SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leila![]()
Geen ideequote:Op zondag 6 januari 2013 19:27 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Volgens mij van dezelfde firma als bavaria
Kan jij dat?quote:
wat een afknapper.quote:
Blijkbaar toch niet.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/InBev_brands
Ach, en zo zal Heineken ook genoeg troep brouwen. Gelukkig is het niet exact hetzelfdequote:Op zondag 6 januari 2013 19:32 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Je hebt geluk. Euro shopper wordt in dezelfde brouwerij gebrouwen.
Dat is wel een mooie foto.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:32 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ja, met al haar goddelijkheid erbij.
Jouw Leffe komt ook bij Inbev vandaan waarschijnlijkquote:Op zondag 6 januari 2013 19:33 schreef Monsieursander het volgende:
Heineken , bavaria en Amstel kan ik niet hebben.
Ach, brand is ook van Heineken. Gelukkig niet al te veel invloedquote:Op zondag 6 januari 2013 19:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jouw Leffe komt ook bij Inbev vandaan waarschijnlijk![]()
Werd dat vroeger niet gedaan danquote:Op zondag 6 januari 2013 19:35 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Ach, brand is ook van Heineken. Gelukkig niet al te veel invloed
Behalve pasteuriseren godverdomme
Was het wel vrij lang houdbaar dan in fles? Ben wel benieuwd naar de smaak nu. Krijg de indruk dat het nogal anders is dan bijv. Heineken zelfquote:Op zondag 6 januari 2013 19:37 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Bij brand niet. Brand voegt genoeg hop toe.
Ja, hop werd vroeger (in het beginquote:Op zondag 6 januari 2013 19:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Was het wel vrij lang houdbaar dan in fles? Ben wel benieuwd naar de smaak nu. Krijg de indruk dat het nogal anders is dan bijv. Heineken zelf
Had ik geen idee vanquote:Op zondag 6 januari 2013 19:41 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Ja, hop werd vroeger (in het begin
) niet toegevoegd voor de smaak maar omdat het de houdbaarheid verlengde. De smaak is nu wat platter en jammer genoeg wat minder bitter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |