En dan weer zijn shirt uit, van mij mag hijquote:Op zondag 20 januari 2013 10:48 schreef charmed_angel het volgende:
Ik doe eens gek en ga voor de 2-3Pelle die scoort in 90+2 ofzo
Ach joh.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En dan weer zijn shirt uit, van mij mag hijZelfs als dat betekent dat hij twente mist
Schuimbekjoden
quote:Op zondag 20 januari 2013 11:11 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Ach joh.
Als het lente wordt dan gooien wij Bommen op Rotterdam!
Het zijn de kuttttt kakkerlakken
En dat als Jood zingenquote:Op zondag 20 januari 2013 11:11 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Ach joh.
En dan a la Vlaar de microfoon afpakken en in een 'volle' arena het Hand in Hand zingenquote:Op zondag 20 januari 2013 11:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En dan weer zijn shirt uit, van mij mag hijZelfs als dat betekent dat hij twente mist
Schuimbekjoden
Dat zou geweldig zijn... Hopelijk is er op zo'n moment wel voldoende ME aanwezig om het team veilig te begeleidenquote:Op zondag 20 januari 2013 11:18 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
En dan a la Vlaar de microfoon afpakken en in een 'volle' arena het Hand in Hand zingen
Nee joh, laat Bruno Martins Indi maar voorop lopen. Geen kip die kraait danquote:Op zondag 20 januari 2013 11:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat zou geweldig zijn... Hopelijk is er op zo'n moment wel voldoende ME aanwezig om het team veilig te begeleiden
quote:Op zondag 20 januari 2013 11:11 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Ach joh.
Nog even man. De Amsterdamse vrienden vonden het maar wat prachtig.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:14 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
En dat als Jood zingenJullie hadden ook geen fijne periode van 1939 t/m 1945 is het wel?
okquote:Op zondag 20 januari 2013 11:11 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Ach joh.
Jaquote:Op zondag 20 januari 2013 11:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Schuimbekjoden
De oorlog duurde in Rotterdam 2 dagenquote:Op zondag 20 januari 2013 11:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nog even man. De Amsterdamse vrienden vonden het maar wat prachtig.
Wanneer zie je Rotterdam nou op de buis? Alleen asze kenne late zien hoe hier op 4 mei om 8 uur ’s avonds de trams gewoon doorrije. Dan krijgt Rotterdam nog effe gauw de kat. Nou aster éen stad in Nederland is, waar de trams het rècht hebbe om op 4 mei door te rije, dan isset Rotterdam wel, wat zulle we nou hebbe… Toen bij ons die mariniers op de Maasbrugge die Moffe d’r strot afbete, stonde ze in Amsterdam godverdomme metter klauw omhoog langs de weg te kijke wat een mooie auto’s die Duitsers toch hade! O jee, azzie ze nou hoor hebbe ze allemaal Jode op zolder gehad… Waar zijn ze gebleve dan? Kenne ze ellek jaar wel metter schijnheilige kop naar die Dokwerreker lope
Stonden met hun poot omhoog terwijl wij de strot stonden af te bijten, aldus Deelder
Da's wel 2 dagen langer dan in 020quote:Op zondag 20 januari 2013 11:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
De oorlog duurde in Rotterdam 2 dagen
Dat dus.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |