SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Ken hem niet dus geen idee.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:14 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
denk het wel hij was nogal van de heren liefde
wejoquote:
nee hoorquote:
Lief van je gr grquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:17 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik had hem wel voor je gedjoekt hoor.
Hoi LittleBrownie, ik ben Bitterlemon.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:18 schreef LittleBrownie het volgende:
Hoi Zweetteef, ik ben LittleBrownie
ik was er vroeger ook al jaquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:17 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
jou ken ik niet toch of was je er vroeger ook al?
En dan je goddelijke haren in de war maken, yeah rightquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:17 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik had hem wel voor je gedjoekt hoor.
Hoi Bitterlemon, ik ben LittleBrowniequote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:18 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Hoi LittleBrownie, ik ben Bitterlemon.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:19 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
En dan je goddelijke haren in de war maken, yeah right
ben jij hommo?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:19 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
En dan je goddelijke haren in de war maken, yeah right
hoi aangenaamquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:18 schreef LittleBrownie het volgende:
Hoi Zweetteef, ik ben LittleBrownie
Hoi. Ik ben een hosselbaas.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoi Bitterlemon, ik ben LittleBrownie
oke ik herken je niet, heb ik wel eens ruzie met je gemaakt?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik was er vroeger ook al ja
Oke, leuk.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:20 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Hoi. Ik ben een hosselbaas.
Je ogen zijn zo bruin als je huid.
ah.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:20 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Alleen als BitterLemon zijn kleren uitdoet.
Zie registratiedatum promissxpeoosed.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:20 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
oke ik herken je niet, heb ik wel eens ruzie met je gemaakt?
Ik wil nu best ruzie met je maken, dan vergeet je me nooitquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:20 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
hihihihih :$:$:$$:$:$:$: xdxdquote:
hee jij bent plopkoekje toch?quote:
ja alleen niet op dit accountquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:20 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ze kan mu niet eens kennuhquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:21 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Zie registratiedatum promissxpeoosed.
oh welke acoutn dan?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja alleen niet op dit account
tettenpics ploxquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
hihihihih :$:$:$$:$:$:$: xdxd
Oja jij was dat die dat er van maaktequote:
hahaha jaaquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:23 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Oja jij was dat die dat er van maakte
nee hihihquote:
Plopkoekjequote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:23 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Oja jij was dat die dat er van maakte
Sup' gaygayquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:24 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Plopkoekjebijna net zo belachelijk als mijn koosnaampje hier
ben jij huppelmutsjequote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]dat doet er niet toe, je was vervelend en dat weet ik nog
quote:
Die hebben geen bans dus ik denk van nietquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:25 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ben jij huppelmutsje?
of flippie ofzo?
Hiquote:
Bierbaasquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:26 schreef Spaghettivreter het volgende:
McWrap met bacon + pils, 1 gouden combinatie.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:25 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ben jij huppelmutsje?
of flippie ofzo?
Niet hierquote:
Stoute Meiden TV?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:30 schreef plopkweker het volgende:
Komt er nog wat leuks op tv vanavond?
quote:
quote:
goedenavondquote:
Ik altijd van jouquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:38 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik word helemaal blij van jullie.
let even op je taalgebruik. bvdquote:
jammurquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:41 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Al een hele tijd niet meer gezien.
Hihi ze zei neuk :$ :$quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:42 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
let even op je taalgebruik. bvd
hihi bahhh vies woord :$ :$quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:42 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
let even op je taalgebruik. bvd
dat kenne we niet he.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hihi bahhh vies woord :$ :$
Ik ook. Weer wat geleerd he.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vandaag voor het eerst gehoord
pics? van jouquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:54 schreef Zweetteef het volgende:
ik ga zo slapeen, ik heb morgen een date
Tot morgen schatje wat was de tijd ook al weer?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:54 schreef Zweetteef het volgende:
Veel plezier met je datequote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:54 schreef Zweetteef het volgende:
ik wens hem veel succes en jou ook wel hoorquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:54 schreef Zweetteef het volgende:
naquote:
naquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:55 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Tot morgen schatje wat was de tijd ook al weer?
quote:
dankuquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:55 schreef Taexon het volgende:
[..]
ik wens hem veel succes en jou ook wel hoor
aaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh DIENTJUUUUUUUUUUUUUUUUUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:
Nou dat is ook niet enthousiast.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:01 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
aaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh DIENTJUUUUUUUUUUUUUUUUUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zoveel liefdequote:Op zondag 6 januari 2013 00:01 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
aaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh DIENTJUUUUUUUUUUUUUUUUUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:54 schreef Zweetteef het volgende:
alles kids?quote:Op zondag 6 januari 2013 00:03 schreef Faux. het volgende:
ik ken die hele zweefteef niet maar dit belooft wat
quote:Op zondag 6 januari 2013 00:01 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HAHAHAquote:Op zondag 6 januari 2013 00:03 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Weet niet wat ik moet zeggen
Hoe is het?
Altijd, met jou?quote:
quote:Op zondag 6 januari 2013 00:03 schreef Faux. het volgende:
ik ken die hele zweefteef niet maar dit belooft wat
quote:Op zondag 6 januari 2013 00:05 schreef JRRY het volgende:
Nee ik ken d'r ook niet.
Zweetteef lijkt me best wel leuk hoor.
Geloof me, dat is ze niet.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:05 schreef JRRY het volgende:
Nee ik ken d'r ook niet.
Zweetteef lijkt me best wel leuk hoor.
ahhaa ik ook nietquote:Op zondag 6 januari 2013 00:06 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja ook toch, dit is een ultieme comeback nooit gedacht dat je terug zou komen
Neequote:
Uhhhh je bent een jaar gebanned ofzo?quote:Op zondag 6 januari 2013 00:07 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ahhaa ik ook nietik had echt al paar keer gemaild
![]()
maar was nu bijna een jaar geleden enzoen nieuw jaar nieuwe kansen
;'quote:Op zondag 6 januari 2013 00:07 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee
Werk van vandaag is naar morgen geschoven dus ik kan nu kiezen nacht doorhalen of zo slapen
zucht
Baas, echt baas. Zeker, kwaliteits user jijquote:Op zondag 6 januari 2013 00:07 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ahhaa ik ook nietik had echt al paar keer gemaild
![]()
maar was nu bijna een jaar geleden enzoen nieuw jaar nieuwe kansen
hahaah ja wil ik ook wel wetenquote:
quote:Op zondag 6 januari 2013 00:08 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Baas, echt baas. Zeker, kwaliteits user jij
Oke je bent dus gewoon irritant enzoquote:Op zondag 6 januari 2013 00:10 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ik kreeg ongeveer 10 notes per dag toen vonden ze het een keer genoeg :p
pff een jaar, jzusquote:Op zondag 6 januari 2013 00:10 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ik kreeg ongeveer 10 notes per dag toen vonden ze het een keer genoeg :p
haha nee niet irritant maar ze gingen ruzie met me zoeken toen had ik ze allemaal aangepaktquote:Op zondag 6 januari 2013 00:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Oke je bent dus gewoon irritant enzoga dan maar weer
Ik ben een baas.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:06 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja, maar hoe leuk ben jij?![]()
We zullen zien toch
Dat zijn wel allemaal wel eens. Behalve jij natuurlijk, jij bent perfectquote:Op zondag 6 januari 2013 00:11 schreef supersof het volgende:
[..]
hahaquote:Op zondag 6 januari 2013 00:11 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, ik wist die move nog, vet sneaky doen
Oh, hebben ze je vrijgelaten uit het gekkenhuis?quote:Op zondag 6 januari 2013 00:07 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ik ben veranderd ik woon nu op mezelf alles
Dit. ONZ is voor zulke typjesquote:Op zondag 6 januari 2013 00:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja rot opquote:Op zondag 6 januari 2013 00:11 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
haha nee niet irritant maar ze gingen ruzie met me zoeken toen had ik ze allemaal aangepakt
dat vind je wel yam yam he;quote:Op zondag 6 januari 2013 00:12 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Oh, hebben ze je vrijgelaten uit het gekkenhuis?
Ah okee, als je dat nu maar niet doet dan he. Ik ga je niet beoordelen op wat ik van anderen hoor. mensen kunnen veranderen dusja.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:11 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
haha nee niet irritant maar ze gingen ruzie met me zoeken toen had ik ze allemaal aangepakt
ja ik ben helemaal super duuuuh.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:11 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dat zijn wel allemaal wel eens. Behalve jij natuurlijk, jij bent perfect
zeker zekerquote:Op zondag 6 januari 2013 00:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Ah okee, als je dat nu maar niet doet dan he. Ik ga je niet beoordelen op wat ik van anderen hoor. mensen kunnen veranderen dusja.
[..]
ja ik ben helemaal super duuuuh.
Nee, voor altijd turn around. Verrader die je bent.quote:
Ligt eraan hoe users die het vervelend vinden erop reageren..quote:Op zondag 6 januari 2013 00:15 schreef JRRY het volgende:
[..]
omdat ze net zo vervelend was als x-Lily
pittige damequote:Op zondag 6 januari 2013 00:16 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
omdat ze miij niet konden handelen
Nee, vanaf nu is het deze en daarna Jay-Z alle albums afluisteren.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, voor altijd turn around. Verrader die je bent.
nee bah ik heb geen kort kapselquote:Op zondag 6 januari 2013 00:16 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
pittige damestraal je dat ook uit, dat pittige?
quote:Op zondag 6 januari 2013 00:11 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ze wil niet met je cammen denk ik.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:16 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
pittige damestraal je dat ook uit, dat pittige?
sinds begin van het schooljaar 1 septemberquote:Op zondag 6 januari 2013 00:19 schreef Dientje12 het volgende:
Hoe lang woon je al op jezelf dan zweet?
quote:Op zondag 6 januari 2013 00:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee, vanaf nu is het deze en daarna Jay-Z alle albums afluisteren.
In een flat huis studentenhuis?quote:Op zondag 6 januari 2013 00:20 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
sinds begin van het schooljaar 1 september
turn around je weetquote:Op zondag 6 januari 2013 00:21 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oke deze, Turn Around en dan Watch the Throne
nee dat kunnen ze zien aan ip adresquote:Op zondag 6 januari 2013 00:24 schreef supersof het volgende:
Als je een ban hebt, kun je dan niet gewoon een ander account aanmaken en daarop gaan?
Uhm niet als jezelfde IP gebruikt.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:24 schreef supersof het volgende:
Als je een ban hebt, kun je dan niet gewoon een ander account aanmaken en daarop gaan?
aah nicequote:Op zondag 6 januari 2013 00:24 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Chill, coban is er ook nog maar niet vaak heb haar gewapt
aaah nicequote:Op zondag 6 januari 2013 00:24 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Chill, coban is er ook nog maar niet vaak heb haar gewapt
En als je op een andere pc doet ofzo?quote:Op zondag 6 januari 2013 00:24 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
nee dat kunnen ze zien aan ip adres
Via de wireless router van je buren dan?quote:Op zondag 6 januari 2013 00:24 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
maar dan kan je toch nog op n ander laptoppie/pctje gaan? of op je phonequote:Op zondag 6 januari 2013 00:24 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
Gaat via je router..quote:Op zondag 6 januari 2013 00:25 schreef JRRY het volgende:
[..]
maar dan kan je toch nog op n ander laptoppie/pctje gaan? of op je phone
Drinken en vrijenquote:Op zondag 6 januari 2013 00:24 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
van alles wat een student doetalleen zonder werken
Oooh okeee.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:26 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Gaat via je router..
Je telefoon moet je dan wel je wifi uitzetten
via telefoon kun je niet refgistrerenquote:Op zondag 6 januari 2013 00:26 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Gaat via je router..
ik zou toch op mn zus of broer z'n laptop een nieuw account kunnen aanmaken ? zij hebben ook recht te fokkenquote:Op zondag 6 januari 2013 00:26 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Gaat via je router..
oohhja das leukquote:Op zondag 6 januari 2013 00:27 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
jup en winkelen kleren kopen etc etc
Ja, maar dan moet je wel een andere router hebben.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:27 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik zou toch op mn zus of broer z'n laptop een nieuw account kunnen aanmaken ? zij hebben ook recht te fokken
Vet, dat moeten leukere bezigheden zijn dan hier op fok zitten lijkt me toch?quote:Op zondag 6 januari 2013 00:27 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
jup en winkelen kleren kopen etc etc
Je was niet te stoppenquote:Op zondag 6 januari 2013 00:26 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
via telefoon kun je niet refgistrerenal geprobeerd toen
supersof, tja wat betekent het/?quote:Op zondag 6 januari 2013 00:29 schreef supersof het volgende:
Ik vind zweetteef best meevallen hoor. alleen vind ik de naam verschrikkelijkmaar ik vind mn eigen ook niet zo leuk hoor
aahaa ja ik ben hier ook alleen nu ff omdat ik unban heb, zal hier niet zoveel zijn als eerst. ik heb morgen ook een datequote:Op zondag 6 januari 2013 00:27 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Vet, dat moeten leukere bezigheden zijn dan hier op fok zitten lijkt me toch?
hahha ja ik wou eigenlijk zweefteef maar die was bezetquote:Op zondag 6 januari 2013 00:29 schreef supersof het volgende:
Ik vind zweetteef best meevallen hoor. alleen vind ik de naam verschrikkelijkmaar ik vind mn eigen ook niet zo leuk hoor
hahhahahahahaahquote:Op zondag 6 januari 2013 00:29 schreef JRRY het volgende:
[..]
supersof, tja wat betekent het/?
Ik vind je naam erg kinderachtig eerlijk gezegdKlinkt als een wannabesuperheld
haahahah lololquote:Op zondag 6 januari 2013 00:30 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
hahha ja ik wou eigenlijk zweefteef maar die was bezet
met wat voor type?quote:Op zondag 6 januari 2013 00:29 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
aahaa ja ik ben hier ook alleen nu ff omdat ik unban heb, zal hier niet zoveel zijn als eerst. ik heb morgen ook een date
weet niet. heb er niet lang over nagedacht ofzo.quote:
neuh ik ook niet. *highfive* yeahquote:Op zondag 6 januari 2013 00:31 schreef supersof het volgende:
[..]
weet niet. heb er niet lang over nagedacht ofzo.
net zoals ik duss. onee ik ben kleinquote:Op zondag 6 januari 2013 00:32 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
eeeuh sportiefe jongen, lang, blond, super lief
iemand op vakantie zei:quote:
bluetooth boksquote:Op zondag 6 januari 2013 00:33 schreef supersof het volgende:
[..]
iemand op vakantie zei:
Bluetooth box (boks idk idc) omdat hij geen zin had om op te staan en dat te doen. lololol
Gefeliciteerd nogquote:Op zondag 6 januari 2013 00:34 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
21ik was laats jarig nouja 2 manden terug
hahahaha ja dat wilde ik dus nog erbij zeggenquote:
jaa hij is ook redelijk breed dan kan hij mij goed beschermenquote:Op zondag 6 januari 2013 00:35 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja kijk daar heb jut al ik ben 1.78
Is lang dan echt zoooo aantrekkelijker/?
kakker, of vergis ik me nu? wat voor typ ben je zelf?quote:Op zondag 6 januari 2013 00:32 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
eeeuh sportiefe jongen, lang, blond, super lief
hahhaha ja hequote:
ja ik ben ook breed, niet dik maar sportief want als ik er zin in heb sport ik heel veel en ren ik buiten in de ochtend (donker weet jequote:Op zondag 6 januari 2013 00:36 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
jaa hij is ook redelijk breed dan kan hij mij goed beschermenhij is wel een beetje agressief
ik wordtquote:Op zondag 6 januari 2013 00:36 schreef JRRY het volgende:
ik mag blij zijn als ik nog 1,82 ofzo wordt.
ik ookquote:
naah geen kakker, niet van die vieze vette haren. gewoon lief soort van hanenkammetje. noh geen tokkie hanenkam. ik ben gewoon normaal alleen een beetje verwendquote:Op zondag 6 januari 2013 00:37 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
kakker, of vergis ik me nu? wat voor typ ben je zelf?
best wel. klein.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:38 schreef Dientje12 het volgende:
Ik ben iets van 1,73m maar op me id heb ik al jaren 1,70 staan ook bij me nieuw aangevraagde..
Badass of niet
Midden in, plus weeg maar 60 kilo ideaal, vooral als mijn vader onder het huis problemen heeft in de kruipruimtequote:
Ieeeh eng. Spinnen zijn stom : (quote:Op zondag 6 januari 2013 00:40 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Midden in, plus weeg maar 60 kilo ideaal, vooral als mijn vader onder het huis problemen heeft in de kruipruimte
Daar hangen van die witte spinnen
Hij kan je mooi verwennen! Veel plezier alvast hoor, maar waar ga je afspreken?quote:Op zondag 6 januari 2013 00:38 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
naah geen kakker, niet van die vieze vette haren. gewoon lief soort van hanenkammetje. noh geen tokkie hanenkam. ik ben gewoon normaal alleen een beetje verwend
jawel : (quote:
jezus praat niet zo vies ofzo?quote:Op zondag 6 januari 2013 00:41 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Hij kan je mooi verwennen! Veel plezier alvast hoor, maar waar ga je afspreken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |