Line up tot nu toe:quote:De eerste editie van Best Kept Secret festival vindt plaats op vrijdag 21, zaterdag 22 en zondag 23 juni 2013 op evenemententerrein van Event Centre Beekse Bergen in Hilvarenbeek.
Best Kept Secret festival focust 100% op muziek, met een sterke, scherpe line-up waar grotere namen worden afgewisseld door veel nieuwe ontdekkingen uit indie, folk, hiphop, dubstep, rock, electronica of een mix van stijlen. Het fraaie festivalterrein met bos, strand, zwemwater, nabijgelegen bungalowpark en camping, het uitstekende eten en drinken dragen bij aan ons doel: jouw ideale festival.
Boekingen komen vrij vanaf de 14e.quote:Op maandag 7 januari 2013 10:51 schreef Orbeatle het volgende:
Ja! Tof!
Alleen beetje jammer de bungalows op het vakantiepark al vol zitten.
Oh wat stom! Volledig overheen gelezen joh.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Boekingen komen vrij vanaf de 14e.
http://www.libemavakantieparken.nl/bestkeptsecret
Dan ga ik zoiezoquote:Op maandag 7 januari 2013 11:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Doe Belle & Sebastian er maar bij.
Waarom concurreren en niet compleet los zien? Met 10.000 man compleet andere capaciteit natuurlijk.quote:Op maandag 7 januari 2013 12:23 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dan ga ik zoiezoStaan ook op Hurricane en aangezien het dezelfde organisator is.....
Dit gaat een serieuze concurent voor Pinkpop worden denk ik.
Zoiezo de optie om artiesten te boeken. Arctic Monkeys en Alt-J zag ook wel naar Pinkpop komen. Maar is nu ook niet meer mogelijk.quote:Op maandag 7 januari 2013 12:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Waarom concurreren en niet compleet los zien? Met 10.000 man compleet andere capaciteit natuurlijk.
Arctic Monkeys, Sigur Ros en Portishead staan exclusief op best kept secret. Dus ik verwacht Alt-J nog wel op pinkpop eerlijk gezegd. Het festival krijgt trouwens 3 podia en er worden nog ongeveer 50 namen bekend gemaakt.quote:Op maandag 7 januari 2013 12:29 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Zoiezo de optie om artiesten te boeken. Arctic Monkeys en Alt-J zag ook wel naar Pinkpop komen. Maar is nu ook niet meer mogelijk.
En met nog een extra festival erbij zal dit wel klanten kunnen kosten voor Pinkpop. Zoveel festivals in korte periode in zo'n klein gebied zie ik toch als concurrentie.
quote:Op maandag 7 januari 2013 13:37 schreef CoJackso het volgende:
Is de capaciteit per dag 10.000 of lees ik dit nu verkeerd? Maar voor mij is dit sowieso interessant. Na 4 jaar Werchter wil ik wel eens iets kleinschaliger. Dat het een pak goedkoper is maakt het helemaal mooi. Daarnaast zijn headliners als Sigur Rós (mijn meest gedraaide band) en het altijd goede Arctic Monkeys een perfecte start.
Dus ga er vanuit dat ze over de gehele linie 10.000 bedoelen.quote:Er wordt gemikt op zeker 10.000
euhhh tof!quote:Portishead en Sigur Ros
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |