SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben blij dat mijn games goed terecht komenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:01 schreef Rossdale het volgende:
Saboteur uitgespeeld, tof spelletje wel
quote:Op zondag 6 januari 2013 10:13 schreef Cliffy het volgende:
[..]
waarschijnlijk zijn het vrienden van Nick?
good 4 uquote:Op zondag 6 januari 2013 11:09 schreef DesmondKilometer het volgende:
Verdorie, ik baal ervan dat ik far cry 3 al klaar heb
wat is het verschil tussen 2 en 3quote:Op zondag 6 januari 2013 11:13 schreef SoldMayor het volgende:
Gewoon deze als achtergrond:
[ afbeelding ]
Of deze:
[ afbeelding ]
Of die:
[ afbeelding ]
![]()
Of wat andere: http://www.rockstargames.com/downloads#/?collection=3&series=5481
Tweede is echt awesome, dat wordt m'n achtergrondquote:Op zondag 6 januari 2013 11:13 schreef SoldMayor het volgende:
Gewoon deze als achtergrond:
[ afbeelding ]
Of deze:
[ afbeelding ]
Of die:
[ afbeelding ]
![]()
Of wat andere: http://www.rockstargames.com/downloads#/?collection=3&series=5481
Sicke boi, jij bent gwn konecktet over de hele wereldquote:Op zondag 6 januari 2013 11:32 schreef SoldMayor het volgende:
Heb uit 144 landen views op me kanaal.![]()
Waaronder:
248 uit Saoedi-Arabië
130 uit Kazachstan_!
42 uit Koeweit
28 uit Irak![]()
21 uit Mongolie
18 uit Syrie![]()
13 uit Palestijnse gebieden.![]()
5 uit Kenia.
Stroom doet het weer in Duitsland?quote:Op zondag 6 januari 2013 11:48 schreef Pixell het volgende:
Sicke boi, jij bent gwn konecktet over de hele wereld
HURRHURRquote:Op zondag 6 januari 2013 11:54 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Stroom doet het weer in Duitsland?
Zo tof dus? Ik wil hem ook nog graag spelenquote:Op zondag 6 januari 2013 11:09 schreef DesmondKilometer het volgende:
Hoi Maumauquote:Op zondag 6 januari 2013 11:09 schreef DesmondKilometer het volgende:
Binnenkort gaan we halo'n he! Laatst nog met nova gespeeld, stoma kwam ook nog even langs maar die dashboarde na 1 game al, kort maar krachtig zullen we maar zeggen!quote:Op zondag 6 januari 2013 11:54 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Stroom doet het weer in Duitsland?
Nee, ik ging een ander team zoeken. Ik had geen zin om te verliezen terwijl ik 25-10 stond.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:55 schreef Pixell het volgende:
[..]
Binnenkort gaan we halo'n he! Laatst nog met nova gespeeld, stoma kwam ook nog even langs maar die dashboarde na 1 game al, kort maar krachtig zullen we maar zeggen!
quote:Op zondag 6 januari 2013 14:01 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nee, ik ging een ander team zoeken. Ik had geen zin om te verliezen terwijl ik 25-10 stond.
Niets nieuws toch?quote:Op zondag 6 januari 2013 13:55 schreef Pixell het volgende:
[..]
Binnenkort gaan we halo'n he! Laatst nog met nova gespeeld, stoma kwam ook nog even langs maar die dashboarde na 1 game al, kort maar krachtig zullen we maar zeggen!
Waarom speel je dan wel met team bozzdale in één team?quote:Op zondag 6 januari 2013 14:13 schreef KoningStoma het volgende:
https://app.halowaypoint.(...)tch-eb231f372f2920e0
Hier, twee teammates die -12 en -14 hebben. Dan hoeft het niet meer
quote:Op zondag 6 januari 2013 19:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Waarom speel je dan wel met team bozzdale in één team?
wie is maumau?quote:Op zondag 6 januari 2013 19:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
MauMau back in the house, makrelen vliegen door de lucht
Om dezelfde rede dat sommigen zichzelf snijdenquote:Op zondag 6 januari 2013 19:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Waarom speel je dan wel met team bozzdale in één team?
quote:
ik denk dat je de verkeerde persoon bedoeltquote:Op zondag 6 januari 2013 19:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]![]()
Held, zo lang hier niet geweest en weer terugkomen
Hoe staat het met het drakendoden?
Jaja blablabla anders hebben ze weer door dat je een kloon bent etc, ik snap hemquote:Op zondag 6 januari 2013 19:30 schreef DesmondKilometer het volgende:
[..]
ik denk dat je de verkeerde persoon bedoelt
ssssshhhtquote:Op zondag 6 januari 2013 19:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jaja blablabla anders hebben ze weer door dat je een kloon bent etc, ik snap hem
je bent hopelijk nog niet vergeten dat die ene weddenschap die ik van je won? ik krijg nog 50 cent van je...quote:Op zondag 6 januari 2013 19:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Typische MauMau humor dit, I love it. Goed dat je terugbent sappige treurwilg van me![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |