SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attentie turkjes
De volgende meet wordt gehouden in DOK99, in Rotterdam, Hillegersberg.
We gaan een uur bowlen, en daarna +- 2 uur steengrill. Dit wordt halal en er kan ook vis/vegetarisch worden gekozen. Tijdens het bowlen hebben we bittergarnituur( halalheid daarvan is voor mij vrij onbekend) en drinken.
U krijgt geserveerd:
Een selectie vleessoorten van de beste kwaliteit, bestaande uit tournedos, varkenshaas, varkensfiletlapjes, runderhamburgers en kipshaslick. Daarbij serveren wij huisgemaakte aardappelsalade, kerrie-koolsalade, champignons met paprika en ui, rauwkost, zoetzure komkommersalade, diverse sausjes, frites en smakelijke broodjes met smeersels Inclusief spetterend ijsdessert, gepresenteerd met rook en vuurwerk!
We trekken hier de vrijdagavond voor uit,vanwege de studentenov, zelf dacht ik aan half 7 tot half 10? Ivm het vervoer en ver reizen. Overigens is er gratis parkeren. Sylvester zal zsm een datumprikker sturen waarop iedereen zijn voorkeur kan uitspreken. Voor meer vragen, DM naar Sylvesterrr
EN OHJA, tis vanaf 29.50
Als het goed is, hebben de vaste users een DM ontvangen met een link naar een datumprikker.
Spreek je voorkeur dan uit.
[ Bericht 1% gewijzigd door Johnfuckinmayer op 07-01-2013 22:11:32 ]"Whatever I was looking for was always you."Rumi
quote:Op zondag 6 januari 2013 22:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Attentie turkjes
De volgende meet wordt gehouden in DOK99, in Rotterdam, Hillegersberg.
We gaan een uur bowlen, en daarna +- 2 uur steengrill. Dit wordt halal en er kan ook vis/vegetarisch worden gekozen. Tijdens het bowlen hebben we bittergarnituur( halalheid daarvan is voor mij vrij onbekend) en drinken.
U krijgt geserveerd:
Een selectie vleessoorten van de beste kwaliteit, bestaande uit tournedos, varkenshaas, varkensfiletlapjes, runderhamburgers en kipshaslick. Daarbij serveren wij huisgemaakte aardappelsalade, kerrie-koolsalade, champignons met paprika en ui, rauwkost, zoetzure komkommersalade, diverse sausjes, frites en smakelijke broodjes met smeersels Inclusief spetterend ijsdessert, gepresenteerd met rook en vuurwerk!
We trekken hier de vrijdagavond voor uit,vanwege de studentenov, zelf dacht ik aan half 7 tot half 10? Ivm het vervoer en ver reizen. Overigens is er gratis parkeren. Sylvester zal zsm een datumprikker sturen waarop iedereen zijn voorkeur kan uitspreken. Voor meer vragen, DM.
EN OHJA, tis vanaf 29.50
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:19 schreef Aether het volgende:
Blokker NS-dagkaart
• 17 euro
• De Dagkaart is geldig van 7 januari t/m 17 maart 2013.
• Eén dag geldig voor 1 persoon in de 2e klas.
• De Dagkaart is geldig op maandag t/m vrijdag vanaf 9.00 uur. Zaterdag en zondag onbeperkt geldig.
• Geldig in de treinen van NS, Arriva, Connexxion, Syntus en Veolia. Met toeslag geldig in Fyra- en ICE-International.
• Niet geldig in Thalys-treinen Amsterdam-Parijs v.v.
• Geen restitutie of omwisseling mogelijk.
• De Dagkaart is te koop t/m 20 januari 2013 in de winkel en op blokker.nl
Çiğ köfte bestellen.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:40 schreef fb12fb12 het volgende:
www.elazigli-cigkofte.com/
Gewoon bij een turkqo thuis die in rotterdam woont bestellen en smullen+ is goedkoper en lekkerder!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kom jij ook?quote:Op zondag 6 januari 2013 22:43 schreef Triggershot het volgende:
Wie gaat de tweede meet sponsoren?
zG ik moest keihard lachen om 'opblaaspop'
Dan maken we het tog samen!! Goede birheidquote:Op zondag 6 januari 2013 22:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Çiğ köfte bestellen.. Het is geen junkfood. Het leuke daaraan is juist dat je het zelf maakt en daarna eet.
Daarnaast, ik doe moeilijk wanneer het aankomt bij rauw vlees en niet weten hoe dat is bereid.
alsofquote:
Pas op voor Julis!quote:Op zondag 6 januari 2013 22:42 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik kan alleen voor geen meter bowlen.
Ik ook niet..quote:Op zondag 6 januari 2013 22:42 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik kan alleen voor geen meter bowlen.
Weet je nog meer zulke leuke films?quote:Op zondag 6 januari 2013 22:43 schreef Triggershot het volgende:
Wie gaat de tweede meet sponsoren?
zG ik moest keihard lachen om 'opblaaspop'
Euhm die hazirplekken maken het in 99% van de gevallen gewoon zonder vleesquote:Op zondag 6 januari 2013 22:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Çiğ köfte bestellen.. Het is geen junkfood. Het leuke daaraan is juist dat je het zelf maakt en daarna eet.
Daarnaast, ik doe moeilijk wanneer het aankomt bij rauw vlees en niet weten hoe dat is bereid.
comedi?quote:Op zondag 6 januari 2013 22:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Weet je nog meer zulke leuke films?.
als trigger over de dam is...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |