SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerbetoon aan Spongebob Squarepants voor zijn talent in kwallen vissen!![]()
Nee hoor maakt me niet uitquote:
Kauwgum kauwenquote:Op zondag 6 januari 2013 18:10 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Nee is leuk! Wat is je onderwerp?
Lever die flessen nooit in.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:14 schreef Ro-ald het volgende:
Straks ook een biertje drinken.
Statiegeld.
Die ontdekking mag hij zelf doenquote:Op zondag 6 januari 2013 18:15 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ahah goed heik heb hem dan ook niet via fok geregeld
Bioquote:
Ja, hij is echt goed..quote:Op zondag 6 januari 2013 18:16 schreef supersof het volgende:
Haha dientje, dat plaatje in de OPeerbetoon
quote:Op zondag 6 januari 2013 18:16 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Ik doe mijn eigen bier erin. Muwhahaha
Ik heb een spongebob truiquote:
hahahaa neequote:
Oh ik lever gewoon alles in waar je statiegeld voor krijgt.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:17 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Lege bierflessen kosten me ongeveer zestig cent per fles. Statiegeld is ongeveer 10 cent.
je bitch lijkt op co stompéquote:Op zondag 6 januari 2013 18:19 schreef Dientje12 het volgende:
Check dit check dit..
Ik ben net als een tv, als ik op straat loop kijkt iedereen naar mij..
Achterlijk systeem dat statiegeld gedoe!quote:Op zondag 6 januari 2013 18:19 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh ik lever gewoon alles in waar je statiegeld voor krijgt.
Coolquote:Op zondag 6 januari 2013 18:19 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh ik lever gewoon alles in waar je statiegeld voor krijgt.
Tuurlijk niet.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Achterlijk systeem dat statiegeld gedoe!
Havoquote:Op zondag 6 januari 2013 18:17 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Spannend. Welk niveau doe je?
Waarom denk je dat het niet achterlijk is danquote:
Er zal vast wel goed over nagedacht zijn enzo.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Achterlijk systeem dat statiegeld gedoe!
Waarom is het dan niet in alle landen? Hier (UK) hebben we het bijvoorbeeld nietquote:Op zondag 6 januari 2013 18:22 schreef JRRY het volgende:
[..]
Er zal vast wel goed over nagedacht zijn enzo.
Nu wordt het goed gerecycled en anders dan komt het bij de rest van het afval terecht. En nu krijg je er nog geld voor ook.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het niet achterlijk is dan
Ga d'r voor!quote:Op zondag 6 januari 2013 18:20 schreef Stuart het volgende:
Ik wil pizza. Althans, ik denk dat ik pizza wil.
Bij bierflessen is het beter, anders krijg je van die gepasteuriseerde biertjes zonder werkend gist omdat ze groene flessen willen gebruiken.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:22 schreef JRRY het volgende:
[..]
Er zal vast wel goed over nagedacht zijn enzo.
Je krijgt geld dat je zelf eerst betaald bedoel je zekerquote:Op zondag 6 januari 2013 18:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Nu wordt het goed gerecycled en anders dan komt het bij de rest van het afval terecht. En nu krijg je er nog geld voor ook.
Misschien hebben ze daar nog niet nagedacht eroverquote:Op zondag 6 januari 2013 18:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom is het dan niet in alle landen? Hier (UK) hebben we het bijvoorbeeld niet![]()
Thing is, ik weet niet zeker of ik pizza wil. Misschien wil ik toch liever kebab met chilli sauce of iets anders. Ik moet nog even verder twijfelenquote:
Ja dat bedoel ikquote:Op zondag 6 januari 2013 18:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je krijgt geld dat je zelf eerst betaald bedoel je zeker
Als het goed wordt opgehaald kan het ook prima worden gerecycled natuurlijk.
Nee je wil pizzaquote:Op zondag 6 januari 2013 18:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Thing is, ik weet niet zeker of ik pizza wil. Misschien wil ik toch liever kebab met chilli sauce of iets anders. Ik moet nog even verder twijfelen
Dat zal het zijnquote:Op zondag 6 januari 2013 18:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
Misschien hebben ze daar nog niet nagedacht erover
Maar dat wil ik denk ik morgen ookquote:
Wel natuur en techniek ofcoursequote:
Als het met luiheid te maken heeft, waarom nemen ze dan wel hun lege flessen weer terug naar de supermarkt? Voor die 25 eurocent?quote:Op zondag 6 januari 2013 18:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik
Maar mensen zijn lui en willen hun afval niet scheiden.
Het punt is dat een date altijd speciaal moet zijn. En niet van die dingen die te cliché zijn zoals bios, cafe of restaurant..quote:
Dates hoeven niet speciaal te zijn.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:26 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Het punt is dat een date altijd speciaal moet zijn. En niet van die dingen die te cliché zijn zoals bios, cafe of restaurant..
Zeggen mensen..
Je kan ook gewoon morgen ook pizza nemen hoorquote:Op zondag 6 januari 2013 18:26 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Als je nu pizza hebt, kan je morgen wat anders nemen. Je wil nu pizza.
Omdat ze dat geld weer terug willen hebben. Lijkt mij.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als het met luiheid te maken heeft, waarom nemen ze dan wel hun lege flessen weer terug naar de supermarkt? Voor die 25 eurocent?
Kiest hij ook welke soort pizza iedereen krijgtquote:Op zondag 6 januari 2013 18:25 schreef supersof het volgende:
Wij eten morgen pizza, want dat heeft mn broertje gekozen omdat hij morgen jarig is
Nee hoor hahaquote:Op zondag 6 januari 2013 18:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kiest hij ook welke soort pizza iedereen krijgt![]()
Maar dan heb je nu geen pizza, en hij wil nu pizza. Waarom dan tot morgen wachten?quote:Op zondag 6 januari 2013 18:26 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon morgen ook pizza nemen hoor
Ja inderdaad.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:26 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Het punt is dat een date altijd speciaal moet zijn. En niet van die dingen die te cliché zijn zoals bios, cafe of restaurant..
Zeggen mensen..
Maar alles is zo standaard. Miljoenen mensen hebben het al over gedaan..quote:Op zondag 6 januari 2013 18:26 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dates hoeven niet speciaal te zijn.
En morgen dan? Chineesquote:Op zondag 6 januari 2013 18:26 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Als je nu pizza hebt, kan je morgen wat anders nemen. Je wil nu pizza.
Natuur en gezondheid voor de eckte bazenquote:Op zondag 6 januari 2013 18:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wel natuur en techniek ofcourse
Vrekken zijn het. Kruipen voor een paar eurocentquote:Op zondag 6 januari 2013 18:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Omdat ze dat geld weer terug willen hebben. Lijkt mij.
je moet nu pizza nemen en morgen weer, er is nu ook domino's in wageningen volgens mijquote:Op zondag 6 januari 2013 18:27 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Maar dan heb je nu geen pizza, en hij wil nu pizza. Waarom dan tot morgen wachten?
Eerste date gaat erom die persoon te leren kennen en een klik vinden, ongeacht wat je doet. Right?quote:Op zondag 6 januari 2013 18:27 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar alles is zo standaard. Miljoenen mensen hebben het al over gedaan..
Eigenlijk word alles elke dag herhaald als je het leven zo bekijkt
NT voor de eckte bazenquote:Op zondag 6 januari 2013 18:27 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Natuur en gezondheid voor de eckte bazen
Je broertje heeft niet zo'n goede smaak.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:25 schreef supersof het volgende:
Wij eten morgen pizza, want dat heeft mn broertje gekozen omdat hij morgen jarig is
Jammer dat hij niet voor een dag die macht mag hebbenquote:
Ja toch. Daar zijn we Nederlanders voorquote:Op zondag 6 januari 2013 18:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vrekken zijn het. Kruipen voor een paar eurocent
Ja, maar afhaals zijn kut man.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:28 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
je moet nu pizza nemen en morgen weer, er is nu ook domino's in wageningen volgens mij
Goed idee welquote:Op zondag 6 januari 2013 18:28 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nah. Misschien dan gewoon via wat anders dan FOK!.
Dus jij hebt iets tegen pizza?quote:Op zondag 6 januari 2013 18:28 schreef JRRY het volgende:
[..]
Je broertje heeft niet zo'n goede smaak.
Ja, gewoon lullenquote:Op zondag 6 januari 2013 18:28 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Eerste date gaat erom die persoon te leren kennen en een klik vinden, ongeacht wat je doet. Right?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |