Woont hij in het buitenland of zo? Want zo groot is Nederland helemaal niet.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:28 schreef vanii het volgende:
Ik heb een afstandsrelatie van 4 uren reizen
Wel als ze met haar driewieler op bezoek gaat bij haar vriendje.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Woont hij in het buitenland of zo? Want zo groot is Nederland helemaal niet.
Ik snap er niks meer van. Hij heeft dus een vriend via een internet game, en hij heeft weer een vriendin die tegen lange afstandsrelaties is? Waarquote:Op zondag 6 januari 2013 20:37 schreef vanii het volgende:
Nee, Ik woon in Friesland en hij in Limburg, Ik ken hem via een vriendin. En die vriendin van die vriend van hem die tegen onze relatie is. En die vriend kent hem vast een Internet Game.
Hoe dan?quote:Op zondag 6 januari 2013 20:28 schreef vanii het volgende:
Ik heb een afstandsrelatie van 4 uren reizen, ik en me vriendje zijn helemaal gek op elkaar maar dit word tegen gehouden door de vrienden van me vriendje.
Waarom?quote:Ze accepteren onze relatie niet
Waarom? Voor wat ben je uitgemaakt? Wat zei je vriend hierover?quote:en ik word door 1 vriend van hem uitgescholden
Waarom is het een probleem voor de vriend van jouw vriend? Waarom heeft hij er last van? Waarom trek jij je er zoveel van aan? En waarom trekt jouw vriend er zich zoveel van aan?quote:Omdat ik met zijn vriend een relatie heeft en die vriend van me vriendje zei: ik ben tegen afstandsrelaties.
Waarom trekken jullie je mond niet open?quote:Mijn vriend en ik zitten hier erg mee..
Je vriend moet eens gaan praten met zijn vriend en vragen wat zijn probleem is. En dat hij zich niet zo als een bitch moet gedragen.quote:Wie kan ons helpen en vertellen wat we met die vriend aan moeten? Want mijn vriendje wil niet ze vriend kwijt raken, maar mij ook niet!
Die.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:43 schreef motorbloempje het volgende:
Wat is deze?
Maargoed...
Als je vriend liever naar z'n vriend luistert dan naar jou dan zou ik 'm adios zeggen.
En wat voldoet bij jou?quote:Op maandag 7 januari 2013 02:18 schreef Gary_Oak het volgende:
Koop een banaan of komkommer, dan mis je hem niet meer zo. Nou ja, hij is 16, dus een knakworst voldoet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |