Gewoon bekabeld en het internet werkt gewoon (anders zat ik nu niet op FOK!).quote:Op zondag 6 januari 2013 14:23 schreef GekkePoes het volgende:
Altijd die melding [controleer uw internetverbinding] terwijl dat in 99% van de gevallen niet de fout is.
Heb je toevallig een draadloze verbinding? je zou dan de computer tijdelijk met een kabeltje moeten verbinden tijdens de installatie.
Ja daarom die [controleer uw verbinding] melding niet klopt.. Meestal is tijdens een installatie draadloos uitgeschakeld. of de draadloze adapter die een installatie nodig heeft voordat die werkt.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:42 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Gewoon bekabeld en het internet werkt gewoon (anders zat ik nu niet op FOK!).
heb je toevallig een andere netwerk adapter die niet verbonden is?quote:Op zondag 6 januari 2013 14:42 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Gewoon bekabeld en het internet werkt gewoon (anders zat ik nu niet op FOK!).
Wow wow wow wattequote:Op zondag 6 januari 2013 14:51 schreef mschol het volgende:
[..]
heb je toevallig een andere netwerk adapter die niet verbonden is?
geen idee hoe je er bij windows 8 komt , maar bij windows 7 kan je via:quote:
Bedankt, er was er maar 1tje en die was verbonden. Heb dus niets veranderd.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:57 schreef mschol het volgende:
[..]
geen idee hoe je er bij windows 8 komt , maar bij windows 7 kan je via:
start -> control panel -> network/internet -> view network status and tasks -> Change Adapter settings
al je netwerk adapters zien, zowel de verbonden adapters (waar dus kabeltje inzit of verbonden is met draadloos netwerk) en de niet verbonden adapters...
als je daar nou de niet verbonden adapters uitzet, werkt het misschien wel..
Misschien was de MS server gewoon offline.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:37 schreef MrBaas het volgende:
Opeens doet ie het wel zonder dat ik iets veranderd heb.
Nou.. lekkere start met Windows 8.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |