SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerbetoon aan Spongebob Squarepants voor zijn talent in kwallen vissen!![]()
Nee hoor maakt me niet uitquote:
Kauwgum kauwenquote:Op zondag 6 januari 2013 18:10 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Nee is leuk! Wat is je onderwerp?
Lever die flessen nooit in.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:14 schreef Ro-ald het volgende:
Straks ook een biertje drinken.
Statiegeld.
Die ontdekking mag hij zelf doenquote:Op zondag 6 januari 2013 18:15 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ahah goed heik heb hem dan ook niet via fok geregeld
Bioquote:
Ja, hij is echt goed..quote:Op zondag 6 januari 2013 18:16 schreef supersof het volgende:
Haha dientje, dat plaatje in de OPeerbetoon
quote:Op zondag 6 januari 2013 18:16 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Ik doe mijn eigen bier erin. Muwhahaha
Ik heb een spongebob truiquote:
hahahaa neequote:
Oh ik lever gewoon alles in waar je statiegeld voor krijgt.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:17 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Lege bierflessen kosten me ongeveer zestig cent per fles. Statiegeld is ongeveer 10 cent.
je bitch lijkt op co stompéquote:Op zondag 6 januari 2013 18:19 schreef Dientje12 het volgende:
Check dit check dit..
Ik ben net als een tv, als ik op straat loop kijkt iedereen naar mij..
Achterlijk systeem dat statiegeld gedoe!quote:Op zondag 6 januari 2013 18:19 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh ik lever gewoon alles in waar je statiegeld voor krijgt.
Coolquote:Op zondag 6 januari 2013 18:19 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh ik lever gewoon alles in waar je statiegeld voor krijgt.
Tuurlijk niet.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Achterlijk systeem dat statiegeld gedoe!
Havoquote:Op zondag 6 januari 2013 18:17 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Spannend. Welk niveau doe je?
Waarom denk je dat het niet achterlijk is danquote:
Er zal vast wel goed over nagedacht zijn enzo.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Achterlijk systeem dat statiegeld gedoe!
Waarom is het dan niet in alle landen? Hier (UK) hebben we het bijvoorbeeld nietquote:Op zondag 6 januari 2013 18:22 schreef JRRY het volgende:
[..]
Er zal vast wel goed over nagedacht zijn enzo.
Nu wordt het goed gerecycled en anders dan komt het bij de rest van het afval terecht. En nu krijg je er nog geld voor ook.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het niet achterlijk is dan
Ga d'r voor!quote:Op zondag 6 januari 2013 18:20 schreef Stuart het volgende:
Ik wil pizza. Althans, ik denk dat ik pizza wil.
Bij bierflessen is het beter, anders krijg je van die gepasteuriseerde biertjes zonder werkend gist omdat ze groene flessen willen gebruiken.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:22 schreef JRRY het volgende:
[..]
Er zal vast wel goed over nagedacht zijn enzo.
Je krijgt geld dat je zelf eerst betaald bedoel je zekerquote:Op zondag 6 januari 2013 18:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Nu wordt het goed gerecycled en anders dan komt het bij de rest van het afval terecht. En nu krijg je er nog geld voor ook.
Misschien hebben ze daar nog niet nagedacht eroverquote:Op zondag 6 januari 2013 18:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom is het dan niet in alle landen? Hier (UK) hebben we het bijvoorbeeld niet![]()
Thing is, ik weet niet zeker of ik pizza wil. Misschien wil ik toch liever kebab met chilli sauce of iets anders. Ik moet nog even verder twijfelenquote:
Ja dat bedoel ikquote:Op zondag 6 januari 2013 18:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je krijgt geld dat je zelf eerst betaald bedoel je zeker
Als het goed wordt opgehaald kan het ook prima worden gerecycled natuurlijk.
Nee je wil pizzaquote:Op zondag 6 januari 2013 18:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Thing is, ik weet niet zeker of ik pizza wil. Misschien wil ik toch liever kebab met chilli sauce of iets anders. Ik moet nog even verder twijfelen
Dat zal het zijnquote:Op zondag 6 januari 2013 18:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
Misschien hebben ze daar nog niet nagedacht erover
Maar dat wil ik denk ik morgen ookquote:
Wel natuur en techniek ofcoursequote:
Als het met luiheid te maken heeft, waarom nemen ze dan wel hun lege flessen weer terug naar de supermarkt? Voor die 25 eurocent?quote:Op zondag 6 januari 2013 18:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik
Maar mensen zijn lui en willen hun afval niet scheiden.
Het punt is dat een date altijd speciaal moet zijn. En niet van die dingen die te cliché zijn zoals bios, cafe of restaurant..quote:
Dates hoeven niet speciaal te zijn.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:26 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Het punt is dat een date altijd speciaal moet zijn. En niet van die dingen die te cliché zijn zoals bios, cafe of restaurant..
Zeggen mensen..
Je kan ook gewoon morgen ook pizza nemen hoorquote:Op zondag 6 januari 2013 18:26 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Als je nu pizza hebt, kan je morgen wat anders nemen. Je wil nu pizza.
Omdat ze dat geld weer terug willen hebben. Lijkt mij.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als het met luiheid te maken heeft, waarom nemen ze dan wel hun lege flessen weer terug naar de supermarkt? Voor die 25 eurocent?
Kiest hij ook welke soort pizza iedereen krijgtquote:Op zondag 6 januari 2013 18:25 schreef supersof het volgende:
Wij eten morgen pizza, want dat heeft mn broertje gekozen omdat hij morgen jarig is
Nee hoor hahaquote:Op zondag 6 januari 2013 18:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kiest hij ook welke soort pizza iedereen krijgt![]()
Maar dan heb je nu geen pizza, en hij wil nu pizza. Waarom dan tot morgen wachten?quote:Op zondag 6 januari 2013 18:26 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon morgen ook pizza nemen hoor
Ja inderdaad.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:26 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Het punt is dat een date altijd speciaal moet zijn. En niet van die dingen die te cliché zijn zoals bios, cafe of restaurant..
Zeggen mensen..
Maar alles is zo standaard. Miljoenen mensen hebben het al over gedaan..quote:Op zondag 6 januari 2013 18:26 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dates hoeven niet speciaal te zijn.
En morgen dan? Chineesquote:Op zondag 6 januari 2013 18:26 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Als je nu pizza hebt, kan je morgen wat anders nemen. Je wil nu pizza.
Natuur en gezondheid voor de eckte bazenquote:Op zondag 6 januari 2013 18:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wel natuur en techniek ofcourse
Vrekken zijn het. Kruipen voor een paar eurocentquote:Op zondag 6 januari 2013 18:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Omdat ze dat geld weer terug willen hebben. Lijkt mij.
je moet nu pizza nemen en morgen weer, er is nu ook domino's in wageningen volgens mijquote:Op zondag 6 januari 2013 18:27 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Maar dan heb je nu geen pizza, en hij wil nu pizza. Waarom dan tot morgen wachten?
Eerste date gaat erom die persoon te leren kennen en een klik vinden, ongeacht wat je doet. Right?quote:Op zondag 6 januari 2013 18:27 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar alles is zo standaard. Miljoenen mensen hebben het al over gedaan..
Eigenlijk word alles elke dag herhaald als je het leven zo bekijkt
NT voor de eckte bazenquote:Op zondag 6 januari 2013 18:27 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Natuur en gezondheid voor de eckte bazen
Je broertje heeft niet zo'n goede smaak.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:25 schreef supersof het volgende:
Wij eten morgen pizza, want dat heeft mn broertje gekozen omdat hij morgen jarig is
Jammer dat hij niet voor een dag die macht mag hebbenquote:
Ja toch. Daar zijn we Nederlanders voorquote:Op zondag 6 januari 2013 18:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vrekken zijn het. Kruipen voor een paar eurocent
Ja, maar afhaals zijn kut man.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:28 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
je moet nu pizza nemen en morgen weer, er is nu ook domino's in wageningen volgens mij
Goed idee welquote:Op zondag 6 januari 2013 18:28 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nah. Misschien dan gewoon via wat anders dan FOK!.
Dus jij hebt iets tegen pizza?quote:Op zondag 6 januari 2013 18:28 schreef JRRY het volgende:
[..]
Je broertje heeft niet zo'n goede smaak.
Ja, gewoon lullenquote:Op zondag 6 januari 2013 18:28 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Eerste date gaat erom die persoon te leren kennen en een klik vinden, ongeacht wat je doet. Right?
Hij is allang blij dat we pizza etenquote:Op zondag 6 januari 2013 18:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jammer dat hij niet voor een dag die macht mag hebben
Ik dacht al dat je noodles bedoeldequote:Op zondag 6 januari 2013 18:29 schreef supersof het volgende:
Mijn vader: ik ga chinees halen doei.
Ik: neem van die sliertjes mee he.
Ik moet echt gaan onthouden wat bami is en wat nasi
Sliertjesquote:Op zondag 6 januari 2013 18:29 schreef supersof het volgende:
quote:Op zondag 6 januari 2013 18:29 schreef supersof het volgende:
quote:Op zondag 6 januari 2013 18:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Hij is allang blij dat we pizza eten
ik ookquote:Op zondag 6 januari 2013 18:30 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Sliertjes_!!!!! LOOL
wtf, dan moet ik wel eerder aan mihoen denken.
jij ?quote:
Wat heb jij de afgelopen 7 dagen dan gegeten?quote:
Vieze groenten met (gebakken) aardappels, patat, pannenkoeken, uiteten geweest, tja.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat heb jij de afgelopen 7 dagen dan gegeten?
quote:
quote:
Uit eten? Wat voor soort restaurant dan?quote:Op zondag 6 januari 2013 18:31 schreef JRRY het volgende:
[..]
Vieze groenten met (gebakken) aardappels, patat, pannenkoeken, uiteten geweest, tja.
FOK! -> R&P -> datingssites ervaringen, waarom niet zou ik zeggenquote:Op zondag 6 januari 2013 18:28 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nah. Misschien dan gewoon via wat anders dan FOK!.
ribhousequote:Op zondag 6 januari 2013 18:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Uit eten? Wat voor soort restaurant dan?
ik weet het, heb het maar opgegevenquote:Op zondag 6 januari 2013 18:32 schreef Stuart het volgende:
Mensen staan in de rij om met mij te mogen daten
Don't beat yourself up over itquote:Op zondag 6 januari 2013 18:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik weet het, heb het maar opgegeven
ik vergeet erbij te zeggen ik er Joppiesaus bijgekwakt hebquote:
Met die meisjes op die foto die je zo leuk plaatste in dat topicquote:Op zondag 6 januari 2013 18:33 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Ik durf niet en ik heb geen idee met wie ik zou moeten daten.
Awwwwwwwhquote:Op zondag 6 januari 2013 18:33 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Nog nooit gehadquote:Op zondag 6 januari 2013 18:33 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik vergeet erbij te zeggen ik er Joppiesaus bijgekwakt heb
Nee. Nooitquote:Op zondag 6 januari 2013 18:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Met die meisjes op die foto die je zo leuk plaatste in dat topic
Die indruk wek je ook niet neequote:Op zondag 6 januari 2013 18:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
is een normale vraag hoor, ik heb nooit echt van die clichedates gehad
awhhh waarom durf je niet?quote:Op zondag 6 januari 2013 18:33 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Ik dacht: deze pussy destroyer is wel een hosselbaas.quote:
Ik had gisteren chinees, Heerlijkquote:Op zondag 6 januari 2013 18:38 schreef supersof het volgende:
Ik heb helemaal geen zin in chinees eigenlijk : /
Ik ben de dag erna meestal ziek. Lekker handig dus.quote:
Ik heb geen ervaring->ik date niet->ik heb geen ervaringquote:Op zondag 6 januari 2013 18:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
awhhh waarom durf je niet?
Heb je vrienden?quote:Op zondag 6 januari 2013 18:39 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring->ik date niet->ik heb geen ervaring
Sorriedesnorriequote:Op zondag 6 januari 2013 18:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik dacht: deze pussy destroyer is wel een hosselbaas.
Teleurgesteld
Ik vergeef jequote:
Dat schiet niet op natuurlijkquote:Op zondag 6 januari 2013 18:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben de dag erna meestal ziek. Lekker handig dus.
en hoe oud ben je als ik vragen mag?quote:Op zondag 6 januari 2013 18:39 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring->ik date niet->ik heb geen ervaring
Dat doe ik vaak genoegquote:Op zondag 6 januari 2013 18:41 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ga ergens heen met hun, cafe disco kroeg ergens chillen op straat..
12.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
en hoe oud ben je als ik vragen mag?
Nee haha niet echtquote:
Jaa gaat goedquote:
Bonjour Monsieur.quote:
Dan wordt het tijd dat je eens serieus wordt met een vrouwquote:
Ja wel aardigquote:
Promquote:
mooi zo!quote:
Waarom hebben wij in Nederland geen uithuwelijking meer?quote:Op zondag 6 januari 2013 18:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd dat je eens serieus wordt met een vrouw
Hoiquote:
Hadden jullie dat wel danquote:Op zondag 6 januari 2013 18:43 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Waarom hebben wij in Nederland geen uithuwelijking meer?
16 mevrouwquote:Op zondag 6 januari 2013 18:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
lieg niet tegen mij potverdriedubbeltjes
Heb je nog wat leuks gedaan dit weekend?quote:
Nee, maar de meeste Nederlandse vaders zeggen tegen hun dochters dat ze niet met een donkere thuis mogen komen, maar tegen hun zoons zeggen ze je mag alles mee naar huis nemen.quote:
Niet iets anders dan de afgelopen weken eigenlijk. Vandaag heel veel opgeruimd dat wel. En jij? Van je laatste vrije dag genoten?quote:Op zondag 6 januari 2013 18:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je nog wat leuks gedaan dit weekend?
Bizarquote:Op zondag 6 januari 2013 18:44 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, maar de meeste Nederlandse vaders zeggen tegen hun dochters dat ze niet met een donkere thuis mogen komen, maar tegen hun zoons zeggen ze je mag alles mee naar huis nemen.
Nederlanders
Genoten met leren leren en lerenquote:Op zondag 6 januari 2013 18:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Niet iets anders dan de afgelopen weken eigenlijk. Vandaag heel veel opgeruimd dat wel. En jij? Van je laatste vrije dag genoten?
Mijn pa zei dat hij ze eerst wilde uitproberen. Apart.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:44 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, maar de meeste Nederlandse vaders zeggen tegen hun dochters dat ze niet met een donkere thuis mogen komen, maar tegen hun zoons zeggen ze je mag alles mee naar huis nemen.
Nederlanders
Ah echt : ( Niet zo leuk? Was jij dat die wilde stoppen? Vergeten hehe.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Genoten met leren leren en lerenAl vraag ik me af of het nog ergens goed voor is maar oke
Ieder gezin is anders.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:45 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Mijn pa zei dat hij ze eerst wilde uitproberen. Apart.
Eens.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ach tijd zat voordat je je leven deelt met zo'n wijf
Nou wilde stoppen niet eensquote:Op zondag 6 januari 2013 18:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Ah echt : ( Niet zo leuk? Was jij dat die wilde stoppen? Vergeten hehe.
Oh ja dan had ik het vereerd onthouden. Wat kut zeg : ( Goed leren dan maarquote:Op zondag 6 januari 2013 18:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou wilde stoppen niet eensAls ik stop dan is het omdat ik eraf moet. En die kans acht ik hoog. Heb namelijk 3 herkansen deze tentamenperiode+ andere tentamens, en als ik die herkansingen niet haal is het einde verhaal. Zelfs als ik er nog 1 of 2 haal denk ik al.
Uhu uhu, ik heb nog een week dusquote:Op zondag 6 januari 2013 18:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ja dan had ik het vereerd onthouden. Wat kut zeg : ( Goed leren dan maar
Dan duurt het wel heel lang voordat het op mijn pad komtquote:Op zondag 6 januari 2013 18:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Er naar zoeken werkt ook niet, het moet op je pad komen blablabla
haaha heb je dan wel wat uitgevoerd afgelopen dagen? Maar even niet meer fokken dusquote:Op zondag 6 januari 2013 18:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu uhu, ik heb nog een week dusmaar in die week ook nog dossiers inleveren, en ik moet een hele website maken wat nog behoorlijk lastig is
Mijn pad is een rotonde.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Je moet er wel degelijk naar zoekenquote:Op zondag 6 januari 2013 18:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
quote:
Jawel hoor, elke dag wel wat aan gedaan. Het is gewoon erg veel.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:49 schreef supersof het volgende:
[..]
haaha heb je dan wel wat uitgevoerd afgelopen dagen? Maar even niet meer fokken dus
Je moet zelf initiatief nemen en het willenquote:Op zondag 6 januari 2013 18:49 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dan duurt het wel heel lang voordat het op mijn pad komt
Oh het komt wel goed tochquote:Op zondag 6 januari 2013 18:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel hoor, elke dag wel wat aan gedaan. Het is gewoon erg veel.
ach herkenbaar hoor, had ook pas een relatie toen ik 17 wasquote:Op zondag 6 januari 2013 18:49 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dan duurt het wel heel lang voordat het op mijn pad komt
Wie weet. Anders moet ik net als jou ook maar achter het broodquote:Op zondag 6 januari 2013 18:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh het komt wel goed tochals je het echt wilt en je ervoor inzet!
En dat doe ik niet?quote:Op zondag 6 januari 2013 18:50 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Je moet zelf initiatief nemen en het willen
haahahah. maar ik deed het vrijwillig he!quote:Op zondag 6 januari 2013 18:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wie weet. Anders moet ik net als jou ook maar achter het brood![]()
Hoe doe je dat dan?quote:
Ik ben 20.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ach herkenbaar hoor, had ook pas een relatie toen ik 17 was
Moeilijkste stap.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:50 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Je moet zelf initiatief nemen en het willen
Pas? Een relatie kun je toch nauwelijks serieus nemen als je 14 of 15 bent?quote:Op zondag 6 januari 2013 18:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar ik hoor je altijd klagen. En als je altijd blijft klagen en alles negatief inziet dan ga je dat ook uitstralen.quote:
Wat een onzin zegquote:Op zondag 6 januari 2013 18:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Pas? Een relatie kun je toch nauwelijks serieus nemen als je 14 of 15 bent?
SUCCES!!!!quote:
Ik vind een relatie pas een relatie als je overweegt om met elkaar te gaan samenwonen etc. Op een leeftijd van 14/15 vind ik het verliefdheid en niet zozeer een relatiequote:Op zondag 6 januari 2013 18:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een onzin zegOok op je 15de kan je al heel serieus zijn in een relatie.
Bullshit. Als je 2 jaar lang verliefd op elkaar bent en `verkering'' hebt heb je gewoon een relatie. of je nou 14 bent of 20quote:Op zondag 6 januari 2013 18:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind een relatie pas een relatie als je overweegt om met elkaar te gaan samenwonen etc. Op een leeftijd van 14/15 vind ik het verliefdheid en niet zozeer een relatie
Eerst contact houden,beetje flirten grapjes maken. En dan vragen of ze een keer wilt afspreken. ( Als ik haar wat langer ken ).quote:
Komt jouw sig uit The Boy With The Striped Pyjamasquote:
We verschillen van mening, soitquote:Op zondag 6 januari 2013 18:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bullshit. Als je 2 jaar lang verliefd op elkaar bent en `verkering'' hebt heb je gewoon een relatie. of je nou 14 bent of 20
Nou prima toch? Moet je vooral mee doorgaan danquote:Op zondag 6 januari 2013 18:55 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Eerst contact houden,beetje flirten grapjes maken. En dan vragen of ze een keer wilt afspreken. ( Als ik haar wat langer ken ).
Ik heb een zeer serieuze relatie met mezelf.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind een relatie pas een relatie als je overweegt om met elkaar te gaan samenwonen etc. Op een leeftijd van 14/15 vind ik het verliefdheid en niet zozeer een relatie
Correctquote:Op zondag 6 januari 2013 18:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Komt jouw sig uit The Boy in The Striped Pyjamas
Best wel erg hehe. Maar wel goede film!quote:
ik ben tot mijn 17e altijd alleen geweestquote:Op zondag 6 januari 2013 18:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Pas? Een relatie kun je toch nauwelijks serieus nemen als je 14 of 15 bent?
Ja ik vind dat gewoon raarquote:
Ik tot nuquote:Op zondag 6 januari 2013 18:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben tot mijn 17e altijd alleen geweest
Ja, vind ik ook. En daarnaast ken ik Asa van YATquote:Op zondag 6 januari 2013 18:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Best wel erg hehe. Maar wel goede film!
Wat maak je je druk man? Laat mij lekker een andere mening hebbenquote:Op zondag 6 januari 2013 18:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik vind dat gewoon raarer zijn geen criteria voor wat een relatie is of niet. Genoeg stellen die via internet een relatie hebben maar elkaar nog niet durven/willen zien, wie ben jij dan om te zeggen dat hun geen relatie hebben? Misschien is dat voor hun relatie-waardig
Huh wat?quote:Op zondag 6 januari 2013 18:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook. En daarnaast ken ik Asa van YAT
Weet niet hehe.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:58 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hoezo jij niet dan?
Aan je uiterlijk kan het niet liggen
Smakelijkquote:
http://www.yati.org.ukquote:
Niet ziek worden en laat de sliertjes smakenquote:
Fappen op het KPD-forum XDXDquote:Op zondag 6 januari 2013 19:06 schreef Rockiejj het volgende:
Ik zal me even voorstellen:
Ik ben Boris, 18 jaar oud en woon in Capelle a/d Ijssel met mijn 2 vaders en mn hont.
Ik hou van paardrijden en spaghetti, en heb licht overgewicht, maar mn vaders zeggen dat dat geen probleem is, want ik ben ook klein.
Ik ga dit jaar voor de 3e x proberen mn basis te halen, ik leer niet veel, want mijn motto is Yolo.
Wat doen jullie hier allemaal?
Is het voor jezelf een probleem (het overgewicht)quote:Op zondag 6 januari 2013 19:06 schreef Rockiejj het volgende:
Ik ben Boris, 18 jaar oud en woon in Capelle a/d Ijssel met mijn 2 vaders en mn hont.
Ik hou van paardrijden en spaghetti, en heb licht overgewicht, maar mn vaders zeggen dat dat geen probleem is, want ik ben ook klein.
Ik ga dit jaar voor de 3e x proberen mn basis te halen, ik leer niet veel, want mijn motto is Yolo.
Je hebt een account uit 2009 en komt hier nu domme vragen stellen? Misschien kun je beter elders gaan trollen met je hontquote:Op zondag 6 januari 2013 19:06 schreef Rockiejj het volgende:
-Me too
Leuk! Hoe doe je dat balkje om een tekstje?
Koala-Porno-Deelquote:Op zondag 6 januari 2013 19:07 schreef Rockiejj het volgende:
-Fappen op het KPD-forum XDXD
Wat is KPD?
Haha, jammer.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je hebt een account uit 2009 en komt hier nu domme vragen stellen? Misschien kun je beter elders gaan trollen met je hont
Ga ergens anders lopen kwallen kneus! Alles wat je hier nu beweerd is immers in strijd met je profiel. Ik zal je verder links laten liggenquote:Op zondag 6 januari 2013 19:08 schreef Rockiejj het volgende:
-Is het voor jezelf een probleem (het overgewicht)
Waarom doe je die moeite voor een 3e keer als je motto yolo is
Ik moet een diploma hebben, maar heb er geen zin in, want wil schoenenverkoper worden!
Nee, hij is hier al langer, maar hij probeert een grap o.i.d. uit te halen. Niet erg geslaagd.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je hebt een account uit 2009 en komt hier nu domme vragen stellen? Misschien kun je beter elders gaan trollen met je hont
Wow, doe rustig man, ik troll.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ga ergens anders lopen kwallen kneus! Alles wat je hier nu beweerd is immers in strijd met je profiel. Ik zal je verder links laten liggen
Even kijken of Stuart up to date is.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:09 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Nee, hij is hier al langer, maar hij probeert een grap o.i.d. uit te halen. Niet erg geslaagd.
Raap me op van de grond want ik kom niet meer bijquote:Op zondag 6 januari 2013 19:09 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Nee, hij is hier al langer, maar hij probeert een grap o.i.d. uit te halen. Niet erg geslaagd.
Dat is waar.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:10 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Even kijken of Stuart up to date is.
Hij was het uiteindelijk
Heb je zuurkool op?quote:Op zondag 6 januari 2013 19:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Raap me op van de grond want ik kom niet meer bij
Zijn dit oud Hollandse grappen soms die ik niet begrijp of wil begrijpen?quote:
Blijf maar even liggen, ik ben bang dat ik je nog een aantal keer zal moeten oprapen.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Raap me op van de grond want ik kom niet meer bij
Kutpaupers zonder respect voor de politie.quote:
quote:Op zondag 6 januari 2013 19:14 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Blijf maar even liggen, ik ben bang dat ik je nog een aantal keer zal moeten oprapen.
Laat me maar liggenquote:Op zondag 6 januari 2013 19:14 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Blijf maar even liggen, ik ben bang dat ik je nog een aantal keer zal moeten oprapen.
Brand voor echte bazen.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:12 schreef Stuart het volgende:
Tijd voor een Stella en dan zal ik wel een pizza regelen
Ik wens je succes als je dat hier kunt vinden!quote:
Laten overvliegenquote:Op zondag 6 januari 2013 19:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wens je succes als je dat hier kunt vinden!
Lekker hoppig. Jammer genoeg gepasteuriseerdquote:Op zondag 6 januari 2013 19:16 schreef Stuart het volgende:
Overigens nog nooit Brand bier gehad volgens mij![]()
Ik weet niet eens of het wel de moeite waard is want ik heb het nog nooit gedronkenquote:
Ik drink Stella, Heineken, Kronenbourg en als cider Magners, Bulmers en Strongbowquote:Op zondag 6 januari 2013 19:18 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Lekker hoppig. Jammer genoeg gepasteuriseerd
Brand, palm, alfa, gulpener, bitburgerquote:Op zondag 6 januari 2013 19:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik drink Stella, Heineken, Kronenbourg en als cider Magners, Bulmers en Strongbow
Ik ken ze allemaal niet (van smaak)quote:Op zondag 6 januari 2013 19:19 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Brand, palm, alfa, gulpener, bitburger
smatjes hosselen allesquote:Op zondag 6 januari 2013 19:06 schreef Rockiejj het volgende:
Palm,Leffe vind ik het lekkerst.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:21 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Te moutig, generiek bier. Alleen als er niets anders is
Ik heb hiervoor ook alleen maar toen ik 14 /15 was een relatie gehad hoorquote:Op zondag 6 januari 2013 18:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ken het niet. Stella is ook Belgischquote:
ja daar zit ook maar 3 jaar tussen en geen 17quote:Op zondag 6 januari 2013 19:23 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik heb hiervoor ook alleen maar toen ik 14 /15 was een relatie gehad hoorkomt allemaal vanzelf
Wat grappig. Ondanks dat het Belgisch is is dat hier een van de grootste merkenquote:
Volgens mij van dezelfde firma als bavariaquote:Op zondag 6 januari 2013 19:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat grappig. Ondanks dat het Belgisch is is dat hier een van de grootste merken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |