abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127494453
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 16:30 schreef laziness het volgende:
De ipad deed hier vorig jaar met 1,5 jaar al dienst als filmpjes vermaak. Veel kinder series er op gooien. Instellen op alles achter elkaar afspelen en aan de hoofdleuning vast maken.
Welke filmpjes haalde jij waarvandaan?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_127494527
Wij hebben baby tv filmpjes + zandkasteel, telekids enzovoort gehaald van play-tube. Het slaat filmpjes op van youtube die je dan kan kijken terwijl er geen wifi is.

https://play.google.com/s(...)apps.playtube2&hl=nl
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  donderdag 6 juni 2013 @ 20:51:14 #278
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_127494682
Waar vandaan mag ik hier niet zeggen :+

Een app die avi's af kan spelen en vorig jaar had ik eigen baby tv dvd's er op gezet. Nu dingen als thomas de trein, brandweerman sam, maar ook langere mickey mouse verhalen kijkt hij nu af. Goed zoeken op internet ;)
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 6 juni 2013 @ 20:52:30 #279
244125 laziness
pi_127494756
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 20:48 schreef bitterend het volgende:
Wij hebben baby tv filmpjes + zandkasteel, telekids enzovoort gehaald van play-tube. Het slaat filmpjes op van youtube die je dan kan kijken terwijl er geen wifi is.

https://play.google.com/s(...)apps.playtube2&hl=nl

Dat is een android app?
pi_127494783
HIj bestaat ook voor de ipad :)

Maar misschien is deze ook handig voor iemand met een android daarom ;)
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  donderdag 6 juni 2013 @ 20:56:22 #281
244125 laziness
pi_127495029
Ik ga er eens naar kijken want klinkt handig :Y
pi_127495244
Als je Zappelin filmpjes afspeelt thuis slaat ie ze op in de cache zodat je ook geen wifi nodig hebt om ze in de auto te bekijken. R is gek op "liedjes zingen" "filmpjes kijken" :D dat is dan een afwisseling op de youtube filmpjes
  donderdag 6 juni 2013 @ 21:01:18 #283
244125 laziness
pi_127495343
Ja die kende ik wel. De pocoyo app heeft ook de mogelijkheid tot opslaan van de filmpjes. Heel fijn.
pi_127495379
Ah! even opzoeken
  donderdag 6 juni 2013 @ 21:07:23 #285
244125 laziness
pi_127495722
Play tube supports geen video cache meer vanaf versie 2.0 en ze zitten nu op versie 2.5

Dus schijnbaar werkt dat opslaan niet meer?
pi_127497554
Hmm ik kijk het even na!
pi_127497740
Mijn playlist is vol, ik moet het helemaal legen zegt ie voor dat hij een nieuwe mag toevoegen :{w
pi_127498210
Wij rijden naar frankrijk begin juli, en mu zou ik graag overnachten in een hotel maar jeumig, pokkeduur ja. Je bent zo 80-100 euro kwijt voor 1 nachtje. Of heeft er iemand een tip???
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_127498338
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 20:51 schreef laziness het volgende:
Waar vandaan mag ik hier niet zeggen :+

Een app die avi's af kan spelen en vorig jaar had ik eigen baby tv dvd's er op gezet. Nu dingen als thomas de trein, brandweerman sam, maar ook langere mickey mouse verhalen kijkt hij nu af. Goed zoeken op internet ;)
Ik ga wel op zoek. Heb een hoop, en kan kiezen tussen Android en Apple, dus moet goedkomen als ik er op tijd aan denk.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 6 juni 2013 @ 21:55:37 #290
244125 laziness
pi_127498714
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 21:47 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Wij rijden naar frankrijk begin juli, en mu zou ik graag overnachten in een hotel maar jeumig, pokkeduur ja. Je bent zo 80-100 euro kwijt voor 1 nachtje. Of heeft er iemand een tip???
Formule1 of premiere class voor een nachtje. Met zn allen op 1 kamer en de kinderen in een stapelbed.
pi_127499280
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 21:49 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik ga wel op zoek. Heb een hoop, en kan kiezen tussen Android en Apple, dus moet goedkomen als ik er op tijd aan denk.
Zelfcorrectie. De ipad is van de baas. Daar mag niks geks op. Goeie apps vind ik ook wel een paar centen waard, dus hop naar het apptopic.
  donderdag 6 juni 2013 @ 22:08:52 #292
244125 laziness
pi_127499527
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 22:04 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Zelfcorrectie. De ipad is van de baas. Daar mag niks geks op. Goeie apps vind ik ook wel een paar centen waard, dus hop naar het apptopic.
Ik heb de app gplayer en daar gooi ik via itunes avi's in.
Die avi's haal ik op mijn pc binnen en test ze daar eerst uit.

Nu terug naar vakanties.
Ik wil naar een leuk stukje Italië!
  vrijdag 7 juni 2013 @ 09:53:21 #293
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_127510855
quote:
Ibis heeft soms goede aanbiedingen voor 50 - 60 euro, met kortingscodes enzo. Site goed in de gaten houden!
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
  Moderator vrijdag 7 juni 2013 @ 10:33:40 #294
45833 crew  Fogel
pi_127511975
De kinderen willen volgende zomer niet naar Turkije, maar een autovakantie incl veel pretparkbezoeken in Denemarken, Duitsland en Nederland.
Zo lang vantevoren hebben we nog nooit plannen gehad :D
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_127683611
quote:
7s.gif Op donderdag 6 juni 2013 15:46 schreef Limone het volgende:

[..]

Ik zag deze in de krant:

www.lievelinge.nl

Leek mij heel erg leuk!
Ha ja, die had ik idd ook gevonden! Ziet er erg leuk uit en staat bovenaan mijn lijstje.

We gaan aankomend weekend naar Landal Rabbit Hill, onze nieuwe tent uittesten en kijken wat we allemaal mee kunnen/moeten nemen in de zomervakantie.
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_127702899
quote:
Ik weet niet waar in Frankrijk je naar toe gaat, maar wij overnachten in een huurtent op een camping via VacanSoleil. Zij hebben een aantal campings waar je ook een tent/caravan voor een nachtje kunt huren. Ideaal vind ik: auto bij de hand dus niet bang voor inbraak op de parkeerplaats, op een camping dus alle beweegingsvrijheid ipv met z'n allen vanaf 5 uur op een kamer en heel goed te betalen....
  woensdag 12 juni 2013 @ 13:14:53 #297
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_127703099
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 13:10 schreef Grunsfan het volgende:

[..]

Ik weet niet waar in Frankrijk je naar toe gaat, maar wij overnachten in een huurtent op een camping via VacanSoleil. Zij hebben een aantal campings waar je ook een tent/caravan voor een nachtje kunt huren. Ideaal vind ik: auto bij de hand dus niet bang voor inbraak op de parkeerplaats, op een camping dus alle beweegingsvrijheid ipv met z'n allen vanaf 5 uur op een kamer en heel goed te betalen....
Goeie tip! Ik wist niet dat VacanSoleil dat deed. Voor dit jaar maar een Mercure vlak onder Parijs geboekt. Inderdaad 90 euro, maar inc ontbijt en een zwembad. Dus we kunnen na aankomst (en misschien voor vertrek) nog even zwemmen, dan zijn ze lekker rozig. :P
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_127706897
Ja precies, dat zwembad doet t m! Na de autorit lekker zwemmen en dan een nachtje de tent in. Wij slapen ook vlakbij Parijs, op zo'n trekkerscamping dus (iets met Le chene gris oid). En daar betalen we geloof ik iets van 60 euro voor.
pi_127706974
Wij hebben nooit op dvd's oid hoeven terugvallen. Wij vermaakten de kinderen met

-Spelletjes (ik zie, ikzie; voorwerp in gedachte nemen en de kinderen laten raden door vragen te stellen die alleen met ja/nee beantwoord mogen worden; etc)
-Mini bord spelletjes
-Euro cadeautjes (grote tas vol en elk uur gooi je een cadeau naar achter)
-Later MP3 spelers met gesproken boeken (Kruistocht in spijkerbroek e.d.)

Daarnaast rijden we meestal 's nachts waardoor we al vrij ver waren op het moment dat ze wakker werden.

Tegen wagenziekte hielpen gemberpillen erg goed. Geen chemische rommel die je duf maakt en werkt als een speer.

Overnachten tussendoor doen we op de bonnefooi in B&B. Varierend in prijs van 60-140 euro
pi_127724807
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 13:10 schreef Grunsfan het volgende:

[..]

en wat betaal je dan voor 1 nacht?

edit: of je leest even verder. 60 euro dus. ik ga even neuzen
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')