Ik verkies JimHalpert eerder!quote:Op zondag 6 januari 2013 12:18 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Bedankt:s
Zullen we een keer daten?
Gadverdamme zoiets doe je toch niet, smeerpijp!quote:Op zondag 6 januari 2013 12:54 schreef madeliefff het volgende:
Haha en ook in dit topic mogen jullie pics plaatsen. Nu mogen wij vrouwen ook een keer:p
quote:Op zondag 6 januari 2013 12:55 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Gadverdamme zoiets doe je toch niet, smeerpijp!
K weet niet waar jij t over hebt, maar ik heb t over mannen beoordelen.quote:Op zondag 6 januari 2013 12:55 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Gadverdamme zoiets doe je toch niet, smeerpijp!
Ja, alsof wij allemaal objecten zijn die in een rijtje klaarstaan om gekeurd te worden voor jullie vermaak zekerquote:Op zondag 6 januari 2013 12:57 schreef madeliefff het volgende:
[..]
K weet niet waar jij t over hebt, maar ik heb t over mannen beoordelen.
quote:Op zondag 6 januari 2013 12:57 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja, alsof wij allemaal objecten zijn die in een rijtje klaarstaan om gekeurd te worden voor jullie vermaak zeker
en zelf geen pic postenquote:Op zondag 6 januari 2013 12:56 schreef -supergirl- het volgende:
sinds wanneer bestaan die dan? mannelijke fokkers zijn lelijk
Okquote:Op zondag 6 januari 2013 12:18 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Bedankt:s
Zullen we een keer daten?
Ja jeetje mineetje. Mannen moeten ook altijd gelijk zo emotioneel gaan doen.quote:Op zondag 6 januari 2013 12:57 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja, alsof wij allemaal objecten zijn die in een rijtje klaarstaan om gekeurd te worden voor jullie vermaak zeker
quote:Op zondag 6 januari 2013 12:57 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |