SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jude Law![]()
ok.
WhatsApp, vriend van me waar ik al in geen tijden meer mee gesproken heb. Ondanks hij al 1000 gespreksdodende dingen heeft gezegd en regelmatig negeert ga ik vrolijk door. Lang leve forcerenquote:Op zondag 6 januari 2013 23:02 schreef LittleBrownie het volgende: [..] Vriendschap forceren via fb?
Waarom?quote:Op zondag 6 januari 2013 23:05 schreef Faux. het volgende:
[..]
WhatsApp, vriend van me waar ik al in geen tijden meer mee gesproken heb. Ondanks hij al 1000 gespreksdodende dingen heeft gezegd en regelmatig negeert ga ik vrolijk door. Lang leve forceren
oh sorry : (quote:Op zondag 6 januari 2013 23:05 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik had helemaal niet door dat ik lapo had joh
huh watquote:Op zondag 6 januari 2013 23:05 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, en niet zo als een punaise want als ik die voel was het te laat..
hihihihihi jaaaaquote:
quote:Op zondag 6 januari 2013 23:07 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Zit op mob. Zoek op leila bekhti :s
quote:Op zondag 6 januari 2013 23:06 schreef Hypocriet het volgende:
nee wacht. Jude Law is best leuk. Sry GejGej.
Ik mocht hem op zich wel, hij mij ook maar nu dus klaarblijkelijk niet meer. Helaas dan maarquote:
Sloeg dus weer nergens op. Net als gisteren.quote:
Ik niet nuquote:Op zondag 6 januari 2013 23:07 schreef JRRY het volgende:
[..]
lololollololololol
Turn Around luister ik alweer, braaf he.
Hij wou gewoon je money Faux.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:07 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik mocht hem op zich wel, hij mij ook maar nu dus klaarblijkelijk niet meer. Helaas dan maar
Ik ga daar geen moeite insteken ofzeuwquote:Op zondag 6 januari 2013 23:08 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb Spotify Premium alweer. Ik ben blij
niks!quote:Op zondag 6 januari 2013 23:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
tssss verraadster, wat luister je dan?
Dankjequote:Op zondag 6 januari 2013 23:09 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik ga daar geen moeite insteken ofzeuw
maar gefeliciteeerd he.
Wie niet.quote:
Nope, ik miste..quote:Op zondag 6 januari 2013 23:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Sloeg dus weer nergens op. Net als gisteren.
HOE DURF JE ME SCHAT TE NOEMEN, DEZE MAN WOLLAH.quote:
WAS BEDOELT VOOR ME MAMA JAquote:Op zondag 6 januari 2013 23:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
HOE DURF JE ME SCHAT TE NOEMEN, DEZE MAN WOLLAH.
goedenavondquote:
ok ik snap je echt niet nuquote:
IK KLAP JOU GEWOON DIT DAT.quote:
Spanking?quote:
Nee ik moet sterk zijn, ik moet beter dan zij zijn. Ik ben een kanjer.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:11 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Allema golddiggers, ik zag lb met je flirten, maar niet intrappen
oooh okeee. lolol ik snap hem.quote:
Ja!quote:
Ja, op een begrafenisquote:
No.quote:
Badum tssquote:
Ik zal je voortaan aanspreken met Geachte Mevrouw Brownie.quote:
Ik speel helaas geen pianoquote:Op zondag 6 januari 2013 23:13 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee, ook gewoon om piano te coveren enzo.
Ahwquote:Op zondag 6 januari 2013 23:13 schreef supersof het volgende:
Ach ik word toch al overal belachelijk gemaakt
Kanjerquote:Op zondag 6 januari 2013 23:12 schreef Faux. het volgende:
[..]
Nee ik moet sterk zijn, ik moet beter dan zij zijn. Ik ben een kanjer.
Het is heel simpel, ik doe gewoon youtube lesjesquote:Op zondag 6 januari 2013 23:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik speel helaas geen piano
Lijkt me wel tof
Mooi.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zal je voortaan aanspreken met Geachte Mevrouw Brownie.
Wat!?quote:Op zondag 6 januari 2013 23:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zo'n zacht veegje wat over je wang zal gaan moet als een veertje aan voelen..
Maar dan moet je over ca. een uur denk ik nog een uur naar het palafond staren tot je in slaap valt.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:14 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ben nog wakker eigenlijk,anders staar ik toch naar het plafond kan ik beter gaan FOK!ken
Ik ben ook blond hequote:Op zondag 6 januari 2013 23:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nu pas? damn. Ik ga bijna denken dat je blond bent
Echt waar? Nooit aan dat idee gedacht eigenlijk maar ik zou natuurlijk een iPad op de piano kunnen zettenquote:Op zondag 6 januari 2013 23:14 schreef JRRY het volgende:
[..]
Het is heel simpel, ik doe gewoon youtube lesjes
quote:Op zondag 6 januari 2013 23:14 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Kanjer![]()
kanjer
![]()
grote jongen, aai over je bol
Niet?quote:Op zondag 6 januari 2013 23:15 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jij had mij ooit een keer geslagen, sorry maar het kietelde alleen maar..
quote:
yup. en gewoon improviseren is ook wel funquote:Op zondag 6 januari 2013 23:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Echt waar? Nooit aan dat idee gedacht eigenlijk maar ik zou natuurlijk een iPad op de piano kunnen zetten
Trololoquote:Op zondag 6 januari 2013 23:15 schreef Faux. het volgende:
[..]
Alleen eckte bazen mogen zichzelf kanjers noemen
Ik moet bekennen dat ik nog niet eens noten kan lezenquote:Op zondag 6 januari 2013 23:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
yup. en gewoon improviseren is ook wel fun
Ik welquote:
Nachtje doorhalenquote:Op zondag 6 januari 2013 23:14 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ben nog wakker eigenlijk,anders staar ik toch naar het plafond kan ik beter gaan FOK!ken
ik ook nauwelijks ;p ik volg de instructies en ik zie welquote:Op zondag 6 januari 2013 23:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik nog niet eens noten kan lezen
Daar ben jij wel bekend mee geloof ikquote:
quote:Op zondag 6 januari 2013 23:18 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Moet ik dit met een engels accent in beelden?
Jij bent een lachertje ;squote:
Leuk! Misschien moet ik dat ook maar eens gaan proberen volgende week als ik wat tijd hebquote:Op zondag 6 januari 2013 23:18 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik ook nauwelijks ;p ik volg de instructies en ik zie wel
Trustenquote:
Lijkt me logischquote:Op zondag 6 januari 2013 23:18 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Moet ik dit met een engels accent in beelden?
Moet je doen ;p. Ik heb helemaal geen tijd enzoquote:Op zondag 6 januari 2013 23:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Leuk! Misschien moet ik dat ook maar eens gaan proberen volgende week als ik wat tijd heb
quote:
quote:
Nja, jaquote:Op zondag 6 januari 2013 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar ben jij wel bekend mee geloof ik
Ben je nu niet focking moe dan?quote:
Er zitten vlekken.quote:
I'm not sure.quote:
Tell me your secret.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:22 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Voel nu geen vermoeidheid, alleen droge ogen wat honger en gapen
quote:
quote:
quote:
Hoe is het er mee? Leuk weekend gehad?quote:
Smoke weed everyday.quote:
Daar wordt je juist slaperig van als het goed isquote:
* Dientje12 Fluistertquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nouquote:Op zondag 6 januari 2013 23:22 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja dat word scrollen jongedame, ik ga geen dingen 2 keer herhalen..
Ik had ook nog een stukje van joint gerookt vannachtquote:Op zondag 6 januari 2013 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar wordt je juist slaperig van als het goed is
Ik heb geen verstand van wietquote:Op zondag 6 januari 2013 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dat rook je toch juist om in slaap te komen?quote:Op zondag 6 januari 2013 23:23 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik had ook nog een stukje van joint gerookt vannacht
Nee, 1 dag ben nu ongeveer 33 uur wakkerquote:Op zondag 6 januari 2013 23:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nou
Maar dan heb je 2 dagen niet geslapen!?
Ik ook niet, alleen coke jwzquote:
quote:Op zondag 6 januari 2013 23:24 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, 1 dag ben nu ongeveer 33 uur wakker
Moet om 06:00 op
Nee niks, as usualquote:Op zondag 6 januari 2013 23:22 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Hoe is het er mee? Leuk weekend gehad?
Geen dingen gedaan die ik ook niet zou doen?
Kan, maar je kan ook gewoon smoken om te spacen en te chillen. En dan zet je muziek op daar word je wat onrustiger van of tv kijken met een grijns..quote:Op zondag 6 januari 2013 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dat rook je toch juist om in slaap te komen?
Ah oke. smoke je wiet of hasj ?quote:Op zondag 6 januari 2013 23:26 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Kan, maar je kan ook gewoon smoken om te spacen en te chillen. En dan zet je muziek op daar word je wat onrustiger van of tv kijken met een grijns..
Maar aan een grijns van je ene hoekmond naar de andere moet je niet aan denken want dan zit je alleen maar te grijnzen
Nee haha.quote:
Hm, 1 keer gedaan, en toen merkte ik er geen ruk vanquote:
Slaapsequote:
Trusten.quote:
wat?quote:
quote:Op zondag 6 januari 2013 23:29 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oké, niet over mij dromen.
Kan er ook niets aan doen
oh nee vind ik niet.quote:
quote:
oh ik denk niet dat ik een kroeg leuk vind.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:34 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ahaa. Ik ben totaal geen bankhanger..
Omdat? Best gezellig, wat babbelen onder het genot van een muziekje, drankje, dansje.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:36 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ik denk niet dat ik een kroeg leuk vind.
Haha ja net liet ik haar zo rondjes draaienquote:Op zondag 6 januari 2013 23:35 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Lol, dat ben ik nu ook aan t doen
Rennen er alle twee achteraan
Ze springen tegen elkaar opquote:Op zondag 6 januari 2013 23:37 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Haha ja net liet ik haar zo rondjes draaien
Stoten ze niet tegen elkaar aan?
Ja, als ik in mijn aquarium schijn komen ze allemaal kijkenquote:Op zondag 6 januari 2013 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]Hebben er ook 1 in de vorm van een vis, die beesten kregen een hartaanval toen ze hem op de muur zagen
omg ik kan er niet tegen hoe je dat zei.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:36 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Omdat? Best gezellig, wat babbelen onder het genot van een muziekje, drankje, dansje.
Je moet als 1tje rustig zit te zitten en de andere rond loopt moet je die laser op die andere kat schijnenquote:
Haha, zo is het welquote:Op zondag 6 januari 2013 23:37 schreef supersof het volgende:
[..]
omg ik kan er niet tegen hoe je dat zei.
drankje, dansje. meeeh.
Wat voor kat heb je?quote:Op zondag 6 januari 2013 23:37 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, als ik in mijn aquarium schijn komen ze allemaal kijken
Niet iedereen houdt daarvanquote:
kloptquote:Op zondag 6 januari 2013 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha ja dat probeer ik maar dan gaat de ander er weer voor staan. Leukst is om dat op de muur te doen en kijken wie het hoogste springt xdquote:Op zondag 6 januari 2013 23:38 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je moet als 1tje rustig zit te zitten en de andere rond loopt moet je die laser op die andere kat schijnen
Nee ik bedoel. De woorden dansje en drankje.quote:
quote:Op zondag 6 januari 2013 23:39 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Gewoon zo eentje met 4 poten een staart en een kop weet je wel niet zo groot
Je moet es in je gordijnen schijnenquote:Op zondag 6 januari 2013 23:39 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Haha ja dat probeer ik maar dan gaat de ander er weer voor staan. Leukst is om dat op de muur te doen en kijken wie het hoogste springt xd
Maar wij zijn straatstenen. Sorry.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:39 schreef dylanrr het volgende:
Hier heeft zeker niemand interesse in een prachtig halfleer interieur voor een auto? Ik raak het aan de straatstenen niet kwijt.
meer dan de helft hier heeft geen autoquote:Op zondag 6 januari 2013 23:39 schreef dylanrr het volgende:
Hier heeft zeker niemand interesse in een prachtig halfleer interieur voor een auto? Ik raak het aan de straatstenen niet kwijt.
Dan krijg ik ruzie ben ik bang..quote:Op zondag 6 januari 2013 23:40 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je moet es in je gordijnen schijnendie van mij klimt dan helemaal tot het plafond..
Oh kan ookquote:Op zondag 6 januari 2013 23:40 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Weet ik niet, denk te gewoon huiskatlol
Zoals de DA dat zo mooi zegt; Huis tuin en keuken katquote:Op zondag 6 januari 2013 23:40 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Weet ik niet, denk te gewoon huiskatlol
Die van mij klom uit zichzelf er ook in, maar zijn toch oude gordijnenquote:Op zondag 6 januari 2013 23:40 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Dan krijg ik ruzie ben ik bang..
Maar het is ook geweldig om op slaapkamer neer te zetten en dan van karton een auto eromheen bouwen.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
meer dan de helft hier heeft geen auto
Haha ja dat doen ze hier ook maar die zijn nog vrij nieuwquote:Op zondag 6 januari 2013 23:41 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Die van mij klom uit zichzelf er ook in, maar zijn toch oude gordijnen
Daar kun je ook gewoon eetkamerstoelen voor gebruiken..quote:Op zondag 6 januari 2013 23:41 schreef dylanrr het volgende:
[..]
Maar het is ook geweldig om op slaapkamer neer te zetten en dan van karton een auto eromheen bouwen.
ohja leuk om in te neuken allesquote:Op zondag 6 januari 2013 23:41 schreef dylanrr het volgende:
[..]
Maar het is ook geweldig om op slaapkamer neer te zetten en dan van karton een auto eromheen bouwen.
Ja geen goed idee danquote:Op zondag 6 januari 2013 23:41 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Haha ja dat doen ze hier ook maar die zijn nog vrij nieuw
Neuken in de auto is zwaar onhandig. Tenminste als je het moet doen met een kleine autoquote:Op zondag 6 januari 2013 23:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ohja leuk om in te neuken alles
Ja, maar SUV's zijn zo 2010.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:42 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Daar kun je ook gewoon eetkamerstoelen voor gebruiken..
Trustenquote:
Nee hoor, interieur komt uit mijn stationwagon. Kinderzitje past er prima op.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:43 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ja maar dan is het kinderzitje overbodig.
ik doe het in een auto, niet met een autoquote:Op zondag 6 januari 2013 23:42 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Neuken in de auto is zwaar onhandig. Tenminste als je het moet doen met een kleine auto
Ja maar dat sekst minder makkelijk.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:44 schreef dylanrr het volgende:
[..]
Nee hoor, interieur komt uit mijn stationwagon. Kinderzitje past er prima op.
Ehhh ja dat bedoelde ikquote:Op zondag 6 januari 2013 23:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik doe het in een auto, niet met een auto
Ja, gelijk heb je. Al dat profiterend volk wat alleen maar voor de hapjes en drinken zal komenquote:
Wrong again, wegens het revolutionaire Isofix (c) systeem is het kinderzitje te verwijderen met een enkele druk op de knop.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:44 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ja maar dat sekst minder makkelijk.
Nou, niet bij iedereen!quote:Op zondag 6 januari 2013 23:47 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ook niet al te handig, water maakt alles zo moeilijk.
beetje stroef, lekker tochquote:Op zondag 6 januari 2013 23:47 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ook niet al te handig, water maakt alles zo moeilijk.
voel je je aangesproken?quote:
Ja gaat het lekker irriteren, heerlijkquote:
Dat is het probleem wat er daarna komt..quote:Op zondag 6 januari 2013 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja gaat het lekker irriteren, heerlijk
Goedzo!quote:Op maandag 7 januari 2013 00:20 schreef Rockiejj het volgende:
Hee, heb mn profielwerkstuk bemachtigd!
quote:
quote:
quote:
quote:
blughquote:
Volgens mij heb ik helemaal een slaapprobleem opgelopenquote:Op maandag 7 januari 2013 00:45 schreef promisionxexposed het volgende:
Waarom moet je altijd zoveel doen voor je eindelijk kan slapen
zet de gedachten op een boot en laat het wegvarenquote:Op maandag 7 januari 2013 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik helemaal een slaapprobleem opgelopen![]()
En je hoofd vol gedachten is ook niet echt iets wat helpt
Lukt me niet. wordt alleen maar ergerquote:Op maandag 7 januari 2013 00:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zet de gedachten op een boot en laat het wegvaren
naww hoezo?quote:Op maandag 7 januari 2013 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lukt me niet. wordt alleen maar erger
you know..:)quote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 7 januari 2013 00:49 schreef Taexon het volgende:
Truste mensenOver 5,45 gaat de wekker weer:')
slaaplekker en sweetdreamsquote:Op maandag 7 januari 2013 00:49 schreef Taexon het volgende:
Truste mensenOver 5,45 gaat de wekker weer:')
Nou, dan is er in ieder geval iemand blijquote:Op maandag 7 januari 2013 08:04 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]! Zulke reacties, dit maakt de ochtend leuk.
quote:Op zondag 6 januari 2013 23:06 schreef Hypocriet het volgende:
nee wacht. Jude Law is best leuk. Sry GejGej.
quote:Op maandag 7 januari 2013 08:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, dan is er in ieder geval iemand blij
quote:
HAHAquote:
quote:Op maandag 7 januari 2013 09:12 schreef msacras het volgende:
Tevens goeiemorgen, ik moet naar school zo.![]()
![]()
![]()
goedemorgennnquote:Op maandag 7 januari 2013 09:12 schreef msacras het volgende:
Tevens goeiemorgen, ik moet naar school zo.![]()
![]()
![]()
een combinatie van die 3quote:Op maandag 7 januari 2013 09:14 schreef Ga.aguyim het volgende:
Zal ik een film gaan kijken, eten of mensen uitlachen?
Heb nu ook een bus poeder voor shake op me werk staan anders blijf ik etenquote:Op maandag 7 januari 2013 11:59 schreef promisionxexposed het volgende:
Hongergevoel na de feestdagen
zit je nu bij dr tandarts?quote:Op maandag 7 januari 2013 12:37 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik heb er echt een hekel aan... Dat wijf hier is irritand en zeurt alleen maar
quote:Op maandag 7 januari 2013 13:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
tsja met alleen bedsport kom je er niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |