Shut up. Ik kende er één. Zelfmoord gepleegd, omdat ze de opmerkingen niet meer aankon.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:33 schreef Chernobog het volgende:
Een vriendin van mij is docent en die heeft gewoon een tranny in haar klas. Meneer slikt hormonen en heeft, naast zijn tampeloeris, ook nog twee tietjes. De docenten moeten hem nu met haar aanspreken.
Saillant detail is dat hij nog maar 16 is, en dus vol hormonen wordt gepropt.
Jongen*quote:Op zondag 6 januari 2013 01:26 schreef s0ul1991 het volgende:
TS komt eindelijk uit haar hunebed lopen?
Dat meisje doet je niks hoor. Je hebt haar nog nooit eens gezien. Sterker nog, ze komt niet eens in je leven voorEn dan mekkeren als een kind dat iemand anders dan jezelf is.
zo kortzichtig, schaam je.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:23 schreef Chernobog het volgende:
[..]
Waar uit blijkt dat? Ik zie nergens waar dat uit blijkt. Alle psychologen zijn het ermee eens dat je je geestelijk nog tot je 23e ontwikkeld en tot dan niet helemaal volwassen bent. Je maakt dan ook minder goed overwogen beslissingen.Hij wil een meisje zijn omdat hij dan rokjes kan dragen en een popsterretje kan zijn. Tsja.
Dus wij mogen een ziek iemand niet ziek noemen omdat diegene anders zelfmoord pleegt?:')quote:Op zondag 6 januari 2013 01:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Shut up. Ik kende er één. Zelfmoord gepleegd, omdat ze de opmerkingen niet meer aankon.
Laat die persoon.
Zwak persoon danquote:Op zondag 6 januari 2013 01:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Shut up. Ik kende er één. Zelfmoord gepleegd, omdat ze de opmerkingen niet meer aankon.
Laat die persoon.
quote:
Kijk jou met je non argumenten en je gezeik.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:31 schreef Chernobog het volgende:
Was bij DWDD, 2 meter lang, geen tieten, maar toch "ik ben een meisje". kijk ook naar die neusring.
Heb jij ook een pielemuis?quote:Op zondag 6 januari 2013 01:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Kijk jou met je non argumenten en je gezeik.
Makkelijk he een oordeel vellen zonder ook maar iets te kennen/weten. Ik begrijp mensen die zelfmoord plegen niet. Zij is de enige bij wie ik het begrijp.quote:
Wijf, ga eens afwassen.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:34 schreef Chernobog het volgende:
[..]
Dit soort zieke personen hebben voor mij geen waarde.
Eh? Wat?quote:Op zondag 6 januari 2013 01:35 schreef Chernobog het volgende:
[..]
Je voelt je nu vast lekker openminded.
Wil zijn*quote:Op zondag 6 januari 2013 01:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Eh? Wat?Is het zooooo lastig voor mensen tegenwoordig om gewoon iemand te accepteren om wie hij/zij is?
Nee meisje. Zij heeft die beslissing vast samen met haar ouders en dokter genomen. Die ouders hebben hun kind zien opgroeien. Ze zagen misschien wel dingen als: ze speelde altijd met poppen, met meisjes, verklede haar vaak in jurkjes etc.quote:
Zit je dan ongelukkig te zijn tot je 21e. Je denkt toch niet dat ze zomaar omgebouwd worden?quote:Op zondag 6 januari 2013 01:37 schreef MAHL het volgende:
Van mij mogen dit soort personen zichzelf ombouwen als ze dat willen, maar er moet gewoon een minimumleeftijd op staan. 21 ofzo, dat het echt een weloverwogen beslissing is en niet eentje die overheerst wordt door puberhormonen. Meestal komen de mensen die zich 'in een verkeerd lichaam voelen' er later achter dat ze helemaal geen vrouw willen zijn maar gewoon homo zijn, en dan gaat het de maatschappij weer klauwen met geld kosten om de verbouwing ongedaan te maken
Mee eens...zag eens zo een docu op tv, ook een die wilde veranderen van geslacht, van jochie naar meisje, de ouders van die overjarige christen hippies ineens, vonden het mega interressant zo een kind te hebben...quote:Op zondag 6 januari 2013 00:35 schreef Chernobog het volgende:
Hij is minderjarig. Vind het niet kunnen dat zo iemand zulke troep in zijn lichaam spuit. Het is een kind! Toen ik 16 was, voelde ik mij heel diep en speciaal. Kinderen van die leeftijd kunnen toch helemaal geen weloverwogen beslissingen maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |