Uit welke kansen dan? Kan me alleen een paar schotjes uit de tweede lijn herinneren die zelfs Lamprou gemakkelijk pakte.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
Had voor rust 0-6 voor Ajax kunnen staan

Kansen van Verhoek zijn nooit als "10848483020%" te rekenen, meer als 10%.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:35 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Uit welke kansen dan? Kan me alleen een paar schotjes uit de tweede lijn herinneren die zelfs Lamprou gemakkelijk pakte.
Verder Verhoek die een 10848483020% kans op zeep hielp, dus eigenlijk had het 2-1 moeten staan. En in blessuretijd nog Vermeer die een redding maakt die hij nu nog steeds niet begrijpt.

Bij een normale speler is het wel zo'n grote kans.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
Kansen van Verhoek zijn nooit als "10848483020%" te rekenen, meer als 10%.

Zoals Immers?quote:Op maandag 14 januari 2013 10:38 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Bij een normale speler is het wel zo'n grote kans.

O ja die wist ook nog een bal van binnen de 5 de 2e ring in te schietenquote:

Als hij ook nog de effectiviteit had, had hij niet (meer) bij Feyenoord gespeelde denk ik.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:41 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
O ja die wist ook nog een bal van binnen de 5 de 2e ring in te schieten
Als die iets scherper had geweest had heel Messi geen record gehad.

quote:Ajax bespioneerde Feyenoord in Marbella
Namens Ajax bekeek scout Roy Wesseling zaterdag de oefenwedstrijd tussen Feyenoord en Club Brugge. vanaf de tribune in Marbella. De voormalig trainer van Haarlem bleef keurig verscholen tussen de meegereisde aanhangers van de Rotterdamse club. Wesseling moest met zijn spionagetrip Frank de Boer op de hoogte houden van de plannen van Ronald Koeman richting de Klassieker van komende zondag in de Arena.

Vilhena schijnt op zijn huidige positie beter te zijn dan op 10. En Immers moet je echt niet verder naar achter halen, dan kan hij het voetballend niet meer bijbenen denk ik.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Hoewel ik wel vind dat Immers belangrijk is. Maar ik vind ook dat Vilhena op 10 moet staan en Immers erachter ipv andersom.

Vilhena heeft juist creativiteit en een steekpass, dat wil ik op 10. Dan heb ik de harde werker liever iets meer naar achteren.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:51 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vilhena schijnt op zijn huidige positie beter te zijn dan op 10. En Immers moet je echt niet verder naar achter halen, dan kan hij het voetballend niet meer bijbenen denk ik.

Ajax staat op 6de ja, ik denk dat de spelers zelf een veld beter kunnen beoordelen dan onderzoekersquote:Op maandag 14 januari 2013 09:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat is een tussenstand ja, nog even 6 maanden wachten voor de uitslag bekend is. Vooralsnog Ajax dus.

In de tussenstand, volgens de laatste eind uitslag heeft Ajax het best veld.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ajax staat op 6de ja, ik denk dat de spelers zelf een veld beter kunnen beoordelen dan onderzoekers

Superman dit hoor.quote:

quote:Op maandag 14 januari 2013 16:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
In de tussenstand, volgens de laatste eind uitslag heeft Ajax het best veld.
Anders moet je elke week kijken of er al iemand anders het beste veld heeft.
 Na een half seizoen staan ze gewoon niet bovenaan.... Dus momenteel hebben ze gewoon niet het beste veld.....
 Na een half seizoen staan ze gewoon niet bovenaan.... Dus momenteel hebben ze gewoon niet het beste veld.....   Laat het los jochie.
 Laat het los jochie.

Irritatie100quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:02 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Laatste minuut Pelle in de kruising, hopelijk blijft mijn huis rechtop staan dan
 Jeweetzelf gek. Pelle maakt een nog mooiere dan die 2-2 thuis.
 Jeweetzelf gek. Pelle maakt een nog mooiere dan die 2-2 thuis.  

quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Irritatie100Jeweetzelf gek. Pelle maakt een nog mooiere dan die 2-2 thuis.

Ben ik nietquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
He Guidetti.. Waarom je oude nick laten vallen?
(Dat je DK liet vallen snap ik
)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |