SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jude Law![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door Ro-ald op 07-01-2013 19:39:10 ]
quote:Op maandag 7 januari 2013 19:16 schreef Beach het volgende:
[..]
DJ Gaygayim voor al uw feesten en bar mitzwha's.
quote:
Elfstedentocht?quote:Op maandag 7 januari 2013 19:19 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Waarom zo blij dat het gaat vriezen?
-1 is geen schaatsweer popjequote:Op maandag 7 januari 2013 19:20 schreef supersof het volgende:
Winter is leuken ik wil schaatsen doh.
Altijd weer een weerwoordquote:Op maandag 7 januari 2013 19:11 schreef Beach het volgende:
DJ wordt je niet door een midicontroller te kopen en een beetje te klooien met traktor/virtual dj.
Schaatsen met -1quote:Op maandag 7 januari 2013 19:20 schreef supersof het volgende:
Winter is leuken ik wil schaatsen doh.
GMTA.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
-1 is geen schaatsweer popje
Maar wel bijnaquote:Op maandag 7 januari 2013 19:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
-1 is geen schaatsweer popje
quote:
Je kunt het gewoon niet, want als je het wel kunt is het leukquote:
quote:Op maandag 7 januari 2013 19:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Je kunt het gewoon niet, want als je het wel kunt is het leuk
ja inderdaad, ik haat het want ik kan het nietquote:Op maandag 7 januari 2013 19:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Je kunt het gewoon niet, want als je het wel kunt is het leuk
quote:Op maandag 7 januari 2013 19:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja inderdaad, ik haat het want ik kan het niet
? Niet boos zijn he. Het was niet lullig bedoelt ofzo, als je dat dacht!quote:Op maandag 7 januari 2013 19:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja inderdaad, ik haat het want ik kan het niet
ik ben niet boosquote:Op maandag 7 januari 2013 19:27 schreef supersof het volgende:
[..]
? Niet boos zijn he. Het was niet lullig bedoelt ofzo, als je dat dacht!
quote:
Oh okeequote:Op maandag 7 januari 2013 19:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben niet booshet is gewoon zo
al die mensen als een malle schaatsen en ik pleur alleen maar
En wat is dat voor pauper zender?quote:Op maandag 7 januari 2013 19:30 schreef Rockiejj het volgende:
Schatjes, ik ga vanavond een liveshowtje draaien op Radio 49, luisteren jullie dan mee?
Haha echt? Geef me een link als die er isquote:Op maandag 7 januari 2013 19:30 schreef Rockiejj het volgende:
Schatjes, ik ga vanavond een liveshowtje draaien op Radio 49, luisteren jullie dan mee?
ONZ / [Radio 49] #3142 DJ Rock wilt weer draaien!quote:Op maandag 7 januari 2013 19:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Haha echt? Geef me een link als die er is
skaten kon ik wel maar ik vind ijs engquote:Op maandag 7 januari 2013 19:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh okeeMisschien als je eerst leert skaten dat je het dan wel kunt! Maar misschien heb je er wel helemaal geen zin in, dat kan ook
Nee, het ijs vindt jou eng.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
skaten kon ik wel maar ik vind ijs eng
Oh haha, tja, dan moet je met zo'n stoelquote:Op maandag 7 januari 2013 19:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
skaten kon ik wel maar ik vind ijs eng
ja kan ook, ach wie weetquote:Op maandag 7 januari 2013 19:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh haha, tja, dan moet je met zo'n stoel
Was foutje, wilde editen.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
kom je aandacht tekort dat je jezelf gaat quoten?
Ah okeequote:Op maandag 7 januari 2013 19:31 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
ONZ / [Radio 49] #3142 DJ Rock wilt weer draaien!
En dan luisteren via iTunes.
Goh, bekend.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:34 schreef Taexon het volgende:
Skaten moet ik misschien ook maar weer eens mee beginnen
Toen ik 10-13 was zat ik echt elke dag op de skatebaan maar ben gestopt omdat er allemaal bondkraagjes alleen maar op de ramps gingen zitten "chillen" en daar niet weg gaan.. triest volk
Zal nu niet veel anders zijn.
Oke, dan kom ik dan even luisteren. En daarna snel slapenquote:Op maandag 7 januari 2013 19:35 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nog even overleggen met Melting, ik denk 10 uur.
mwa ik begin er maar niet meer aanquote:Op maandag 7 januari 2013 19:34 schreef Taexon het volgende:
Skaten moet ik misschien ook maar weer eens mee beginnen
Toen ik 10-13 was zat ik echt elke dag op de skatebaan maar ben gestopt omdat er allemaal bondkraagjes alleen maar op de ramps gingen zitten "chillen" en daar niet weg gaan.. triest volk
Zal nu niet veel anders zijn.
Er is een schaatsbaan in Haarlemquote:Op maandag 7 januari 2013 19:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa ik begin er maar niet meer aan![]()
Misschien ooit eens schaatsen met stoel als het 2 weken -10 is geweest ofzo
leuk voor Haarlemquote:Op maandag 7 januari 2013 19:38 schreef Taexon het volgende:
[..]
Er is een schaatsbaan in Haarlem
Schaatsen kan ik ook nog steeds
heb je een vos of wasbeer?quote:Op maandag 7 januari 2013 19:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
leuk voor Haarlem
Ik ga op een ramp chillen met mijn bondkraagje
het staat openbaar op youtube..quote:Op maandag 7 januari 2013 19:39 schreef ChesterPerry het volgende:
Weet niet ofdat het posten van users strafbaar is
je heb gelijk young gerard spong.quote:
quote:Op maandag 7 januari 2013 19:41 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
je heb gelijk young gerard spong.
tel tot 10 en vertel gaaguyim wat er precies mis isquote:Op maandag 7 januari 2013 19:55 schreef Faux. het volgende:
tyfus tyfus tyfus ik heb m'n whatsapp gesloopt
houd DIG in de gaten, help ik ben helemaal afgesloten van de buitenwereldquote:Op maandag 7 januari 2013 19:59 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
tel tot 10 en vertel gaaguyim wat er precies mis is
quote:
ja iddquote:
ik heb gezegenden krachten, ik zal je wel een beetje schenkenquote:Op maandag 7 januari 2013 20:00 schreef Faux. het volgende:
[..]
houd DIG in de gaten, help ik ben helemaal afgesloten van de buitenwereld
nee ik vond dr wel leuk voordat ze echt populair werd.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je het leuk vond,kon ik je weer plagen
quote:Op maandag 7 januari 2013 20:01 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
deze is fokking lekker a maatje
Ik houd niet van dat soort muziekquote:Op maandag 7 januari 2013 20:04 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik vond dr wel leuk voordat ze echt populair werd.
DIG / WhatsApp geslooptquote:Op maandag 7 januari 2013 20:03 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ik heb gezegenden krachten, ik zal je wel een beetje schenken
goeie toch, ga jij naar gokhan om te vragen of je haar ff mag lenen voor een avondje?quote:
Moet je aan GayGay vragenquote:Op maandag 7 januari 2013 20:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom is dat een cultuur?
quote:Op maandag 7 januari 2013 20:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom is dat een cultuur?
in Arhnem lopen er genoeg abi, sla er eentje aan de haak?!quote:Op maandag 7 januari 2013 20:06 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
goeie toch, ga jij naar gokhan om te vragen of je haar ff mag lenen voor een avondje?
ah heb jij wel vakerquote:Op maandag 7 januari 2013 20:08 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]ik lul, ik weet zelf niet eens waar ik over praat
Daar was ik al achter jaquote:Op maandag 7 januari 2013 20:10 schreef Faux. het volgende:
koop nooit een blackberry nooit nooit nooit nooit nooit never
Nog nooit een crackberry gehad gelukkig.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:10 schreef Faux. het volgende:
Ik moet nu aan de fucking eBuddy XMS om tegen iedereen te vertellen met wat een wereldprobleem ik zit. What am I doing?quote:
zijn stiff soms maar turkse meisje zal wel perfect zijn jaquote:Op maandag 7 januari 2013 20:08 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
in Arhnem lopen er genoeg abi, sla er eentje aan de haak?!
Zet dat dan gewoon op fb?quote:Op maandag 7 januari 2013 20:12 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik moet nu aan de fucking eBuddy XMS om tegen iedereen te vertellen met wat een wereldprobleem ik zit. What am I doing?
Heb ik nietquote:
was ik al achter Faux.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:10 schreef Faux. het volgende:
Morgen ga ik een andere halen. Suggesties voor nieuwe telefoons onder de streep:quote:
Samsungquote:Op maandag 7 januari 2013 20:13 schreef Faux. het volgende:
[..]
Morgen ga ik een andere halen. Suggesties voor nieuwe telefoons onder de streep:
[hr]
iphone!quote:Op maandag 7 januari 2013 20:13 schreef Faux. het volgende:
[..]
Morgen ga ik een andere halen. Suggesties voor nieuwe telefoons onder de streep:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
beter dan marokkaanse -tenminste in omgang-, die willen niks. en die broers zijn ook vervelendquote:Op maandag 7 januari 2013 20:12 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
zijn stiff soms maar turkse meisje zal wel perfect zijn ja
tssss, hoezo heb je geen fb?quote:
nokia lumiaquote:Op maandag 7 januari 2013 20:13 schreef Faux. het volgende:
[..]
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Niet modern genoeg voor. Ik vind Twitter al zo vermoeiendquote:
ruil twitter om voor fb dan!quote:Op maandag 7 januari 2013 20:15 schreef Faux. het volgende:
[..]
Niet modern genoeg voor. Ik vind Twitter al zo vermoeiend
Twitter is nog iets levendiger in mijn omgevingquote:
voer je nieuwe nummer gewoon in, jammer dan dat je dan je gesprekken kwijt bent maar je hebt tenminste weer whatsapp danquote:Op maandag 7 januari 2013 20:16 schreef Faux. het volgende:
wat een wereldprobleem is dit jongens bel rtl sbs nos bbc cnn
Ik ga eerst m'n oude simkaart van mn WhatsApp-nummer terug in m'n telefoon proppen, maar ik ben bang dat ie straks stukgaat of zoquote:Op maandag 7 januari 2013 20:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
voer je nieuwe nummer gewoon in, jammer dan dat je dan je gesprekken kwijt bent maar je hebt tenminste weer whatsapp dan
ik fap eropquote:Op maandag 7 januari 2013 20:18 schreef Ro-ald het volgende:
Hoezo zou je je wa gesprekken willen bewaren?
quote:
Diepe gesprekken van vorig jaar teruglezenquote:Op maandag 7 januari 2013 20:18 schreef Ro-ald het volgende:
Hoezo zou je je wa gesprekken willen bewaren?
ja hoorquote:
jojoquote:
Ja goed, eerste schooldag zit eropquote:Op maandag 7 januari 2013 20:20 schreef supersof het volgende:
[..]
ja hoormn kies doet alleen pijn. Met jou dan?
eerste werkdag zit eropquote:Op maandag 7 januari 2013 20:21 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja goed, eerste schooldag zit eropWat een ramp
Blijktquote:Op maandag 7 januari 2013 20:22 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Haha Taexon houd dus wel van piemels?
jeweetzelfquote:Op maandag 7 januari 2013 20:22 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Haha Taexon houd dus wel van piemels?
is ut leuk bij de Ahaquote:Op maandag 7 januari 2013 20:22 schreef supersof het volgende:
[..]
eerste werkdag zit eropwat een niet ramp
jaaaaquote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 7 januari 2013 20:20 schreef supersof het volgende:
[..]
ja hoormn kies doet alleen pijn. Met jou dan?
[..]
jojo
Ik heb fansquote:
die draaien ze niet bij de AHquote:Op maandag 7 januari 2013 20:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nou, top! Hebben ze Turn Around nog gedraaid?
so sad. bij de Jumbo wel, daar draaien ze coole muziek id avond, wijvenmuziek in de ochtend etc. etc.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
die draaien ze niet bij de AH
Je bent mijn grootste idool tochquote:
Nee volgens mij nietquote:Op maandag 7 januari 2013 20:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nou, top! Hebben ze Turn Around nog gedraaid?
werk je daar ja?quote:Op maandag 7 januari 2013 20:25 schreef JRRY het volgende:
[..]
so sad. bij de Jumbo wel, daar draaien ze coole muziek id avond, wijvenmuziek in de ochtend etc. etc.
HALLO JUMBOOOOquote:Op maandag 7 januari 2013 20:25 schreef JRRY het volgende:
[..]
so sad. bij de Jumbo wel, daar draaien ze coole muziek id avond, wijvenmuziek in de ochtend etc. etc.
Bij mijn AH helemaal nooit iets zelfs geloof ik, bij nader inzienquote:Op maandag 7 januari 2013 20:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
die draaien ze niet bij de AH
een paar weken vakkengevuld om weer weggestuurd te worden vanwege een kleine ruzietje met een andere iemand, met wie ik ruzie had op school, die bleek daar ook te werkenquote:
any time, als ik op mezelf woon krijgen jullie als eerste uitnodigingquote:Op maandag 7 januari 2013 20:26 schreef Beach het volgende:
dientje wanneer chillings zetten met mij pz sv en roald
bij ons draaien ze wel liedjes maar weet niet welkequote:Op maandag 7 januari 2013 20:25 schreef JRRY het volgende:
[..]
Bij mijn AH helemaal nooit iets zelfs geloof ik, bij nader inzien
Vast wel sumwun lik joe en rollin in de deepquote:Op maandag 7 januari 2013 20:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
bij ons draaien ze wel liedjes maar weet niet welke
Wanneer is dat g?quote:Op maandag 7 januari 2013 20:27 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
any time, als ik op mezelf woon krijgen jullie als eerste uitnodiging
nee nooit gehoordquote:Op maandag 7 januari 2013 20:28 schreef JRRY het volgende:
[..]
Vast wel sumwun lik joe en rollin in de deep
ohgod die adelle is niet te stoppen, ik hoor die dikkerd veel te vaak. haar stem doet mij denken aan een dik kind met een lollie in dr bek.quote:
ik stoor me er niet aan mjaquote:Op maandag 7 januari 2013 20:31 schreef JRRY het volgende:
[..]
ohgod die adelle is niet te stoppen, ik hoor die dikkerd veel te vaak. haar stem doet mij denken aan een dik kind met een lollie in dr bek.
ik wel mja.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik stoor me er niet aan mja
zekers.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ach ieder zo z'n smaak
met deze exemplaar wel goed. met jou ook?quote:Op maandag 7 januari 2013 20:33 schreef msacras het volgende:
Hoe gaat het met al mijn liefjons hier?
geweldig! Met jou dan?quote:Op maandag 7 januari 2013 20:33 schreef msacras het volgende:
Hoe gaat het met al mijn liefjons hier?
Me vader heeft liever niet dat ze vriendjes heeft met motorsquote:Op maandag 7 januari 2013 20:31 schreef Beach het volgende:
[..]
Nodig dan wel je zusje uit hossel ik haar.
Je vader heeft het maar te accepteren.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Me vader heeft liever niet dat ze vriendjes heeft met motors
Maar me vader heeft haar vriend nog nooit gezienquote:Op maandag 7 januari 2013 20:36 schreef Beach het volgende:
[..]
Je vader heeft het maar te accepteren.
Oja was een Somalische asielzoeker toch. Terecht dat ze hem verborgen houdt.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:37 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar me vader heeft haar vriend nog nooit gezien
Haha, neequote:Op maandag 7 januari 2013 20:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Oja was een Somalische asielzoeker toch. Terecht dat ze hem verborgen houdt.
Wat was dan de catch? Je had het ooit één keer gezegd dacht ik/quote:
mooizoquote:Op maandag 7 januari 2013 20:40 schreef msacras het volgende:
Ondanks de moeheid e.d gaat het met mij ook wel prima opzich.
(quoten kost moeite)
Fok je op de lcd tv van je pa ofzo?quote:Op maandag 7 januari 2013 20:40 schreef msacras het volgende:
Ondanks de moeheid e.d gaat het met mij ook wel prima opzich.
(quoten kost moeite)
Een jongen, blank rond 22 dacht ik heeft motor en rookt wiet..quote:Op maandag 7 januari 2013 20:41 schreef Beach het volgende:
[..]
Wat was dan de catch? Je had het ooit één keer gezegd dacht ik/
bah junksquote:Op maandag 7 januari 2013 20:42 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Een jongen, blank rond 22 dacht ik heeft motor en rookt wiet..
hahahahaha sukkelquote:Op maandag 7 januari 2013 20:26 schreef JRRY het volgende:
[..]
een paar weken vakkengevuld om weer weggestuurd te worden vanwege een kleine ruzietje met een andere iemand, met wie ik ruzie had op school, die bleek daar ook te werken
Nee vanaf mn telefoon dus dan is multiquoten nogal veel werkquote:Op maandag 7 januari 2013 20:42 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Fok je op de lcd tv van je pa ofzo?
Al die pixels die je af moet reizen met je cursor
ik vind het irritant dat multiquoten niet gaat op mobielquote:Op maandag 7 januari 2013 20:45 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee vanaf mn telefoon dus dan is multiquoten nogal veel werk
Klopt, dan moet je óf alles gaan kopieren en plakken (met 2 berichten gaat dat nog wel maar met meer...) of je moet het hele topic gaan onderspammen door alles apart te beantwoordenquote:Op maandag 7 januari 2013 20:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik vind het irritant dat multiquoten niet gaat op mobiel
ja inderdaadquote:Op maandag 7 januari 2013 20:48 schreef msacras het volgende:
[..]
Klopt, dan moet je óf alles gaan kopieren en plakken (met 2 berichten gaat dat nog wel maar met meer...) of je moet het hele topic gaan onderspammen door alles apart te beantwoorden
hahahah. Wat een leuk verhaaltjequote:Op maandag 7 januari 2013 20:47 schreef Dientje12 het volgende:
Oh ja, toen ik hier aan kwam wou ik zeggen, ik had net een deja vu van 10 seconden lang ofzo..
Ging als volgt, ik loop naar beneden bij de trap ik zie zo'n witte auto op de tv van peugeot of renault reclame? weet niet welke meer daarna loop ik naar me pc toen zie ik me laserlampje liggen die leg ik recht en zie ik me oude muis die ik sinds gister heb aangesloten
En toen dacht ik van deja vu
ik weleens roze pimpelmezen die uit de mond van olifant komen, maar dat deel ik ook nietquote:Op maandag 7 januari 2013 20:47 schreef Dientje12 het volgende:
Oh ja, toen ik hier aan kwam wou ik zeggen, ik had net een deja vu van 10 seconden lang ofzo..
Ging als volgt, ik loop naar beneden bij de trap ik zie zo'n witte auto op de tv van peugeot of renault reclame? weet niet welke meer daarna loop ik naar me pc toen zie ik me laserlampje liggen die leg ik recht en zie ik me oude muis die ik sinds gister heb aangesloten
En toen dacht ik van deja vu
Je zin is niet helemaal goed afgemaakt geloof ik.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:50 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ik weleens roze pimpelmezen die uit de mond van olifant komen, maar dat deel ik ook niet
zo hoort het, lekker vaagquote:Op maandag 7 januari 2013 20:50 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je zin is niet helemaal goed afgemaakt geloof ik.
niet dat ik weetquote:Op maandag 7 januari 2013 20:51 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja he, vraag me nu eigenlijk af of ik hem al eerder had verteld..
jelly beansquote:Op maandag 7 januari 2013 20:56 schreef Dientje12 het volgende:
Ik ga bij de aldi jelly balls halen denk ik
oh ik las beansquote:
jah iemand stuurde me een pic op dat hij die had gehaald..quote:Op maandag 7 januari 2013 20:58 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ik las beansis balls in het groot ja?
hoe groot is dat dan?quote:Op maandag 7 januari 2013 20:59 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
jah iemand stuurde me een pic op dat hij die had gehaald..
Nu wil ik ook
quote:Op maandag 7 januari 2013 21:01 schreef Dientje12 het volgende:
Zo groot als het gaatje als je een ok teken maakt met je wijsvinger en duim..
Maar jij moet denk ik ietsje meer bijdenken want jij hebt vrouwenhanden
Ja, ik wil ze ook nuquote:Op maandag 7 januari 2013 21:02 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
wooow dat is echt groot. Lekkerrrr. alleen moeilijk om te eten dan.
Heb mn PWS!quote:Op maandag 7 januari 2013 21:02 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
wooow dat is echt groot. Lekkerrrr. alleen moeilijk om te eten dan.
jeeej goedzoquote:
Wat danquote:Op maandag 7 januari 2013 21:04 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, maar de aziatische vrouwtjes weten er denk ik ook wel een leuk trucje mee
Ja 10 jaar geledenquote:
Vast wel, viezerik..quote:Op maandag 7 januari 2013 21:10 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja 10 jaar geledenik weet daar zowat niks meer van/
Ja dat doen japanse vrouwen toch altijd, een ping pong balletje in hun vagijn stoppen en dan weg schietenquote:
excuse your frenchquote:Op maandag 7 januari 2013 21:16 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja dat doen japanse vrouwen toch altijd, een ping pong balletje in hun vagijn stoppen en dan weg schieten
Lekker gepoept, koffie gedronken en geleerd!quote:Op maandag 7 januari 2013 21:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gedaan wat je moest doen?
oke man, vet spannend! Vertel meerquote:Op maandag 7 januari 2013 21:20 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Lekker gepoept, koffie gedronken en geleerd!
Naja, ik ging naar beneden, had wat dunnere poep, maar ging op zich nog wel!quote:Op maandag 7 januari 2013 21:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oke man, vet spannend! Vertel meer
welke kleur had de poep?quote:Op maandag 7 januari 2013 21:25 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Naja, ik ging naar beneden, had wat dunnere poep, maar ging op zich nog wel!
Daarna koffie ingeschonken en gaan leren.
cacaobonen jaquote:Op maandag 7 januari 2013 21:29 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
poep =/= cacao =/= cacaobonen =/= koffie
[..]
vies meisje ben jij ;s
ik doelde meer op koffiebonen enzo. maarja.quote:
ja weet ik, ik hou van vieze dingenquote:Op maandag 7 januari 2013 21:29 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
poep =/= cacao =/= cacaobonen =/= koffie
[..]
vies meisje ben jij ;s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |