love itquote:Op zondag 6 januari 2013 20:04 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
maar maumau jij houdt toch nog wel van worst
Mensen die niet reageren als Natte Bobquote:Op zondag 6 januari 2013 20:04 schreef DesmondKilometer het volgende:
[..]
nouja, geen idee, we zullen wel laat in 2013 of anders 2014 meer over mij horen hoop ik
Michhas, aangenaam.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:03 schreef Michhas het volgende:
[..]
Fucking haten op Der Nürnburger
Je begint met een achterstand.
Maar vertel, stel jezelf eens voor.
Goede UI man.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Michhas, aangenaam.
- Michhas aangenaam.
Fora.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:04 schreef DesmondKilometer het volgende:
[..]
ik had al zo'n gevoel, volgens mij zijn hier de kluizenaars die vervreemd zijn van andere sub-forums
Mijn naam is dus maumau, ennuh, sinds ik bijna de volledige populatie aan draken heb geslacht, verdien ik mijn geld via het verkopen van hun huid op ebay, en shit jobs zoals vleesverkoop bij slim-jimquote:Op zondag 6 januari 2013 20:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Mensen die niet reageren als Natte BobMensen die zich niet voorstellen
Precies. Bob is ook echt de laatste die een beetje normaal kon doen hierquote:Op zondag 6 januari 2013 20:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Mensen die niet reageren als Natte BobMensen die zich niet voorstellen
niet maumauquote:Op zondag 6 januari 2013 20:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Fora.
Maar goed, blijkbaar ben je niet MauMau, jammer. Stel je eens voor
Nee. En het is voor nieuwe mensen blijkbaar extreem moeilijk om je even normaal voor te stellen.quote:
quote:Op zondag 6 januari 2013 20:09 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee. En het is voor nieuwe mensen blijkbaar extreem moeilijk om je even normaal voor te stellen.
17-01-2013 NEVR FORGET FOREVER IN OURE HEARTS VOOR ALTYDquote:Op zondag 6 januari 2013 20:08 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
There's more where that came from.
quote:Op zondag 6 januari 2013 20:09 schreef DesmondKilometer het volgende:
stel ik me voor, is het nog niet goed, jesus, ontevreden
quote:
Je heet toch geen Maumau, of wel dan. Laat maar weer. Michiel, ik begin er niet meer aan.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:09 schreef DesmondKilometer het volgende:
stel ik me voor, is het nog niet goed, jesus, ontevreden
Het wordt tijd dat dit welkomstcomité met pensioen gaat manquote:Op zondag 6 januari 2013 20:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Je heet toch geen Maumau, of wel dan. Laat maar weer. Michiel, ik begin er niet meer aan.
THUNDERDOME AFTERPARTY!!!!!!1!!!quote:Op zondag 6 januari 2013 20:10 schreef Michhas het volgende:
[..]
17-01-2013 NEVR FORGET FOREVER IN OURE HEARTS VOOR ALTYD
dm's kijken ze sowieso na hier, maar dat mag je niet zeggenquote:Op zondag 6 januari 2013 19:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die shit krijg ik ook, kijken ze tegenwoordig ook dm's na voor klonen?
Ja serieus he. Ik vraag me altijd af wat die mensen in de kroeg tegen mensen zeggen.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat dit welkomstcomité met pensioen gaat man
Naam, Toe naam, woonplaats, leeftijd, zussen(incl. Leeftijd), bsn, opleiding/Baan, gamertag en een lekker wijf voor binnenkomstquote:Op zondag 6 januari 2013 20:11 schreef DesmondKilometer het volgende:
ik speel minecraft op de laptop, en vaak rpg's en action-stealth games, ik eet geen varken wegens allergie, ik ben verschrikkelijk lui, ik kraak mensen af als ik vind dat ze gelijk hebben, en ik ben van plan ooit binnen 30 jaar FOK! overtenemen met een leger van androids en Cores, mijn beste vriend is een tak die ik vond in een bos
beter?
Ik weet nog goed met Natte! Vroegen we goh, stel je eens voor. Die man legt gewoon direct zijn levensverhaal neer. Bobquote:Op zondag 6 januari 2013 20:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat dit welkomstcomité met pensioen gaat man
quote:Op zondag 6 januari 2013 20:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja serieus he. Ik vraag me altijd af wat die mensen in de kroeg tegen mensen zeggen.
"Hoe heet je?"
Zeg ik niet.
"wtf?"
JA NOU DOE NIET ZO MOEILIJK
"Eh, ok"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |