SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee man, ik vind ze eng.quote:
quote:
21quote:Op zondag 6 januari 2013 00:40 schreef JRRY het volgende:
[..]
wow ik ben niet meer klein ofzo, hoe oud ben je dan
Ik niet, echt niet. Ik kom sowieso wel aan mn geld.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:44 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou je dit doen voor een miljoen eu?
Ja.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:44 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een miljoen is wel veel he. Maar denk het toch niet.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:44 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben je bang dat die je mond in floeptquote:Op zondag 6 januari 2013 00:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Een miljoen is wel veel he. Maar denk het toch niet.
Ligt eraan. Is ie giftig?quote:Op zondag 6 januari 2013 00:44 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, zo bedoelde ik het ookquote:Op zondag 6 januari 2013 00:44 schreef JRRY het volgende:
[..]
''Hij kan je wel lekker verwennen''
Denk ik nou teveel door of wat?
Ik weet net zoveel als jij af van spinnen.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:45 schreef Hypocriet het volgende:
Op zondag 6 januari 2013 00:44 schreef Dientje12 het volgende:
haha ja duuuh.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:45 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ben je bang dat die je mond in floept
haha nee ik bedoel met verwend dat ik alles van mij ouders krijgquote:Op zondag 6 januari 2013 00:41 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Hij kan je mooi verwennen! Veel plezier alvast hoor, maar waar ga je afspreken?
Ja echt wel..quote:
Ze gaan de lokale disco in en worden vierkant uitgelachen door jou leeftijdsgenoten?quote:Op zondag 6 januari 2013 00:48 schreef JRRY het volgende:
Je vader en stiefmoeder die samen gaan stappen, wat moet ik daar van denken?
Hij betaald de rekening (neem ik aanquote:Op zondag 6 januari 2013 00:47 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
haha nee ik bedoel met verwend dat ik alles van mij ouders krijgwe gaan uiteten
betaaltquote:Op zondag 6 januari 2013 00:49 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Hij betaald de rekening (neem ik aandat heb je dan weer mee. O, voor de eerste date ga ik altijd naar een cafe o.i.d.
Was jij geen 15 of zo?quote:Op zondag 6 januari 2013 00:49 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
O, voor de eerste date ga ik altijd naar een cafe o.i.d.
Geeeen idee.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:49 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ze gaan de lokale disco in en worden vierkant uitgelachen door jou leeftijdsgenoten?
ga ik wel van uit dat die betaald maar zie ik welquote:Op zondag 6 januari 2013 00:49 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Hij betaald de rekening (neem ik aandat heb je dan weer mee. O, voor de eerste date ga ik altijd naar een cafe o.i.d.
Met alle chicks van school tochquote:Op zondag 6 januari 2013 00:50 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Was jij geen 15 of zo?
Hoeveel dates heb je dan al gehad man.
16, laatste tijd een paarquote:Op zondag 6 januari 2013 00:50 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Was jij geen 15 of zo?
Hoeveel dates heb je dan al gehad man.
Je woont nu toch groningen?quote:Op zondag 6 januari 2013 00:50 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ga ik wel van uit dat die betaald maar zie ik welja cafe is wel handiger als je die persoon helemaal niet kent, maar deze ken ik al iets langer
Je wil een stapje verder gaan met hem? Naar de next level? Ik vind dat zo ongemakkelijk, een hele maaltijd wegwerken voor je datequote:Op zondag 6 januari 2013 00:50 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ga ik wel van uit dat die betaald maar zie ik welja cafe is wel handiger als je die persoon helemaal niet kent, maar deze ken ik al iets langer
Zou jij dat doen dan?quote:
Jij bent gekquote:Op zondag 6 januari 2013 00:52 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Voor 1 miljoen wel, voor de lol mischien ook wel..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |