Deze is niet officieel erkend.quote:
Nee dat was een Asherakat.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:24 schreef SiGNe het volgende:
Een Savannah kost ¤25.000,- en toen een Nederlands echtpaar er een in de V.S. gekocht hadden werd het dier op Schiphol in beslag genomen, mag volgens Nederlandse wet het land niet in.
Ah, dan had ik het verkeerd inderdaad.. haal die 2 altijd door elkaarquote:Op zondag 6 januari 2013 13:26 schreef martijnde3de het volgende:
[..]
Nee dat was een Asherakat.
De savannah is wel legaal.
Asherakat is inderdaad de grootste katten soort echter deze is niet erkend en bijna overal verboden.
F4 wil helaas nog steeds niet zeggen dat je de zekerheid van een hanteerbare huiskat hebt, is bij andere rassen met wilde voorouders is dat ook wel gebleken.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:04 schreef snkr-xxx het volgende:
Het ligt er volgens mij ook aan welk type Savannah je hebt, als ik het goed heb heb je zo'n vier gradaties , f1 t/m f4 ofzo, waarbij de laatste het meest gedomesticeerd is. En waarbij de eerste het meest trekt naar de Serval.
Ik zou er zelf niet voor gaan, want ik ben van de knuffelige huismutsen, maar zorg dat je j echt goed inleest van tevoren. Savannah katten worden in de praktijk vaak herplaatst, omdat het toch niet zo goed gaat.
Dat deed mijn laatste Noorse Boskat ook voor kort, meneer heeft het klimmen nu aan de wilgen gehangen...mijn houten stellingkast is hem dankbaar.quote:Op zondag 6 januari 2013 16:56 schreef SiGNe het volgende:
Daar heb je mazzel mee, Greys.. bengalen zie je niet zovaak in asiels.
Mijn kat is een boerderij-kat maar daar zou net zo goed bengalenbloed in kunnen zitten, hij houdt enorm van klimmen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |