Alfons Groenendijk, Kenneth Perez, Orlando Trustfull, Michel Kreek, Nordin Wooter en Musampa lopen ook nog op de Toekomst rond.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:37 schreef Stiggie het volgende:
Frank de Boer, Dennis Bergkamp, Wim Jonk, Marc Overmars, Edwin van der Sar, Jaap Stam, Richard Witschge, Ronald de Boer, Bryan Roy En JC als adviseur. Geweldig toch, welke club kan dit nou zeggen.![]()
Zie Ooijer ook nog wel in een functie bij Ajax komen.
Gaat goed met Ajax
[ afbeelding ]
Daar is toch al sprake van? Die gaat echt niet wegquote:Op maandag 7 januari 2013 21:18 schreef tammepiet het volgende:
Overmarsje verlengen moet prioriteit hebben boven Eriksen etc.
Volgens mij wel ja, alleen wil hij maar voor 1 jaar verlengen en de RvC stelt een contract tot 2017 voor.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar is toch al sprake van? Die gaat echt niet weg
Ik kan de foto niet zien op mobiel, kun je een foto hier plaatsen?quote:Op maandag 7 januari 2013 22:30 schreef j0rdiiii het volgende:
Sinan Keskin, Nick de Bondt, Bas Kuipers, Kenny Tete, Djavan Anderson en Abdelmalek El Hasnaoui trainde vandaag mee met Jong Ajax.
Boilesen en Bazoer ook. Foto's hier.
Het woordje 'hier' is een link.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:41 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ik kan de foto niet zien op mobiel, kun je een link plaatsen?
Vandaag wel weer gepasseerd.quote:John Heitinga (@Johnheitinga) heeft getweet om 10:26 PM on ma, jan. 07, 2013:I am player of #Everton and I am fully focused on the Blues. All the other clubs are just speculations. COYB #proudtobeblue
Matige tieten man.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:56 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is nog belangrijker dan Stam
Dat is dan ook weer zo. Geweldenaar Pelle speelde ook op zijn 26e gewoon nog gewoon voor Parma en Sampdoria. Pas dit jaar eindelijk zijn toptransfer weten te realiseren.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 01:51 schreef Artillerieschaap het volgende:
Een pakweg Philip Cocu speelde op Siem's leeftijd bij Vitesse, geen landstitel achter z'n naam en nog geen Europese wedstrijd of interland gespeeld.
Beetje vroeg om een jongen van 23 al af te schrijven voor de top dus. Ik wil weleens zien waar de Jong over drie jaar staat.
Gaat ie weer weg bij Feyenoord dan?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:36 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat is dan ook weer zo. Geweldenaar Pelle speelde ook op zijn 26e gewoon nog gewoon voor Parma en Sampdoria. Pas dit jaar eindelijk zijn toptransfer weten te realiseren.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:41 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Gaat ie weer weg bij Feyenoord dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |