HET IS EEN HEMAWORST HEMAWORSTEN ZIJN NIET VAN DE UNOX!!!!!!!!!!quote:
JAWEL JAWEL!!!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:27 schreef vosss het volgende:
[..]
HET IS EEN HEMAWORST HEMAWORSTEN ZIJN NIET VAN DE UNOX!!!!!!!!!!
FOK!kers werken niet.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:30 schreef Phone het volgende:
Zijn er geen Fokkers die bij de HEMA werken ?
Je hoort jouw vriendin toch ook niet klagen of wel?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:32 schreef Ahmad1nejad het volgende:
lekker hoor zo'n worst waar iedereen al met zn tengels aan heeft gezeten![]()
.
In de rookworsten test kwam Unox als meest smerige uit de test en HEMA als de beste. Unox is te ranzig en melig voor woordenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:30 schreef GekkePoes het volgende:
De hemaworsten zijn unox worsten uit de verpakking gehaald en dan aan een rekje gehangen
Alsof er ooit iemand aan mijn worst zitquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:32 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Je hoort jouw vriendin toch ook niet klagen of wel?
Brabanders vinden van nietquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:33 schreef Phone het volgende:
[..]
In de rookworsten test kwam Unox als meest smerige uit de test en HEMA als de beste. Unox is te ranzig en melig voor woordenLijkt me sterk dat die voor de HEMA produceert, die komen gewoon uit de HEMA fabriek.
Neem jij Brabanders serieus dan ?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:35 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Brabanders vinden van niet
http://www.omroepbrabant.(...)van+Unox+in+Oss.aspx
Als het om rookworst gaat welquote:
Dit klinkt echt heel viesquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:35 schreef kirsten. het volgende:
(en dan geen gaatjes in de korst prikken want de sapjes mengen dan met het water en dan smaakt hij niet zo sterk meer)
dat is ook de reden dat halve worsten niet de grote waterpan meer ingaan maar op een bakje erboven met de stoom warmgehouden wordenquote:
Psies, en ik zou hem minstens 25 minuten in water van +- 90 graden houden.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:27 schreef vosss het volgende:
[..]
HET IS EEN HEMAWORST HEMAWORSTEN ZIJN NIET VAN DE UNOX!!!!!!!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |