SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door JRRY op 06-01-2013 12:26:56 ]
wat?quote:
iehlquote:
aah waar ga je heenquote:Op zondag 6 januari 2013 12:26 schreef supersof het volgende:
Laatste vakantie dag totdat ik ga interrailen : ( En dat gaat waarschijnlijk niet eens door
Ik weet nog niet. Denk het zuidenquote:
jeeeeejquote:
Boksquote:
ja hoorquote:
Jawel hoor. Maar meer dat dit de laatste vakantiedag is. En ik ga werken enzo. En pas weer vakantie heb als ik ga interrailen in mei ergens.quote:Op zondag 6 januari 2013 12:29 schreef JRRY het volgende:
[..]
DUs je bent vanaf morgen niet meer op FOK!![]()
![]()
?
jaquote:Op zondag 6 januari 2013 12:30 schreef supersof het volgende:
[..]
ja hoormet jou?
[..]
Jawel hoor. Maar meer dat dit de laatste vakantiedag is. En ik ga werken enzo. En pas weer vakantie heb als ik ga interrailen in mei ergens.
Waar ga je werken danquote:Op zondag 6 januari 2013 12:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Jawel hoor. Maar meer dat dit de laatste vakantiedag is. En ik ga werken enzo. En pas weer vakantie heb als ik ga interrailen in mei ergens.
Het huiswerk? Duits, Frans, economie, wiskunde, aardrijkskunde.quote:
mooi zoquote:
Wist je dat nog nietquote:
Och wat leuuk, ik kom brood bij jou kopenquote:Op zondag 6 januari 2013 12:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Wist je dat nog nietBij de ah broodafdeling.
quote:Op zondag 6 januari 2013 12:31 schreef Faux. het volgende:
[..]
Het huiswerk? Duits, Frans, economie, wiskunde, aardrijkskunde.
Dat is best veel. Ik wiskunde &engelsquote:Op zondag 6 januari 2013 12:31 schreef Faux. het volgende:
[..]
Het huiswerk? Duits, Frans, economie, wiskunde, aardrijkskunde.
Frans is alleen woordjes gelukkig, geen grammaticaquote:Op zondag 6 januari 2013 12:32 schreef Nestalgie het volgende:
[..]bij frans is er vast wel een antwoord: passe compose
Wiskunde neemt het meeste tijd in beslagquote:
Moet je wel helemaal hierheen komenquote:Op zondag 6 januari 2013 12:32 schreef JRRY het volgende:
[..]
Och wat leuuk, ik kom brood bij jou kopen
Frans woordjes ben ik echt suppppppppergoed in. Ik haal altijd tienen voor idioomsquote:Op zondag 6 januari 2013 12:33 schreef Faux. het volgende:
[..]
Frans is alleen woordjes gelukkig, geen grammatica
Welke wiskunde? A/B/C/Dquote:Op zondag 6 januari 2013 12:34 schreef Faux. het volgende:
[..]
Wiskunde neemt het meeste tijd in beslag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |