SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fokke & Sukke:SPOILER: Credits mogen naar HuppelmutsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
Ik wacht nu tot iemand een opmerking maakt over een kut i.c.m. deze smiley:
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Jaarlijksquote:Op zondag 6 januari 2013 02:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In die bijna 10 jaar dat ik op mezelf woon, heeft mn moeder maar 1x schoon gemaakt en dat was tijdens mijn verhuizing naar mn huidige appartement..
Stttt, ik hou er gewoon niet vanquote:Op zondag 6 januari 2013 02:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe groot jouw huis is/was maar dat klinkt als enorme luiheid.. Zit liever op de bank met de katten
.
Ik heb een lieve moederquote:Op zondag 6 januari 2013 02:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
Mijn moeder zou het ook vertikken trouwens.Die gaat echt niet mijn zooi opruimen omdat ik er te lui voor ben.
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Moederskindje.quote:Op zondag 6 januari 2013 03:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jaarlijks.
[..]
Stttt, ik hou er gewoon niet van. Zit liever op de bank met de katten
.
[..]
Ik heb een lieve moeder.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Mijn ouders wonen in het buitenland, dus ik moet wel alles zelf doen.
luilak, overigens moet je met katten juist extra schoonmaken, die kunnen stress krijgen van een vieze omgevingquote:Op zondag 6 januari 2013 03:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jaarlijks.
[..]
Stttt, ik hou er gewoon niet van. Zit liever op de bank met de katten
.
[..]
Ik heb een lieve moeder.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Godver, 1 dag voordat ik weer naar NL ga en ik begin te vervellen.Zo oneerlijk altijd.
bij mn broertje kwam ze maandelijks, tot hij ging samenwonen, nu is t elk kwartaal...quote:Op zondag 6 januari 2013 03:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb ook een hele lieve moeder, maar ze wil wel graag dat haar kinderen zelfstandig zijn."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Mijn moeder woont zo'n 20 minuten rijden van mij, maar ik doe het nog steeds zelf.quote:Op zondag 6 januari 2013 03:07 schreef AldoTheApache het volgende:
Mijn ouders wonen in het buitenland, dus ik moet wel alles zelf doen.
Overigens is ze jaren geleden toen ik nog thuis woonde al gestopt met mijn kamer schoonmaken. Nouja, als ze toch aan het stofzuigen was dan zoog ze het stukje vloer waar geen kleren of boeken lagen.
En mijn bed afhalen en opmaken, dat deed ze ook.![]()
toen ik thuis woonde, stak ik geen vinger uitquote:Op zondag 6 januari 2013 03:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mijn moeder woont zo'n 20 minuten rijden van mij, maar ik doe het nog steeds zelf.
Overigens is ze jaren geleden toen ik nog thuis woonde al gestopt met mijn kamer schoonmaken. Nouja, als ze toch aan het stofzuigen was dan zoog ze het stukje vloer waar geen kleren of boeken lagen.
En mijn bed afhalen en opmaken, dat deed ze ook.
Moet er toch niet aandenken dat mijn moeder dan komt schoonmaken.quote:Op zondag 6 januari 2013 03:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
bij mn broertje kwam ze maandelijks, tot hij ging samenwonen, nu is t elk kwartaal...![]()
Wat?quote:Op zondag 6 januari 2013 03:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
bij mn broertje kwam ze maandelijks, tot hij ging samenwonen, nu is t elk kwartaal...![]()
Dat zou ik als vriendin zijnde dus ook echt niet pikken he. Maar sowieso wil ik een vent die gewoon zelfstandig een huishouden kan runnen. Tegen de tijd dat we dan huisje, boompje, beestje doen hoeft hij dat echt allemaal niet meer te doen. Maar dan weet hij iig wel hoeveel werk het is.
![]()
maar luie kinders, deze jongeman gaat zijn schone kussen knuffelen voor minimaal 8u"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Ik ook niet.quote:Op zondag 6 januari 2013 03:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
toen ik thuis woonde, stak ik geen vinger uitHeel af en toe wel, en dan had mijn tapijt opeens een heel andere kleur.
![]()
![]()
![]()
Toen ik nog thuis woonde deed mijn ma niets in mijn kamer. Maar het leek dan ook altijd alsof er een bom was gevallenquote:Op zondag 6 januari 2013 03:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mijn moeder woont zo'n 20 minuten rijden van mij, maar ik doe het nog steeds zelf.
En mijn bed afhalen en opmaken, dat deed ze ook.
Ik ben dus echt een vaderskindje, maar sinds hun gescheiden zijn kan ik ineens veel beter met mijn moeder opschietenquote:. Ik ben al met al toch meer een einzelganger
. Heb niemand nodig behalve een vriendin
. En ook zonder die red ik me goed
.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Vergeleken met mijn broers was mijn kamer nog best netjes. Maar dat zegt vooral iets over de staat van hun kamers.quote:Op zondag 6 januari 2013 03:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Toen ik nog thuis woonde deed mijn ma niets in mijn kamer. Maar het leek dan ook altijd alsof er een bom was gevallen![]()
![]()
Durf ik te vragen hoezo?quote:Op zondag 6 januari 2013 03:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ook niet.Heel af en toe wel, en dan had mijn tapijt opeens een heel andere kleur.
![]()
zij vind het wel makkelijk geloof ik.quote:Op zondag 6 januari 2013 03:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wat?![]()
Dat zou ik als vriendin zijnde dus ook echt niet pikken he. Maar sowieso wil ik een vent die gewoon zelfstandig een huishouden kan runnen. Tegen de tijd dat we dan huisje, boompje, beestje doen hoeft hij dat echt allemaal niet meer te doen. Maar dan weet hij iig wel hoeveel werk het is.
ik moet er ook niet aan denkenquote:Op zondag 6 januari 2013 03:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet er toch niet aandenken dat mijn moeder dan komt schoonmaken.ik echt nooit. Maakte het alleen vies, door vette auto onderdelen in de keuken schoon te maken enzoquote:Op zondag 6 januari 2013 03:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ook niet.Heel af en toe wel, en dan had mijn tapijt opeens een heel andere kleur.
![]()
Zwitserland toch ?quote:Op zondag 6 januari 2013 03:07 schreef AldoTheApache het volgende:
Mijn ouders wonen in het buitenland, dus ik moet wel alles zelf doen.The only easy day, was yesterday. (USMC)
Dan is het hier dus nog niet viesquote:Op zondag 6 januari 2013 03:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
luilak, overigens moet je met katten juist extra schoonmaken, die kunnen stress krijgen van een vieze omgeving, de katten zijn erg relaxed
.
Sinds hun?quote:Op zondag 6 januari 2013 03:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben dus echt een vaderskindje, maar sinds hun gescheiden zijn kan ik ineens veel beter met mijn moeder opschieten. Ik ben al met al toch meer een einzelganger
. Heb niemand nodig behalve een vriendin
. En ook zonder die red ik me goed
.
Boks ouwe!
dat zegt niet allesquote:Op zondag 6 januari 2013 03:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan is het hier dus nog niet vies, de katten zijn erg relaxed
.
Waarom niet.quote:C'est la vie
quote:Op zondag 6 januari 2013 03:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
zij vind het wel makkelijk geloof ik.quote:Ipv grijzig-geel was het dan opeens veel feller, doordat er minder stof in/op zat.
![]()
3:15.......quote:
Hier is het 7:45, maar ik kan niet meer slapen
Blijf wel uit de buurt van de scheermesjes.quote:Op zondag 6 januari 2013 03:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af.Morgen ga ik mezelf zo haten.
C'est la vie
ohja, ik ging slapen
Heeft ze een baard?quote:Op zondag 6 januari 2013 03:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Blijf wel uit de buurt van de scheermesjes.
quote:Op zondag 6 januari 2013 03:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Blijf wel uit de buurt van de scheermesjes.Komt goed!
![]()
Nee ontzettend harige oksels.quote:C'est la vie
Ik geloof je op je blauwe/groene/zwarte/grijze/bruine ogen (doorhalen wat niet van toepassing is)quote:C'est la vie
En dan nu de hamvraag: kan ze er ook shag van draaien?quote:
Doe je dat dan?quote:Op zondag 6 januari 2013 03:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Met scheermesjes kan ik gaan krassen, als ik mezelf haat.
Nee maar het wel genoeg om op te plakken als schaamhaar.quote:Op zondag 6 januari 2013 03:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En dan nu de hamvraag: kan ze er ook shag van draaien?C'est la vie
Geen idee welke kleur mijn ogen zijn joh.quote:Op zondag 6 januari 2013 03:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik geloof je op je blauwe/groene/zwarte/grijze/bruine ogen (doorhalen wat niet van toepassing is)
Maar goedzo.![]()
Dit is 1 stap te ver! Schaam je!quote:Op zondag 6 januari 2013 03:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee maar het wel genoeg om op te plakken als schaamhaar.
Als hij het daarvoor wil gebruiken omdat hij van zichzelf geen schaamhaar heeft, mag dat wel van mij hoor.quote:Op zondag 6 januari 2013 03:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dit is 1 stap te ver! Schaam je!
Het is winter, ik kan best even voor hem sparen.![]()
![]()
Als ik dat maar niet hoef te zien dan.quote:Op zondag 6 januari 2013 03:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Als hij het daarvoor wil gebruiken omdat hij van zichzelf geen schaamhaar heeft, mag dat wel van mij hoor.
Het is winter, ik kan best even voor hem sparen.![]()
![]()
Dat is niet nodig hoor.quote:Op zondag 6 januari 2013 03:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Als hij het daarvoor wil gebruiken omdat hij van zichzelf geen schaamhaar heeft, mag dat wel van mij hoor.
Het is winter, ik kan best even voor hem sparen.
C'est la vie
Welke kleur heb je? Ik heb wel interesse in oranje schaamhaar. Lijkt me best apart als bruinharige.quote:
Liefjes, ik ga slapen.
Truste allemaal![]()
en
aan bambi
.
Trustenquote:Op zondag 6 januari 2013 03:33 schreef DaMook het volgende:
Liefjes, ik ga slapen.
Truste allemaal![]()
en
aan bambi
.
quote:Op zondag 6 januari 2013 03:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Welke kleur heb je? Ik heb wel interesse in oranje schaamhaar. Lijkt me best apart als bruinharige.Ik ben wel een beetje rossig, maar oranje is het niet te noemen.
![]()
Slaap lekker!!quote:Op zondag 6 januari 2013 03:33 schreef DaMook het volgende:
Liefjes, ik ga slapen.
Truste allemaal![]()
en
aan bambi
.
![]()
Wat is jouw haarkleur dan? Van origine.quote:Op zondag 6 januari 2013 03:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Ik ben wel een beetje rossig, maar oranje is het niet te noemen.
C'est la vie
Ik ben zo blij dat de ijsjes die ik vergeten was in de vriezer te doen precies het soort ijsjes waren waarbij het niet erg is.![]()
![]()
Ik ben nu vrijwel helemaal blond, met nog een heeele lichte rode gloed. Maar ik was roder vroeger. Strawberry blonde ofzo?quote:Op zondag 6 januari 2013 03:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat is jouw haarkleur dan? Van origine.![]()
quote:Op zondag 6 januari 2013 03:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ben nu vrijwel helemaal blond, met nog een heeele lichte rode gloed. Maar ik was roder vroeger. Strawberry blonde ofzo?.
Wait whut?quote:Op zondag 6 januari 2013 03:49 schreef Ishimaru het volgende:
Huppel heeft nu een trio met Vinnie en WT
Wie is wt?
Echt? Godverdomme he.quote:Op zondag 6 januari 2013 03:51 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
watertornado
Ik had zelfde reactie...
C'est la vie
Pics or it didn't happenquote:Op zondag 6 januari 2013 03:51 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
watertornado
Ik had zelfde reactie...
Whut?quote:Op zondag 6 januari 2013 03:49 schreef Ishimaru het volgende:
Huppel heeft nu een trio met Vinnie en WT![]()
![]()
Ik geloof er eigenlijk niks van.C'est la vie
Trustenquote:Op zondag 6 januari 2013 03:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
Anyway. Tijd om te slapen.
Een paar uur geleden al, maarja.
Truste!
It's not gay if it is in a three way.quote:C'est la vie
quote:Op zondag 6 januari 2013 03:58 schreef heloef het volgende:
[..]
It's not gay if it is in a three way.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Tuurlijk, pics or it didn't happenquote:Op zondag 6 januari 2013 03:49 schreef Ishimaru het volgende:
Mogguh![]()
![]()
![]()
Mogguhquote:Op zondag 6 januari 2013 09:12 schreef muhahaha het volgende:
Mogeh lola.
Hm strijken, moet ik nog doen.
Strijken
Gelukkig van de week al gedaan![]()
...quote:Op zondag 6 januari 2013 03:49 schreef Ishimaru het volgende:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Mogguh lieverds en fantasierijke mensjes.
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:Op zondag 6 januari 2013 10:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik stel het uit tot vanmiddag, as usual.
lekker muziekkie aan en knallen
![]()
![]()
Muziek is altijd goed. De jongens zijn zo de hort opquote:Op zondag 6 januari 2013 10:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is sowieso wel een goede tip.
Mogeh Vinniiee
Ze gaan zwemmen dus gaat er hier ook wel ff een muziekje aan
Mogguh vin![]()
![]()
Ga je niet mee?quote:Op zondag 6 januari 2013 10:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Muziek is altijd goed. De jongens zijn zo de hort op
Mogguh vin![]()
Ok dat jullie op FOK zeiken en zeuren over mij en Vin prima, laat het lekker ver bij FB vandaan!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik wil ook zwemmenquote:Op zondag 6 januari 2013 10:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Muziek is altijd goed. De jongens zijn zo de hort op
Mogguh vin
[b]AirwiN schreef [/b]
Ow vervelend welquote:Op zondag 6 januari 2013 10:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
NopeKan niet ivm tape op mijn schouder en ik ga vanmiddag ff weg.
.
Beterschap.
![]()
Lopen er mensen te zeiken en zeuren?quote:Op zondag 6 januari 2013 10:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Ok dat jullie op FOK zeiken en zeuren over mij en Vin prima, laat het lekker ver bij FB vandaan!
Das wel sneu
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
zwemmeetquote:Op zondag 6 januari 2013 10:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ach andere keer weer
Thnks duurt beetje lang allemaa.
Hopelijk gaat het snel over.![]()
quote:Op zondag 6 januari 2013 10:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
zwemmeet.
Hopelijk gaat het snel over.dat durf ik niet hoor
![]()
WT is een held!! Ook in de ochtend
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 6 januari 2013 10:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook, maar zwemmen is like bijna naakt
[b]AirwiN schreef [/b]
Daarom nooit het water in gaanquote:Op zondag 6 januari 2013 10:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Onzeker dit datmensen die je willen verzuipen..
![]()
![]()
Dat verzuipen is idd zwaar kut!quote:Op zondag 6 januari 2013 10:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Onzeker dit datmensen die je willen verzuipen..
[b]AirwiN schreef [/b]
Weet ik, alsof ik een spierbundel ben. Niks geen spieren of borsthaarquote:Op zondag 6 januari 2013 10:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook, maar zwemmen is like bijna naakt. Schijt aan de andere mensen... ow wel een buikje, charmant
.
![]()
Ja gek he, want normaal hecht ik daar geen waarde aan, maar zo'n Zwemmeet dan weer wel.quote:Op zondag 6 januari 2013 10:37 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Daarom nooit het water in gaan
Sorry dat ik daar eerlijk in ben![]()
![]()
Chicka!!!!!!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 6 januari 2013 10:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja gek he, want normaal hecht ik daar geen waarde aan, maar zo'n Zwemmeet dan weer wel.
Sorry dat ik daar eerlijk in ben
Als ik ga 'zwemmen' ga ik serieus bijna niet het water in hoor
Ik blijf altijd aan de kant. Iemand moet toch de boel in de gaten houden![]()
![]()
Jij bent de badmeesteresquote:Op zondag 6 januari 2013 10:40 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik blijf altijd aan de kant. Iemand moet toch de boel in de gaten houdenkontjes in den gaten houden zeker
![]()
![]()
![]()
Jij mag meequote:Op zondag 6 januari 2013 10:40 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik blijf altijd aan de kant. Iemand moet toch de boel in de gaten houden.
![]()
Onder andere jaquote:Op zondag 6 januari 2013 10:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij bent de badmeestereskontjes in den gaten houden zeker
![]()
![]()
![]()
Is leuk!quote:
En het grootste voordeel is bij een zwemmeet is het eigenlijk onmogelijk dat er foto's gemaakt worden
[b]AirwiN schreef [/b]
Dan blijf ik thuisquote:Op zondag 6 januari 2013 10:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is leuk!
En het grootste voordeel is bij een zwemmeet is het eigenlijk onmogelijk dat er foto's gemaakt worden![]()
![]()
onderwatercameraquote:Op zondag 6 januari 2013 10:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is leuk!
En het grootste voordeel is bij een zwemmeet is het eigenlijk onmogelijk dat er foto's gemaakt worden
Fotografisch geheugen![]()
![]()
Dat laatste is dan wel weer waarquote:Op zondag 6 januari 2013 10:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is leuk!
Ik wil jullie geen trauma's op het netvlies bezorgen.quote:Op zondag 6 januari 2013 10:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is leuk!
En het grootste voordeel is bij een zwemmeet is het eigenlijk onmogelijk dat er foto's gemaakt wordenPICSquote:Op zondag 6 januari 2013 10:44 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb wel een goede kont al zeg ik het zelf.
![]()
![]()
En een zwemmeet.. awesome. Ik hou van zwemmen
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Good!quote:Op zondag 6 januari 2013 10:47 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook wel lekker geslapen.
Hoe was de massage?
Goeie morgen
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Oehquote:Op zondag 6 januari 2013 10:50 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Erg lekkkeeer. Hij bleef nog tot één uur hangen
Niet eens slapenquote:Op zondag 6 januari 2013 10:50 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Erg lekkkeeer. Hij bleef nog tot één uur hangen
Hoe hard heb jij gereden danquote:Op zondag 6 januari 2013 10:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik was snel thuis hè
Ik hoop dat ik geen bekeuring krijg. Ik was in 25 minuten thuis
.
![]()
Je kent hem je hele leven al dus het is geen vreemdgaanquote:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Oh. Ook leuk!quote:Op zondag 6 januari 2013 10:53 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Neeee
Wij waren klasgenootjes op de basisschool. Dus oude herinneringen ophalen. Leuk!![]()
Zit wat inquote:Op zondag 6 januari 2013 10:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kent hem je hele leven al dus het is geen vreemdgaan![]()
![]()
Ik ga ook maar fysio worden.... goed excuus om aan mooie dames te zitten zonder dat ze het erg vindenquote:Op zondag 6 januari 2013 10:55 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja, hij is fysio en ik had last van m'n nek
Goed ideequote:Op zondag 6 januari 2013 10:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik ga ook maar fysio worden.... goed excuus om aan mooie dames te zitten zonder dat ze het erg vinden
14 SHADES OF GREY
Moet je doen. Ik vond het wel erg lekkerquote:Op zondag 6 januari 2013 10:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik ga ook maar fysio worden.... goed excuus om aan mooie dames te zitten zonder dat ze het erg vinden![]()
![]()
Ja, dat bedoel ik....quote:Op zondag 6 januari 2013 10:58 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Moet je doen. Ik vond het wel erg lekker
Muhahahaha was tegelijk met jou thuisquote:Op zondag 6 januari 2013 10:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik was snel thuis hè
Ik hoop dat ik geen bekeuring krijg
[b]AirwiN schreef [/b]
Ze reed nog harder?quote:Op zondag 6 januari 2013 10:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Muhahahaha was tegelijk met jou thuis![]()
![]()
En die woont verder of even ver? Of dichterbij?quote:Op zondag 6 januari 2013 10:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Muhahahaha was tegelijk met jou thuis
Sommige stukken 150 gereden![]()
![]()
Hangt van de route afquote:Op zondag 6 januari 2013 11:02 schreef muhahaha het volgende:
Ik moest naar Den Bosch, ik heb zo even een idee hoeveel km dat is.
14 SHADES OF GREY
Ach, op veel stukken mag je tegenwoordig 130.... dus valt meequote:Op zondag 6 januari 2013 11:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En die woont verder of even ver? Of dichterbij?
Sommige stukken 150 geredenDit account is niet meer in gebruik.![]()
Kan makkelijk!quote:Op zondag 6 januari 2013 11:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En die woont verder of even ver? Of dichterbij?
Sommige stukken 150 gereden
Van hier naar Rotterdam staan maar een paar flitspaaltjes
[b]AirwiN schreef [/b]
Dan zou ik blijven slapenquote:
14 SHADES OF GREY
Oh, dat is zeker wel tofquote:Op zondag 6 januari 2013 10:56 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja! We gaan misschien een reünie organiseren
Op dat stuk 120quote:Op zondag 6 januari 2013 11:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, op veel stukken mag je tegenwoordig 130.... dus valt meeEn 100
![]()
![]()
Ach, we horen je vanzelf wel klagen als je boetes ontvangtquote:
Naar Spijkenisse 36 minutenquote:Op zondag 6 januari 2013 11:02 schreef muhahaha het volgende:
Ik moest naar Den Bosch, ik heb zo even een idee hoeveel km dat is.
Naar De Bosch 33 minuten
Klopt wel ongeveer
Dus je hebt net zo hard gereden als ik![]()
![]()
Goed bezigquote:Op zondag 6 januari 2013 11:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Was ff dichtkitten en weer gaan.
Serieus he, ik trol je nu.
14 SHADES OF GREY
160 aangetiktquote:Op zondag 6 januari 2013 11:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Naar Spijkenisse 36 minuten
Naar De Bosch 33 minuten
Klopt wel ongeveer
Dus je hebt net zo hard gereden als ik.
![]()
Dat moest je kijken om daar achter te komenquote:Op zondag 6 januari 2013 11:09 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kijk Geordie Shore..... Jezus was een sletten
Ik had het nog nooit gezien, ik kijk nu aflevering 1.quote:Op zondag 6 januari 2013 11:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat moest je kijken om daar achter te komen
Ik hou van dat accent![]()
![]()
Ja maar jij had meewind. Dat geldt niet.quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
WT sloopt mn toetsenbord![]()
Maar wat ik wilde zeggen, vanavond virgin diaries!! Om 18:20 op TLC!!
Be there or be square!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 6 januari 2013 11:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar jij had meewind. Dat geldt niet..
Ik reed omhoog, technisch gezien ligt DB hoger.
![]()
Caribische Cruisequote:Op zondag 6 januari 2013 11:18 schreef Spezza19 het volgende:
Iemand nog tips voor een leuke "cruise" route...![]()
![]()
Wat heeft omhoog rijden te maken met de windrichting van dat moment?quote:Op zondag 6 januari 2013 11:17 schreef muhahaha het volgende:
[..].
Ik reed omhoog, technisch gezien ligt DB hoger.
Leg mij uit aub!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Kusje aan WT!quote:Op zondag 6 januari 2013 11:16 schreef Huppelmuts het volgende:
WT sloopt mn toetsenbord![]()
Maar wat ik wilde zeggen, vanavond virgin diaries!! Om 18:20 op TLC!!
Be there or be square!![]()
En noem jezelf maar Mike.quote:Op zondag 6 januari 2013 11:18 schreef Spezza19 het volgende:
Iemand nog tips voor een leuke "cruise" route...If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Omhoog rijden kost ook vermogen ...quote:Op zondag 6 januari 2013 11:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat heeft omhoog rijden te maken met de windrichting van dat moment?
Leg mij uit aub!![]()
![]()
Is dit vage mannenlogica?quote:Op zondag 6 januari 2013 11:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Omhoog rijden kost ook vermogen ...If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Je gaat naar het reisburo en boekt een reis. Je kan tegenwoordig ook via internet boeken. Geen idee wat makkelijker isquote:![]()
Deze bijvoorbeeld
http://www.cruisewinkel.n(...)bean/HAL-WE-10-03-NL![]()
Mja, ik had het over een stuk asfalt waar je overheen kan cruisen met de autoquote:Op zondag 6 januari 2013 11:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je gaat naar het reisburo en boekt een reis. Je kan tegenwoordig ook via internet boeken. Geen idee wat makkelijker is![]()
Deze bijvoorbeeld
http://www.cruisewinkel.n(...)bean/HAL-WE-10-03-NL
Owwwwwwwwwwwwwwww ja zeg dat danquote:Op zondag 6 januari 2013 11:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, ik had het over een stuk asfalt waar je overheen kan cruisen met de autoDat noem ik meestal touren
![]()
Hm geen idee. Als ik een stuk wil rijden met mijn auto, en ik heb een weekend vrij, dan rij ik het liefst naar Franrijk of Luxemburg![]()
![]()
quote:Op zondag 6 januari 2013 11:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Owwwwwwwwwwwwwwww ja zeg dat danDat noem ik meestal touren
![]()
Hm geen idee. Als ik een stuk wil rijden met mijn auto, en ik heb een weekend vrij, dan rij ik het liefst naar Franrijk of Luxemburg
Ja dat kan ookEven naar een ander land op en neer
Als je een heel weekend hebtquote:Op zondag 6 januari 2013 11:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja dat kan ookEven naar een ander land op en neer
![]()
![]()
Ik weet niet hoe accuraat deze lijst nog is; https://www.google.nl/url(...)=bv.1355534169,d.d2kquote:Op zondag 6 januari 2013 11:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, ik had het over een stuk asfalt waar je overheen kan cruisen met de auto"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Typisch een PeuRac grap..... zooooooo NIET grappigquote:Op zondag 6 januari 2013 11:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe accuraat deze lijst nog is; https://www.google.nl/url(...)=bv.1355534169,d.d2k
quote:Op zondag 6 januari 2013 11:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe accuraat deze lijst nog is; https://www.google.nl/url(...)=bv.1355534169,d.d2k_!
[b]AirwiN schreef [/b]
Kom je man eens weghalen hier!!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Allang. Hij is ook druk!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ach, aangezien hij zich afvraagt hoe accuraat de lijst nog is, betekent dat hij de nodige locaties vroeger bezocht heeft.quote:Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Dat mag jij denken, maar dat baseerde ik op de preview van google, welke liet zien dat het uit 2009 wasquote:Op zondag 6 januari 2013 11:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, aangezien hij zich afvraagt hoe accuraat de lijst nog is, betekent dat hij de nodige locaties vroeger bezocht heeft.
Heeft hij medicatie dan? Niemand die mij dat even verteld hequote:Op zondag 6 januari 2013 11:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heeft hij zijn pilletje nog niet gehad dan?
[b]AirwiN schreef [/b]
Probeer je er maar uit te lullenquote:Op zondag 6 januari 2013 11:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat mag jij denken, maar dat baseerde ik op de preview van google, welke liet zien dat het uit 2009 was
Jawelquote:Op zondag 6 januari 2013 11:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heeft hij medicatie dan? Niemand die mij dat even verteld he
Worstenbroodjes, die grote pillen![]()
![]()
Die heb ik niet in huisquote:Op zondag 6 januari 2013 11:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jawel
Worstenbroodjes, die grote pillen
[b]AirwiN schreef [/b]
Hij wil graag naar Spijk komen. Ik stuur hem alvastquote:Op zondag 6 januari 2013 11:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En hij is ze ook vergeten natuurlijk
Tja.... dan sterkte
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ben toch niet thuisquote:Op zondag 6 januari 2013 11:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij wil graag naar Spijk komen. Ik stuur hem alvast![]()
![]()
goeiemorgen
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
Hij zit nu te huilen !quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Hij wordt al getroost door Jules.quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Awwwwwwwwwquote:Op zondag 6 januari 2013 11:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij wordt al getroost door Jules.
Terrorkat![]()
![]()
Die heeft de hele nacht bij WT gelegenquote:![]()
IN zn slaapzak zelfs.
[b]AirwiN schreef [/b]
echtquote:Op zondag 6 januari 2013 11:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die heeft de hele nacht bij WT gelegen![]()
IN zn slaapzak zelfs.
Dat is wel weer lief
Ik heb allemaal krasjes in mijn handen![]()
![]()
hier is het een beetje grauwquote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Ohhh heerlijk strandquote:Op zondag 6 januari 2013 11:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja daarom straks lekker naar het strand
Uitwaaien en wandelen met de hond![]()
![]()
zou fijn zijnquote:Op zondag 6 januari 2013 11:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Helemaal eens, dus toedeloe![]()
![]()
[..]
Misschien breekt straks de zon nog door
maar goed fijne dag
Det Som En Gang Var
quote:
Det Som En Gang Var
goeiemiddag alles goed?quote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
niks te doen?quote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Deze.
[ afbeelding ]
Je ziet het niet echt goed, maar het is een Ragdoll, dus zo'n groot pluizig beertje, zoals deze. Blauwe oogjes, dikke staart, lang haar en lekker groot.
[ afbeelding ]![]()
![]()
aaah nou ja daar is het zondag voor hequote:
ik heb nog zat te doen alleen geen zin om wat te doenLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
proostquote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Kan ook jaquote:Op zondag 6 januari 2013 12:18 schreef Giertje het volgende:
[..]
aaah nou ja daar is het zondag voor he
ik heb nog zat te doen alleen geen zin om wat te doen![]()
![]()
Familiefeestje. Geen zin in eigenlijk.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:
Ik heb altijd 2 favorieten. Mojito en pina colada. En ik kan nooit kiezen.
mixen?quote:Op zondag 6 januari 2013 12:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb altijd 2 favorieten. Mojito en pina colada. En ik kan nooit kiezen.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
mja ik moet welquote:
dikke puinhoop hier van de game marathon nogLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Ik had al toegezegd en het mijn moeder beloofd.quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik drink er hier maar gewoon 2quote:
Kosten 2piek per stuk
Aiquote:Op zondag 6 januari 2013 12:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik moet wel
dikke puinhoop hier van de game marathon nog
Ik duik dadelijk weer het bed in denk ik![]()
![]()
Dan ga je welquote:Op zondag 6 januari 2013 12:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had al toegezegd en het mijn moeder beloofd.
oew ja dan kom je er echt niet onderuitquote:Op zondag 6 januari 2013 12:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had al toegezegd en het mijn moeder beloofd.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Ik de koffers.quote:Op zondag 6 januari 2013 12:22 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ai
Ik duik dadelijk weer het bed in denk ik
Ik moet wel, de cadeauverpakking moet er toch onberispelijk uit zienquote:
Meld je ziekquote:Op zondag 6 januari 2013 12:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had al toegezegd en het mijn moeder beloofd."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
dat is goedkoopquote:Op zondag 6 januari 2013 12:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik drink er hier maar gewoon 2
Kosten 2piek per stuk
filmpje erbij?quote:Op zondag 6 januari 2013 12:22 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ai
Ik duik dadelijk weer het bed in denk ikLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
cadeauverpakkingenquote:Op zondag 6 januari 2013 12:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik moet wel, de cadeauverpakking moet er toch onberispelijk uit zien.. Gelukkig hebben wij vrouwen eentje die je niet hoeft te strijken met strik en al
dus![]()
Waar zit je ergens?quote:Op zondag 6 januari 2013 12:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik drink er hier maar gewoon 2
Kosten 2piek per stuk"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Hmm een jurk moet je vaak ook strijken hoorquote:Op zondag 6 januari 2013 12:24 schreef Evie het volgende:
[..]
cadeauverpakkingen.. Gelukkig hebben wij vrouwen eentje die je niet hoeft te strijken met strik en al
shit, accu van mn laptop leeg, nu moet ik mn bed wel uit
quote:Op zondag 6 januari 2013 12:27 schreef PeuRac het volgende:
shit, accu van mn laptop leeg, nu moet ik mn bed wel uit![]()
![]()
Vond dit op de twitter van een vriendin: (kleine toevoeging, zij is al d'r hele leven te eindigen als spinster):
"This old lady walks into Starbucks looks right at me and tells me to go find a man!"
quote:Op zondag 6 januari 2013 12:30 schreef PeuRac het volgende:
Vond dit op de twitter van een vriendin: (kleine toevoeging, zij is al d'r hele leven te eindigen als spinster):
"This old lady walks into Starbucks looks right at me and tells me to go find a man!"
quote:Op zondag 6 januari 2013 12:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm een jurk moet je vaak ook strijken hoordoe ik nooit heb er zat!
dus![]()
Je kleedt je ook nooit meer leuk aan voor mijquote:
Brakheid ten top hier.
Nog mensen die zin hebben in een meet in arnhem vrijdag?I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
We gaan al de goede richting uitquote:Op zondag 6 januari 2013 12:45 schreef Tamashii het volgende:
Brakheid ten top hier.
Nog mensen die zin hebben in een meet in arnhem vrijdag?![]()
![]()
Als je het een week later doet ik!quote:Op zondag 6 januari 2013 12:45 schreef Tamashii het volgende:
Brakheid ten top hier.
Nog mensen die zin hebben in een meet in arnhem vrijdag?
Helaas, ik moet de zaterdag erna vroeg naar Groningenquote:Op zondag 6 januari 2013 12:45 schreef Tamashii het volgende:
Brakheid ten top hier.
Nog mensen die zin hebben in een meet in arnhem vrijdag?
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Prima, als je het beloofd!quote:Op zondag 6 januari 2013 12:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als je het een week later doet ik!I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Welke richting dan?quote:Op zondag 6 januari 2013 12:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
We gaan al de goede richting uitI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Arnhem is kei ver weg.quote:Op zondag 6 januari 2013 12:48 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Meer richting Venlo
Arnhem is al een stuk dichterbij dan Utrecht enzoEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Jaja Arnhem is vreselijk ver, en vreselijk leuk dus wie wil komt en de rest gaat gewoon naar een andere meet!I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Wat is de inhoud van de meet? Korenmarkt bezoeken?quote:Op zondag 6 januari 2013 12:56 schreef Tamashii het volgende:
Jaja Arnhem is vreselijk ver, en vreselijk leuk dus wie wil komt en de rest gaat gewoon naar een andere meet!Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Zo, de kinders staan op de trein te wachten
[b]AirwiN schreef [/b]
Jaaaaaaaaa. En dezelfde inhoud verder als elke andere meet.quote:Op zondag 6 januari 2013 12:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wat is de inhoud van de meet? Korenmarkt bezoeken?I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Heb je Vinniee en WT eindelijk je bed uitgeschopt?quote:Op zondag 6 januari 2013 12:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Zo, de kinders staan op de trein te wachten
Hou mij maar op de hoogte als ie doorgaat. Misschien dat ik ook even een drankje kom doen.quote:Op zondag 6 januari 2013 12:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa. En dezelfde inhoud verder als elke andere meet.
Trio met Huppel, WT en Vinniee? Wat is dit?quote:Op zondag 6 januari 2013 12:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Heb je Vinniee en WT eindelijk je bed uitgeschopt?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
En waar was muhahaha dan?quote:Op zondag 6 januari 2013 13:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Trio met Huppel, WT en Vinniee? Wat is dit?![]()
Zie vorig topic rond 5 uurquote:Op zondag 6 januari 2013 13:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Trio met Huppel, WT en Vinniee? Wat is dit?Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Geen trioquote:Op zondag 6 januari 2013 13:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Trio met Huppel, WT en Vinniee? Wat is dit?
[b]AirwiN schreef [/b]
Die was met c_a naar huisquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
En vol
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: