abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 januari 2013 @ 09:59:50 #101
131800 Tarado
capô de fusca
pi_121261378
quote:
99s.gif Op maandag 7 januari 2013 09:57 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Falcao is dus even een totaal andere speler als Suarez. Cavani ook enigszins. Ben wel met je eens dat Falcao nog beter is dan Suarez, cavani niet. Heb je die ene goal gezien dat ie zaalvoetballend een penalty neemt _O- van falcao
Dat zeg ik toch, specifieke afmakers, die zijn makkelijker in te passen dan " ik doe het zelf wel" Suarez
pi_121261429
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 09:59 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch, specifieke afmakers, die zijn makkelijker in te passen dan " ik doe het zelf wel" Suarez
Ja maar suarez is ook niet een echte centrumspits dat bedoelde ik met dat andere speler was
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_121261737
quote:
99s.gif Op maandag 7 januari 2013 09:57 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Falcao is dus even een totaal andere speler als Suarez. Cavani ook enigszins. Ben wel met je eens dat Falcao nog beter is dan Suarez, cavani niet. Heb je die ene goal gezien dat ie zaalvoetballend een penalty neemt _O- van falcao
Dat is niet dezelfde Falcao :') .
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_121261783
quote:
10s.gif Op maandag 7 januari 2013 10:18 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Echt he.
pi_121261804

John en Toby allebei niet mee met hun ploeg.. Toeval? Tweet is inmiddels verwijderd :P
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
pi_121262610
quote:
10s.gif Op maandag 7 januari 2013 10:18 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

shit man dan ben ik genaaid _O- :') kon t me al niet echt voorstellen maar ik vroeg nog 5x of t m echt was en diegene maar ja zeggen :') moet trouwens ook zeggen dat ik totaal geen idee meer heb waar of wie diegene me dat liet zien _O- volgensmij was ik echt kaolodronken :') maar was wel nice doelpunt :D
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
pi_121262626
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 10:21 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
John en Toby allebei niet mee met hun ploeg.. Toeval? Tweet is inmiddels verwijderd :P
dit is inderdaad wel echt shady :D
moet zeggen toen toby al niet mee ging had ik ook al twijfels en opzcih zou johnny ook gwn echt blessa kunnen hebben maar waarom zou die die tweet weer verwijderd hebben dan :')
pi_121263800
HET IS EEN COMPLOT
pi_121263804
quote:
99s.gif Op maandag 7 januari 2013 10:51 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

shit man dan ben ik genaaid _O- :') kon t me al niet echt voorstellen maar ik vroeg nog 5x of t m echt was en diegene maar ja zeggen :') moet trouwens ook zeggen dat ik totaal geen idee meer heb waar of wie diegene me dat liet zien _O- volgensmij was ik echt kaolodronken :') maar was wel nice doelpunt :D

:Y)
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_121264178
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 11:37 schreef De_Pel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

die is nuchter man hij heeft geen eyes so low he looks like an asian
  maandag 7 januari 2013 @ 11:55:33 #111
131800 Tarado
capô de fusca
pi_121264273
Rits: 'Geen seconde spijt van keuze voor Ajax'
07-01-13
quote:
Mats Rits verruilt in januari Ajax voor KV Mechelen (zie eerder bericht). De Belgische voetballer wil zijn carrière in zijn thuisland van een nieuwe impuls voorzien. "Ik wil graag belangrijk worden voor KV Mechelen", aldus Rits.
AjaxFanzone.NL
De negentienjarige voetballer kon in Amsterdam een nieuw contract tekenen. "Ajax wilde me houden en bood me een contractverlenging aan, maar ik had daar niet het beste gevoel bij", zegt Rits in gesprek met Gazet van Antwerpen. "Er was interesse van andere clubs maar KVM sprak me het meest aan."

"Het was tijd voor een volgende stap in mijn carrière", vervolgt Rits. "Ik moet nu vooral aan spelen toekomen. Het is tijd om te presteren. Ik popel om te tonen dat ik geen eeuwige belofte ben." Spijt van zijn vertrek naar Ajax, twee seizoenen eerder, heeft Rits niet. "Ik heb geen seconde spijt van mijn keuze voor Ajax."

"Ik heb bij Ajax veel bijgeleerd. Ik woonde alleen en ben mentaal enorm gegroeid. Ik ben een betere voetballer geworden. Mijn positiespel en mijn handelingssnelheid zijn enorm verbeterd, net als mijn kopspel. Qua opleiding kan je nergens beter zijn dan bij Ajax. Voor mij telt nu KV Mechelen."

Mechelen is maar wat blij met de transfercoupe. "Ik ben hem blijven volgen bij Ajax, hij heeft daar progressie gemaakt. Dat hij niet doorbrak in Amsterdam is gezien de enorme concurrentie niet onlogisch", zegt sportief directeur Fi Vanhoof. "Twee jaar geleden was hij onbetaalbaar voor ons, maar nu hebben we een gunstige regeling getroffen."
Tekst: Voetbalprimeur

http://www.ajaxfanzone.nl/shownews.asp?id=25494
pi_121264383
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 11:37 schreef De_Pel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

ewa kaolo is wt anders dan koala ken je talen g
pi_121264414
quote:
99s.gif Op maandag 7 januari 2013 10:52 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

dit is inderdaad wel echt shady :D
moet zeggen toen toby al niet mee ging had ik ook al twijfels en opzcih zou johnny ook gwn echt blessa kunnen hebben maar waarom zou die die tweet weer verwijderd hebben dan :')
Dat laatste maakt t alleen maar raarder juist. Anders had ik gewoon mn schouders opgehaald. :P
pi_121264498
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 09:59 schreef Tarado het volgende:

[..]

Eerder andersom, zo'n laatste type speler is veel minder afhankelijk van het team.
pi_121264504
w
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2013 12:00 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

Dat laatste maakt t alleen maar raarder juist. Anders had ik gewoon mn schouders opgehaald. :P
ja precies, dat bedoelde ik ook :D "waarom zou die die tweet weer verwijderd hebben " ... als ie echt blessa had (dat laatste moest er nog achterzgmaar :P )
pi_121264643
quote:
99s.gif Op maandag 7 januari 2013 12:02 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
w

[..]

ja precies, dat bedoelde ik ook :D "waarom zou die die tweet weer verwijderd hebben " ... als ie echt blessa had (dat laatste moest er nog achterzgmaar :P )
zou t wel vet vinden als hij zou komen omdat hij een echte ajacied is, hoop alleen niet dat hij dan ontwikkeling van Veltman/Denswil/de Boil in de weg staat.
  maandag 7 januari 2013 @ 12:08:04 #117
131800 Tarado
capô de fusca
pi_121264678
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2013 12:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Eerder andersom, zo'n laatste type speler is veel minder afhankelijk van het team.
Met 1 speler win je nooit wat
pi_121264718
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2013 12:06 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

zou t wel vet vinden als hij zou komen omdat hij een echte ajacied is, hoop alleen niet dat hij dan ontwikkeling van Veltman/Denswil/de Boil in de weg staat.
ja mij lijkt ook leipe shit hoor _O_ Heb van johnny ook altijd wel btje idee gehad dat ie terug zou komen ( al was t alleen maar omdat ie toch kwalitatief wel echt paar klassen minder is dan een sneyder of een vd vaart). Denk ook wel dat t goed zou zijn, beetje ervaring en kan miss ook wel rust brengen bij spelers die weg willen met goede adviezen om nog lekker paar jaar te blijven O+.

Overigens zie ik vd vaart en huntelaar ook nog wel terugkeren bij Ajax ( zij het niet miss een paar jaar te laat ;( )
pi_121264850
Huntelaar heeft bijgetekend bij schalke die zal nu ook wel een heerlijk salaris krijgen nu. Misschien na zijn contract dattie komt en vdv weet ik niet hoor denk dat hij niet zo gauw komt. Zou ik trouwens nog het vetst vinden. Vdv terug :)
pi_121265245
Ik ben erg benieuwd... wat mij betreft gaan we er sowieso niet op achteruit met Heitinga ipv Alderweireld en je krijgt er nog een leuke zak geld voor terug!
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 7 januari 2013 @ 12:33:38 #121
131800 Tarado
capô de fusca
pi_121265279
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 12:32 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben erg benieuwd... wat mij betreft gaan we er sowieso niet op achteruit met Heitinga ipv Alderweireld en je krijgt er nog een leuke zak geld voor terug!
Dat is wel zo maar die 3 miljoen voor Heitinga kan je meteen afschrijven
pi_121265471
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 12:33 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dat is wel zo maar die 3 miljoen voor Heitinga kan je meteen afschrijven
staat wel een hoop ervaring voor tegenover en oudere spelers die daadwerkelijk iets toevoegen kunnen we goed gebruiken met deze selectie
pi_121265667
Precies, het kan je weer een schaal of CL opleveren dus dan is die 3 miljoen peanuts... en Alderweireld zal qua loon niet voor heel veel minder op de loonlijst staan dan Heitinga
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_121265713
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 12:47 schreef TheVulture het volgende:
Precies, het kan je weer een schaal of CL opleveren dus dan is die 3 miljoen peanuts... en Alderweireld zal qua loon niet voor heel veel minder op de loonlijst staan dan Heitinga
Precies, en johnny is gewoon een echte jood die weer thuis moet komen O+.

Denken jullie dat t al in de wintestop gaat gebeuren? door die rare tweets en "blessuregevallen" ik had eigenlijk verwacht namelijk gewoon in de zomer
  maandag 7 januari 2013 @ 12:51:44 #125
131800 Tarado
capô de fusca
pi_121265798
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 12:47 schreef TheVulture het volgende:
Ik weet niet wat de waarde van beiden is in de zomer maar de kansen op het kampioenschap zie ik niet toe of afnemen met de één of de ander.
pi_121266093
Voor mij hoeft 't allemaal niet. Het is echt niet dat we significant beter worden van Heitinga, hoe populair ook.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_121266197
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Voor mij hoeft 't allemaal niet. Het is echt niet dat we significant beter worden van Heitinga, hoe populair ook.
Ik denk daar ook anders over. Alderweireld maakt het gewoon niet waar, en dan kan je zo'n bedrag indien waar niet laten lopen. Tevens schat ik Heitinga ook echt veel hoger in.
pi_121266250
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:04 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ik denk daar ook anders over. Alderweireld maakt het gewoon niet waar, en dan kan je zo'n bedrag indien waar niet laten lopen. Tevens schat ik Heitinga ook echt veel hoger in.
ik schat ze qua voetbalkwaliteiten nu wel ongeveer gelijk.. Al is heitinga zeker voor in de eredivisie natuurlijk nog steeds meer dan volwaardige speler. Alleen de grootstte bonus is denk ik toch die ervaring en rust, met alleen talentjes kan t nooit altijd goed gaan
  maandag 7 januari 2013 @ 13:08:09 #129
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_121266285
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Heitinga is beter dan Toby en die zie ik geen stappen maken zoals Vertonghen en Vermaelen. Kun je er nu een leuke zak geld voor krijgen dan zou ik het per direct doen
  maandag 7 januari 2013 @ 13:08:28 #130
131800 Tarado
capô de fusca
pi_121266299
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:04 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ik ben wel met je eens dat ze Alderweierld voor 10 miljoen moeten laten gaan maar om dan meteen 3 ervan af te schrijven op Heitinga, dat weet ik zonet nog niet
pi_121266314
Goed, die ervaring is wel een enorm pluspunt, ja. 't Is toch een WK-finalist.
In Southern Sun
pi_121266595
Haten op Heitinga. :')
Die man is voor de Eredivisie meer dan genoeg, en mag je blij mee zijn als hij terug komt.
Op Europees niveau heeft hij moeite, maar dat heeft de rest van de selectie ook wel.
pi_121266661
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
Haten op Heitinga. :')
Die man is voor de Eredivisie meer dan genoeg, en mag je blij mee zijn als hij terug komt.
Op Europees niveau heeft hij moeite, maar dat heeft de rest van de selectie ook wel.
Niet alle kritiek is meteen haten :').
In Southern Sun
  maandag 7 januari 2013 @ 13:28:54 #134
131800 Tarado
capô de fusca
pi_121266966
De Jong praat met De Boer
quote:
Siem de Jong was over het jaar 2012 met achttien goals en twaalf assists statistisch de waardevolste speler van de Eredivisie. Deze week hoopt de aanvoerder van Ajax in het Braziliaanse Rio de Janeiro, waar de Amsterdammers een trainingskamp beleggen, de basis te leggen voor een nieuwe titel en praat hij met trainer Frank de Boer over zijn eigen toekomst. Dat meldt het AD vandaag.
pi_121267201
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:28 schreef Tarado het volgende:

[..]

laten we hopen dat ie weggaat en we maher kunnen halen _O_ ook al moet je die hele transfersom investeren, gelijk doen zeg ik
  maandag 7 januari 2013 @ 13:37:02 #136
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_121267247
quote:
99s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

laten we hopen dat ie weggaat en we maher kunnen halen _O_ ook al moet je die hele transfersom investeren, gelijk doen zeg ik
Maher :N
pi_121267274
quote:
99s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:37 schreef Burrito het volgende:

[..]

Maher :N
Die gozer word echt de toekomst van t nederlandse middenveld man. Als je hem op de positie van poulsen zou zetten stonden we al 10 punten voor.
pi_121267345
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:28 schreef Tarado het volgende:

[..]

Sympathieke jongen en een aardige speler maar van mij mag ie weg. Komt toch tekort voor het niveau wat we willen nastreven.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_121267383
quote:
99s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Maher zal wel naar PSV gaan. Die hebben een aardig middenveld staan dan.
pi_121267474
quote:
14s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:39 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Sympathieke jongen en een aardige speler maar van mij mag ie weg. Komt toch tekort voor het niveau wat we willen nastreven.
Dit dus. vind t verder ook prima kerel hoor, maar we hebben ook wel iets meer vechtertjes nodig als sneyder suarez bijv.
quote:
9s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:40 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Mwah weet niet.. Zou me echt onvoorstelbaar lijken als ze NOG een middenvelder halen _O- :') en denk ook niet dat ze nog 10 miljoen hebben zomaar voor Maher en voor minder laat AZ m echt niet gaan denk ik. + dat ze dan ook nog verdedigende versterkingen moeten halen dan
Dat salarishuis van hun knalt trouwens ook wel eens uit elkaar volgensmij zelfs die engelaar staat daar nog voor 1,5+ miljoen op geloof ik :D :')
pi_121267623
quote:
9s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:40 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Maher zal alleen naar PSV gaan als Strootman weggaat. En dan zitten ze alsnog met een oude man die het niet meer kan belopen, een jonge Zweed waarvan je maar moet afwachten of hij het niveau aankan, een wat oudere Zweed die het amper laat zien in topwedstrijden, een blind paard en wat talent dat nooit aan spelen toe komt en dus in hun ontwikkeling stagneert. Laat PSV maar lekker kopen :7
pi_121267715
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:46 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Maher zal alleen naar PSV gaan als Strootman weggaat. En dan zitten ze alsnog met een oude man die het niet meer kan belopen, een jonge Zweed waarvan je maar moet afwachten of hij het niveau aankan, een wat oudere Zweed die het amper laat zien in topwedstrijden, een blind paard en wat talent dat nooit aan spelen toe komt en dus in hun ontwikkeling stagneert. Laat PSV maar lekker kopen :7
Ik denk dat ze daar zomaar 8 mln voor uit de kast gaan trekken.

Narsingh is tenslotte uit de roulatie. En PSV kennende gaan ze echt niet Depay voor de leeuwen gooien. Je zou maar een jeugdspeler de kans geven.
Wijnaldum zetten ze op rechts. Maher op tien. En klaar is kees.

Als Strootman weggaat halen ze daar ook vast een andere speler voor.
pi_121267858
quote:
2s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:49 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Ik denk dat ze daar zomaar 8 mln voor uit de kast gaan trekken.

Narsingh is tenslotte uit de roulatie. En PSV kennende gaan ze echt niet Depay voor de leeuwen gooien. Je zou maar een jeugdspeler de kans geven.
Wijnaldum zetten ze op rechts. Maher op tien. En klaar is kees.

Als Strootman weggaat halen ze daar ook vast een andere speler voor.
als dat gebeurd krijg ik echt medelijden met Depay :') vind nu al btje zielig voor m eigenlijk..

maar ey, psv is geen koopclub hoor !!! :D :'( :D
  maandag 7 januari 2013 @ 13:54:35 #144
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_121267882
quote:
14s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:39 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Het is al jaren onze best presterende speler die moet je nooit verkopen
pi_121268015
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

staat wel weer een nieuwe best presterende speler op

nee maar evn serieus dat is wel atlijd zo trouwens eerst met vertrrek van KJH, toen Suarez (werden we ook alsnog gwn kampioen) dus zal nu ook weer zijn
pi_121268505
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Best presterend misschien, maar zeker niet best spelend. Leuk die statistieken verder maar hij heeft het altijd moeten hebben van betere spelers om hem heen. Eerst met Pantelic, nu met Eriksen. Haal De Jong uit je elftal en je hebt nog steeds een prima team (dat er voetballend zelfs op vooruit gaat), haal Eriksen weg en je bent plotseling al je creativiteit kwijt. En daarom gaat Siem nooit de echte top halen en zie ik graag dat we hem verkopen :)
  maandag 7 januari 2013 @ 14:17:06 #147
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_121268679
Hij maakt je wel kampioen 2 jaar terug en op de momenten dat hij er moet staan dan staat hij er. Mensen onderschatten hem nogal
  maandag 7 januari 2013 @ 14:20:10 #148
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_121268769
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hij maakt je wel kampioen 2 jaar terug en op de momenten dat hij er moet staan dan staat hij er. Mensen onderschatten hem nogal
Dit dus.

Siem presteert altijd als het echt moet.
Helaas wel vaak het idee dat hij op 70% speelt tegen een VVV of Willem II maar hij stelt nooit teleur in topwedstrijden...en laten we eerlijk zijn dat is ook wat waard.

Ik zou als de Jong helemaal gek worden van het schaakspelletje wat met hem wordt gespeeld als het om zijn positie gaat. Ik blijf erbij dat De Jong het best is met een aanspeelpunt voor hem. In de tijd van Pantellic was Siem absoluut beter dan met de spitsen die daarna voor hem neer zijn gezet.
So confused when you're lost in the groove
pi_121268888
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hij maakte ons kampioen? Charisteas 'maakte' Griekenland ook Europees kampioen, oftewel drogredenatie. Siem is een aardige speler maar overal net-niet. Heeft te weinig techniek en overzicht voor het middenveld, komt ook net tekort voor de spitspositie.
  maandag 7 januari 2013 @ 14:31:33 #150
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_121269169
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:23 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Hij maakte ons kampioen? Charisteas 'maakte' Griekenland ook Europees kampioen, oftewel drogredenatie. Siem is een aardige speler maar overal net-niet. Heeft te weinig techniek en overzicht voor het middenveld, komt ook net tekort voor de spitspositie.
Siem heeft voor ons de Beker gewonnen, 2x belangrijk geweest in het kampioenschap en zonder Siem hadden we waarschijnlijk ook geen Europees voetbal meer gespeeld dit seizoen.
Jammer dat hij zo enorm onderschat wordt want techniek heeft hij echt wel en overzicht plus een fantastisch schot en een prima kopper.
So confused when you're lost in the groove
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')