Als ze om wat reden (ingebeeld of echt) bang voor je is, is het niet heel erg slim om haar te "achtervolgen" met berichtjes e.d., daar raakt ze dan alleen meer van in de stress... En ze kan het tegen je gebruiken..quote:Op zondag 6 januari 2013 20:17 schreef chumafor het volgende:
Ze heeft inmiddels mij bij whatsapp geblokkeerd zo als het lijkt, aangezien ik niet meer zie wanneer ze online is of wanneer ze voor het laatste whatsapp heeft geopend. Ik heb haar nog een berichtje proberen te sturen, maar die geeft een vinkje en de tweede verschijnt niet.
Dus lijkt het erop dat ze inderdaad de relatie aan het breken is om niets feitelijke gezien.
Hoe kan iemand zo blind zijn en niet inzien dat er iemand in hun leven is die alles echt alles voor die persoon over heeft en die zoveel liefde voelt en zoveel pijn heeft door alles wat er gebeurd is en wederom gebeurd.
Eerlijk gezegd verwacht ik haar vanavond niet, morgen niet en waarschijnlijk nooit meer thuis en misschien realiseert ze pas over een paar maanden wat ze nu eigenlijk allemaal aan het stukmaken is door alles wat ze op dit moment doet en misschien gaat doen.
Nee ik heb haar een bericht gestuurd en dat is alles, meer doe ik ook niet omdat me dat niet wijs lijkt.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als ze om wat reden (ingebeeld of echt) bang voor je is, is het niet heel erg slim om haar te "achtervolgen" met berichtjes e.d., daar raakt ze dan alleen meer van in de stress... En ze kan het tegen je gebruiken..
Je moet er (maar NIET via haar) achter zien te komen wat er nou eigenlijk aan de hand is met haar. Ik ken die wegen niet, maar ze moeten er wel zijn lijkt me. Wellicht weet iemand anders (hier of elders) die wegen. Je advocaat bijvoorbeeld.
Ten eerste heb ik een stuk uit je verhaal gemist (ja, dat is mijn eigen schuld, had ik maar moeten lezen), het laatste dat ik weet is dat zij en de kinderen weg zijn en dat je een advocaat (of uiteindelijk een andere advocaat). had ingeschakeld.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:31 schreef chumafor het volgende:
[..]
Nee ik heb haar een bericht gestuurd en dat is alles, meer doe ik ook niet omdat me dat niet wijs lijkt.
Ik heb geen idee waarvoor ze bang is, misschien om me alles te vertellen of misschien is het gewoon de stress van dat de kinderen weg zijn. Ik weet wel dat ze al 3 dagen star, afwezig en piekerend is, maar als ik daar iets over vraag dan krijg ik geen antwoord van haar alleen een afwezig of een boze blik.
Ik denk dat ik het vanavond het beste op zijn beloop kan laten en misschien morgen vroeg richting haar ouders kan gaan. We moeten hier toch uit kunnen komen met zijn twee, helemaal als je nagaat dat we al diverse hulpinstanties hebben ingeschakeld.
Ik hoop alleen dat ze niet weer naar die instelling gaat, want dan maakt ze het zeer moeilijk voor ons allemaal.
Precies, maar zaken "erger" maken door haar (al dan niet ingebeelde) angst te negeren is NIET slim en kan ook nog eens tegen hem gebruikt worden..quote:Op zondag 6 januari 2013 20:33 schreef Lienekien het volgende:
Nog steeds geen idee dus wat er met haar is?
Je probeert het steeds binnen niormale kaders te snappen. Maar het kan dus heel goed psychiatrisch zijn en dan red je het daarmee niet.
Hoezo tegen je gebruikt? Ze is bang van je (terecht of onterecht) en jij "achtervolgd" haar terwijl je dat weet.. En anderen (politie, buren) weten dat jij dat weet.. Wat voor indruk maakt dat denk je?quote:Op zondag 6 januari 2013 20:59 schreef chumafor het volgende:
Hoezo tegen me gebruikt worden? Ik zeg niets verkeerds in de berichten.
Waarom niet morgen naar haar ouders, redelijk neutraal terrein en voor haar gevoel veilig denk ik.
Je kent haar gevoel niet. Nogmaals, als ze een psychiatrisch probleem heeft, dan red je het niet met redelijkheid.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:59 schreef chumafor het volgende:
Hoezo tegen me gebruikt worden? Ik zeg niets verkeerds in de berichten.
Waarom niet morgen naar haar ouders, redelijk neutraal terrein en voor haar gevoel veilig denk ik.
Tja met rust laten is makkelijker gezegd als gedaan na alles wat er is gebeurd.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoezo tegen je gebruikt? Ze is bang van je (terecht of onterecht) en jij "achtervolgd" haar terwijl je dat weet.. En anderen (politie, buren) weten dat jij dat weet.. Wat voor indruk maakt dat denk je?
Laat een bemiddelaar (bijv. je advocaat?, een huisvriend? weet ik veel) uitzoeken hoe het zit, en laat haar zelf even met rust.
En begrijp me niet verkeerd he: ik geeft mijn "adviezen" juist omdat ik het goed met je voor heb en hoop dat je iig de kinderen weer terug krijgt (en zo snel mogelijk)
Misschien handiger om dat morgen te doen om pushing te voorkomen.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:08 schreef Nijna het volgende:
Kan je haar ouders bellen om eventueel een afspraak te maken? Dat zij er ook bij zijn ofzo?
Ik weet het ook niet zo goed, klinkt beroerd, sterkte!
Dat snap ik wel, en jij mag best "de regie voeren", maar JIJ moet haar even met rust laten..quote:Op zondag 6 januari 2013 21:10 schreef chumafor het volgende:
[..]
Tja met rust laten is makkelijker gezegd als gedaan na alles wat er is gebeurd.
De tip neem ik me wel ter harte, maar misschien is vandaag ook alleen een moment opname en is ze morgen of overmorgen wel weer thuis als ze even rust heeft gehad en de situatie onder ogen ziet.
Wel moet de psychische hulp zeer snel opgestart worden, anders gaat ze eraan onderdoor en zij niet alleen.
Haar ouders zullen haar "beschermen" als ze aangeeft bang voor je te zijn. Ook als het nergens op slaat. Zou IK iig doen als ouder, omdat ik er niet op zit te wachten dat mijn kind door de stress nog verder vh padje afgaat.. ZELFS als ik je een schat van een (bijna) schoonzoon zou vinden gaat de (geestelijke) gezondheid van mijn kind sowieso vóór...quote:Op zondag 6 januari 2013 21:11 schreef chumafor het volgende:
[..]
Misschien handiger om dat morgen te doen om pushing te voorkomen.
Precies, en daarom moet hij haar dus ook met rust laten..quote:Op zondag 6 januari 2013 21:13 schreef Lienekien het volgende:
Dat ze je huis is ontvlucht en onder begeleiding van politie spullen is gaan halen bij je, is trouwens geen goed teken.
Op aanraden van de buurman. Ze wilde zelf zoals hij zegt, dat hij samen met haar even naar me toe zou gaan. Omdat hij er niet tussen wilde zitten heeft hij aangeraden de politie te bellen, mede omdat zij die angst had uitgesproken en hij dus niet wist in wat voor een status is was.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:13 schreef Lienekien het volgende:
Dat ze je huis is ontvlucht en onder begeleiding van politie spullen is gaan halen bij je, is trouwens geen goed teken.
Dat gaat het bij mij ook haar (geestelijke) gezondheid is erg belangrijk. ik heb inmiddels haar ouders gebeld om te zeggen dat als ze daar is, dat ze misschien beter vannacht daar kan blijven om tot rust te komen en morgen verder te kijken. Ik heb gezegd dat ik van haar hou en er voor haar zal zijn en of ze dat wilde doorgeven als ze daar was of als ze haar zagen. Ik heb dus niet gevraagd om met haar te spreken, want dat lijkt me alles behalve slim op dit moment.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Haar ouders zullen haar "beschermen" als ze aangeeft bang voor je te zijn. Ook als het nergens op slaat. Zou IK iig doen als ouder, omdat ik er niet op zit te wachten dat mijn kind door de stress nog verder vh padje afgaat.. ZELFS als ik je een schat van een (bijna) schoonzoon zou vinden gaat de (geestelijke) gezondheid van mijn kind sowieso vóór...
Ik laat haar voorlopig ook met rust een bericht en een telefoontje naar haar ouders is meer als genoeg op dit moment om te zorgen dat het niet verder escaleert.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Precies, en daarom moet hij haar dus ook met rust laten..
Is geen goed teken voor de relatie, maar ook een duidelijk sein om haar met rust te laten..
Wat zeiden haar ouders?quote:Op zondag 6 januari 2013 21:35 schreef chumafor het volgende:
[..]
Op aanraden van de buurman. Ze wilde zelf zoals hij zegt, dat hij samen met haar even naar me toe zou gaan. Omdat hij er niet tussen wilde zitten heeft hij aangeraden de politie te bellen, mede omdat zij die angst had uitgesproken en hij dus niet wist in wat voor een status is was.
[..]
Dat gaat het bij mij ook haar (geestelijke) gezondheid is erg belangrijk. ik heb inmiddels haar ouders gebeld om te zeggen dat als ze daar is, dat ze misschien beter vannacht daar kan blijven om tot rust te komen en morgen verder te kijken. Ik heb gezegd dat ik van haar hou en er voor haar zal zijn en of ze dat wilde doorgeven als ze daar was of als ze haar zagen. Ik heb dus niet gevraagd om met haar te spreken, want dat lijkt me alles behalve slim op dit moment.
[..]
Ik laat haar voorlopig ook met rust een bericht en een telefoontje naar haar ouders is meer als genoeg op dit moment om te zorgen dat het niet verder escaleert.
Ik kan haar bellen, maar waarschijnlijk neemt ze niet op en als ze al opneemt kan het zijn dat ze iets gaat zeggen wat ik niet wil horen en wat ze misschien ook niet zo bedoeld. Daarom laat ik het gewoon in ieder geval vandaag en waarschijnlijk ook morgen op zijn beloop en zie ik later in de week wel verder wat er gebeurd of gaat gebeuren.
Relatie ten einde? Gewoon een moment van paniek door de stress? of gewoon even rust nodig door alle comotie?.
Hij wil nergens aan geloof ik.. Nou pretendeer ik nou ook weer niet de wijsheid in pacht te hebben, maar haar ouders bellen na de ellende van vandaag vind ik gewoon NIET slim.. Zelfs als hij haar niet te spreken vroeg..quote:Op zondag 6 januari 2013 21:38 schreef Lienekien het volgende:
Je wil er niet aan, hè, dat het veel ernstiger kan zijn dan iets waarbij ze 'even tot rust moet komen'.
Dat ze daar niet was, maar dat ze ook even bij haar zus kon zijn, die overigens niet de telefoon opneemt, dus dat is zeer goed mogelijk.quote:
Je moet haar met rust laten.. Er kan god weet wat aan de hand zijn en jij lijkt het erger te maken..quote:Op zondag 6 januari 2013 21:42 schreef chumafor het volgende:
[..]
Dat ze daar niet was, maar dat ze ook even bij haar zus kon zijn, die overigens niet de telefoon opneemt, dus dat is zeer goed mogelijk.
Ik hoop dat ze vannacht goed slaapt, nadenkt wat er nu werkelijk gebeurd is en morgen of overmorgen weer op de stoep staat.
Paniek voel ik op dit moment zeer zeker, maar ik moet de kracht vinden om me hier wederom doorheen te bijten. Voor 1,2,3 dagen, weken, maanden? Ik heb geen idee, maar zolang ik hoop heb kan ik doorbijten.
Ik wil daar wel aan, maar het gaat om het woordje kan.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:38 schreef Lienekien het volgende:
Je wil er niet aan, hè, dat het veel ernstiger kan zijn dan iets waarbij ze 'even tot rust moet komen'.
Jij bent het ZELF aan het verpesten nu.. Als ze nog geen psychose of angststoornis had ben je haar bijna die richting op aan het dwingen..quote:Op zondag 6 januari 2013 21:45 schreef chumafor het volgende:
[..]
Ik wil daar wel aan, maar het gaat om het woordje kan.
Ik weet niets en alles is mogelijk, wel zijn de tekenen zeer verontrustend en als het straks echt een psychose blijkt te zijn, want die diagnose is nog steeds niet gesteld (wel vermoedens). Dan zou het een doodzonde zijn als ik of zij daardoor de relatie hebben laten klappen.
Dat wil ik inderdaad niet, daarom laat ik haar ook verder met rust.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je moet haar met rust laten.. Er kan god weet wat aan de hand zijn en jij lijkt het erger te maken..
Probeer het eens op de slimmere manier op te lossen of iig inzicht te krijgen in wat er aan de hand is..
Maar zo direct meldt jij natuurlijk nog ff dat je wéér met haar zus hebt gebeld (poging tot)..
Het draait niet om jou maar om haar en de kinderen, en je bent flink bezig alles in een recortdtempo te verpesten.. En dat wil je écht NIET!
Het is m.i. een illusie om te denken dat je op een normale manier je relatie kan proberen te behouden als een van beiden psychiatrische problematiek heeft. En daar lijkt het op, met wat je vertelt. Zij verkeert dan in een realiteit die jij niet kunt bevatten en waar je ook weinig mee kunt beginnen.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:45 schreef chumafor het volgende:
[..]
Ik wil daar wel aan, maar het gaat om het woordje kan.
Ik weet niets en alles is mogelijk, wel zijn de tekenen zeer verontrustend en als het straks echt een psychose blijkt te zijn, want die diagnose is nog steeds niet gesteld (wel vermoedens). Dan zou het een doodzonde zijn als ik of zij daardoor de relatie hebben laten klappen.
Dat kan dus WEL verkeerd zijn, "meneer plaat voor de kop"quote:Op zondag 6 januari 2013 21:48 schreef chumafor het volgende:
[..]
Dat wil ik inderdaad niet, daarom laat ik haar ook verder met rust.
Wat ik nu heb gedaan is mijn zorgen en liefde uiten, dat kan nooit verkeerd zijn. Zou ik nu blijven bellen, sms-en en berichten, dan zou ik verkeerd bezig zijn, daarom laat ik haar verder ook met rust en zie ik wel wat er straks gebeurd als ik haar (ooit) weer zie.
Dat klopt en dat is moeilijk en erg zwaar. Ik hoop dat de psychiater straks wel wat met haar kan aanvangen en dat ze dan alles langzaam maar zeker verwerkt.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is m.i. een illusie om te denken dat je op een normale manier je relatie kan proberen te behouden als een van beiden psychiatrische problematiek heeft. En daar lijkt het op, met wat je vertelt. Zij verkeert dan in een realiteit die jij niet kunt bevatten en waar je ook weinig mee kunt beginnen.
Kijk ff naar je eigen rol..quote:Op zondag 6 januari 2013 21:50 schreef chumafor het volgende:
[..]
Dat klopt en dat is moeilijk en erg zwaar. Ik hoop dat de psychiater straks wel wat met haar kan aanvangen en dat ze dan alles langzaam maar zeker verwerkt.
Hallo nogmaals 1 bericht en een telefoontje met contact naar haar ouders dat is alles. Geen tig berichten en geen tig telefoontjes, daar bereik ik niets mee en dat weet ik ook wel.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat kan dus WEL verkeerd zijn, "meneer plaat voor de kop"
Weet je wat het is. Jij zit erin, wij staan er allemaal buiten. Ik kan me ook voorstellen dat het voor jou, als het zo is dat je vriendin psychiatrisch behandeld moet worden, ook een moeilijk proces is om te aanvaarden dat het er zo voorstaat. En dat jullie er dan mogelijk nog lang niet zijn.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:50 schreef chumafor het volgende:
[..]
Dat klopt en dat is moeilijk en erg zwaar. Ik hoop dat de psychiater straks wel wat met haar kan aanvangen en dat ze dan alles langzaam maar zeker verwerkt.
NADAT ze de politie inschakelt om bij je weg te komen..quote:Op zondag 6 januari 2013 21:52 schreef chumafor het volgende:
[..]
Hallo nogmaals 1 bericht en een telefoontje met contact naar haar ouders dat is alles. Geen tig berichten en geen tig telefoontjes, daar bereik ik niets mee en dat weet ik ook wel.
Dus nogmaals geen plaat voor de kop en ik laat haar gewoon met rust. Ik heb nota bene nog niet eens haar proberen te bellen of spreken juist om haar die tijd te gunnen/geven.
Dat snap ik, dat begrijp ik en dat maakt het niet minder moeilijk. Ik weet dat ik misschien te veel geprobeerd heb met haar te praten en ik weet dat, dat misschien de hoofdoorzaak is op dit moment. Als ik nu blijf pushen dan raak ik haar zeker kwijt.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kijk ff naar je eigen rol..
Ik snap dat je het goed bedoelt hoor, maar daarom is wat je doet nog niet goed..
Dan ben ik blij dat je dat snapt. En er zijn heus mensen die zullen zorgen dat ze krijgt wat ze nodig heeft.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:59 schreef chumafor het volgende:
[..]
Dat snap ik, dat begrijp ik en dat maakt het niet minder moeilijk. Ik weet dat ik misschien te veel geprobeerd heb met haar te praten en ik weet dat, dat misschien de hoofdoorzaak is op dit moment. Als ik nu blijf pushen dan raak ik haar zeker kwijt. .
Als ik haar nu een keer, zoals ik overigens ook gedaan heb laat blijken dat ik van haar hou en dat ik er voor haar zal zijn laat ik dat in ieder geval zien en kan zij straks zelf bepalen wat ze daarmee doet. Verder contact lijkt me op dit moment zeker niet echt wijs, dat ben ik dus helemaal met je eens.
Wel zie ik net dat ze kleren voor een paar dagen (een a twee) heeft meegenomen, maar geen verzorgingsproducten, zoals lensvloeistof, deo, douchegel of wat dan ook verder. Wel haar oplader van de telefoon, maar die was ook bijna leeg.
Nee nadat ze dat heeft gedaan op aanraden van de buurman, die overigens heeft gebeld, dus niet eens zij zelf. Ze wilde zelf in eerste instantie dat hij meeliep, wat hij niet wilde omdat hij niet wist hoe ik zou reageren als ze samen aan de deur zouden staan.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
NADAT ze de politie inschakelt om bij je weg te komen..
Ik denk dat ze de spullen die ze nodig heeft inderdaad wel zou krijgen, maar het kan ook zijn dat ze inderdaad alleen vandaag wegblijft. Ik kan alleen afwachten en proberen de situatie via kanalen te begrijpen en te achterhalen.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat je dat snapt. En er zijn heus mensen die zullen zorgen dat ze krijgt wat ze nodig heeft.
Ik snap dat je van haar houdt, maar probeer alles zo verstandig mogelijk aan te pakken.. Overleg dus met bijvoorbeeld je advocaat vóór je iets doet. Overleg hoe jullie een beeld kunnen krijgen van de situatie. Overleg wat het beste is voor de kinderen en hoe je dat zsm voor elkaar kunt krijgen etc..
Je rustig houden en haar met rust laten is verstandig. En ik weet niet of Jeugdzorg zo maar een vertrouwelijk medisch dossier kan opvragen. Maar als je het niet vertrouwd moet je iig met je advocaat praten. Sowieso eigenlijk, dit is extra info die hij.zij moet wetenquote:Op zondag 6 januari 2013 22:06 schreef chumafor het volgende:
[..]
Nee nadat ze dat heeft gedaan op aanraden van de buurman, die overigens heeft gebeld, dus niet eens zij zelf. Ze wilde zelf in eerste instantie dat hij meeliep, wat hij niet wilde omdat hij niet wist hoe ik zou reageren als ze samen aan de deur zouden staan.
Daarbij heeft de politie ook kunnen zien hoe ik was en ik denk niet dat die gasten dom zijn en niet zien of iemand net agressief is geweest of niet. Ze hebben de buren nog aangegeven dat ik gewoon rustig was en dat ze ook niet echt begrepen wat er aan de hand was, waarvoor ze moesten komen.
Ze hebben me aangeraden rust te houden en morgen naar de huisarts te gaan om daar de situatie uit te leggen. Ik weet niet of het slim is om dat te doen helemaal aangezien jeugdzorg waarschijnlijk ook de dossiers zou willen van de huisarts, Als dit er dan instaat word het alleen moeilijker en moeilijker om de kinderen terug te krijgen. En ik hoop dat dat wel snel lukt en we snel een gezin zijn en alle stress achter ons kunnen laten.
Nee dat mag alleen na toestemming van de patient, dus van mij en van mijn vriendin. Dat had de advocaat me al eerder in het hele gebeuren medegedeeld.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je rustig houden en haar met rust laten is verstandig. En ik weet niet of Jeugdzorg zo maar een vertrouwelijk medisch dossier kan opvragen. Maar als je het niet vertrouwd moet je iig met je advocaat praten. Sowieso eigenlijk, dit is extra info die hij.zij moet weten
Op DIT moment wil ze duidelijk NIET met je door, ze is bang..quote:Op zondag 6 januari 2013 22:12 schreef chumafor het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de spullen die ze nodig heeft inderdaad wel zou krijgen, maar het kan ook zijn dat ze inderdaad alleen vandaag wegblijft. Ik kan alleen afwachten en proberen de situatie via kanalen te begrijpen en te achterhalen.
Als we inderdaad voor elkaar blijven gaan, dan zal het hele proces een tijd kunnen duren. Als dat niet het geval en we dus uit elkaar gaan (wat ik dus absoluut niet hoop) dan zou het proces ook een hele tijd duren.
Wat misschien wel van belang is, is dat ze me niet heeft gezegd dat ik moest vertrekken, zelf niet toen dat door mij en de politie gevraagd werd. Ze gaf toen alleen aan dat zij even weg moest, maar daar mag ik eigenlijk geen waarde aan hechten.
Dat haal ik ook uit het hele verhaal hoe spijtig ook.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Op DIT moment wil ze duidelijk NIET met je door, ze is bang..
Nee, je advocaat moet weten wat er gebeurd is. Wil nog niet zeggen dat hij/zij dan meteen iets gaat doen. Maar is WEL belangrijke info..quote:Op zondag 6 januari 2013 22:16 schreef chumafor het volgende:
[..]
Nee dat mag alleen na toestemming van de patient, dus van mij en van mijn vriendin. Dat had de advocaat me al eerder in het hele gebeuren medegedeeld.
De tip om de advocaat hiervan op de hoogte te stellen neem ik aan, maar zou het niet slimmer zijn om eerst even in ieder geval een tweetal dagen af te wachten, want er is nog steeds een "wat als".
Ja op dit moment, maar welke waarde moet ik hechten aan dit moment. Pas als ze zegt nee is het nee. Er per definitie vanuit gaan is ook niet goed, maar ik houd daar zeker wel rekening mee, dat ze niet met me doorgaat helemaal na vandaag.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Op DIT moment wil ze duidelijk NIET met je door, ze is bang..
Nogmaals: laat haar met rust. Laat haar behandeling krijgen en laat je via andere wegen (bijv je advocaat) op de hoogte stellen van hoe het gaat en aan haar over laten brengen dat je van haar houdt.. Doe dit NIET zelf..quote:Op zondag 6 januari 2013 22:18 schreef chumafor het volgende:
[..]
Ja op dit moment, maar welke waarde moet ik hechten aan dit moment. Pas als ze zegt nee is het nee. Er per definitie vanuit gaan is ook niet goed, maar ik houd daar zeker wel rekening mee, dat ze niet met me doorgaat.
Doe ik allemaal en hoop houden doe ik ook.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nogmaals: laat haar met rust. Laat haar behandeling krijgen en laat je via andere wegen (bijv je advocaat) op de hoogte stellen van hoe het gaat en aan haar over laten brengen dat je van haar houdt.. Doe dit NIET zelf..
En dat is het belangrijkste hoop houden in dit hele verhaal.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:22 schreef chumafor het volgende:
[..]
Doe ik allemaal en hoop houden doe ik ook.
Natuurlijk moet je hoop houdenquote:Op zondag 6 januari 2013 22:22 schreef chumafor het volgende:
[..]
Doe ik allemaal en hoop houden doe ik ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |