Als onderdeel van je huidige stufi geloof ik niet, die aanvullende beurs is gebonden aan het inkomen van je ouders. Je kunt wel extra beurzen aanvragen, zoals volgens mij de Socrates beurs (was geloof ik de niet-EU versie van Erasmus). http://www.nuffic.nl/studiebeurzen/beursopenerquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:53 schreef andreas612 het volgende:
Vanaf 1 augustus ga ik 8 maanden naar shanghai voor stage () maar is het nog mogelijk dat ik een aanvullende beurs krijg ivm buitenland?
Maar wel OV beurs toch? 98 eu als ik 't niet verkeerd heb..quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:36 schreef Chemiu het volgende:
[..]
Als onderdeel van je huidige stufi geloof ik niet, die aanvullende beurs is gebonden aan het inkomen van je ouders. Je kunt wel extra beurzen aanvragen, zoals volgens mij de Socrates beurs (was geloof ik de niet-EU versie van Erasmus). http://www.nuffic.nl/studiebeurzen/beursopener
Klopt. Wel op tijd je ov stop zetten danquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:55 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Maar wel OV beurs toch? 98 eu als ik 't niet verkeerd heb..
Vanalles is mogelijk, maar het moet wel op tijd en je moet echt alles zelf regelenquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:53 schreef andreas612 het volgende:
Vanaf 1 augustus ga ik 8 maanden naar shanghai voor stage () maar is het nog mogelijk dat ik een aanvullende beurs krijg ivm buitenland?
Als je recht op OV hebt wel ja. Rest van de beurzen wordt trouwens lastig, je moet meestal 3 maanden voor vertrek een aanvraag doen (en dat is voor jou een anderhalve maand geleden).quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:55 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Maar wel OV beurs toch? 98 eu als ik 't niet verkeerd heb..
Ik snap wel dat ze een termijn handhaven. Ze willen toch een beetje weten aan wie en wat ze hun geld geven en hebben tijd nodig om je projectvoorstel door te nemen en te lezen.quote:
Ik studeer Duitse Taal en Cultuur, ik zou graag een jaar gaan, maar de enige optie is een semester.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:26 schreef motorbloempje het volgende:
Wil je een semester of een jaar? En wat studeer je?
interessant! Wat voor opleiding ga je doen?quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:04 schreef alf89 het volgende:
Op 2 september begin ik met een 6-maand durende studie in Hannover.
Het doel is om met vloeiend Duits terug te keren naar Nederland na dat half jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |