omdat iemand vast zit?quote:
Ze heeft gewoon gelijk. In Nederland belanden maar bijzonder mensen onterecht in de bak. En zo te lezen is het voor langere duur, anders was er geen probleem.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
omdat iemand vast zit?
jij kent verhaal toch nietmisschien gewoon even hossel gezet om te leven of onterecht vast of gesnitched. niet oordelen
vrouwen
Die krijg je er gratis bij, misschien iets om in overweging te nemen.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:42 schreef nannie82 het volgende:
ik vraag tips in verband met de hypotheek.
op andere opmerkingen zit ik niet op te wachten.
Ja, omdat iemand vastzit!quote:Op zondag 6 januari 2013 23:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
omdat iemand vast zit?
jij kent verhaal toch nietmisschien gewoon even hossel gezet om te leven of onterecht vast of gesnitched. niet oordelen
vrouwen
Ok. Ga met je vriend samen voor advies naar de notaris.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:42 schreef nannie82 het volgende:
je verlaat iemand toch ook niet als ie ziek is?quote:
Dan had je niet moeten posten!quote:Op zondag 6 januari 2013 23:42 schreef nannie82 het volgende:
afraden is toch ook met betrekking op die hypotheek?quote:Op zondag 6 januari 2013 23:42 schreef nannie82 het volgende:
Dat ook geen HRA. Maar niet jouw probleem, is het wel?quote:Op zondag 6 januari 2013 23:43 schreef nannie82 het volgende:
ja dat kan maar hoe zit het dan met de hypotheekrente aftrek want hij heeft geen inkomsten.....
En ik zit al de hele avond te zoeken naar oplossingen....
Zo snel mogelijk trouwen, dan ben je fiscaal partners en dan kun jij het aftrekken van jouw inkomen.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:43 schreef nannie82 het volgende:
ja dat kan maar hoe zit het dan met de hypotheekrente aftrek want hij heeft geen inkomsten.....
En ik zit al de hele avond te zoeken naar oplossingen....
Of, als de huizenprijzen verder dalen, moet zij hem gaan betalen voor het waardeverlies. Dat is op dit moment een realistischer scenario.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:44 schreef Innisdemon het volgende:
Ik zou in dit geval de hypotheek op jullie beider naam laten zetten. In dat geval bouw jij persoonlijk een recht op, omdat je dan vast hebt gelegd dat je delen van de hypotheeklasten hebt betaald.
Worst case scenario, als jullie ooit uit elkaar zouden gaan, heeft je vriend wel recht om in het huis te blijven wonen, maar zal hij jou moeten compenseren.
wel handig voor hem, met die dalende huizenprijzenquote:Op zondag 6 januari 2013 23:44 schreef Innisdemon het volgende:
Ik zou in dit geval de hypotheek op jullie beider naam laten zetten. In dat geval bouw jij persoonlijk een recht op, omdat je dan vast hebt gelegd dat je delen van de hypotheeklasten hebt betaald.
Worst case scenario, als jullie ooit uit elkaar zouden gaan, heeft je vriend wel recht om in het huis te blijven wonen, maar zal hij jou moeten compenseren.
En zwanger raken natuurlijk. Anders is het zielig.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk trouwen, dan ben je fiscaal partners en dan kun jij het aftrekken van jouw inkomen.
Nee, aangezien je niks van hem bentquote:Op zondag 6 januari 2013 23:46 schreef nannie82 het volgende:
maar als het huis met verlies word verkocht delen we toch ook de schuld?
ah ik zie dat lxiv hetzelfde denkt als ikquote:Op zondag 6 januari 2013 23:45 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wel handig voor hem, met die dalende huizenprijzen
mag je bijleggen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |