Helemaal niet, maar met dat gekreng over en weer wordt het er ook niet beter op.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:51 schreef Cue_ het volgende:
Oh god het mag alleen nog maar kussiekroel zijn hier en niet eens wat negatiefs over iemand zeggen?Echt.. het topic gaat met de dag achteruit
Of jij maakt de verkeerde opmerkingen?quote:Op zondag 6 januari 2013 23:47 schreef peleetje het volgende:
[..]
Jij weet echt alles uit z'n verband te trekken.
Adem in..... Adem uit.....quote:
Nee zeker niet. Ik geloof er wel in dat je Zelf bepaald wat voor een invloed het op je leven heeft.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:48 schreef Bittere_Bal het volgende:
Ook_gek.....jij gelooft volgens mij heel erg in het principe dat elk geluk maakbaar is, niet?
Ben ik niet toe in staat, dus maar geen TT gedaanquote:
Het is geen gekreng. Er werd in eerste instantie gewoon gezegd dat iemand nogal een vaag bericht stuurt naar iemand. ja dat wordt misschien niet altijd op de meest sopciaal wenselijke manier gebracht hier op fok. Maar dat is niet erg.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:52 schreef minthy het volgende:
Helemaal niet, maar met dat gekreng over en weer wordt het er ook niet beter op.
Je reactie kwam bij mij heel erg over dat je heel negatief kijkt naar de situatie. Mede door eigen ervaring.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:00 schreef peleetje het volgende:
Ik zal proberen volgende keer iets minder vaag over te komen. Beloof niks!
Nou om de situatie wat op te helderen...quote:Op maandag 7 januari 2013 00:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je reactie kwam bij mij heel erg over dat je heel negatief kijkt naar de situatie. Mede door eigen ervaring.
En die manier van kijken of denken beengt je nergens en gaat je niks opleveren.
Zelfs over trouwen?quote:Op maandag 7 januari 2013 00:06 schreef peleetje het volgende:
[..]
Nou om de situatie wat op te helderen...
Ik ben ontzettend positief!
quote:
Wat een boel tegenstrijdigheden in één bericht. En nu moeten wij gewoon gaan slapen zonder date-verslag?quote:Op maandag 7 januari 2013 01:25 schreef ook_gek het volgende:
Ik moet jullie wat toegeven!
Dating site gaat hem niet worden voor mij. Kost te veel tijd en moeite. Gaat me allemaal te langzaam en niks boeiend gevonden.
En ik heb vandaag een date gehad, ja ja via een dating site
Maar daar morgen meer over
Ha ha, ik ga eerst maar eens verder daten met de Hopman, maar Arnold schrijft wel leuk ja.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:48 schreef Andromache het volgende:
O Eefje ik ben zo benieuwd naar de Il Terminatoreben benieuwd of jullie echt gaan meeten.
wbt speeddaten: ik ga 25-1 en 1-2 in onze woonplaats, ga je mee? ja, maar liefst 2x. ik had gereserveerd voor 4-1 maar dat ging niet door wegens net te weinig aanmeldingen, en die sufferds geven me per ongeluk twee tegoedbonnen, dus nu ga ik 2x. 25-1 is voor leeftijden 20-35 en 1-2 voor leeftijden 30-45, dus je moet maar even kijken welke datum jij interessanter vindt. zou gezellig zijn, kunnen we hier samen verslag uitbrengen
Gevaarlijke vraag, hebben we twee topics geleden nog over zitten opscheppen.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:02 schreef kingtoppie het volgende:
Hoeveel dates regelen jullie vanaf een datingssite eigenlijk?
Dat kanquote:Op maandag 7 januari 2013 02:03 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Gevaarlijke vraag, hebben we twee topics geleden nog over zitten opscheppen.
Tot nu toe 0,0, maar ik ben er al een tijdje geleden mee gekapt. Ik kreeg veel berichten en had geen tijd om dat allemaal lief te gaan beantwoorden. Daarnaast iets teveel tijd gestoken in een paar fakers, dat maakte het er ook niet bepaald leuker opquote:Op maandag 7 januari 2013 02:02 schreef kingtoppie het volgende:
Hoeveel dates regelen jullie vanaf een datingssite eigenlijk?
Hoe zit dat nou met die fakers dan, wat was er precies fake? Ik kom, behalve de té mooie foto's, namelijk niet zoveel fakers tegen.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Tot nu toe 0,0, maar ik ben er al een tijdje geleden mee gekapt. Ik kreeg veel berichten en had geen tijd om dat allemaal lief te gaan beantwoorden. Daarnaast iets teveel tijd gestoken in een paar fakers, dat maakte het er ook niet bepaald leuker op![]()
Tot nu toe zijn mijn ervaringen via Fok een stuk beter dan via een datingsite
Fok dating.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Tot nu toe 0,0, maar ik ben er al een tijdje geleden mee gekapt. Ik kreeg veel berichten en had geen tijd om dat allemaal lief te gaan beantwoorden. Daarnaast iets teveel tijd gestoken in een paar fakers, dat maakte het er ook niet bepaald leuker op![]()
Tot nu toe zijn mijn ervaringen via Fok een stuk beter dan via een datingsite
Te mooie foto's van mannen?quote:Op maandag 7 januari 2013 02:12 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hoe zit dat nou met die fakers dan, wat was er precies fake? Ik kom, behalve de té mooie foto's, namelijk niet zoveel fakers tegen.
Fokdates? Goed bezig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |