Vraag om een sollicitatieformulier dan.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:05 schreef denizZ30 het volgende:
maar het gaat om de albert heijn in het lage land en in de oosterhof
Ok.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:04 schreef denizZ30 het volgende:
ik wil tips om te solliciteren bij een albert heijn
Ah, die ken ik niet.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:05 schreef denizZ30 het volgende:
hebal gedaan maar ik heb geen ervaring met zulke dingen heb het al ingelevert maar wat kan ik het beste bij het gesprek doen en zo?quote:Op maandag 7 januari 2013 18:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vraag om een sollicitatieformulier dan.
daar ben ik altijd drukquote:Op maandag 7 januari 2013 18:07 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ah, die ken ik niet.
Maar maak je gewoon geen zorgen en zorg dat je een goede indruk achter laat, dus gewoon, een rustige jongen, zoals je ook bij je oma op visite gaat bijv.
Toen ze me vroegen om de reden waarom ik daar wilde werken zei ik 'geld verdienen' en dan werkte.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:08 schreef denizZ30 het volgende:
[..]
hebal gedaan maar ik heb geen ervaring met zulke dingen heb het al ingelevert maar wat kan ik het beste bij het gesprek doen en zo?
Neem je pilletje even in dan.quote:
Goed dat je het zegt, dan geef ik ze vast een linkje naar je posthistory.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:05 schreef denizZ30 het volgende:
Ok.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:10 schreef denizZ30 het volgende:
gebruik geen pilletjes ik ben alleen rustig op school en op werk dan denk ik
nee, waarom begin je zomaar over mijn moeder?quote:Op maandag 7 januari 2013 18:12 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ok.
Vraag anders je moeder.
Die is toch groentenmeisje bij de AH?
Oh Sorry, ik zag geen vraagteken in de op.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:12 schreef denizZ30 het volgende:
maar ik vroeg om tips niet om dat jullie een brief aan albertheijn gaan sturen dat ze me niet moeten aanemen
Hoezo zomaar?quote:Op maandag 7 januari 2013 18:12 schreef denizZ30 het volgende:
[..]
nee, waarom begin je zomaar over mijn moeder?
Heb je al gegeten?quote:Op maandag 7 januari 2013 18:14 schreef denizZ30 het volgende:
ja jij begint hier zomaar over mijn moeder gisteren ook al echt jij hebt geen leven stalker
Dat is een eitjequote:Op maandag 7 januari 2013 18:18 schreef __Saviour__ het volgende:
Zorg dat je productkennis hebt. Als je op gesprek komt, zetten ze op een tafeltje bijv. een pak boter, een tomaat, een brood, een blok kaas en een pak hagelslag. Dan zeggen ze "wijs de tomaat aan" en nog een paar van die opdrachten. Als je meer dan de helft goed hebt, ben je al aardig op weg om aangenomen te worden.
Post je brief even.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:17 schreef denizZ30 het volgende:
Hallo, dames&heren
ik wil bij albertheijn solliciteren maar heb geen ervaring kunnen jullie tips geven wat ik bij het gesprek moet zeggen en gedragen en moet ik een beetje van te voren komen en ik heb mijn sollicitatie brief al ingelevert
ik had echt een brief verwacht. dit is van zon standaard formuliertje van de ah zeker?quote:Op maandag 7 januari 2013 18:21 schreef denizZ30 het volgende:
dit weet ik nog uit mijn hoofd wat ik had geschreven:
Ik wil bij albert heijn werken om ervaring op tebouwen en het team te versterken
wees gewoon jezelf. blijf relaxed, jij wil tenslotte die baan. nee heb je, ja kun je krijgenquote:Op maandag 7 januari 2013 18:30 schreef denizZ30 het volgende:
oke maar hoe moet ik daar zo gedragen daar mee bedoel ik '' word druk '' maar ik bedoel hoe netjes gedragen als een slijmbal of zo?
Eerlijk blijven, ze weten zelf ook wel dat je daar niet wil werken omdat je zo'n passie hebt voor de Albert Heijn.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:30 schreef denizZ30 het volgende:
oke maar hoe moet ik daar zo gedragen daar mee bedoel ik '' word druk '' maar ik bedoel hoe netjes gedragen als een slijmbal of zo?
Er heeft nooit een AH gezeten in de Oosterhof. Toen daar de AH kwam heette het al Alexandrium.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:05 schreef denizZ30 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |