SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leila![]()
Geen ideequote:Op zondag 6 januari 2013 19:27 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Volgens mij van dezelfde firma als bavaria
Kan jij dat?quote:
wat een afknapper.quote:
Blijkbaar toch niet.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/InBev_brands
Ach, en zo zal Heineken ook genoeg troep brouwen. Gelukkig is het niet exact hetzelfdequote:Op zondag 6 januari 2013 19:32 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Je hebt geluk. Euro shopper wordt in dezelfde brouwerij gebrouwen.
Dat is wel een mooie foto.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:32 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ja, met al haar goddelijkheid erbij.
Jouw Leffe komt ook bij Inbev vandaan waarschijnlijkquote:Op zondag 6 januari 2013 19:33 schreef Monsieursander het volgende:
Heineken , bavaria en Amstel kan ik niet hebben.
Ach, brand is ook van Heineken. Gelukkig niet al te veel invloedquote:Op zondag 6 januari 2013 19:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jouw Leffe komt ook bij Inbev vandaan waarschijnlijk![]()
Werd dat vroeger niet gedaan danquote:Op zondag 6 januari 2013 19:35 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Ach, brand is ook van Heineken. Gelukkig niet al te veel invloed
Behalve pasteuriseren godverdomme
Was het wel vrij lang houdbaar dan in fles? Ben wel benieuwd naar de smaak nu. Krijg de indruk dat het nogal anders is dan bijv. Heineken zelfquote:Op zondag 6 januari 2013 19:37 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Bij brand niet. Brand voegt genoeg hop toe.
Ja, hop werd vroeger (in het beginquote:Op zondag 6 januari 2013 19:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Was het wel vrij lang houdbaar dan in fles? Ben wel benieuwd naar de smaak nu. Krijg de indruk dat het nogal anders is dan bijv. Heineken zelf
Had ik geen idee vanquote:Op zondag 6 januari 2013 19:41 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Ja, hop werd vroeger (in het begin
) niet toegevoegd voor de smaak maar omdat het de houdbaarheid verlengde. De smaak is nu wat platter en jammer genoeg wat minder bitter.
Ik hou er mijn profielwerkstuk over, anders wist ik het ook nietquote:Op zondag 6 januari 2013 19:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Had ik geen idee van
Ga het een keer proberen als ik in NL ben
Leuke weetjes welquote:Op zondag 6 januari 2013 19:44 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Ik hou er mijn profielwerkstuk over, anders wist ik het ook niet. Brand is echt een aanrader
Wow vetquote:Op zondag 6 januari 2013 19:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
http://www.yati.org.uk
We gaan naar dezelfde acteerschool. Maar dat was al voordat hij bekend was.
UKquote:Op zondag 6 januari 2013 19:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Wow vetKom je uit UK of uit Nederland?
En hoe goed ken je hem?
En chinees was wel lekkerVind alleen mn maag niet zo
Hoe kan jij dan Nederlands? Nieuwsgierig jaquote:Op zondag 6 januari 2013 19:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
UK
Ik ken hem redelijk. Weet waar hij woont, ken zijn broer etc. en spreek hem wel op acting class maar we zijn geen vrienden. Hij is pas 15 en ik ben een paar jaar ouder. Andere interesses
Nu al problemen met je maag?
Oh dear
Ik ben wel vriendelijk met redelijk wat mensen maar niet veel mensen beschouw ik als vrienden zeg maar
Mijn ouders zijn Nederlands en ik ben 2taligquote:Op zondag 6 januari 2013 19:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoe kan jij dan Nederlands? Nieuwsgierig ja
Oh ja maar dat is zo wel weer over
Oh dus daar geboren?quote:Op zondag 6 januari 2013 20:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn Nederlands en ik ben 2talig
Heb ook in NL gewoond trouwens
Ja.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh dus daar geboren?
Wat vind je leuker?
In een Nederland kan je rustig een jointje roken of doe je dat sowieso al niet?quote:Op zondag 6 januari 2013 20:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja.
Lastig. Ik vind meestal na een jaar of wat het andere land leuker. Ik zit nu 7 jaar in London en daarvoor 2 jaar in Amsterdam en daarvoor in de Midlands (buiten London). Ik zou het nu niet zo goed weten eigenlijk. Ik vind de mensen in Engeland leuker maar het leven in NL misschien
Nee, dat doe ik sowieso nietquote:Op zondag 6 januari 2013 20:05 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
In een Nederland kan je rustig een jointje roken of doe je dat sowieso al niet?
Woon je daar alleen, of heb je daar familie? Want dat lijkt me ook wel moeilijk om daar te zijn zonder familie. Want je ouders zijn Nederlands.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja.
Lastig. Ik vind meestal na een jaar of wat het andere land leuker. Ik zit nu 7 jaar in London en daarvoor 2 jaar in Amsterdam en daarvoor in de Midlands (buiten London). Ik zou het nu niet zo goed weten eigenlijk. Ik vind de mensen in Engeland leuker maar het leven in NL misschien
Ga je weg?quote:
Nu wonen mijn ouders (nog) in NL. Die zie ik eigenlijk wel naar Spanje gaan.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Woon je daar alleen, of heb je daar familie? Want dat lijkt me ook wel moeilijk om daar te zijn zonder familie. Want je ouders zijn Nederlands.
Lijkt me wel heel leuk om in een ander land te wonen.
Begrijpelijk dan inderdaad.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik sowieso niet
Niet zozeer omdat ik een heel brave burger ben hoor (astma).
Dus je was drie minuten weg?quote:
Oh ik vind het wel knap hoorquote:Op zondag 6 januari 2013 20:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nu wonen mijn ouders (nog) in NL. Die zie ik eigenlijk wel naar Spanje gaan.
Nee, geen familie maar wel nagenoeg al mijn vrienden. Heb geen contact met familie anders dan mijn ouders
Je snapt me niet. laat maar.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:10 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Heb jij mij voor die drie minuten hier ergens iets zien posten dan?
Is ook wel moeilijk hoor. Ik vlieg minstens 5x per jaar naar NL thoughquote:Op zondag 6 januari 2013 20:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ik vind het wel knap hoorMaar ligt er ook aan hoe oud je bent, en dat weet ik niet. Maar ik zou niet makkelijk zonder mn ouders kunnen. Ook al kan ik ze soms niet uitstaan enz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |