziet er dus niet zo goed uit. Misschien moeten ze maar snel wat mensen uit Portugal naar Almere halen ofzo. Dit wordt een gezapig zooitje, vol harmonie en platonische vriendschappen.
En nou niet meer zeuren hoor! Door Martijn is de hele zaak vertraagd/ anders verlopen dan normaal. Komt best goed. Stelletjes zure mossels!
quote:
Op donderdag 29 augustus 2002 21:54 schreef zeeuws jongetje het volgende:
ik schrok me rot van die foto's
quote:Waarom denk je dat?
Op donderdag 29 augustus 2002 21:56 schreef Rica het volgende:
Er gaat wel iets gebeuren tussen Daniela en Stefan.En nou niet meer zeuren hoor!
Door Martijn is de hele zaak vertraagd/ anders verlopen dan normaal. Komt best goed. Stelletjes zure mossels!
quote:Daar gaat mijn voorkeur zeker niet naar uit.... Maar datzelfde had ik vorig jaar met Kelly. Ach, beter iets dan niets moet je maar denken. Dus als het aan mij ligt mag zelfs Margriet wel als een beest te keer gaan op dat bed in de badkamer
Op donderdag 29 augustus 2002 22:20 schreef Gert het volgende:
Margriet is ook heel "open" (ik vind haar wel een leuk mens, nu ik een tijdje de streams heb gevolgd). Zou me niet verbazen als die nog eens in iemand armen beland.. kicken de heren hier daarop, ze is 34..
quote:Ik heb nog een goede tip voor de redaktie van BB. Geef ze straks ook nog een leuke film ofzo ....
Op donderdag 29 augustus 2002 22:26 schreef Jolieke het volgende:
Oh my goodness.. ze gaan een spelletje spelen, waarom houden ze geen rekening met ons; we willen actie!
quote:Wat? Daniela en Stefan?
Op donderdag 29 augustus 2002 22:13 schreef charmed_angel het volgende:[..]
Waarom denk je dat?
Ik dacht een keer een bepaald oogcontact te hebben gezien. En die Jeanette kon wel eens haar rivale worden in deze. Maar is ook maar een aanname van me, dus pin me dr niet op vast.
quote:Margriet en Daniela
Op donderdag 29 augustus 2002 22:55 schreef Thee het volgende:
Wie zitten er nu buiten te praten over zweverige zaken
Ik moet de namen nog leren
quote:Ik hoop dat je gelijk krijgt
Op donderdag 29 augustus 2002 22:50 schreef Rica het volgende:[..]
Wat? Daniela en Stefan?
Ik dacht een keer een bepaald oogcontact
te hebben gezien. En die Jeanette kon wel eens haar rivale worden in deze. Maar is ook maar een aanname van me, dus pin me dr niet op vast.
quote:Margriet de zwever? of daniela
Op donderdag 29 augustus 2002 22:56 schreef charmed_angel het volgende:[..]
Margriet en Daniela
quote:Ze mogen niet roken in de huiskamer van de bunker!
Op donderdag 29 augustus 2002 23:37 schreef Gia het volgende:
Hadden ze straks trouwens niet gezegd dat er in de huiskamer niet gerookt mocht worden? Jeanette zit namelijk wel te roken en Bo ook.
Quote: het lichtknopje van de slaapkamer zit links naast de deur
quote:regelboek dient in het alarmtasje meegedragen te worden in geval van slapeloosheid en gebrek aan slaappillen
Op donderdag 29 augustus 2002 23:55 schreef ibo het volgende:
Ik wil ook zo'n regelboek, makkelijk als ik niet kan slapen.
quote:Ja, sorry, het wordt ook zo zeurderig voorgelezen allemaal, dat het moeilijk is om je daarop te concentreren.
Op donderdag 29 augustus 2002 23:41 schreef scanman01 het volgende:[..]
Ze mogen niet roken in de huiskamer van de bunker!
quote:Zo, dat zijn geen halve maatregelen.
Op vrijdag 30 augustus 2002 00:03 schreef StefanFM het volgende:
zow nu kunnen we es ff goed volgen
quote:
Op vrijdag 30 augustus 2002 00:06 schreef ibo het volgende:[..]
Zo, dat zijn geen halve maatregelen.
quote:Heb je die linker magere blote borst van die chick die er bij stond niet gezien dan?
Op vrijdag 30 augustus 2002 00:34 schreef scanman01 het volgende:
[flauw] Ik heb al wel blote borsten gezien, maar dat waren die van Bo [/flauw]
quote:Blimey Scanman!
Op donderdag 29 augustus 2002 22:24 schreef scanman01 het volgende:[..]
Daar gaat mijn voorkeur zeker niet naar uit.... Maar datzelfde had ik vorig jaar met Kelly. Ach, beter iets dan niets moet je maar denken.
quote:Dat wil ik hebben!!!!
quote:Sinds Martijn het huis heeft verlaten is die kans een stuk kleiner geworden...
Op vrijdag 30 augustus 2002 00:51 schreef karn het volgende:[..]
Blimey Scanman!
Must confess I'm kind of hoping there is some sex in the blasted place, if only just to calm you down!
quote:Some nudity is enough for now...
Op vrijdag 30 augustus 2002 00:51 schreef karn het volgende:
Blimey Scanman!
Must confess I'm kind of hoping there is some sex in the blasted place, if only just to calm you down!
(Als er dan geen interessante discussies te volgen zijn of kleine ruzietjes.... dat moet de 'nudity' het maar wat interessant maken)
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 30-08-2002 01:02]
quote:Hé Remquito... dat fotootje van jou lijkt wel op Bart. Is dat Bart ook? Of ben je dat zelf? Of geen van tweeen?
Op vrijdag 30 augustus 2002 00:54 schreef Remquito het volgende:
Ze staan nu met z`n allen om een dood insect die ze in een luciferdoosje hebben gedaan....
quote:ziet er strak uit!
quote:Luckily you can find that elsewhere on the net, without having to spend 24 hours a day catching images of girls in bikini's.......and waiting.........
Op vrijdag 30 augustus 2002 00:58 schreef scanman01 het volgende:[..]
Some nudity is enough for now...
quote:But that's not nearly as much fun as watching Big Brother ánd seeing some young nude girls at the same time
Op vrijdag 30 augustus 2002 01:22 schreef karn het volgende:[..]
Luckily you can find that elsewhere on the net, without having to spend 24 hours a day catching images of girls in bikini's.......and waiting.........
Not only battles - oops sorry, 'confrontations'- but also psychological mind fuck.
The best dilemmas are always where you have to chose, either between two people you like, or between yourself and someone else.......to do something unpleasant.
Dilemmas I like.
(good lord! I have the streams on in the background....Bo could snore for Holland!!!!!.....no dilemma there then: out and into the bunker met die beest!)
[Dit bericht is gewijzigd door karn op 30-08-2002 02:12]
quote:
Op vrijdag 30 augustus 2002 02:11 schreef karn het volgende:[..]
Bless you Sanshine.
I was only guessing anyway....
![]()
quote:Ik vind het nog vroeg.
Op vrijdag 30 augustus 2002 02:11 schreef karn het volgende:
[wijzig] it really is getting late.....[/wijzig]
Zzaaai.
geen streamverslagen van mij tot alles van vrijdag terug is
quote:Even een aanvulling daarop van vannacht:
Op zaterdag 31 augustus 2002 15:28 schreef Fredgroes het volgende:
We krijgen u wat mooie beelden voorgeschoteld van de regie. Judith in string en Bh die zich aan het aankleden is.
Stefan en Bo lagen geheel naakt in bad. We kregen wel wat afstandshots te zien. Toen de heren uit bad gingen en 'schaamteloos' door de badkamer liepen werden in 1 klap alle streams gezapt naar een plek in de huiskamer waar niemand was .... en dat bleef ook een tijdje zo.
De regie van BB heeft ook dit jaar weer duidelijk de opdracht meegekregen niet te duidelijk naakt te laten zien.
Als ze straks maar niet ook bij ruzies weg gaan zappen. Want waarom zou bloot niet mogen en ruzies wel?
Ik heb ook even een poging gedaan, maar verder dan 1 regel kwam ik niet. Onvoorstelbaar wat komt er tot nu toe weinig uit deze mensen.
quote:Ik kan me niet voorstellen dat dit nu is wat de redaktie en het volk zgn. wil. Misschien was het vorig jaar wel eens te maar dit is wel weer meteen zwaar het tegenover gestelde. Ik vraag me af hoe ze hier morgen een half uur durende samenvatting van gaan maken.
Op zaterdag 31 augustus 2002 17:21 schreef scanman01 het volgende:
Qt, hoe hou je het vol... verslagen maken van momenten als de laatste paar uur waarin dus helemaal niets gebeurd!Ik heb ook even een poging gedaan, maar verder dan 1 regel kwam ik niet. Onvoorstelbaar wat komt er tot nu toe weinig uit deze mensen.
Voorstelling van de mensen die het huis zijn binnen gegaan, het betreden van het huis, Martijn K in da house, Martijn K koken, Martijn K praten en proberen wat aan de bewoners te ontlokken, Het probleem Mustapha.
En dat is het dan. Voor de rest is er nog geen ruk gebeurt in het hele huis. Vorig jaar heb ik de eerste week genoten van de vrije streams. Ik hoop dat er nog wat vuurwerk bij de andere mensen zit, anders word BB 4 na 2 weken van de buis geflikkerd wegens tegenvallende kijkcijfers
quote:Dat zal nog bijzonder moeilijk worden!
Op zaterdag 31 augustus 2002 21:00 schreef Sanne het volgende:
Ik zal jullie voorspellen wat we te zien krijgen van de afgelopen dagen. Precies een kwartier wordt hiervan samengesteld.
quote:Nou, ik moet zeggen dat het me erg zwaar valt... Ben ook gestopt, want middenin hun gesprekken dwalen mijn gedachten af naar hele andere dingen. Ze lijken allemaal even slaapverwekkend. Het wordt hoog tijd dat ze de gezelligheid doorbreken door ze in die bunker te pleuren.
Op zaterdag 31 augustus 2002 17:21 schreef scanman01 het volgende:
Qt, hoe hou je het vol... verslagen maken van momenten als de laatste paar uur waarin dus helemaal niets gebeurd!Ik heb ook even een poging gedaan, maar verder dan 1 regel kwam ik niet. Onvoorstelbaar wat komt er tot nu toe weinig uit deze mensen.
oh ja en ik wil vuurwerk zien lekkere confrontaties.
(zoals vorig jaar tussen kelly&diane)
Dees zijn idd softies.
Bron:
BB site
Dus misschien gaat er nog wat gebeuren of is dit de psychologische test van de redaktie
quote:Niet echt ondergoed, want door de infra rode camera (of nacht camera) kun je duidelijk nog een slipje ónder het korte broekje zien zitten. Of ze moet twee soorten ondergoed over elkaar heen dragen...
Op zaterdag 31 augustus 2002 23:44 schreef Inga het volgende:
nu heeft Judith(??) de camera in de slaapkamer ontdekt en loopt daar in haar ondergoed voor heen en weer te wiebelen.
quote:Nope, maar wel tekenen van iemand die bezig is te flippen.
Op zaterdag 31 augustus 2002 23:52 schreef Jappie het volgende:Niet echt standaard gedrag dus, maar toch ook geenzins helemaal los van de wereld dacht ik zo...
Hij gaat de rit niet uizitten denk ik.
quote:Denk je echt Rica ?
Op zaterdag 31 augustus 2002 23:55 schreef Rica het volgende:[..]
Nope, maar wel tekenen van iemand die bezig is te flippen.
Hij gaat de rit niet uizitten denk ik.
Ik vind het tot nu toe nog wel meevallen...vorig jaar hebben we Gertjan toch ook een aantal keren hardop tegen zichzelf zien praten...het enige verschil is dat Mus het in het duits doet
quote:Hij baalt duidelijk verschrikkelijk dat iedereen zo lief en aardig tegen elkaar doet. Daar kwam het volgens mij zo ongeveer op neer. Alleen bespeurde ik wel wat Duitsland-verheerlijking in zijn 'monoloog', wat op zich wel enigszins merkwaardig overkwam.
Op zaterdag 31 augustus 2002 23:52 schreef Jappie het volgende:
Ik ben blij dat Scan en Fashionably late zo'n beetje letterlijk opgeschreven hebben wat Mustapha zei, want aan een paar andere posts te zien lijkt het net of ie doorgeslagen is...terwijl hij idd gewoon vol energie lijkt te zitten en in het duits wat aan het brauwelen is over wat hem bezighoud. Niet echt standaard gedrag dus, maar toch ook geenzins helemaal los van de wereld dacht ik zo...
quote:Yupz...zo kwam het ook ongeveer op mij over...behalve dat duitslandverheerlijking dan...dat leek mij meer te komen door een beperkte duitse woordenschat...zo van: "ik ben nu in het duits aan het lullen en alles wat ik aan duits in mijn geheugen heb zitten en kan zeggen gooi ik er effe uit"
Op zondag 01 september 2002 00:02 schreef scanman01 het volgende:[..]
Hij baalt duidelijk verschrikkelijk dat iedereen zo lief en aardig tegen elkaar doet. Daar kwam het volgens mij zo ongeveer op neer. Alleen bespeurde ik wel wat Duitsland-verheerlijking in zijn 'monoloog', wat op zich wel enigszins merkwaardig overkwam.
.....of zou het toch schuimbekken zijn
quote:Antwoord kwam uit de DBK....ze moesten hun zenders omdoen!!!
Op zondag 01 september 2002 00:18 schreef fashionably_late het volgende:
Daniella en krullebol zijn niet te verstaan!! dat was vorige jaren toch niet zo vaak zo????
Ik weet nog dat Hieke en Fewdi zo gingen fluisteren en dat we dan helemaal over de rooien gingen. Nu fluisteren ze niet eens echt maar het is al niet meer te volgen! Is het huis gewoon te groot geworden????
quote:
Op zondag 01 september 2002 00:18 schreef Jappie het volgende:
Overigens heeft ie nu al spijt van zijn monoloog in het duits....hij is in iig zijn mond flink aan het schrobben
quote:Mustapha schuimbekkend en in het Duits flippend uit het BBhuis weggevoerd...
.....of zou het toch schuimbekken zijn
Would never happen of course, but I'm just waiting in hope here.........
Roken al die vrouwen daar ofzo?
quote:Dat krijg je als iemand echt geinteresseerd is. Mensen die niet geinteresseerd zijn stellen al snel geen vragen meer waardoor een gesprek doodbloedt. Bij Judith is dat dus niet het geval, dus het is geen gespeelde interesse! Komt nog bij dat Jeanette wel interessante dingen had te melden, dus logisch dat Judith doorvraagt.
Op zondag 01 september 2002 01:09 schreef karn het volgende:
Judith, please stop asking Jeanette questions!
Let a silence fall...and see if she asks you one instead!!!
sjanet zegt 5 keer dat ze "1 ding niet van haar te weten komen", waarna ze meteen de werkelijke achternaam van haar moeder laat vallen. Loslippigheid, dommigheid gecombineerd met podiumdrang... dat belooft veel.
quote:Tuurlijk moet ze wel doorvragen. Jeanette had duidelijk behoefte aan dit gesprek en heeft ook dat ene wat ze niet wilde vertellen gewoon niet verteld (hoewel we wel allemaal een vermoeden hebben denk ik).
Op zondag 01 september 2002 01:33 schreef jjanet het volgende:
sjanet lijkt me niet erg stabiel, kan nog fraai worden. Maar Judith had beter niet echt door kunnen vragen (wanneer haar intentie was daadwerkelijk sjanet te laten vertellen).sjanet zegt 5 keer dat ze "1 ding niet van haar te weten komen", waarna ze meteen de werkelijke achternaam van haar moeder laat vallen. Loslippigheid, dommigheid gecombineerd met podiumdrang... dat belooft veel.
Overigens ben ik het niet met je eens dat BB alleen maar kan blijven bestaan bij de gratie van dit soort gesprekken. Remember BB1 waarin nooit iets gebeurde op 'diepzinnig niveau'.
quote:Ja dat is waar. Ik kreeg even flashbacks van Eldrico's "sinning and swearing in the rain while redecorating the garden at the same time" -act van vorig jaar.
Op zaterdag 31 augustus 2002 23:58 schreef Jappie het volgende:[..]
Denk je echt Rica ?
Ik vind het tot nu toe nog wel meevallen...vorig jaar hebben we Gertjan toch ook een aantal keren hardop tegen zichzelf zien praten...het enige verschil is dat Mus het in het duits doet
Maar als hij zich nu al zo klote voelt moet ie een verdomd sterke drive hebben (zoals GJ die wel had) om het vol te houden.
quote:Tank you for informing about conversation stoppers Scanman (and the biggest one I know is, "I have a huge secret, but I'm not going to tell you what it is")
Op zondag 01 september 2002 01:27 schreef scanman01 het volgende:[..]
Dat krijg je als iemand echt geinteresseerd is. Mensen die niet geinteresseerd zijn stellen al snel geen vragen meer waardoor een gesprek doodbloedt. Bij Judith is dat dus niet het geval, dus het is geen gespeelde interesse! Komt nog bij dat Jeanette wel interessante dingen had te melden, dus logisch dat Judith doorvraagt.
However, I think maybe you missed what I was getting at.
I didn't mean Judith was faking interest, I really don't think for a second that she was.
My point was that Jeanette has a very selfish habit of ONLY discussing herself in conversation and not showing equal interest in the person she's talking to.
After an hour of this, I get a bit fed up and think 'okay, now why not try find out something about this nice person that's showing so much interest in you".
In my opinion conversations are two way things.....not just an oportunity to treat everybody that shows interest like a psychiatrist: Do your 50 minutes about yourself and that's it.
quote:Klopt, maar BB1 was dan ook alleen mooi omdat het nieuw was. Helaas weten velen niet meer hoe waanzinnig saai het behoorlijk vaak was. En dat je stiltes moet laten vallen om Jeanette door te laten praten is vanavond toch wel onjuist gebleken lijkt me
Op zondag 01 september 2002 01:43 schreef jjanet het volgende:
mwah ik denk juist dat je mensen als sjanet het meest laat vertellen wanneer je stiltes laat vallen. Zij zal zich ongemakkelijk voelen en gewoon doorlullen. Nieuwe vragen leiden alleen maar af.Overigens ben ik het niet met je eens dat BB alleen maar kan blijven bestaan bij de gratie van dit soort gesprekken. Remember BB1 waarin nooit iets gebeurde op 'diepzinnig niveau'.
quote:Couldn't agree more.
Op zondag 01 september 2002 01:33 schreef jjanet het volgende:waarna ze meteen de werkelijke achternaam van haar moeder laat vallen. Loslippigheid, dommigheid gecombineerd met podiumdrang... dat belooft veel.
quote:Je hebt helemaal gelijk, maar misschien dat Judith een volgende keer op de praat stoel zal zitten. Kan ook zijn dat Judith besloot maar niets te vertellen over haar eigen leven, gewoon omdat het een stuk eenvoudiger is verlopen dan bij Jeanette en ze daarom denkt dat het helemaal niet interessant is (waar ze misschien gelijk in heeft)!
Op zondag 01 september 2002 01:50 schreef karn het volgende:
My point was that Jeanette has a very selfish habit of ONLY discussing herself in conversation and not showing equal interest in the person she's talking to.After an hour of this, I get a bit fed up and think 'okay, now why not try find out something about this nice person that's showing so much interest in you".
Maar idd Jeanette vroeg ook niets, waaruit je misschien kunt concluderen dat ze niet zo geinteresseerd is in andere mensen. Zou kunnen. (dat is dan inderdaad die podiumdrang waar jjanet het al over had!)
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 01-09-2002 02:00]
Keep it coming, plz.
quote:Die kans kreeg ze dus niet.
Op zondag 01 september 2002 01:51 schreef scanman01 het volgende:
En dat je stiltes moet laten vallen om Jeanette door te laten praten is vanavond toch wel onjuist gebleken lijkt me
quote:En die stiltes waren dus ook niet nodig, want Jeanette praatte wel door, met af en toe een opmerking of vraag van Judith tussen door. En als ik haar verhaal goed beluisterd heb, dan zal ze inderdaad veel aandacht nodig hebben (en verdienen!)
Op zondag 01 september 2002 02:00 schreef APK het volgende:[..]
Die kans kreeg ze dus niet.
Jeanette lijkt erg graag over zichzelf te praten en heeft volgens mij behoorlijk veel aandacht nodig.
quote:Ja, het is dramatisch. Om 10 uur zeiden een aantal mensen al dat ze naar bed gingen. Gelukkig waren de twee meiden er nog. Er zijn er een paar geweest die echt een dag maken van 12 uur... en niet langer. Ze kwamen er vanmorgen laat uit en dan vroeg er weer in. BB moet echt wat gaan doen nu!
Op zondag 01 september 2002 02:04 schreef Rica het volgende:
Gezellige groep zeg. Zaterdagavond en ze liggen om 2.00 allemaal al te pitten.
quote:Misschien is ze wel de nieuwe Diane.
Op zondag 01 september 2002 02:01 schreef scanman01 het volgende:
En als ik haar verhaal goed beluisterd heb, dan zal ze inderdaad veel aandacht nodig hebben (en verdienen!)
quote:Een "confrontatie" lijkt me nu wel wat!
Op zondag 01 september 2002 02:06 schreef scanman01 het volgende:[..]
Ja, het is dramatisch. Om 10 uur zeiden een aantal mensen al dat ze naar bed gingen. Gelukkig waren de twee meiden er nog. Er zijn er een paar geweest die echt een dag maken van 12 uur... en niet langer. Ze kwamen er vanmorgen laat uit en dan vroeg er weer in. BB moet echt wat gaan doen nu!
En dan gelijk naar de bunker allemaal zodat ze de volgende keer de geneugten van de bungalow (drank, pool, bubblebad) wat meer en langer waarderen.
quote:Ik hoop dat ze dit zooitje nog los kunnen trekken. Er zitten best wel een aantal mensen in die potentieel irritant kunnen zijn, maar het lijkt wel of ze XTC in het leidingwater hebben gestopt.
Op zondag 01 september 2002 02:06 schreef scanman01 het volgende:
BB moet echt wat gaan doen nu!
quote:
Op zondag 01 september 2002 02:12 schreef APK het volgende:het lijkt wel of ze XTC valium in het leidingwater hebben gestopt.
pappa-yojo
quote:Als je een kwartier aan het typen bent kun je niet checken of iemand anders al hetzelfde heeft geschreven voordat je het post.
Op zondag 01 september 2002 02:48 schreef pappa-yojo het volgende:
In sommige verslagen lees ik soms wel 3x hetzelfde.
Tip: Voordat je iets plaatst, lees ff wat je voorganger geschreven heeft en corrigeer zonodig je eigen bericht.
Of spreek bepaalde tijden af.
Mijn ervaring is trouwens dat het best wel goed is om hetzelfde uit verschillende bronnen te horen. Soms mist iemand iets, soms is er een andere interpretatie....
quote:Denk het niet.... Qua aandacht vragen zou ze de nieuwe Kelly kunnen zijn.
Op zondag 01 september 2002 02:08 schreef APK het volgende:
Misschien is ze wel de nieuwe Diane.
quote:Heb je ook wel gelijk in ja.......
Op zondag 01 september 2002 02:53 schreef APK het volgende:
Mijn ervaring is trouwens dat het best wel goed is om hetzelfde uit verschillende bronnen te horen. Soms mist iemand iets, soms is er een andere interpretatie....
quote:Beiden okay wat mij betreft.
Op zondag 01 september 2002 02:53 schreef scanman01 het volgende:
Denk het niet.... Qua aandacht vragen zou ze de nieuwe Kelly kunnen zijn.
quote:LOL.. Drie keer is nog niets....
Op zondag 01 september 2002 02:48 schreef pappa-yojo het volgende:
In sommige verslagen lees ik soms wel 3x hetzelfde.
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 01-09-2002 03:03]
quote:Ja daar heeft hij gelijk in idd. Iedereen let op verschillende dingen dus echt dubbel is het nooit.
Op zondag 01 september 2002 02:58 schreef pappa-yojo het volgende:[..]
Heb je ook wel gelijk in ja.......
quote:Hmmz, zou dat een eigen voornemen van de bewoners zijn?
Ze hebben het over afscheid nemen op niveau omdat ze hier zitten om het algemene niveau van alle BB's omhoog te trekken. Dit alles gebeurt aan de ontbijttafel.
quote:Ik moet zeggen dat ze daar ook in het geheel niet in slagen. Saaie mensen halen het niveau alleen maar erg omlaag denk ik.
Op zondag 01 september 2002 11:58 schreef APK het volgende:
Hmmz, zou dat een eigen voornemen van de bewoners zijn?
Of is dat door de redactie ingefluisterd?
quote:Wat een beetje jammer is is dat ze er duidelijk ingezet zijn 'om het niveau omhoog te brengen' Dat hummie en co dat willen ok, zeg dat dan niet tegen de bewoners want nu gaan ze 'slimme' dingen doen maar -erger- in elk geval geen 'domme' dingen.
Op zondag 01 september 2002 12:05 schreef scanman01 het volgende:[..]
Ik moet zeggen dat ze daar ook in het geheel niet in slagen. Saaie mensen halen het niveau alleen maar erg omlaag denk ik.
Dan krijg je discussies tussen twee mannen over huilen bij de film en meer van dat soort crap. Bijvoorbeeld dat je op niveau afscheid moet nemen(?!?!). Of zoals nu een discussie over het eten waarbij over elk ingredient gediscussierd moet worden. Ik denk dat ze over een week wel uitgepraat zijn en -of- allemaal suf in het hoekje gaan zitten -of- volslagen doorslaan. (ik hoop het laatste).
Ik hoorde overigens zopas de opmerking in de streams 'haal je m'n telefoon uit de lader' Ik neem aan dat 't onzin is maar ik vond 't een beetje raar.
Zijn er dit jaar wel mooie dames.
ben benieuwd hoe alles zich ontwikkeld.
Sas
quote:Zit je wel naar bb NL te kijken?
Op zondag 01 september 2002 13:37 schreef Zworld het volgende:
De dames gaan de was doen, de heren zijn nog steeds aan het kaarten.
We moeten echt maar eens ophouden met het verheerlijken van BB1. Dat ging dus vier maanden zo. Maar we willen dus inmeninging van buitenaf, en snel! BB, ik reken erop dat er vanavond wat gaat gebeuren aan de lamlendige status quo die nu al bereikt lijkt te zijn in het huis.
Gooi Mustafa in zijn eentje in arm of zo, doe iets heel oneerlijks, maar doe iets!
De 'nieuwe generatie' weet veel te goed wat hun te wachten staat, deze types gaan professioneel 'hun tijd uitzitten' als je niet oppast. Dus draai die duimschroeven aan!
Ik wil niet al te negatief overkomen, maar als grote Big Brother fan ben ik enigszins huiverig voor het verloop van deze nummer één reality soap. De plotselinge beeindiging van Star Academy staat me nog vers in het geheugen. Ik ben bang dat het wel eens net zo kan aflopen met deze vierde BB editie. Het is gewoon saai saai saai saai saai saai en nog eens saai. De meiden zijn echt heel preuts, zitten niet op een relatie te wachten, praten volgens mij niet graag over al te intieme onderwerpen en zijn niet extreem. De mannen zijn wel wat meer open, maar niet echt interessante types. Het kan naturlijk nog veranderen als er eenmaal confrontaties gaan plaatsvinden, maar als ik hoor dat de naam van BB opgekrikt moet worden hou ik m'n hart vast. Kijkers van BB zitten volgens mij toch echt niet te wachten op zeer hoogstaande conversaties en diepgaande discussies. We willen ook wel het lekkere platte en ongegeneerde zien!
Gaat BB het einde halen? Ik ben er bang voor van niet.
quote:Zeker wel
Op zondag 01 september 2002 13:45 schreef scanman01 het volgende:[..]
Zit je wel naar bb NL te kijken?
Ik zie nergens dat de dames de was gaan doen.
Daar hadden ze duidelijk over, je moet toch wat he
Je kan moelijk naakt gaan rondlopen!
Dat wil ik natuurlijk niet
quote:Volgens mij komt het allemaal wel goed hoor. Ze hebben ook nog geen enkele opdracht moeten doen, niet in slechte omstandigheden geleefd, er zijn geen nieuwe situaties ontstaan, er is nog geen alcohol in het spel geweest enz.
Op zondag 01 september 2002 14:28 schreef scanman01 het volgende:
Gaat deze BB de vier maanden halen?
quote:in de eerste nacht lagen Kelly en Andries al te rollebollen
Op zondag 01 september 2002 14:56 schreef Htje het volgende:[..]
Volgens mij komt het allemaal wel goed hoor. Ze hebben ook nog geen enkele opdracht moeten doen, niet in slechte omstandigheden geleefd, er zijn geen nieuwe situaties ontstaan, er is nog geen alcohol in het spel geweest enz.
Maar hoe was het vorig jaar tijdens de eerste dagen met het saaiheidsgehalte gesteld?
quote:Jawel hoor. Ze drinken iedere dag al alcohol. Maar niemand die meer drinkt dat goed voor hem/haar is.
Op zondag 01 september 2002 14:56 schreef Htje het volgende:[..]
Volgens mij komt het allemaal wel goed hoor. Ze hebben ook nog geen enkele opdracht moeten doen, niet in slechte omstandigheden geleefd, er zijn geen nieuwe situaties ontstaan, er is nog geen alcohol in het spel geweest enz.
quote:Is dat niet een van de vele houdingen uit de Kamasutra?
Wat is nu voor rare houding
And this in my taakbalk:
(Java console, apparently)
Roll on 21: uur!!!!!!!
The bewoners haven't been put under any pressure as yet, and pressure (bless it) builds up over time.......with a lot of help from Hummie and her team.
As boring as it now appears to be, they haven't even started with the pressure.....what they HAVE done, is given them a false sense of security.
Lekker eh? All this luxury, sunbathing, chillen in een bubbelbad, swembad.........vakantie.
I'm keeping the optimistic view that the good stuff is all on it's way.
(and i can't help thinking the programme makers will push it as far as it can go if the viewing figures are not to their liking)
Niet te vroeg beordelen, zou ik maar zeggen........
[Dit bericht is gewijzigd door karn op 01-09-2002 16:43]
quote:Yes but het kan ook nog fout gaan. Ze zijn zo lekker aan elkaar aan het wennen dat ze straks elkaar dingen gaan vergeven. En dat moeten we nu net niet hebben.
Op zondag 01 september 2002 16:38 schreef karn het volgende:
I agree with QC (QT, sorry).......this is only the begining, and it's not even started on TV yet (which is what it's all about, I believe).The bewoners haven't been put under any pressure as yet, and pressure (bless it) builds up over time.......with a lot of help from Hummie and her team.
As boring as it now appears to be, they haven't even started with the pressure.....what they HAVE done, is given them a false sense of security.
Lekker eh? All this luxury, sunbathing, chillen in een bubbelbad, swembad.........vakantie.
I'm keeping the optimistic view that the good stuff is all on it's way.
(and i can't help thinking the programme makers will push it as far as it can go if the viewing figures are not to their liking)Niet te vroeg beordelen, zou ik maar zeggen........
En APK zegt altijd, "nee dank je, ik ben niet dakloos"
The reason I write this is to refer to a comment earlier about the streams and 3 people writing the same information.
What I enjoy also about this whole thing this, is not just those people in the house, but also that the different characters on Fok! also show themselves through how they stream.
I'm such a sad character, I read every single verslag, even if it's triple.....Not just to get the extra information from one that the other misses, but also because the Streamers themselves become characters in the whole experience for me.....
And refering back to the first quote, sometimes they're a damn sight more interesting than the bewoners.
quote:I agree......until they're given a dilemma.....and they have no choice but to forget all that bonding and chose one or the other......which would immediately lead to insecurity, jealousy, disappointment, a sense of being treacherous noem maar wat.....
Op zondag 01 september 2002 17:01 schreef marky het volgende:[..]
Yes but het kan ook nog fout gaan. Ze zijn zo lekker aan elkaar aan het wennen dat ze straks elkaar dingen gaan vergeven.
It would take a remarkable person to feel not 'shat on' if somebody they've just started to trust doesn't chose for them under pressure.
And, in my experience, there is nothing more emotionally unstable as somebody who's trust has just been dumped on.
Maybe I'm too optimistic, but that's what I can't help hoping will be pushed a bit.
And I can't help thinking this is the calm before the forced storm.
But you may be right, of course.......it could all go badly wrong.....and stay this neutral.
quote:We zullen zien.
Op zondag 01 september 2002 17:11 schreef karn het volgende:[..]
I agree......until they're given a dilemma.....and they have no choice but to forget all that bonding and chose one or the other......which would immediately lead to insecurity, jealousy, disappointment, a sense of being treacherous noem maar wat.....
It would take a remarkable person to feel not 'shat on' if somebody they've just started to trust doesn't chose for them under pressure.
And, in my experience, there is nothing more emotionally unstable as somebody who's trust has just been dumped on.Maybe I'm too optimistic, but that's what I can't help hoping will be pushed a bit.
And I can't help thinking this is the calm before the forced storm.But you may be right, of course.......it could all go badly wrong.....and stay this neutral.
Moet toch even alle streamers een compliment maken. Dat deden we vorig jaar vooral na de streams te hebben gelezen van de zoveelste heftige nacht. Maar ik geloof dat de afgelopen dagen streamen nog een helser karwij is geweest dan een heftige nacht uit de vorige serie.
Ik vind het vooralsnog moeilijk om de interessante dingen er uit te filteren.
quote:Ik vind ze ook erg moelijk te verstaan.
0.42 In de slaapkamer. Met name Margriet en Bo zijn aan het woord. Het gaat nergens over. De bewoners zijn melig.
quote:Jeanette heeft gisteren te horen gekregen dat ze búiten de slaapkamer de zender altijd om moeten hebben. Dus ook als ze buiten de slaapkamer gaan slapen.
Op maandag 02 september 2002 00:59 schreef Gert het volgende:
Gaat ze nou met zendertje en al slapen?
quote:Ik ging net kijken toen ik je post las. Was dus blijkbaar net te laat!
Op maandag 02 september 2002 09:35 schreef jjanet het volgende:
hahahahhahahaha: ze hebben me gehoord...Streams are out
quote:Scanman is er wel, maar moet straks wel weg (dus heb geen code ingevoerd...) Vanavond gooi ik er denk ik een code tegenaan.
Op maandag 02 september 2002 12:39 schreef Gert het volgende:
Mogen wij wat screenshotjes? Volgens mij is Scanman er niet.
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 02-09-2002 12:52]
quote:ik maak wel wat shots, maar heb geen tijd/zin om die tijdens het verslaan te gaan knippen en uploaden. bovendien heb ik die billen nu wel gezien.
Op maandag 02 september 2002 12:39 schreef Gert het volgende:
Mogen wij wat screenshotjes? Volgens mij is Scanman er niet.-edit- sorry, had in commentaren op.. gemoeten
quote:
(Uit de streamverslagen) Margriet over sex: Voor mannen is het een primaire behoefte, bij vrouwen is die behoefte helemaal niet zo groot. Het is bij een man veel primaire behoefte.
Volgens Margriet heeft een man meer voortplantingsdrift.
Ook heeft hij meer behoefte om dat ook bij meerdere vrouwen te doen.
Anders zou het menselijke ras uitsterven. Maar dit komt nog vanuit de oertijd.
quote:owmygod is dat die als jehove getuige is opgevoed? want dat krijg je er zo maar nie uit he.
Op maandag 02 september 2002 16:28 schreef scanman01 het volgende:[..]
![]()
quote:Nee, niet eens. Die ex-jehova is Daniela. Margriet is de Annet-achtige dame (de oudere van het viertal met behoorlijk negatief beeld over mannen en sex blijkbaar)
Op maandag 02 september 2002 16:33 schreef Tante Bep het volgende:
owmygod is dat die als jehove getuige is opgevoed? want dat krijg je er zo maar nie uit he.
quote:Ah die, hmm ik hoorde haar gister in de uitzending ook al zo'n "alle mannen zijn hetzelfde" opmerking maken, beetje gefrustreerd geloof ik.
Op maandag 02 september 2002 16:35 schreef scanman01 het volgende:[..]
Nee, niet eens. Die ex-jehova is Daniela. Margriet is de Annet-achtige dame (de oudere van het viertal met behoorlijk negatief beeld over mannen en sex blijkbaar)
quote:Helemaal mee eens, we staan alweer 30 minuten droog
Op maandag 02 september 2002 16:34 schreef Roache_ het volgende:
Zoo zeg, de betaalde streams in combinatie met de gebeurtenissen () in het huis heeft wel z'n weerga op de streamverslagen gehad. Word er depressief van... Wat een domme zet van de knakkers van endemol, had het effe een weekje gratis gehouden (bij voorkeur helemaal niet betaald eik) want dat het allemaal zo tergend spannend is wat er gebeurd, nou neuh.. Jammer.
Hmm, ik ga nog wel ff.
quote:Toch vindt ik dat zij het meeste durft te zeggen, en ook wel droge humor heeft.
Nee, niet eens. Die ex-jehova is Daniela. Margriet is de Annet-achtige dame (de oudere van het viertal met behoorlijk negatief beeld over mannen en sex blijkbaar)
quote:Dat kind is echt sick, is dat antecendenten onderzoek wel goed gegaan bij haar??? die kan echt rechtstreeks uit een inrichting komen...
Bo gaat naar de WC.
Jeanette blijft gewoon door praten, "Bo kom je zo weer baletten??" "Ben je aan het poepen Bo??"'Bo kan jij kunstjes??"
quote:Ik dacht dat zij ergens achter in de dertig begin veertig zou zijn, te oordelen aan haar uiterlijk en manier van doen.........de verrassing was dan ook groot dat zij pas begin dertig was...
-Margriet is de Annet-achtige dame (de oudere van het viertal -
quote:Troost je. Volgens mee staat die Margriet al veel langer droog.
Op maandag 02 september 2002 16:58 schreef Golfen het volgende:[..]
Helemaal mee eens, we staan alweer 30 minuten droog
..
quote:http://picserver.student.utwente.nl/
Op maandag 02 september 2002 17:16 schreef Golfen het volgende:
Ken iemand een goede upload pagina, voor de screenshots??Thanks!
Soms krijg je een boodschap dat de site niet bereikbaar is, maar dan moet je gewoon nog een keer er naar toe.
(Uit de streams. StefanFM.)
Nou ja, she can't beat the master
quote:Jij bent inderdaad onverslaanbaar.
Op maandag 02 september 2002 18:32 schreef karn het volgende:
Nou ja, she can't beat the master
quote:god, ze hebben het zelf ook door
Door Sanshine - maandag 02 september 2002 14:1013.54
Jeanette: "Ik vraag me af hoe ze hiervan in godsnaam twintig minuten gaan vullen.
Daniela: "Nou, er is geen fuck aan."
quote:
Op maandag 02 september 2002 18:34 schreef APK het volgende:[..]
Jij bent inderdaad onverslaanbaar.
Maar toch! Petje af voor de streamers!
Jesus, that was a day I imagine even being at work would have been preferable to watching that tedium......
(Karn was jealous, the last two days, of those of you who were getting free stream codes.)
Belachelijk dat mensen hier voor moeten betalen!!!!
quote:Bedankt, fredgroes, voor de streamverslagen tijdens de uitzending!
Jeanette probeert nu even haar vinger als extra ingredient toe te voegen aan haar sla. Ze kan niet tegen bloed. Laurens vraagt hoe ze dan met al het bloed omgaat al ze ongesteld is. Dat is heel anders zegt ze knorrig. Het hele gebeuren ging gepaard met een huiverig wekkend geschreeuw.
quote:De verslaggever is in slaap gevallen.
We hebben nu geen beeld meer van de bewoners zoals gewoonlijk als er iemand in de DBK zit. We horen wel het smakelijke gesprek tusse Bo
quote:Zou dat misschien een opdracht voor mustapha zijn... niet eten?
Op maandag 02 september 2002 20:17 schreef Fredgroes het volgende:
Margriet zegt nu tegen Bo of Laurens dat ze beter die dag roken aan 1 van hun 2 hadden kunnen geven.Er word nu gespeculeerd wat de volgende opdracht zal zijn. Een dag niet eten, snoepen, niet naar het toilet, een hele dag in het zwembad liggen, een dag niet slapen.
Mustapha leest nog steeds alleen een boek op de bank
quote:Ja en als ze er nu iets aan gingen doen.
Op maandag 02 september 2002 18:43 schreef Tante Bep het volgende:[..]
god, ze hebben het zelf ook door
quote:Misschien is zijn opdracht: niet integreren. :p
Op maandag 02 september 2002 20:45 schreef marky het volgende:[..]
Zou dat misschien een opdracht voor mustapha zijn... niet eten?
Als het zo doorgaat stapt ie zometeen zelf op of vliegt er als eerste uit. Dan blijven er louter showfiguren over.
quote:Zijn het echt allemaal rokers, op Mustafa na? Je zou er haast wantrouwig van worden..
Op maandag 02 september 2002 20:54 schreef Fredgroes het volgende:
Mus verteld dat hij van de geur van sigaretten miselijk word. Judith zegt als zij dit had geweten geen peuk had op gestoken in het huis.Mus blijkt ook in de bus bij de niet rokers te hebben gezeten. en al die mensen zijn naar het buitenland gegaan en hij hadt dit liever ook naar het buitenland gegaan
Ach... wellicht is het ook maar beter zo.
Ik lees nu wel mee op het forum, maar er gebeurd hier ook niet zoveel, gewoonweg doordat we met z'n allen geen streams kunnen kijken. Jammer. Erg jammer. BB is niet lief.
marbe
quote:
Op maandag 02 september 2002 22:06 schreef Bus watcher het volgende:
Jeannette : Ben je nou Marokkaans of Turks ? Ik haal ze steeds door elkaar.
quote:Beetje zonde. Ik heb net tien minuten geleden de code ingevoerd. Ach ja... twee zien meer dan één natuurlijk.
Op maandag 02 september 2002 22:06 schreef Bus watcher het volgende:
Helaas, de gratis stream toont weer de vier kleine beeldjes die overigens kleiner en donkerder dan ooit zijn. Ik heb mijn eerste code ingevoerd.
quote:Dank voor het compliment en dank voor het begrip!
Op maandag 02 september 2002 22:08 schreef marbe het volgende:
Jammer Ethel ik vond je vorig jaar altijd heel plezierig streamen. maar ik begrijp je dilemma.marbe
Zodra ik mijn trots opzij kan zetten ga ik wel weer streamen hoor, of zodra het weer gratis of betaalbaar is.
wellicht een vroegtijdige stop net als dat programma na starmaker, ben effe de naam ervan kwijt
quote:Star-Academy.
Op maandag 02 september 2002 22:19 schreef marbe het volgende:
Ach we hebben nog tot de feestdagen. Wie weet wat er allemaal nog gaat gebeuren.wellicht een vroegtijdige stop net als dat programma na starmaker, ben effe de naam ervan kwijt
Ik hoop t niet. Of misschien wel, heb ik weer onwijs veel vrije tijd
Feit zij is de enige die ook naar hem toe durfde te stappen emt haar irritaties en ik denk dat dit hem meer helpt een beetje in de groep te komen. de rest roddelde alleen maar over hem, niet tegen of met hem
p.s Vind het wel iets voor BB om een van de bewoners gelijk bij het begin al een opdracht te geven.
Mustafa, jij moet je 7 dagen helemaal anders opstellen dan wie je normaal bent?
fuck de boel een beetje op. je mag niets maar dan ook niets in het huishouden doen.
zou het?
ff wat anders. De herhaling is nu bezig, en ik heb allemaal SMS'jes gestuurd, dat stond onderin in beeld. Allemaal naar jullie Lief hè! Er komt dr alleen geen een aan, en wel lekker dokken zeker.
Heb uberhaupt geen enkel sms'je in beeld zien verschijnen,
ben ik de enige die sms'ed?
"Hey Fokkers van me, ff wachten ik kom dr zo weer aan. Nog heel ff BB afkijken."
Nou lekker dan, had voor dat geld net zo goed kunnen streamen. Kwam ik niet eens in beeld
quote:ha ha ha!
Op dinsdag 03 september 2002 00:51 schreef Golfen het volgende:
Niet lachen hoorik schreef:
"Hey Fokkers van me, ff wachten ik kom dr zo weer aan. Nog heel ff BB afkijken."
quote:Probably will in a few weeks when everybody gives up trying and they get through their backlog of SMS's.
Kwam ik niet eens in beeld
quote:Ik heb sowieso het idee dat de dames in het huis een stuk labieler zijn dan de heren in het huis...
Op maandag 02 september 2002 17:17 schreef StefanFM het volgende:
uit de verslagen
[..]Dat kind is echt sick, is dat antecendenten onderzoek wel goed gegaan bij haar??? die kan echt rechtstreeks uit een inrichting komen...
quote:Bo zou misschien nog wel een keer kunnen breken.
Op dinsdag 03 september 2002 01:40 schreef Dlocks het volgende:[..]
Ik heb sowieso het idee dat de dames in het huis een stuk labieler zijn dan de heren in het huis...
Nondedju, wat een verveling..
(hihi)
quote:Gisteren zag ik een pak melk in beeld!!! Misschien moeten ze wel estafette lopen en dan een koei doorgeven!! Spannend!
Op dinsdag 03 september 2002 09:04 schreef Bloemke het volgende:
Ik net wat ontdekt. Om een uur of 18.00 uur zondag werd er opgemrkt door de streamers dat de camera herhaaldelijk op de bunker inzoomde en op het bordje 'niet roken'. Er is zelfs een screenshot gemaakt. Dit is precies op het moment dat Jeanette haar dilemma kreeg om niet te roken. Ze heeft het gehaald maar misschien moeten we in de toekomst letten op dit soort aanwijzingen. Kunnen we ook al veel voorspellen.
quote:Leuk! Je zou best gelijk kunnen hebben.
Op dinsdag 03 september 2002 09:04 schreef Bloemke het volgende:
Ik net wat ontdekt. Om een uur of 18.00 uur zondag werd er opgemrkt door de streamers dat de camera herhaaldelijk op de bunker inzoomde en op het bordje 'niet roken'. Er is zelfs een screenshot gemaakt. Dit is precies op het moment dat Jeanette haar dilemma kreeg om niet te roken. Ze heeft het gehaald maar misschien moeten we in de toekomst letten op dit soort aanwijzingen. Kunnen we ook al veel voorspellen.
Worden we er dan eindelijk ook bij betrokken?
quote:Misschien kwamen ze niet aan omdat het de herhaling is?
Op dinsdag 03 september 2002 00:04 schreef Golfen het volgende:
Hey Fokkers,ff wat anders. De herhaling is nu bezig, en ik heb allemaal SMS'jes gestuurd, dat stond onderin in beeld. Allemaal naar jullie Lief hè! Er komt dr alleen geen een aan, en wel lekker dokken zeker.
Heb uberhaupt geen enkel sms'je in beeld zien verschijnen,
ben ik de enige die sms'ed?
quote:LoL
Op dinsdag 03 september 2002 09:17 schreef Superann het volgende:[..]
Misschien kwamen ze niet aan omdat het de herhaling is?
quote:
Op dinsdag 03 september 2002 09:17 schreef Superann het volgende:[..]
Misschien kwamen ze niet aan omdat het de herhaling is?
quote:De anderen wisten niets van haar 'persoonlijke batle' af. Als zij ook maar iets zou vertellen daarover aan haar medebewoners dan had iedereen voor 24 uur die kooi ingemoeten en had iedereen 24 uur lang niet meer mogen roken.
Op dinsdag 03 september 2002 09:11 schreef Mouse het volgende:
Dus als ik het goed begrijp
1 dag niet roken voor meer sigaretten aan de andere kant die je niet mag oproken? Goh wanneer zal ze daar achter komen. Dat niet een van de andere dat gezegd heeft tegen haar.
En in de kooi dan mag je daar wel roken dan?
Ik bedoel dat is toch buiten?
quote:Ja dat weet ik. Maar op een gegeven moment heeft ze haar dilemma gehaald en mag ze het wel vertellen tegen de groep dan had toch ook iemand kunnen zeggen, nou bedankt maar we mogen niet roken daar??????
Op dinsdag 03 september 2002 09:39 schreef Dlocks het volgende:[..]
De anderen wisten niets van haar 'persoonlijke batle' af. Als zij ook maar iets zou vertellen daarover aan haar medebewoners dan had iedereen voor 24 uur die kooi ingemoeten en had iedereen 24 uur lang niet meer mogen roken.
quote:Je mag daar alleen buiten roken.
Op dinsdag 03 september 2002 12:46 schreef Mouse het volgende:
Ja dat weet ik. Maar op een gegeven moment heeft ze haar dilemma gehaald en mag ze het wel vertellen tegen de groep dan had toch ook iemand kunnen zeggen, nou bedankt maar we mogen niet roken daar??????
Correct me if I wrong.
quote:Je hebt gelijk
Op dinsdag 03 september 2002 13:29 schreef okzin het volgende:
Ik zit met de rug naar de tv, en maakte oa. door het cynische lachje van Mus en het niet zien van een duikbril daarop uit dat hij GEEN duikbril voor Margriet ophaalde.Correct me if I wrong.
quote:Pfoei, ik twijfelde al even aan mezelf...
Op dinsdag 03 september 2002 13:30 schreef Tinkerbell het volgende:[..]
Je hebt gelijk
Ik zie Mustapha nog wel als zeemirmin in dat zwembad spartelen dalijk.
quote:je hoorde haar toch tig keer iets m.b.t. niet roken zeggen, of was dat tegen zichzelf of de camera's?
Op dinsdag 03 september 2002 09:39 schreef Dlocks het volgende:[..]
De anderen wisten niets van haar 'persoonlijke batle' af. Als zij ook maar iets zou vertellen daarover aan haar medebewoners dan had iedereen voor 24 uur die kooi ingemoeten en had iedereen 24 uur lang niet meer mogen roken.
quote:Tegen haar zelf en/of tegen de camera's. Iniedergeval niet tegen de medebewoners. Had ze dat wel gedaan dan zou het hele clubje nu in de kooi zitten...
Op dinsdag 03 september 2002 19:41 schreef Tante Bep het volgende:[..]
je hoorde haar toch tig keer iets m.b.t. niet roken zeggen, of was dat tegen zichzelf of de camera's?
quote:ik geloof ook dat ze mompelde dat ze even Martijn ging sms-en
Op dinsdag 03 september 2002 20:55 schreef Vermaledijde_Snoodaard het volgende:
[afbeelding]Zie ik wat jullie zien? Is dat een mobiele telefoon!!!???
quote:Misschien dan toch een telefoon in het huis?
Op zondag 01 september 2002 12:09 schreef Sambal het volgende:[..]
Ik hoorde overigens zopas de opmerking in de streams 'haal je m'n telefoon uit de lader' Ik neem aan dat 't onzin is maar ik vond 't een beetje raar.
quote:In ieder geval de butlertelefoon
Op dinsdag 03 september 2002 22:20 schreef Sambal het volgende:[..]
Misschien dan toch een telefoon in het huis?
quote:dank je wel schatje
Op dinsdag 03 september 2002 23:21 schreef CartWOman het volgende:
*knuf* voor San!
quote:Is dit kelly??? whahah wat zit ze te bestellen?? een dildo??
Op dinsdag 03 september 2002 20:55 schreef Vermaledijde_Snoodaard het volgende:
[afbeelding]Zie ik wat jullie zien? Is dat een mobiele telefoon!!!???
quote:
Op dinsdag 03 september 2002 23:47 schreef egmo het volgende:
van mij mogen er wat meer foto's in de streamveslagen worden opgenomen.gr.
Jan
Nou nog even een paar meer drinken en we hebben een party!
(wat wel tijd wordt!)
quote:ik durf in ieder geval niet naar bed op deze manier
Op woensdag 04 september 2002 00:40 schreef Roache_ het volgende:
gluurt daar een daterape om het hoekje?
quote:Mij bekruipt het angstige vermoeden dat dit met een sisser af gaat lopen. De meiden zijn zich té bewust van het feit dat het uit de hand kant lopen, wat ze duidelijk niet willen.
Op woensdag 04 september 2002 00:47 schreef Roache_ het volgende:
Ik zit ook met gespitste oren te F5'en op het streamverslagentopic. En ik heb slaap, dit is weer erg verslavend.
Ik moet even een jointje draaien, dit is too much excitement for one night.
quote:Die is alleen te zien op de low-stream... slecht beeld helaas!
Op woensdag 04 september 2002 01:23 schreef sam_the_man het volgende:
streamshots van het badje please, aahhhh please.....
quote:damn!, toch bedankt!
Op woensdag 04 september 2002 01:26 schreef scanman01 het volgende:[..]
Die is alleen te zien op de low-stream... slecht beeld helaas!
quote:Ik heb er een geplaatst... kleintje... maar nog niets 'heftigs' aan de hand... Kan nog komen natuurlijk... als Bo en Margriet even weg gaan bv
Op woensdag 04 september 2002 01:28 schreef sam_the_man het volgende:
damn!, toch bedankt!
quote:o jee, zou voyeur ook meegluren? *angstig kijkt*
Op woensdag 04 september 2002 00:40 schreef Roache_ het volgende:
gluurt daar een daterape om het hoekje?
quote:Gelukkig komt Bo to the rescue.
Op woensdag 04 september 2002 01:53 schreef scanman01 het volgende:
En de hoopvolle Stefan blijft alleen en opgewonden achter in bad. Zijn Daniela is gaan slapen en zijn hoop op een opwindende nacht is verloren gegaan. Eenzaam denkt hij na waar het mis ging.....
quote:Kijk morgen weer naar........ BIG BROTHER!!!!!!!!!
Op woensdag 04 september 2002 01:56 schreef APK het volgende:
Gelukkig komt Bo to the rescue.
Zal het dan toch nog een wilde nacht worden?
"Leef... met je eigen talent ... enz enz... "
quote:Te gek!! De eerste avond streamverslagen gelezen.
Op woensdag 04 september 2002 01:59 schreef scanman01 het volgende:[..]
Kijk morgen weer naar........ BIG BROTHER!!!!!!!!!
"Leef... met je eigen talent ... enz enz... "
No, indeed, it's for him and the mosquito's.
quote:He's on fire isn't he?
Op woensdag 04 september 2002 02:39 schreef karn het volgende:
"stefan steekt nu zoveel kaarsjes aan rond een matras in de tuin, dat kan niet voor hem alleen zijn..."No, indeed, it's for him and the mosquito's.
quote:Ik weet het, maar Stefan typt nou eenmaal wat sneller weg dan Stephan (de p en de h zitten ook niet lekker dicht bij elkaar)
Op woensdag 04 september 2002 02:42 schreef APK het volgende:
Ik type trouwens de hele tijd 'Stefan', maar in de uitzending staat 'Stephan' bij zijn naam....
quote:Op de BB-site staat Stefan, ach ja ze zijn zo geinteresserd in hun deelnemers, 't is ten slotte maar een naam he.
Ik type trouwens de hele tijd 'Stefan', maar in de uitzending staat 'Stephan' bij zijn naam....
quote:You old romatic you.
Op woensdag 04 september 2002 02:42 schreef Gboy27 het volgende:[..]
He's on fire isn't he?
Maybe BoBo follows him soon to their lovenest,,,
.....still waiting......
quote:Interessant doenerij... (Tis Mustapha en Stefan)
quote:Indeed. I'm anal about these things (there are some things I can spell correctly in dutch) and in the profile on the site, it's STEFAN.
Op woensdag 04 september 2002 02:44 schreef sam_the_man het volgende:[..]
Op de BB-site staat Stefan, ach ja ze zijn zo geinteresserd in hun deelnemers, 't is ten slotte maar een naam he.
And as it's easier......it stays Stefan for me.
quote:Mushi
Op woensdag 04 september 2002 02:52 schreef sam_the_man het volgende:
Tja mustafa zou ook makkelijker zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |