![f42S8.jpg]()
Met veel pijn in het hart verkoop ik hem dan, mijn eerste motor.
Helaas heb ik het niet meer zo breed als toen ik nog bij mn ouders woonde dus kan ik het motorrijden niet meer betalen (verzekering en onderhoud is een killer als je op een budget leeft.)
De motor heeft altijd (verwarmd) binnen gestaan, en zelfs in de winter start hij nog zonder enkele problemen. Ook is de motor altijd goed onderhouden, hier had ik tenslotte toen de centen nog voor. De KM stand is 32175km.
Wat ik er aan aangepast heb:
Er zit een Leo vince uitlaat op (Filmpje op aanvraag voor de liefhebbers van het geluid) Demper krijg je erbij.
alle knippers vervangen
een carbon hugger (achter,
een nieuw (zwart) ruitje.
Rem en koppelings hendels zijn vervangen (nu zwart ipv gigantische zilvere dingen)met groene details.
Duo koplamp met xenon lookalike dingen.
Klein detail erbij, de lelijke roze kontsticker is ook verwijderd en er zit een nieuwe ZX-6r sticker voorop.
Voor dit moois hoef ik slechts 3500 te hebben, maar uiteraard staat het doen van een goed bod vrij.
Mocht je meer informatie of fotos willen dan kan dit uiteraard altijd geregeld worden.
[ Bericht 0% gewijzigd door Jimbo op 07-01-2013 10:11:49 ]
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:@:Jimbo voor mod, yeah *O*