Als je een heel weekend hebtquote:Op zondag 6 januari 2013 11:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja dat kan ookEven naar een ander land op en neer
Ik weet niet hoe accuraat deze lijst nog is; https://www.google.nl/url(...)=bv.1355534169,d.d2kquote:Op zondag 6 januari 2013 11:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, ik had het over een stuk asfalt waar je overheen kan cruisen met de auto
Typisch een PeuRac grap..... zooooooo NIET grappigquote:Op zondag 6 januari 2013 11:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe accuraat deze lijst nog is; https://www.google.nl/url(...)=bv.1355534169,d.d2k
quote:Op zondag 6 januari 2013 11:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe accuraat deze lijst nog is; https://www.google.nl/url(...)=bv.1355534169,d.d2k
Kom je man eens weghalen hier!!quote:
Allang. Hij is ook druk!quote:
Ach, aangezien hij zich afvraagt hoe accuraat de lijst nog is, betekent dat hij de nodige locaties vroeger bezocht heeft.quote:
Dat mag jij denken, maar dat baseerde ik op de preview van google, welke liet zien dat het uit 2009 wasquote:Op zondag 6 januari 2013 11:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, aangezien hij zich afvraagt hoe accuraat de lijst nog is, betekent dat hij de nodige locaties vroeger bezocht heeft.
Heeft hij medicatie dan? Niemand die mij dat even verteld hequote:Op zondag 6 januari 2013 11:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heeft hij zijn pilletje nog niet gehad dan?
Probeer je er maar uit te lullenquote:Op zondag 6 januari 2013 11:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat mag jij denken, maar dat baseerde ik op de preview van google, welke liet zien dat het uit 2009 was
Jawelquote:Op zondag 6 januari 2013 11:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heeft hij medicatie dan? Niemand die mij dat even verteld he
Die heb ik niet in huisquote:Op zondag 6 januari 2013 11:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jawel
Worstenbroodjes, die grote pillen
Hij wil graag naar Spijk komen. Ik stuur hem alvastquote:Op zondag 6 januari 2013 11:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En hij is ze ook vergeten natuurlijk
Tja.... dan sterkte
Ik ben toch niet thuisquote:Op zondag 6 januari 2013 11:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij wil graag naar Spijk komen. Ik stuur hem alvast
Hij zit nu te huilen !quote:
Hij wordt al getroost door Jules.quote:
Awwwwwwwwwquote:Op zondag 6 januari 2013 11:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij wordt al getroost door Jules.
Die heeft de hele nacht bij WT gelegenquote:
echtquote:Op zondag 6 januari 2013 11:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die heeft de hele nacht bij WT gelegen![]()
IN zn slaapzak zelfs.
hier is het een beetje grauwquote:
Ohhh heerlijk strandquote:Op zondag 6 januari 2013 11:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja daarom straks lekker naar het strand
Uitwaaien en wandelen met de hond
zou fijn zijnquote:Op zondag 6 januari 2013 11:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Helemaal eens, dus toedeloe![]()
![]()
[..]
Misschien breekt straks de zon nog door
quote:
goeiemiddag alles goed?quote:
niks te doen?quote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Deze.
[ afbeelding ]
Je ziet het niet echt goed, maar het is een Ragdoll, dus zo'n groot pluizig beertje, zoals deze. Blauwe oogjes, dikke staart, lang haar en lekker groot.
[ afbeelding ]
aaah nou ja daar is het zondag voor hequote:
proostquote:
Kan ook jaquote:Op zondag 6 januari 2013 12:18 schreef Giertje het volgende:
[..]
aaah nou ja daar is het zondag voor he
ik heb nog zat te doen alleen geen zin om wat te doen
quote:
mixen?quote:Op zondag 6 januari 2013 12:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb altijd 2 favorieten. Mojito en pina colada. En ik kan nooit kiezen.
mja ik moet welquote:
Ik had al toegezegd en het mijn moeder beloofd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |