SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
lekker faxen heel de dag echt genot
Ik gebruik ze om mijn boterhammen te smeren.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:39 schreef JanPiraat het volgende:
Ik gebruik iPhones als de tafel wiebelt
moest lachenquote:Op zondag 6 januari 2013 22:39 schreef JanPiraat het volgende:
Ik gebruik iPhones als de tafel wiebelt
petriek wrm ben je met die schlemiel rene dan beby, kom naar mij xoxoxoquote:
Kom dan hier. Heb nog plek overquote:Op zondag 6 januari 2013 22:43 schreef leeell het volgende:
[..]
petriek wrm ben je met die schlemiel rene dan beby, kom naar mij xoxoxo
eerst pics en specs daarna pas piemelzuigen hoorquote:Op zondag 6 januari 2013 22:43 schreef leeell het volgende:
[..]
petriek wrm ben je met die schlemiel rene dan beby, kom naar mij xoxoxo
quote:Op zondag 6 januari 2013 22:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kom dan hier. Heb nog plek over!!! En ik zoek nog een persoon die ons aanvult tot een drieeenheid.
ew daar doe ik niet aanquote:Op zondag 6 januari 2013 22:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
eerst pics en specs daarna pas piemelzuigen hoor
Eensch.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:46 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Is ook maar beter iij als ik je foto's zo zie... 1 beweging en je breekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |