Watvoor auto bedoelde ik.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:51 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Auto, maar ik hou er niet van als mensen voor me rijden dus ja lood in m'n poot
quote:Op zondag 6 januari 2013 00:09 schreef Anne het volgende:
maar ik woon in Limburg en loop dus altijd een beetje achter de feiten aan.
Turbootje kapot?quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Blauw/wit. Het is overduidelijk olie; want dat verbruikt ie ineens ook een stuk meer.
quote:Op zondag 6 januari 2013 13:47 schreef daNpy het volgende:
Geen boetes, E91 325i aanschaffen, veel naar het circuit en de Golf nog wat verbeteren.
Tussendoor nog motorrijden en met de DAF puzzelritten doen
niet meer gehaald, 1e boete al binnen voor 2013 (56 waar ik 50 mag)quote:Op zondag 6 januari 2013 00:13 schreef eXplorer1 het volgende:
2012 was geheel boetevrij, mijn goede voornemen voor dit jaar is dit te herhalen en niet weer mijn IC te laten ploffen
Waarom moet ie weg?quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:25 schreef penny-wise het volgende:
Na de zomer afscheid nemen van mijn betrouwbare 14 jaar oude Honda. 1 van de 2 kan weg en het wordt de ''lelijkste'', dus helaas....![]()
Maar goed, koop me er waarschijnlijk een ''oldtimer'' voor terug![]()
Dus als iemand nog belang heeft bij een superbetrouwbare auto(¤300 onderhoud in afgelopen 3 jaar)
De vrouw kan/moetquote:
Hier staat een auto (de mijne) die maar 6 dagen per maand naar zn werk rijdt.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:55 schreef penny-wise het volgende:
[..]
De vrouw kan/moetnu met de fiets en ik rij om de dag met een collega dus dan staat 1 auto grotendeels stil.
Als ik echt wat om auto`s zou geven en ik had een speciale auto, dan hield ik hem wel.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Hier staat een auto (de mijne) die maar 6 dagen per maand naar zn werk rijdt.
En die gaat niet weg
OT: 4 nieuwe banden kopen en uitlijnen/balanceren en eens naar dat gekraak in de achtervering laten kijken.
Goed. Dit jaar nog geen bekeuringen gehad. En dat zal vast ook wel zo blijven.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:38 schreef Anne het volgende:
Begin je nou alweer![]()
!
Vertel liever hoe het met jouw voornemens gaat
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |