Ik ben de Nederlandes situatie gewend, waar de meeste mensen wel zo slim zijn om met de fiets naar het station te gaan en het aantal fietsenrekken ver uitstijgt boven het aantal autoparkeerplaatsen.quote:
Zijn prachtige loks, maar maken een herrie. Loks zouden al ergens op de "schroot" moeten zijn, maar ze rijden nog steeds 2x per dag dagelijks met een keteltrein tussen Luxembourg-Triage en Luxembourg / Bertrange voor bediening Shell en Q8. Ook rijden ze nog meerdere keren per dag met schroot en staaltreinen tussen Bettembourg en Belval.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh die had ik ook een keer ja![]()
dat ik dacht "TOEEET" hee ik hoor een trein komen![]()
"TOEOOOEEOEEEOEOEEEOEOEOOEEEEEEEET"verdomme gast je claxon blijft hangen
oh dat is je motor okee![]()
Kan een prima oplossing zijn hoor, vooral rondom grote steden ideaal (Park+Ride)quote:Op zondag 6 januari 2013 00:38 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Met de auto naar het station.
Tsja. De wereld is groter. Er zijn ook plekken waar Drop, Stroopwafels, appelmoes en Kamervragen wat minder aan de orde van de dag zijn. Daar zijn fietsers ook meestal een bedreigde diersoort trouwens.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:38 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Ik ben de Nederlandes situatie gewend,
Nog erger. Reis dan gewoon met de trein vanaf ergens in de buurt van je woonplaats naar het station.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:40 schreef James1988 het volgende:
[..]
Kan een prima oplossing zijn hoor, vooral rondom grote steden ideaal (Park+Ride)
Waar vaak gratis pendeldiensten worden aangeboden naar het stadscentrum.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:40 schreef James1988 het volgende:
[..]
Kan een prima oplossing zijn hoor, vooral rondom grote steden ideaal (Park+Ride)
Helaas wel. Da's in ons prachtige landje gelukkig heel anders.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Daar zijn fietsers ook meestal een bedreigde diersoort trouwens.
zie editquote:Op zondag 6 januari 2013 00:42 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Helaas wel. Da's in ons prachtige landje gelukkig heel anders.
Sommige mensen moeten eerst een godsvergeten tijd reizen naar een treinstation en een godsvergeten tijd in de trein bivakkeren, dat ze sneller zijn naar zo'n P+R-terrein en dan per OV.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:41 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Nog erger. Reis dan gewoon met de trein vanaf ergens in de buurt van je woonplaats naar het station.
Het idee is goed (zelfs de meest stugge automobilist niet met de auto de stad in laten gaan) maar het werkt niet.
Tja, de gemiddelde Nederlander mag wat mij betreft qua woningkeuze in de toekomst wat beter rekening houden met zaken als afstand tot werk, OV-bereikbaarheid etc. De belasting op de vergoeding van woon-werkverkeer had er wat mij betreft dan ook moeten komen, want dat bewerkstelligt dat op de lange termijn. Maar goed.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:43 schreef greavy het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten eerst een godsvergeten tijd reizen naar een treinstation en een godsvergeten tijd in de trein bivakkeren, dat ze sneller zijn naar zo'n P+R-terrein en dan per OV.
Als werkgebieden dan ook betere bereikbaarheid krijgen, ik zit nu met een bus die een keer per uur rijdt..quote:Op zondag 6 januari 2013 00:51 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Tja, de gemiddelde Nederlander mag wat mij betreft qua woningkeuze in de toekomst wat beter rekening houden met zaken als afstand tot werk, OV-bereikbaarheid etc. De belasting op de vergoeding van woon-werkverkeer had er wat mij betreft dan ook moeten komen, want dat bewerkstelligt dat op de lange termijn. Maar goed.
In de 3 jaar dat ik nu met de trein ipv de bus ga, hebben ze bij appingedam al 3x ofzo moeten uitbreidenquote:Op zondag 6 januari 2013 00:38 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Ik ben de Nederlandes situatie gewend, waar de meeste mensen wel zo slim zijn om met de fiets naar het station te gaan en het aantal fietsenrekken ver uitstijgt boven het aantal autoparkeerplaatsen.
Met de auto naar het station.
Ik weet nog dat ze op de plek van het emplacement kantoorgebouwen gingen bouwenquote:Op zondag 6 januari 2013 01:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Appingedam jezus. Daar ben ik al niet meer geweest sinds de vissen aan land kropen
één of andere deurwaardersdinggeval ietsquote:Op zondag 6 januari 2013 01:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor de NoordOostGroningse Trekschuit Maatschappij of wat?
Een charter met een BR 218 en een duits coupérijtuig en dan Harlingen Haven - Leeuwarden - Groningen - Leer - Emden - Norddeich Molequote:Op zondag 6 januari 2013 01:38 schreef Flodder450 het volgende:
Wat mij een keertje leuk lijkt: Een Rondje Noord!
I like!quote:Op zondag 6 januari 2013 01:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een charter met een BR 218 en een duits coupérijtuig en dan Harlingen Haven - Leeuwarden - Groningen - Leer - Emden - Norddeich Mole
Best een goed idee ja. Zou dat te ritselen zijn tegen een beetje een fatsoenlijke prijs, denk je?quote:Op zondag 6 januari 2013 01:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een charter met een BR 218 en een duits coupérijtuig en dan Harlingen Haven - Leeuwarden - Groningen - Leer - Emden - Norddeich Mole
dat is toch juist fijner of zie ik dat verkeerd?quote:Op zondag 6 januari 2013 10:21 schreef greavy het volgende:
De software-update op de OV-Chipkaart paaltjes van NS heeft nog iets "goeds" meegebracht.
Je mag nu na het in- of uitchecken gelijk weer in- of uitchecken, zolang je dat maar doet bij een ander paaltje als waar je eerst in- of uitcheckte.
Ik weet dat een treinpad al enkele honderden euro's kost, en dan heb je nog geen trein..quote:Op zondag 6 januari 2013 01:51 schreef James1988 het volgende:
[..]
Best een goed idee ja. Zou dat te ritselen zijn tegen een beetje een fatsoenlijke prijs, denk je?
Een tijdje terug een presentatie over NVBS-excursies gezien. Ik meen dat daarin de volgende geschatte prijzen vermeld werden:quote:Op zondag 6 januari 2013 01:51 schreef James1988 het volgende:
[..]
Best een goed idee ja. Zou dat te ritselen zijn tegen een beetje een fatsoenlijke prijs, denk je?
Wat voor treinstel heb je dan?quote:Op zondag 6 januari 2013 10:58 schreef dennistd het volgende:
[..]
Een tijdje terug een presentatie over NVBS-excursies gezien. Ik meen dat daarin de volgende geschatte prijzen vermeld werden:
- Treinstel: 5.000 euro
- Getrokken trein: 10.000 euro
- Stoomtrein: 20.000 euro
Om trouwens nog maar niet te spreken over het ontbreken van ATB...
Op naar Salzderhelden dan maar! Einbeck is de plek van het bockbier dus dat onderdeel zit wel snor.quote:Op zondag 6 januari 2013 10:58 schreef dennistd het volgende:
[..]
Een tijdje terug een presentatie over NVBS-excursies gezien. Ik meen dat daarin de volgende geschatte prijzen vermeld werden:
- Treinstel: 5.000 euro
- Getrokken trein: 10.000 euro
- Stoomtrein: 20.000 euro
Om trouwens nog maar niet te spreken over het ontbreken van ATB...
Dat vind ik een hele goeiequote:Op zondag 6 januari 2013 10:21 schreef greavy het volgende:
De software-update op de OV-Chipkaart paaltjes van NS heeft nog iets "goeds" meegebracht.
Je mag nu na het in- of uitchecken gelijk weer in- of uitchecken, zolang je dat maar doet bij een ander paaltje als waar je eerst in- of uitcheckte.
Handig om te weten! En goed dat NS dat nu toch mogelijk maakt.quote:Op zondag 6 januari 2013 10:21 schreef greavy het volgende:
De software-update op de OV-Chipkaart paaltjes van NS heeft nog iets "goeds" meegebracht.
Je mag nu na het in- of uitchecken gelijk weer in- of uitchecken, zolang je dat maar doet bij een ander paaltje als waar je eerst in- of uitcheckte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balen..quote:Op zondag 6 januari 2013 12:27 schreef Stefanovic83 het volgende:
Kosten voor het nieuwe station van Stuttgat vallen 'iets' hoger uit
http://www.consultancy.nl(...)frastructuur-project
Van dat soort treinen moet je voor de grap eens de prijs bekijken op RZD.ru. Ter vergelijking; tussen Kiev en Moskou heb je iets van 20 treinen per dag rijden, ¤60 in de platzkartny, ¤120 in kupé in de treinen uit de Karpaten en Moldavië, tegenover ¤450,- in 1e klasse in de speciale Kiev-Moskou trein.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:05 schreef bork het volgende:
[..]
Geen idee, deze is wel gaaf maar ik vrees dat ik zo'n coupe niet trek
Train Grand Express №53 St. Petersburg - Moscow
[ afbeelding ]
Grand Express is the most luxurious train that operates between Moscow and Saint-Petersburg. The train has 1st, Premium, Grand and Grand De Lux class compartments. First class consists of a cabin for 2 people including bed linen and a few magazines. Premium cabins are available including everything as in 1st class as well as a WC and sink. The Grand and Grand Delux cabins consist of a wardrobe, DVD, TV, air conditioner, internet access, heating and noise insulation, dressing gown and slippers (an entire compartment must be purchased - 2 tickets). This St. Petersburg train has a nice dining car that serves good meals. Also you can order food and drinks to compartment.
Oh ja joh?quote:Op zondag 6 januari 2013 12:35 schreef Stefanovic83 het volgende:
de autisten van OHIH zijn helaas offline,
nee hoor, niet hier.quote:Op zondag 6 januari 2013 12:35 schreef Stefanovic83 het volgende:
de autisten van OHIH zijn helaas offline
Stiekem een link?quote:Op zondag 6 januari 2013 12:41 schreef Stefanovic83 het volgende:
oh verkeerde link danNog eens zien of daar nog wat leuke autistische topics staan
![]()
Van die lui die helemaal los gaan omdat de NS Hitler-beleid voert tav fietsen (vet overdreven, die gast liep gewoon te janken omdat ZIJN fiets niet mee mocht), en een keer iemand met een heel pleidooi dat het levensgevaarlijk was als de conducteur in de achterste cabine zijn bammetje at enzo
hahaha epischheid!quote:Op zondag 6 januari 2013 12:52 schreef Stefanovic83 het volgende:
over die fietsen: http://forum.opeenshadikhet.nl/viewtopic.php?f=3&t=16034 Geniet van alle kansloze ideeën
De gevaarlopende conducteurs: http://forum.opeenshadikhet.nl/viewtopic.php?f=4&t=14798
Ook leuk: http://forum.opeenshadikhet.nl/viewtopic.php?f=4&t=15566
Dat laatste topic waarin iemand vraagt om een cabinekaart. Ik ben nu 4 maanden stagiair bij de NS en zelfs ik heb er nog geeneenquote:Op zondag 6 januari 2013 12:52 schreef Stefanovic83 het volgende:
over die fietsen: http://forum.opeenshadikhet.nl/viewtopic.php?f=3&t=16034 Geniet van alle kansloze ideeën
De gevaarlopende conducteurs: http://forum.opeenshadikhet.nl/viewtopic.php?f=4&t=14798
Ook leuk: http://forum.opeenshadikhet.nl/viewtopic.php?f=4&t=15566
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |